***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

heipparallaa.!

joku tuosta tupakoinnin lopettamisesta puhui.... minä siinä onnistuin ja nyt oon ollu muutaman viikon polttamatta :) ihan uskomaton fiilis.! ja mitä sitä ei tekis sen eteen että pikkuisen tuonne masuun saisi paremmalla todennäköisyydellä.!!

nyt ollaan täällä kainuussa ja käytiin katsomassa meidän tulevaa kotia. rakastuin aivan korviani myöten.! tahtoo äkkiä muuttaa.<3

kovasti plussaonnea tutöt ja mahtava plussa tuulahdus teille.! :heart:
 
Enhän mä maltttanu odottaa... negaa näytti. Jos ei tätiä kuulu, yritän malttaa odottaa ke tai to aamuun... ärsyttävää, kun jotenki niin varma, mutta pelkään että kuvittelen vaan kaikki oireet. :/

Kaikille muillekkin plussatuulia! :flower:
 

15.9.2008

Minnie-....................kp 82/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 67/??............................yk 2
Terhi82...................kp 62/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 57/30............................yk 4
Santtuli...................kp 55/27-57.......................yk 4
Marshmallow...........kp 48/23-26.......................yk 2
Hope22...................kp 46/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 42/26..............................yk 1

kiharapää...............kp 37/32-35..........................yk 12
Humu82..................kp 34/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 34/29-34...........................yk 2
DeviLiah.................kp 33/35.................................yk 3
Apsu.......................kp 33/31-41...........................yk 5
Baby Butterfly.........kp 33/28-31...........................yk3
Louvre....................kp 30/32-40...........................yk 6

Ouska.....................kp 29/33-??...........................yk 6
Delfis......................kp 29/28................................yk 1
Nera-85..................kp 28/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 28/23................................yk 2
Lumikeiju.................kp 27/29...............................yk 5
JenPen....................kp 27/28...............................yk 2 (T)
Londiliina85............kp 26/28-30...........................yk 1
salmiakkitassu........kp 25/28..............................yk 2
Sompio....................kp 24/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 24/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 24/28...............................yk 1
Talvis......................kp 23/30...............................yk 5
Hemuli1981............kp 21/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 20/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 20/30..............................yk 6

Piglet......................kp 18/27-..............................(taustailee)
nanakuu................ kp 18/28-32........................yk 1
kukkaiskeiju............kp 17/34-39.......................yk 3
Heinu......................kp 15/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 14/26-29..........................yk 8
Kuumeilija...............kp 12/26-41..........................yk 8
asty........................kp 12/28-42...........................yk?
johanna83..............kp 10/32-40..........................yk 6

Miss Mindy...............kp 9/33-35.........................yk 3
HaLPe.....................kp 9/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 8/28-29..........................yk2
yöperhonen-..........kp 7/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 7/28-30.........................yk 3
toivova-84..............kp 6/25-29...........................yk 3
kaz.........................kp 5/26-27..........................yk 3
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?
 
aamuja aamuja.

sain miehenki takasi ruotsin reissulta. tuli yöllä kolmen maissa kotiin, ja huijasin sen pupuilemaan mun kanssa :kieh: se on ihmeen vietävissä kun se nukkuu.

aamulla ku mies urhoollisena nousi ylös kello 5.00 muistin sen puhuneen jotain tuliaisista. aattelin että se on se tavallinen, kartsa tupakkaa ja karkkia.
no aloin niitä penkomaan siinä aamusella ja löysin vaan nuuskat. heitin n e sitte aamuilosena pakastimeen ja menin nukkumaan niin mies tulee ja heittää korurasian mulle sänkyyn.

korurasiassa oli maailman ihanin kaulakoru! :heart: se on vaaleenpunanen kristallisyrän, ja vieressä killuu sinivihree pieni kristalli perhonen. :heart:

nyt mä istun töissä ja näpertelen sitä ja olo on ku rinsessalla :)
 
Oi kun ihanaa nibbler. Mun mies harrastaa kanssa koruyllätyksiä.

