Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Oh my god teitä mimmejä!!! ONNEA TINY ANGEL, VITSIN HIENOO!!! SEKÄ SANNYALLE MYÖS, PLUSSAHAN TUO ON :D

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Itse vielä epätietoinen omasta tilanteestani... aattelin testata tänään. Kävin yöpissalla kuuden aikaan, mutten jaksanut miettiä mitään kuppiin pissimistä, joten nyt odottelen mahdollisimman pitkään, etten hätiköi
:kieh:
 
Kiitos tytöt! Mie käyn tänään viel apteekis hakee toisen testin ja kai viel maanantainakin :D Ku pelottaa,ettei vaan tulis km,ku näin varhanen aika.

3+5 :heart:
Muoks: Tytöt,mie en viel täältä sit lähde minnekkään,olen ainakin siihen maanantaihin asti teidän joukossanne :heart: Voiih,teitä tulee ihan ikävä,paitsi nyt teille oikein voimakas plussa aalto ++++++++++++++++++++ :whistle: :heart:
 
Ihania plussakuvia!!! :heart: Onea ihan hirmusesti Sannya ja TA :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: Ja pikkuisille vauvaliimaa ja tarrasukkia, et pitelevät tiukasti kiinni :heart: :heart: :heart:
Mähän eilen uhkuin tänne niitä plussatuulia... ;) Tässä viel lisää ++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Nyt sit naiset ryminällä tonne odotuspuolelle! =)
 
Ohhoh! Kyllä unihiekka karisi silmistä kun hoksasin, että Sannyakin on plussannut!!! Hirmuisesti Onnea! Tässähän alkaa tuleen paineita omasta raskautumisesta kun niin moni siirtyy samaan aikaan plussapuolelle :$ ei vaan, erittäin paljon Onnea Plussanneille!
 
Heipsistä kaikille!
Nyt sitten uskaltaudun liittyä teidän joukkoon, kun mies vihdoin antoi vihreetä valoa lapselle :) Ollaan 23-vuotiaita molemmat ja mies opiskelee ja ite teen satunnaisia pätkätöitä, kun vakituista ei oo löytynyt.
Marraskuusta lähtien oon kovasti kuumeillut mut mies oli sitä mieltä ettei ennen valmistumistaan oo valmis isäksi. Mutta nyt sitten vihdoin päästään yrittään pikkusta <3
Ekaa kertaa olin iloinen siitä että menkat alko :D
 
VOI MITÄ IHMETTÄ!? :eek: Onnea Tiny Angel!!! :heart: :D Ja Sannya myös!! :D Mahtavaa!!! :)

Tervetuloa uusille!

on: Jos mun kierto on normaalina tällä kertaa niin menkkojen pitäis alkaa huomenna... :/ ei kyllä ainakaan nyt tunnu siltä et alkais. Hyvällä mielikuvituksella mulla vois olla tissit vähän kipeet... :p ja mahaa polttelee aina välillä... muutamana päivänä on ollu aika huono olo...mut jaa. näitähän on vaikka muille jakaa näitä muka -oireita. :LOL: eli en nyt usko ihan hirveesti tähän mun raskautumiseen... :(
 
kaz
Paljon onnea Sannya ja TA :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:

Tervetuloa uusille!! Teitäkin oli monta sitten eilisaamun :)

Ja :hug: tädin yllättämille :)

ON: Tänään tais tulla ovislimat... :eek: Hmm.. illalla taas pupuilua :D

P.S. Kuka haluaa seuraavaksi päivittää listaa?? Varma plussa tulossa, kun katsoo edellisiin listan pitäjiin miracleen ja Sannyaan :p
 
onks tääl ketään muuta, jolla toiveet laskee heti oviksen jälkeen? ku musta tuntuu, että oon ihan allapäin oviksen jälkeen kun pitää taas ootella sitä tätiä että pääsis lähemmäs taas seuraavaa yritystä :ashamed:

mulla taitaa olla vaan kieroutunut ajatus siitä, että muka tuntisin heti sen jos tärppi ois käyny.
kuitenkin valtaosalla teistä vasta se jännäily ja into alkaakin o:n jälkeen. kai mä olen vaan niin pessimistinen itseäni kohtaan.
 
johanna, mulla on ihan sama ajatus. Et se pitäis muka tietää heti oviksesta lähtien jos on tärpänny. :D :ashamed:

Mut ei se taida ihan niinkään olla.. toivottavasti! :LOL: Mulla pitäis huomenna alkaa menkat, mut eipä oo minkäänoloista menkkaoloa. Tai sitten mun kierto on TAAS ihan sekasin. En tiiä..
 
johanna: Malta malta, nythän sulla vasta on mahis olla raskaana! Ja sitäpaitsi eikö me sovittu että tärpätään yhtäaikaa ja mä ainakin aion plussata niin kyllä sinäkin ;) Heh, oliskin näin helppoa :D

Onnea Sannya ja Tiny angel!!! Ihan mahtavaa!!! :heart: :flower: =)

Kohta siirrytään kaikki tuonne plussanneisiin niin ei jää koko pinosta enää mitään jäljelle, eikös juu? :D

Mulla edelleen sellasta menkkamaista juilintaa, mutta olkoon...kunhan ei täti yllätä :saint:

Me oltiin eilen miehen kanssa tanssahtelemassa lavalla, oli tosi kiva ilta. Alko vaan niin pirsanasti sattua tuohon lonkkaan että pitää kai mennä kiropraktikolle...ei ole eka kerta...joku siinä välillä mättää... Yleensä en ole raihnanen, mutta nyt kyllä vähän tuntuu siltä... Muutenkin se kiropraktikko tässä vaiheessa voisi olla hyvä (mulla aiemmin oli lantio vinossa, ja se korjas sen) kun se sano että lantion kannattaa olla kunnossa ennen raskautta tai siis synnytystä...eli sinne vaan! :D

Kyllä meilläkin mies tykkää mutanaamiosta...mutta ei kerrota sitä kellekään... :whistle:
 
Onnea Sannya ja TA:lle onnea tähänkin pinoon!

Täällä nyt kp 2 ja ihan hyvä niin. Ensi kierrossa voisi hiukka aktiivisemmin yrittää vaikka päätinkin etten ala vielä ovista tikuttaa tai muutenkaan asialla stressaamaan, tulee jos on tullakseen.

Tuli vaan totaalinen oikosulku eli kun menkat alkoivat kp28 niin eikös mun kierron pituus ollut sitten 27 päivää eli nyt kp 2/27? Ei oikeen aivot pelaa... :snotty:
 

Yhteistyössä