Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

miragle: heh, arvaa vaan säikähdinkö ite :D

miracle: joo, mut tarkotin lähinnä sitä, että itse tiedän miltä mulla paniikkikohtaukset tuntuu, ja toi ei ollu sitä. ku paniikkikohtauksessa mie hyperventiloin, äsken en saanu ollenkaa henkee ja sit ku sitä sai niin vinku sillai ihan kamalasti. työkaveri tuli tuolt toisesta tilasta asti tsekkaa, ku kuulosti kuulemma siltä et olisin kuolemaisillani vetämässä viimeisiä hengenvetojani. pääasia kuitenkin et nyt ok, ja veikkaan tota astmaa, mut tietty kaikki muutki samantapaset täytyy tutkia. :)
 
DD, juu voihaa se sitä astmaa olla mut aika lievänä sit jos kummiskii saa henkee.. ko astma jos o paha ni sillo kyl tarvii lääkäriä.. ja oha se niinki et sit yleensä hätääntyy ja sit se pahenee eikä saa henkee senkää vertaa..
 
Jep, siis lievänä tosissaan, miracle. Kyllä tuota kohtausta 30 min kestikin, mut se et meni ohi lepäämällä kertoo ettei mikää iha kauhee astma voi olla. Veljelläkin on muistaakseni lievä, piipun sai sitä varten et sillon harvoin kohtaus iskee ni lievittyy nopeemmin vaik ilmanki pärjäis. Mut mitä harmittomampi juttu, sen parempi vauvanki kannalta. Sit ku oon soittanu sinne neuvolaan oon viisaampi :) '

muoks. ei ku yli tuntihan siinä meni :eek: Pahin oli jo ohi kun täältä sitä rupesin kysymään. 30min kesti ehkä se pahin vaihe ku en mitää pystyny tekee, enkä saanu sanaakaa sanottua.
 
hmm..kerrankin voin todeta edes jotain hyvää näistä menkoista..ja se ainoa hyvä on se, että tällä kertaa ei koske mahaan eikä ole maha sekasin niinkuin normaalisti. yleensä "hitchcockin linnut" pääsee arabialle jo useita päiviä ennen.. =) =)
 
sokeriholismin loppu...
kun arvioin että syön makeaa noin 20? edestä joka viikko niin nyt se on sitten loppu, toivon.

Eli nyt kyllä mä ajattelin aloittaa sen jutun että laitan 20? säästöön joka viikko ja jos sortuu karkkiin niin se on ostettava juuri tästä "säästö kassasta"......säästökassan rahat käytän sitten johonkin ihanaan jonka todella haluisin ja joka toivon mukaan kannustaa karkittomuuteen eli haluisin ostaa brion rattaat/vaunut... :D
toivon mukaan minulla on siis kasassa noin 400-600? ennen lapsen syntymää...eli 9kk päästä mulla ois 720?...ellen sitten oo sortunut nameihin... :ashamed:
tyytyväinen tosiaankin oisin jos pystyisin vähentämään niin paljon että saisin kasaan edes sen 500?

mutta tämä alkoi sitten tänään...kerron sen täällä jotta sekin kannustaisi minua. vaikka en ole vielä raskaana niin oishan se hyvä jo nyt opetella vähentämään makeaa...no tietenkin tämä ei koska muiden ostamia karkkeja/pullia jne...itse en vaan saa enää ostella ainakaan joka päivä. :D
 
TA älä ihmeessä vähennä siitä kassasta, pian sä käytät sitä aina pahanpäivän varana ja heikkona hetkenä pahimmassa tapauksessa sorrut tuhoamaan koko sisällön!!
sellanen pankki, ettet saa sitä heti murrettua on ihan paras...

tsemppiä koitokseen! =) :flower:
 
TA ja tiedätkös mikä on aika hyvä apu vieroitusoireisiin? :) viinirypäleet! niitä voit napostella periaatteessa karkin tapaan ja ne on NIIIIIIN paljon terveellisempiä ja halvempia ettet uskokaan :) samoin kaikki naposteluporkkanat on tosi jees...ja jos tulee mieli sipsiä dippailla niin eikun vaan kurkku/porkkana tikkujen tekoon ja dippailet niitä :) :)
 
Siniviuhka tänään on periaatteessa eka päivä ilman karkkia(töissä tarjottiin yksi karkki, jonka söin)
mutta kotona viinirypäleitä kaksi rasiaa jääkaapissa. :D
onneksi mulla ei oo himoa sipseihin...vaikka kyllä mä niistäkin tykkään... :D
 
tahdon siis nämä...toivottavasti enemmän kuin karkkia...(ja tosiaankin voihan sitä mennä kyläilemään, koska karkkia saan syödä... en vaan saa ostaa, heh!)

tässä siis tavoitteeni...johon on kyllä reilusti aikaa koska en oo vielä ees raskaana...Brion kompi yhdistelmävaunut vuosi mallia 2008 ja mustana (kuvassa harmaat)
:heart:
 
Hyvä kun täälläkin on puhetta tuosta sokerin vähentämisestä! Se on niin uskomattoman vaikeeta! Mutta tärkeetä olisi tosiaankin lopettaa sokerin mättäminen, ja kovasti minäkin yritän, välillä vaan huonosti onnistuen. Kiitos Rouva B ja muut siitä tiedosta, että suoliston hyvinvoinnin (tai huonosti-voinnin!) lisäksi sokeri vaikuttaa myös munasarjoihin ja -soluihin! Sain uutta voimaa tähän sokerilakkoon, kiitos! =) Hiivasta kärsiville tiedoksi, että sokeri ja valkoiset jauhot on hiivan "lempiruokaa", eli jos hiivasta haluaa eroon, olisi molemmista pidättäydyttävä totaalisesti. Hiivanpoistolääke yksistään ei auta kuin hetkellisesti.