Tosin yksi meni pieleen, kun olivat työporukalla risteilemässä. Satuin just illalla maksaan laskuja ja huomasin sitten, mitä taxfree-maksuja oli tehnyt. Ja kun tuli kotiin, ja anoi korun, niin tiesin sanoa hinnan =) . Meillä on yhteinen tili.
 
Nibbler: voi kun ihana että sait korunkin! Mäkin aloin itkemään kun sain huomenlahjan (jota ehkä osasin odottaa) mutta kuitenkin. Sain aivan ihanat korvakorut, odotin jotain "rumempaa" :LOL: Siitä asti ne on käytössä ollutkin :heart:

Sompio:Me ollaan miehen kanssa sovittu niin että nyt ollaan laittamassa meille yhteinen tili, johon menee käytännössä molempien palkat, mutta sitten laitetaan aina tyyliin parikymppiä kuussa omille tileillemme just omia konhotuksia ja toisen lahjoja varten.

Oma napa: Onpas mulla mennyt päivät hurjaa vauhtia kun tuntuu ettei ole tännekään ehtiny kun vilkasta mitä ootte kirjotellut. No nopeasti kuluvissa päivissä on tietysti se hyvä puoli että mun kp:t onkin jo huimat 17! Viime kierrossa alointässä vaiheessa tikutelemaan, mutta nyt taidan odottaa tuonne kp 21...tai tietty jos oireita tulee aiemmin...mutta ei montaa päivää enää, toivotaan että ovis tulis samoja aikoja kun viime kierrossa. Tosin viime kierto oli harvinaisen lyhyt, vain 34 päivää...voisin tottua siihen noiden 40 lähentelevien mammuttikiertojen sijaan :D
 
Ihana yllätys nibblerille! Ja delfis peliä ei oo menetetty ennen kun täti tulee ryminällä ovesta läpi eikä viel senkää jälkee kun sit tikutellaan ens kierros ovista ja varsmistetaa aitiopaikat hedelmöittymistä varten eli pupuillaa niin pirusti kun plussat ovistikkuu pärähtää...

Ja täälläpä sitten tuhruillaa... :headwall: Sinänsä mielenkiintoinen juttu kun turhuillu jo eilisestä asti mutta menkkakipuja ei näy missää... Ja MINÄ EN TUHRUILE IKINÄ. Yleensä kun mulla täti tulee kylään niin sen kuulee kyllä mieskin vaikeroinnista kun on oikeesti toooosi kipeet menkat ja ne tulee rytinällä ilman mitää tuhruilua... :x |O
Mut no jospa ne sielt nyt sit alkais vaikka kunnolla niin loppuisivatkin joskus...
 
BB: Mäkään en yleensä ikinä tuhruile, yhtään! Niin viime kierrossakyllä alko sitten tuhruilulla... :ashamed: Toivotaan että sun kohdalla se olis vaan jotain alkuraskauden tuhruttelua, mulla se oli "pehmeä laskeutuminen" :(

Hei, nibblerhän tuota listaa päivittelee? Kun mä tässä laskeskelin noita meidän kiertopäiväjuttuja jne jne...niin me on jätetty kumit pois siinä ekassa kierrossa varman viikko ennen menkkoja, eli ei ihan oikeasti mitään mahista edes tulla raskaaks, niin kuuluko se laskea sitten yrityskierroksi? Sittenhän mulla olis nyt vasta toinen yk menossa? Mun järki sanois näin...

Nyt suihkuun ja kouluun...!
 
Sompio Thaimaaseen ollaan lähdössä. Siellä vielä viidakkoonkin, joten lääkäri suositteli malarialääkettä. Sitten alkukesästä ois suunnitelmissa suunnata New Yorkiin ja Kanadaan, mutta ne asiat selkenee sitten vasta ensi vuoden puolella... Niitä siis odotellessa ;)

delfis :hug:

