Esikoinen vuodelle 2015

Kiitos onnitteluista ja toivon myös että mukana pysyisi vauvanen :heart: Tullut kova pelko että jotain sattuu, mutta se kai on tässä kohtaa ihan normaalia? Yritän nyt vaan nauttia tästä olosta =) Mihinkään ryhmään en vielä uskalla liittyä, 14.4. on neuvolalääkäri jossa tehdään joku raskauden keston määritys, että oisko ultra...? Sillon varmaan LA selviää tarkemmin.
 
Siis mitääh? Tein ihan mielenkiinnosta testin, kun oli vähän outo olo. Tuli tosi haalea haamu. Tein toisen testin puolen tunnin päästä, ja sama juttu. Hui.. Millonkohan uskalta taas testata nyt vielä? :D En millään usko, että oikeesti olis tärpänny. Menkatki oli, mutta ne kesti kyllä vaan kunnolla päivän, normaalisti 4 päivää..
 
Täällä semmonen tilanne, että viimenen tero syöty viime perjantaina, eikä menkkoja näy! Gyne oli aika varma, että saataisiin vuoto alkamaan.. r-testin aattelin tehdä huomenna tai perjantaina.. Outoa vaan se, että ikävä vaiva puhjennut nimittäin genitaali herpes.. on todettu jo vuosia sitten.. että ainakin jotakin hormooni toimintaa tapahtuu jos herpes puhkes..yleensä siis mulla on herpes puhjennu kuukautisten aikaan, ajattelinkin että ehkä ne menkat sieltä tulis : o ja nyt ällövaroitus!! koko viimeviikon ajan oli vatsa löysällä kun yleensä mulla on ummetukseen taipuva vatsa : o. en muista koska viimeks ois ollu löysällä ja ei ruokavalioo en oo muuttanu. Joko oli sitte teroista johtuvaa : o googletin netistä, että joillaki ollu oireena ennen kun plussasivat.
 
Viimeksi muokattu:
Kinder_kitty mulla sama vatsan löysyys ja miun kiertoha kestää sillee 26-33 pv ja nyt menossa 29 pv. Eilen tein päivällä negan ja lupasin itelle sunnuntaille uuen testin. Muitaki oireita kyllä löytyy luetteloks asti vaan vähän oon yrittäny itteeni toppuutella nyt. Muutama päivä viäl
 
Okei, toivotaan että sulla olis tärppi käynyt! Mulla on taas tällä viikolla vatsa palannut ummetukseen : o. Muita oireita mulla ei oo kyl. Jotenki vaan taidan suhtautua sillain, että nega sieltä kuitenkin tulee niin ei sitte pety niin pahasti. Ite aattelin testata elivon testillä. Mullahan siis se tilanne että toisia luomumenkkoja ei näy ja siihen hain terot ja kiertopäivät huitelee jo vissii sadoissa.. ja prolaktiini arvo oli 197, eikös tuo oo ihan hyvä? En oo viel sille gynelle soitellu, mutta jos sitte ens vkolla soittelis.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä