Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

miracle joo tuohan se ja ostinkin se "vahingossa". Oltiin syömässä sillon kavereiden kanssa ja sitten siinä ruokailun lomassa naukkailtiin vinkkua hiukkasen ja sit aateltiin et mennään vielä shoppaileen niin sitten siinä parin viinilasillisen siivittämänä menin ostamaan sen bodyn :LOL: se on tuolla kaapissa, enkä ees uskalla koskea siihen ettei se paha karma vaan tartu :D
mutta juu, en minäkään nyt ihan kuoleman vakavissani usko siihen, lähinnä kun tämä kuume niin alussa, ei ole tullut hirveästi osteltua lehtiä, osittain miehen takia. Luulen, että sitä alkas stressaamaan, jos ilmestys läjä vaatteita ja vauva-lehtiä kotiin =)

Kantoliinaa oon miettinyt, että sitä haluaisin sitten käyttää ja kestovaipatkin houkuttaa, että kyllä sitä jotain pientä on miettiny ;)
 
Ei vitsi tää oviksen odottaminen jo alkaa tuntua joululta. yhtä innokkaana tutkii ja kurkii omaa auokkaan, kun penskana jouluna. Joka ikkunassa piti olla, ettei vaan joulupukki livahda ohi. (onpas muuten kummallinen vertaus kuva ovikselle)

Eli eilen alkoi mahassa sittenkin nippailut... ja limat eikun pahenee entisestään :p seksi himot suuret :) :p
 
Päätin minäkin nyt vihdoin rekisteröityä lueskeltuani jonkun aikaa taustalta näitä keskusteluja. Pillerit jätimme pois viime marraskuussa ja kierto ollut jo ennen pillereitä tasaisen varmaa 28 päivää, nyt 26-28 pv. Tässä kierrossa yritin ovistakin tikutella, turhaan. Nyt olen sitten odotellut tätiä saapuvaksi jo alkuviikosta, mutta mihin lie poikennut matkallaan. Ihmeissäni olen tarkkaillut kaikenlaisia oireitakin, mutta limaa kummempaa en ole havainnut. Nytkö se kroppa sitten alkaa temppuilla ja ovis vasta tulossa? Ei auta kuin ootella... Nyt siis kp 31/26-28 ja yk 6.
 
EI HELEVATA!!! Luinpa joutessani tuon teksin minkä olin kirjoittanut ja huomasi, et olin unohtanut koko tekstistä avain sanan. :D :headwall: eli siis tarkoituksena oli kirjoittaa: yhtä innokkaana tutkii ja kurkii omaa auokkaan, kun penskana IKKUNOITA jouluna

Kaikea sitä teidän päässänne liikkuukaan.. Minäkö muka kinkun syönniltä kerkeisin omaa värkkiä tutkiskella mukamas??? :LOL:
 
Täällä ovistikun viiva alkaa vihdoin ja viimein vahvistua :kieh: saa nähä tuleeko huomen jo plussa..pitäs iltavuoroo lähtee.. :/ kauhee stressi töistä vielkii vaikka jo pari pv saanu opetella hommia :ashamed: ahistaa lähtee iltavuoroo ku oon yksin kentäl ja en tiiä ees paikkoja ku en osaa kunnol suunnistaa kaupungissa..suuntavaisto on niin huono :| tuntuu et mieskii on tosi nihkeellä tuulella..sai oikee pyydellä seksii ja ei vaa herunu :kieh: onneks sit tänää mut sekii oli semmoi pikapano :eek: eli vähä et "pannaa nyt ku tärppi päivät käsil"ei oikee ollu fiilistä sit loppujen lopuks kummalkaa..tuntuu et toi ovis vaan venyy ja venyy..tulis ny ni pääsis alottaa ne terotkii...
 
Daadeli on kyllä hassu!
Voi kun miekin innostusin tuosta aukon tutkiskelusta, mutta ei. En tahdo mitään napukoita etsiä, eikä limojen tarkkailusta ole hyötyä. Koska yhdynnän jälkeen ei vois 2 päivään tarkkailla niitä, koska sperma vääristää... Ja nyt sit kun täällä puputellaan joka toinen ilta, niin miun limat ei ikuna pitäs paikkaansa.

Minä: HIRVITTÄVÄ, tosi paha hormonaalinen selkäsärky mulla. Eli ennen menkkoja (n. viikkoa ennen) selkä kipeytyy, koska siellä alaselässä luut löystyvät ja alkavat lonksumaan. Olin aamulla pilateksessa joka auttoi vain hetken, ehkä tunnin, sitä kipua...

EI oo ollu pitkään aikaan selkä näin pahana, eli hormoniryöppu on mulla nyt meneillään, jos en raksaana ole.
Ryöppy on mulle hyvä asia. Mutta sattuu niin paljon että tekis mieli mennä kotiin sänkyyn.
Ja kun ei särkylääkettäkään kehtaa tähän aikaan vedellä. Siis just ennen menkkoja. Tuleepas kivut huonoon aikaan. :'(

Sitten vielä. Pupuhommista kysyisin.
Eli kun nainen on päällä, niin nehän valuu heti pois. Eikö valukin?
Niin jos ne on jo valunut pois, niin kannattaakohan silti viettää aikaa vielä tyyny persuuksen alla? Jos sinne ois vähän jäänyt?
Vai suostuuko teidän ukot aina lykkimään varovasti itse päällä ja olla läikyttämättä niitä mihinkään. :LOL:

-B
 
Tervetuloa nimiko :wave:

Mä oon kans huvikseni kattellu vaunuja eri sivuilta sekä huuto.netissä.

Eikö raskautuminen ole mahdollista vaikka suihkussa seisten. Kuitenkin mahdollisuudet paremmat jos kamat sisäl. Millä kans aluks voi olla miten päin vaan mut sitte kellahdus ja koivet kattoon kuten miracle
 
Mersey joo mä sain kans noihin kotitesti.fi:n liuskatesteihin hailakoita viivoja lähes aina..kerran sain tumman, mutta ei se tainnut olla niin tumma kuin kontrolliviiva..

mies patistais tilaamaan lisää ovistikkuja ja tsemppais,et tikuttelisin tässäkin kierrossa, mut en tiiä sit onko itsellä fiiliksiä..
tekiskös joku taas listaa? mulla ei taas järki riitä kun vaihteeks koskee mahaan tädin prkl takia...
 

Yhteistyössä