bb mulla on peukut pystyssä b :) d
 
Heips.
Oonpas mä ollu iha hiljaa vaikka sillo ku kirjauduin tänne nii aattelin et käyn joka päivä juttelee jotai :D
Kohta ois taas menkkojen aika luultavammin. Mies oli kipeenä just ku ois ollu ovis ja ei sitä sitte huvittanu yhtää. Mutta josko sitten ens kierrosta tärppäis. Ärsyttää vähä ku tää alko aika hyvin tää meidän yritys et oli suunnillee joka toinen päivä vähintää puuhailuja mutta sitte just enne ovista ei pystyny :(
Olis niin kiva jos sais ens kierrosta nii sitte vois kertoo kaikille "tutuille" sillee et ku ne kysyy jotai joululahjatoivetta nii sanoo jotai vauva tuotteita ja kattoo kui nopeesti ne tajuaa :D
Siskolle aattelin kysyä ihan et kesällä olis sitte kummin hommia tarjolla. Porukoille en kyl tiiä miten kertois. Toisaalta haluisin laittaa esim jonku kansion ja siihe ultrakuvan ja kirjotella jotai terveisiä masu-asukilta tms.. Mut emmä jaksais niin pitkää oottaa et tulis se kuvaus ees :D
Tämmöstä tällä kertaa. Jos sitä jaksais aktiivisemmi tännekki kirjotella jatkossa :)
 
enää pari tupakkia jäljellä eli huomisesta alkaen alkaa savuton elämä.. alkoholin jätin pois pariviikkoa sitten. miehen mukana silti oon baareissa käyny ja ärsyttää se et kaikki tutut tulee aina ihmettelemään että miks juon vaan vettä ja et oonko raskaana..(kunpa olisinkin!) äskön kävin ostaa lankaa ja kauhistelin sen hintaa.. no kaipa siitä saa monet pienet tumput ja sukat :) ja vielä kun osais tehdä.. viimeks ala-asteella oon neulonu :) no onneks netti on pullollaan hyviä ohjeita.. välillä on ollu sellaisia oireita kun kurottaa jonnekkin niin mahaa vähän vihlaisee.. outoa..
PLUSSATUULIA KAIKILLE :heart: :heart: :heart:
 
heip!
Joo tietenkin kp:lle plussatuulia hirmuisesti =) sullakin tosiaan jännät paikat, onko millaisia tuntemuksia?
bb joko testit tuli? toivotaan että pääset testailemaan ison mehevän plussan. ei se tuhru vielä mitään meinaa. aika monella sitä tuhrua on ollu vaikka plussa tullutkin.
delfis toivotaan että se täti pysyy poissa ja saat sen plussan loppuviikosta =)
ja vielä nanakuu tsemppiä lopettamiseen, ootko ajatellut käyttää jotain apuvälineitä?
voikun mäkin saisin nyt lopetettua. kun on tyhmä tapa, kallis ja vielä epäterveellinenkin. ja vois auttaa lopettaminen tähän raskautumiseen. mä jo olin polttamatta melkeen kokonaan, mutta sitten tuli täti paikalla, ärsytti niin paljon ja kun een kerran ollut raskaana, niin mika ettei :ashamed:
 
toivova en oo aatellu käyttää mitää apukeinoja. aina oon ajatellu että sitten kun on tarpeeks hyvä syy nii tupakointi loppuu kerrasta. en oo edes vähentäny oon normaalit määrät polttanu ja huomenna se loppuu :) ja muutenkin en noihin nikotiini tuotteisiin usko kun musta tuntuu et tää tupakointi on mulle enemmänkin tapa kuin riippuvuus. mutta pelkään myös sitä että nyt kun lopetan ja sit jos käykin niin et täti tulee kylään niin sit voi käydä niin et alan taas polttaa.. :(
 
mä joskus kokeilin nikotiinipurkkaa mutta siitä tuli niin huono olo että totesin että saa loppua ilman niitä =) sun innoittamana päätin kokeilla itsekin lopettamista tass uudelleen. toivotaan siis että molemmat plussaa tässä kierrossa niin ei sen takia tarvii taas aloittaa =) voidaan yhdessä tuskastella täällä!
sitten koira asiaa, mitä mieltä ootte, kun toi meidän koiruli on yskiny(?) ja välillä hengitys rohisee. kestäny 2-3 päivää, taitaa olla flunssa. mietin vaan että pitäiskö käyttää lääkärissä, kun on ollu jotenkin väsynyt nyt :(
 
kertokaapas neidot mulle, että kun limat alkoi öö..perjantaina ja silloin oli kn pehmeä, mutta nyt se on taas kiinni ja kova, enkä ole enää varma tuosta limoituksesta, onko se sitä itseään, vai miehen tuotteita, niin voiko se olla mahdollista, että ovis olis ollu perjantaina?

