Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

noistavitamiineista tuli mieleen, et uudet multivita tabletit ei sisällä A-vitamiinia ja foolihappoa on lisätty! On mun mielest halvempaa, ku multitabs.. mä syön multivitaa, ku saan sitä tilattua suoraa orionilta henkilökuntahintaan.. :p
 
HalPe tänään katsastin apteekissa ja ostinkin multivitoja itselleni :) ne on erikseen multivita Plus jossa sit on a-vitskua..

no hitsi nyt mä TA:n innoittaman tuijotan netistä eri lastenvaunuja vaan..mutta se on varma, että yhdistelmät pitää olla,ovat niin kätevät, vaikka vähän enemmän maksaakin..
 
http://www.babyshop.fi/product_catalog.php?c=29 tuossa on tuo vauvattaren sivu, sieltä vasemmasta reunasta voi merkkikohtaisesti valita .. :)
http://www.babytown.fi/products/158 tuossa on Babytownin..
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11917&valikoimaid=1 lastentarvikkeen sivu, tosin tuolla taitaa olla aika yksipuoliset valikoimat..
http://verkkokauppa.babystyle.fi/vk_pages/view/10 babystylen sivut

sit löytyy paljon kun laittaa hakusanaks ihan vaan valmistajan, esim tota Oraa löytyy ja Brioa silleen..
 
pitäsköhän lopettaa noitten ihailu, ku kuume vaan pahenee.. :ashamed:

mä kyl etsin sit jostain jotkuu ihanat punase tai vihreet vaunut..ei mitään tylsänvärisiä mulle, kiitos :D ! aina vaan jarruna toi ukkokulta..hitsi, ku se ei aina ymmärrä hyvän päälle..onneks se tykkää kuitenki tost vihreestä.. :heart:
 
HaLPe oi mikä herkku! ihanat vaunut :heart: mä en ole vielä uskaltanu edes haaveilla noista lastentarvikkeista..

on muuten tosi kiva fiilis kun näyttäs siltä että täst kierrost tulis ihan normaalin mittanen! (mikäli tunnistin tuon oviksen)

mukavaa iltaa kaikille! meen kattoon vauvaohjelmia :whistle:
 
Iltoja!

Pikasesti tulin iltavuoron lomassa täällä käymään. Mulla onkin seuraavat 4 viikkoa pelkkää iltavuoroa, eli koko päivä menee töissä :|

Täällä on kateltu vaunujen kuvia! Kivan näkösiä vaunuja hamuatte, minä en oo uskaltanu vielä edes aatella mitkä haluaisin. En oo tilannu mitään vauva lehtiäkään tms, kun oon aika taikauskonen ja musta tuntuu, että jos hankin jotain tollasta niin ei varmasti tärppää. Yks body mulla on, stokkan hulluilta päiviltä nyt keväällä ostin, hih.

Työkaveri kävi tänään näyttämässä kuukauden ikästä tyttövauvaa, oli sulonen :heart:
Täällä ei tädistä vieläkään tietoakaan :(
Kävin eilen ostamassa tähän rupi naamaan vichyn kallista puhdistusainetta, mutta kyllä tuntu iho heti ihan eriltä kun jollain normaalin ihon putsarilla ois puhdistanu.

Mutta tällasta tällä kertaa, nyt lähden ajeleen kotia kohti! Illanjatkoja!
 
mä en pystyis tommosten korkeitten rattaiten kanssa puuhaamaan ollenkaan :D oon ite niin älyttömän lyhyt, eikä mieskään mikään pitkä ole.. sen takia oonkin aatellu, et käy ihan liikkeessä paikanpäällä nii voi "sovittaa" itselle parhaan mallin.. :) onneks nykyään on suurimmassa osassa edes se taitettava aisa nii ei tarvii kurkotella..
 
Siniviuhka eli olet sieltä toisesta päästä.. Siis miehellä mittaa n. 187 cm ja mulla n. 170 cm, mun puolella suvussa pitkiä aika paljon.. Mun veli 183, isä 191, äiti 170, jos tarvii työnnellä onnistuu heiltäkin.. Kun luulen, että joudumme aika paljon pyytämään mun äidiltä apua aikanaan lapsen hoidossa, kun mä teen 3-vuorotyötä ja mies tekee ma-pe kahta vuoroa..

KP
 
No jokainen on mitä mieltä haluaa ja mulla sen takia pituus vaikuttaa, koska ei tee selälle hyvää joutua koko ajan kumartumaan kovin alas, koska muuten selkä ei kestä välttämättä..

Mutta meillä tulee nuo yhdistelmät olemaan tuota merkkiä ja mallia, sitten väri ehkä muuttuu..

Miracle kuinka pitkä sä sitten olet? Mulla ei ainakaan töissä ole yleensä kovin paljon sopivan mittaisia työpareja.. Joka olisi tärkeää..
 
miragle88 oho, sullahan lyhyet kierrot lykkäs! Näköjään nuo pillerit voi pistää noinkin päin kierron sekasin.

Meillä hirvee vauvabuumi töissä, nyt keväällä on syntynyt jo kaksi vauvaa ja syksyllä syntyy vielä yksi, viime vuonna synty 2:lle naistyökaverille vauvat ja 4:stä työkaverista tuli isä! Kateellisena oon kuunnellu kun parin kohdalla ovat tulleet heti raskaaksi, voi kun itsekkin tulis pian...
 

Yhteistyössä