Esikoinen vuodelle 2014

Huomenna on täällä tuomionpäivä (pitäisi menkkojen alkaa), muutama nega jo testattu. Menkkaoloja ollut pitkin viikkoa ja tänään juossut muutaman kerran wc:aan tarkistamaan, että nytkö ne alkoi. Ei ole vielä näkynyt. En jaksa uskoa, että olisi vielä(kään) onnistunut.
 
Maicy: Pahoittelut. :( Toivotaan, että ensi kierto on sitten se, joka tuo plussan tullessaan.

Lilja: Kyllä itsekin on tässä ajatellut, että mikä siinä on, että jotkut ne vaan raskautuu vahingossa ja ne, jotka eniten toivovat, eivät tunnu onnistumaan niin helpolla. On se vaan niin väärin.

Puteri: Muistan itsekin kun koulussa osa aina kärsi siitä kun oli syntynyt loppuvuodesta. Olishan se mukavaa saada lapsi keväällä tai kesällä, mutta toisaalta en kyllä tässä uskalla itse ainakaan siirtää yritystä sillä perusteella kun ikäkin lähestyy sitä maagista kolmeakymppiä uhkaavasti.

Onnenpisara: Täällä lähestytään kanssa ovulaatiota. Ilmeisesti mennään aika samoissa? En kyllä osaa tulkita omalla kohdalla vielä ihan täysin näitä ovislimoja, mutta varmaan tässä tämä kiertokin alkaa pikku hiljaa normalisoitua e-pillereiden jälkeen ja saa parempaa tolkkua itsestään. En aio vielä testata ovista, mutta katsotaan jatkossa miten tehdään.
 
Viimeksi muokattu:
Tänä aamuna taas pelkkää tyhjää r-testissä.. ja kp 42/32-39 menossa.

Onko kenelläkään kokemusta viallisista pregcheckeistä? Meinaan vaan että tuo tuplapakkaus (siis liuskoja) oli nyt semmonen että molemmissa liuskoissa oli jo valmiiksi vähäsen värikertymää siinä imupinnan reunassa. Kontrolliviiva niihin kuitenkin piirtyi ihan normaalisti. Taitaa olla pelkkää hakuammuntaa, myönnetään :whistle:

Ensi viikolla varaan kyllä gynelle aikaa jos ei kuulu menkkoja tai positiivista tulosta!! Ei tästä enää nuoremmaksi tulla ja aikahan on rahaa..
 
sorruin eilen taas tuhlaamaan pc:n earlyyn, mutta negaa taas aamusella tuli. Nyt olen tutkinut hullun lailla nettiä, että kuinka myöhään on vielä positiivinen tulos saatu? Alakerta tällä hetkellä rutikuiva, ei menkkafiiliksiä ja raskausoireista saisin esseen aikaiseksi. Jännä kyllä millaisia fiiliksiä näinkin lyhyessä ajassa ehtii läpikäymään.. Kun onhan tää kuitenkin vasta eka yrityskierto. Viime yönä näin unta, että meillä oli oma pikkutonttu sukulaisten keskellä jouluna :( kyllä antaisin mitä vain, että meillä olisi kaikilla sellainen jo ensi jouluna <3
 
Bosch muuten: vaun sivuilta löysin lyhyen ketjun, jossa joku kertoi saaneensa negatiivisia tuloksia, käynyt testeissä ilman tulosta, mutta oma fiiis raskauteen oli vahva. Plussa tuli lopulta kun viikkoja oi jo 8 ja silloin oli jo edennyt viikoille 18! :)
 
Mäki tässä mietin et nyt on meneillään varmaan se dpo 10-11 ni mahtaa varmaan viel olla liian aikasta... Mut menkkamaisia nippailuja on jo ilmassa ja ruokaa ahdan naamaani - turvotus on sen mukanen, ni kaippa ne menkat sieltä tuloopi.. :/
 
Onpas täällä monella jännät paikat!! Peukut pystyssä teille Hopess Neinäsä Ruumää ja puutarhassa!! Unohdinko jonkun? :D

puutarhassa: jos on oviksesta jo noin paljon aikaa n ehkäpä voisit jo testailla :)

Tänään otin viimeisen pillerin ekasta terolut-kuurista. Jos täti on tullakseen ni toivon mukaan tulee pian että tietäis onko terot tehny tehtävänsä kierron tasaamisessa...
Alavatsalla on juilinu ja nippailu, yks päivä nännit oli niin kipeet ettei hipaista voinut, vähän närästystä ja etovaa oloakin ollu. Mut koitan nyt kuitenkin pitää ihan jäitä hatussa, koska todennäköisesti ihan noista teroista johtuu kaikki tää outoilu. Iho meni muuten heti paremmaksi terokuurin alettua mut nyt taas pari päivää kukkinu oikein "kauniisti".

Tekis mieli vaan huutaa "koska on mun vuoro!!!!" :)
 
Viimeksi muokattu:
AAAAARRRGGHH!!!!!! :mad:

Hirvee veeitutus päällä!! Naamakirja on julma!! Sinne on about kuukauden sisään ilmestyny ainakin neljä uutta raskaushehkutusta. :headwall: (ja ei mulla ei oo useita satoja fb-kavereita).

Eihän se multa oo mitään pois mut tuntuu niin epäreilulta! Miks kaikki muut!?!?!? Yksikin näistä on sellainen joka raskautui heti pillereiden poisjättämisestä, ennen yksiäkään kuukautisia. Lapsi on edelleen pikku taapero ja nyt heille jo toinen siunataan. Miksen mä saa edes sitä ensimmäistä!?

Anteeksi purkaus...
 
Noissa ovistesteissä on just pyllystä se, että välillä menee aika tulkinnanvaraiseks koko touhu. Mut siis positiivinenhan se on jos testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi ku kontrolliviiva, joten en sanois tuota plussaksi. Kannattaa nyt testata joka päivä vaikka viikon ajan. Itsellä ainaki tuppaavat viivat vahvistumaan mitä lähempänä ovista ollaan.

Olen toisaalta aika noviisi tikuttelussa. Välillä oon jaksanu mut yleensä ne vaan aiheuttaa turhaa stressiä ni en oo viittiny. Ens kierrosta alken meinasin kyllä alkaa säännöllisesti tikuttelemaan, että näkis edes että tuleeko se ollenkaan se ovis.
 
Ruumää Itsekin päätin et jätän testailun nyt hetkeksi. Sunnuntaina seuraavan kerran, silloin pitäisi varmaan jo näkyä jos on näkyäkseen. Kun tiistaina pitäisi olla kp1

Toisaalta uskon että nyt olisi tärpännyt, kun koko ajan on alakerta märkänä ja päivittäinen vatsaa vihloo erillailla kuin ennen. Mut toisaalta ainahan niitä oireita tuntuu olevan vaikkei olisikaan tärpännyt :|
Ja tänään olen alkanut itkemään ihan turhasta asiasta, ja aina kun näin tämän niin märinä alko. Mies kysyikin että oletko sie raskaana ku nuin reagoit. Ääh vihaan tätä odottamista yli kaiken !!! :mad: =)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä