Esikoinen vuodelle 2014

Henrietta hienoa, että olet jaksanut pysyä noin positiivisena! Ihan älyttömästi tsemppiä nyt!! Toivotaan, että alkionsiirrosta seuraa vauva =)

Täällä piti sit tietty hätähousuna testata kp 26 ja dpo 9-10 ja puhdas negahan se oli. Tuskinpa miksikään tosta muuttuu mutta jos nyt vaan malttais odottaa siihen asti että kuukautiset on oikeasti myöhässä edes sen päivän, sen sijaan että tuhlailee testejä :x
 
Intopiukka
Tiedän niin tuon sun tunteen. Munkin lähipiirissa on tullut vauvoja, ja työkaverit jääneet vuoron perään mammalomalle. Mut kun itellä ei vaan tärppää.
Ja sitten kun oma paino on vähän noussut muuten vaan, niin joku tulee kysyyn:
"Et joko sua saa onnitella?"
Niin tekis mieli huutaa, että " NO EI VIELÄ PE*#¤le!!! Eikö täällä saa lihoa muuten vaan!!"

bumpy
Kiitos kiitos! Kiva huomata, etten ole ainoa synkistelijä! ;)

Henrietta-
Kiitos tsemppauksesta ja Tsemppiä myös Sinulle!!

Tänään on ollut ihana päivä, aurinko paistaa ja puutarhahommat saa ajatukset karkaamaan muualle. Mä hoidan mun kasvejani, kun kerta ei vauvaa vielä ole! ;)
Ei vaan,kyllä tuo aurinko antaa kummasti virtaa!
 
Bumpy: suloinen hätähousu :)

Miisa-80: mä en tiedä mitään niin typerää kun tuon et tullaan onnittelemaan vaikka ei oo mitn tietoa mistään! Todella ajattelematonta! Olen huomannu et minunkin. Vatsanseutua tarkkaillaan, mut onneks kukaan ei ole vielä uskaltautunut kommentoimaan!
 
Munkin vatsanseutua tarkkaillaan, tai ainakin tuntuu siltä. Argh. En oo lihonnu eikä mun vatsan seudulla oo ylimääräistä, mut tuntuu et tutut seurailee tilannetta vilkuilemalla mun mahaa et joko näkyis jotain. Ja ihan ku mä en niitä katseita huomais. Tekis mieli kiusallaan käyttää koko ajan jotain telttapaitoja et saisivat oikein kunnolla pähkäillä. Ja sit tulee perään välillä niitä kysymyksiä et joko on vauvakuumetta. MiiSa-80n tyyliin tekis mieli päästää parit ärräpäät perään. Olisivat vaan hiljaa, kerron kyllä kun on jotain kerrottavaa. :(
Kiitos Henrietta- kun tulit kertomaan kuulumisia. Mä oon kans sitä mieltä et jos kierrossa on jotain hämärää tai jos normaalista kierrosta ja oikea-aikaisesta yrittämisestä huolimatta mitään ei kuulu niin ajoissa vaan hakemaan apua ja selvyyttä tilanteeseen.
Tsemppiä naiset, vielä pari viikkoa aikaa saada vauva tälle vuodelle!
 
pahoittelut Iidalle negasta ja Minisportille uudesta kierrosta!

Mut hei, eihän meillä ole ketään joka listaa päivittäisi!?!? Tarvitaanko siihen jotkut muokkausluvat joltain aikaisemmalta listan pitäjältä vai miten se homma toimii?
 
Hei kaikille pitkästä aikaa, täällä pietetty tämä kierto vapaata yrittämisestä ja oltu rennosti. Nyt kuukautiset toista päivää myöhässä ja dpo 15. Tänään testaan ensimmäisen kerran tälle kierrolle!! Jännittää jo, mut joko se plussa tulee tai sitten siirrytään haaveilemaan 2015 vauvasta.
 
Kiva kuulla susta hopess! Jänniä aikoja elät, pidän peukkuja että plussasta on kyse!!

Mites Merope? Sullahan on myös piinapäivät meneillään?

omanapailu: Vähän outoja tuntemuksia täällä... eilen illalla ukko-kullan kanssa peuhailtiin ja yhdessä vaiheessa tunsin ihan nopeasti hiukan sellasta "repäisevää" kipua alavatsalla. Ei hirveän kovaa ja kesti vaan pienen hetken, mutta sen verran että säpsähdin. Vessaan mentyäni huomasin myös että pikkasen tuli verta paperiin ja nukkumaan mentyä oli vähän menkkamaista juilimista. Tuskinpa mitään kiinnittymiseen liittyvää kun ovis oli kuitenkin jo 10-11 päivää sitten. Nyt tänäänkin ollut aavistuksen menkkamaista kipua, mahtaako täti tehdä tuloaan. Vähän vaan omituista kun lopetin terokuurin vasta kaksi päivää sitten ja viime terokuurilla kuukautiset alkoivat kp 32 ja nyt kuitenkin vasta kp 27. Ehkä nä oon vaan jotain menskujen "esioireita". Nännitkin on arat mikä on mulla aika yleistä ennen menkkoja. Noh, se on kyllä viimeisen vuoden aikana tullut huomattua että ei siitä ota erkkikään selkoa että mitä perkelettä tuolla alhaalla aina tapahtuu :D Varsinkin sen jälkeen kun on alottanut terot ni vähän väliä on outoja fiiliksiä ja varmaan tuo pco aiheuttaa myös omat juilinnat.
Seuraavaan kiertoon taidetaan täälläkin mennä... Seuraavalla gynekäynnillä aion kyllä anoa lähetettä lapsettomuustutkimuksiin :'(