hitto kun mua vaivaa tuo ovis-asia taas.jotenkin toivon, että se ovis ois vasta nyt...ja sit mua vaivaa se, että jos mies on ollu pupuillessa päissään/krapulassa, niin onko se siittiöt sit jotenkin viallisia, että jos tulisinkin nyt raskaaksi, niin onko se miten mahdollista, että lapsella olis jotakin vikana?? :'( :'(
 
siniviuhka mä en osaa niistä limoista sanoa, kun itsekään en ihan ymmärrä miten tää menee :ashamed: siksi mä tilasin niitä testejä että voi niillä seurailla.
mutta älä huoli, en oo ikinä kuullut että kännisissä simpoissa :LOL: olisi sellaista vikaa mikä lapseen vaikuttaisi. enemmänkin se kai vaikuttaa vaan siihen että tuleeko sieltä mitään. kyllähän odottava äitikin saattaa aluksi juode tietämättä vielä raskaudesta.
 
toivova hienoo et meit on nyt sit ainaki kaks tupakoinnin lopettavaa.. vertaistukihan on se paras apu.. ja must tuntuu et oon jotenkin onnellisempi tuon päätöksen myötä :) mut nyt hellan ääreen :p mies tulee kohta kotiin ja ajattelin yllättää sen niin että on ruoka heti valmiina :)
 
Heippa kaikille!
Mun oli ihan pakko tulla purkamaan, vaikka palstatauolla oonkin...siis en ala, kaikki muut saa vauvoja, paitsi minä. Mun veljestä tulee isä toisen kerran ja eilen kuulin, että se työkaveri kenen kanssa oon kuumeillu, on raskaana. Tietty oon tosi onnellinen kaikkien puolesta, mut samalla ahdistaa ihan helkkaristi! Ensi vuonna neljä mun läheistä saa vauvan ja vieläpä peräkkäisinä kuukausina kaikki!! |O mua stressaa nyt ihan hulluna, vaikka ei sais stressata tän asian kanssa, mut minkäs teet. Itellä yk:t kasvaa ja toiset paukahtelee ekasta kerrasta :'(

Anteeksi omanapainen viesti, mut mulla oikeesti nyt on mieli tosi maassa...
 
kukkaiskeiju oli iha oikeessa. Joo No ei se oikeestaa ollu kovin pehmeä lasku... ei ollu mitän kipuja ja sit ne krampit sielt tuli ja kun menin suihkuun helpottaa niitä niin johan lorahti lattialle oikeen kunnolla lammikko ettei sitä voinut muuksi enää käsittää... Nibbler Päivitätkö mulle kp 1/33 (kierron pituus nyt näemmä 33 päivää... ) ja YK 4
 
voi bb :hug: harmi ettei tärpännyt, kyllä se täti sitten osaa olla v.mäinen. mutta ens kierrossa plussataan kaikki =)
siniviuhka mietin itse ihan samaa, mutta sitten tulin siihen tulokseen että haluun tietää että ovuloinko edes. osaa sitten hakea apua jos niissä ei mitään näy.
 
Moikka! En oo taas hetkeen kerenny kirjotteleen, mut nyt helpotti taas hetkeks koulukiireetkin..
Jotain uutta munkin tilanteeseen..nyt on ollu pari päivää nännit tosi kipeet! Ihanaa huomata, et jotain mun kehossa tapahtuu tän kahen kuukauden odottelun jälkeen. =)
Ekassa kierrossa pillereiden jälkeen nännit tuli kipeeks vähä ennen menkkoja, joten musta tuntuu et tää enteilee taas sitä!
 

Yhteistyössä