Greippimehuista mun mielestä se Lidlin greippimehu on hyvää, ja yritän muistaa juoda sitä 1-2 lasillista päivässä. Kuten Miracle sanoi, se vanhenee 3-4 päivässä, joten tuo tahti on hyvä senkin puoleen...Siniviuhka, mäkin oon miettinyt että onko verigreipillä samanlaisia hyviä vaikutuksia... Joka tapauksessa ostan nykyään kaupasta usein verigreippiä. Mulla on myös Multi-Tabsin raskausvitamiinit käytössä.

Duffy, mä oon syönyt pillereitä vuosikausia, ja kun toukokuussa jätin pillerit pois eka kierto venyi muistaakseni 36 päivän mittaiseksi. Ihme kyllä, koneisto tuntuu käyvän siinä mielessä säännöllisesti, vaikka mulla tuota kysta-ongelmaa onkin... :/ Toivottavasti sulla kierto tasottuu pian!

Omaa napaa:
Nyt se ukkeli sitten läks Lappiin! :'( Ovulaatiotikkuun tuli tänään (kp13) haalea viiva, ja fiilikset kertoo lähestyvästä ovulaatio-ajasta.. Harmi vaan että mies on ny matkalla puispäin... :( Tulee sunnuntaina takas, ja meinaan kyllä sitten kaapata sen välittömästi vällyjen alle..jospa vielä ehtis... :p Oon täältä lukenut että siittiöt vois elää naisen kropassa useammankin päivän, oon kyllä tosi skeptinen ja harmittaa vietävästi että ovulaatio luultavasti tulee nyt miehen ollessa reissussa.

Oli ihana huomata hänelläkin taas vauvakuumetta. Oltiin etukäteen ajateltu, että kannattaisi vielä pupuilla juuri ennen kuin hän lähtee, jotta olisi edes jotain mahdollisuuksia tässä kuussa. Mulla venähti töissä hieman tänään, ja hää soitti ihan hädissään iltapäivällä että ehdinkö kotiin ennen hänen lähtöä... Ehdin nipin napin ja pikapupuilut tuli suoritettua :p Sitten makasin 2 tuntia tyyny takapuolen alla tv:tä katsellen...jospa joku supersiittiö sinne jäisi pörräämään ja munasolua odottelemaan.... :/ Kiva oli nähä ovistikussa haamuviiva, tietää että ovis on ainakin tulossa ajallaan ja kierto näyttää tasoittuvan pillereiden poisjättämisen jälkeen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
TA ja tiedätkös mikä on aika hyvä apu vieroitusoireisiin? :) viinirypäleet! niitä voit napostella periaatteessa karkin tapaan ja ne on NIIIIIIN paljon terveellisempiä ja halvempia ettet uskokaan :) samoin kaikki naposteluporkkanat on tosi jees...ja jos tulee mieli sipsiä dippailla niin eikun vaan kurkku/porkkana tikkujen tekoon ja dippailet niitä :) :)
Tää on meilläkin otettu käyttöön! =) Rasvatonta kermaviiliä ja erilaisia dippejä + pikkuporkkanoita, paprikaa, kirsikkatomaatteja, kurkkua...nami nami!!

Hyvä ja terveellinen naposteluvinkki kaikille!! :heart: Ei sisällä sokeria, ei lihota eikä munasarjat tykkää huonoa! =)

 
TA ei saa loppua! :D Miekii yritän kovasti vähentää ainaskii, aika ajoin toimiikin :D

Nii ja tul mielee muute et mie oon tajunnu et joka kerta ko en ovuloi ni miu kierto menee 36 mittaseks. Nii oli enne km:ää ja nii ol nyt viimekskii. Et siit vähintää sit tietää oonko ovuloinu jos negaa tulee ja kierto on joku 35 jo... Noh, hope not semmost enää kävis aikoihi..pelottaa vaa etten ovulois ennee km jälkee.. mut saa nähä..
 
noi on kyl mukavat noi kombit :)

ite haaveilen näistä Ora Taigoista :) hintaakin on ihan mukavasti..
http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=1444
nää mua viehättää kanssa jostain syystä: http://www.babytown.fi/products/430

hmm..nojoo, nythän se ois hyvä rueta säästämään niin sais sit semmoiset mieluisat :) vaikka kyllä me käydään ihan liikkeestä ostamassa mielummin kuin tilaamalla.. :)
 

Yhteistyössä