Niin ja tosiaan minäkin voin tuota listaa alkaa päivittelemään jos joku kertoo miten se tapahtuu... :whistle:
 
bumpy: kiitos kysymästä, jännäilyä ilmassa! Nyt ei ole oikein ollut mitään oireita tänään, mutta aiempina päivinä kyllä.. Eli ihan ensimmäisenä oireena oli se, että alavatsa juili todella kovaa, ihan kuin olisi tosi kivuliaiden menkkojen eka vuotopäivä (tätä en ole kokenut muuta kuin teininä, ennen pillereiden aloittamista). Sitten on ollut palelua, väsymystä, aivastelua, tukkoisuutta. Mutta erikoisina oireina oli pari päivää kestävä vasen alavatsa/kylki/selkäkipu. Mietin, että onko lihakset istumisesta jotenkin jumissa, mut ohi se sitten meni. Eilen nukkumaan mennessä vasen rinta sattui kun olin mahallaan, mutta luulen, että se oire oli kyllä ihan keksittyä/kuviteltua. Sitten ollut pientä polttoa vatsassa. Mutta muuten ei kyllä mitään. Ja en tosissaan tiedä, mitkä noista olen keksinyt. Niin kovin hurjan paljon toivon sitä plussaa. Kesälomalla olisi sitten jo pieni suloinen masu..
 
Kiitos, täälläkin on varpaat ja peukut pystyssä kaikkien puolesta! Jotenkin niin helpottavaa keskittyä toistenkin oireisiin.

Täällä siis kiertopäivä 27/29(-31), eli sama kun sulla, ja dpo 10. Testailua siis ilmeisesti perjantaina, jollei täti päätä tulla vierailemaan. En mä varmaan pysty yli perjantain odottelemaan, mikäli to-pe yönä ei vielä ole juoksut alkaneet.. Huijui! Koskas sä ajattelit uudemman kerran testailla?
 
no mieli tekis vaikka heti huomenna :D Mut jos nyt malttais sinne loppuviikolle kun sunnuntaina vasta pitäis kuukautisten alkaa jos noudattavat samaa rytmiä kuin viime tero-kierrossa. Saattaa olla tietty että aikaiseminkin alkavat kun ollu tätä ihme "menkkaoloa" nyt.
Viikonloppuna siis kannattais aikaisintaan testailla (eli toisin sanoen tuun parin päivän sisällä tänne inisemään et "no menin sit taas testaamaan...") ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Merope
onnenpisara
Ei ole todellista... tarkoitus oli tehdä tänään työpäivän jälkeen ensimmäinen ovistesti, mutta siis jostain käsittämättömästä syystä ei vessata yhtään!?! :D Siis tämä ei voi olla totta...

Itse koetan ohjata nyt ajatuksia tarkoituksella pois näistä vauvahaaveista, jotten yhtään tekisi ylimääräistä stressiä siitä. Mies kyselee jatkuvasti joko nyt, olenko testannut, entä nyt... huhhuijaa. Se siitä "ei me mitään nyt yritetä, antaa tulla vaan jos tulee". Ajatuksia ohjaan pois siis aloittamallani kuntohaasteilla (vatsalihakset sekä kyykyt) ja aloin muuten vain huvikseni jumppaamaan kotosalla työpäivien päätteeksi. Vitsit, kun tuntuu hyvältä ja mielikin on paljon pirteämpi! :)
 
Kp 2. Ja vuodan kuin seula. Haikealta välillä tuntuu kun työssäni tapaan lapsia ja raskaana olevia, mutta toisaalta mietin että heidän onni ei ole minulta/meiltä pois . Olisin pikemminkin järkyttynyt alkuun jos yhtäkkiä näin vuoden yrittämisen jälkeen r-testi näyttäisi plussaa. :) elämässä tapahtuu tällä hetkellä kaikkea mukavaa niin ajatukset eivät koko ajan pyöri oman navan ympärillä. Verikokeissa kaikki ok, saan vielä labravastaukset kotiin tutkittavaksi. Juu kyllä minultakin on porukka udellut vauvakuumeesrta, aika usealle kaverille olen asiasta kertonutkin ja ovat kyllä hyvin hienotunteisia asiasta.
 
hopess ja diadora perästä tullaan... täällä meinaan menkkamaista kipua ja hiukan ruskeaa tuhruakin tuli jo eli tätihän se tännekin on saapumassa :|
Toivotaan ettei montaa tätiä tarttis enää tavata...
 
DaniaD, ONNEA! <3

Noniin, huomenna taidan lekurille soitella;
-kuukautiset 10 päivää myöhässä
-pistävä/painava tunne vasemmalla alavatsalla (munasarjoissa?) jo toista viikkoa + yhdyntäkipua samassa kohdassa
-kutina+lisääntynyt valkovuoto

Huoh :(
 
Jaksamista Iiida! Todella turhauttavaa kyllä!

Täällä vuotelee jo, tosi vielä ruskeaa ja niukkaa mutta joko tästä päivästä tai huomisesta tulee kp 1. Vuosi ja 2 kk sitten alkoi yritys... enpä olis uskonut :| Nyt on masentunut olo. Eilen pääsi ihan itku kun näin veritipat pöksyissä. Niin väsynyt alan olemaan tähän odottamiseen ja toivomiseen.

Kaikille: Pitäiskös tässä perustaa Esikoinen vuodelle 2015 -ketju kun ei meillä listan päivittäjiäkään enää ole?
 

Yhteistyössä