***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

JenPen Tiedän, kiitos kommenteista :hug: Just tätä oon ajatellu, mutta silti ollaan sovittu, että helmikuuhun voidaan odottaa. Mulla ei vakityötä ja mies opiskelee edelleen helmikuun jälkeen, mutta ehditään ainakin vähän säästää. Sitten vaikka heti 9kk jälkeen olisi nyytti sylissä, niin ilo olis ylimmillään...Mutta jotenkin tuntuu, että jos väkisin odottaa, niin auttaako se yhtään mitään..... Toisaalta ja toisaalta... Ei tässä jahkailu auta... Toinen "ongelma" on hääpuku, johon on vuodenvaihteen jälkeen mahduttava...eli sekin vaikuttaa tähän järjestelyyn ;)
ja kiteytettynä: oot täysin oikeessa, tuskin koskaan on löytyy TÄYDELLISTÄ hetkeä :)
 
laitoin päivitykset.Kazzille isot halit :hug:

Liunu onhan noita vaihtoehtoja. miehen kanssa niistä keskusteltiinkin eilen nopeesti mutta sitäkin hartaammin... mies oli sitä mieltä että ei kannata miettiä vielä niitä vaihtoehtoja. halus vielä yrittää luomusti puoli vuotta ja sitten vasta katotaan tarkemmin noita vaihtoehtoja.
että ei auta muu ku odottaa sinne sitten. taas odotusta lisää... mä en saa elämässäni mitään aikaan kun aina pitää odottaa ja odottaa...
 
nibbe odottamisen odottaminen on tietysti pahinta, se on jännä kun niin moni plussaa sitten kun on toivonsa menettänyt ja hanskat lyöty tiskiin... kai se stressi on aika iso osatekijä, kunpa sitä vain osaisi ottaa rennosti.. itestäni huomaan sen että kun kierto lähestyy loppuaan niin se "tiedostamaton" ressi iskee päälle, olisikohan nyt plussa kuitenkin, no ei varmaan, mitä jos kuitenkin... ja sitten täti päättää tulla tooooosiii myöhään, kiusaa oikei...

(.) tuo meijän vuokraisäntä on nyt seonnu lopullisesti, yks päivä se käski siirtää koirien lelut varjoon, eli talon toiselle puolelle nekun ovat roskia, no ei siinä mitää, eilen se sitten tuli tänne pihalle karjumaan ja mekastamaan että eikö tuota perk.... voi siirtää (koirien vesikuppia) tuonne talon toiselle puolelle, saatana, mie sit menin sisälle etten räjähdä niin se oli roudannu sen vesikupin toiselle puolen taloa ja ottanu kuistilta mun puisen valkean kukka-astian ja vieny sen polttopuittensa sekaan :eek: siis kuvitelkaa, tulee meidän aidatulle pihalle riehumaan ja siirtelee mun tavaroita, no kaikkein paras oli kun menin autotalliin jossa oli mun vanhoja vaatteita ja kirppisvaatteita niin se oli avannu ne kassit ja tonkinu lattialle sellaisesta kassista missä oli mun vanhoja rintsikoita ym -KUVOTTAA- soitin sit meijä isukille joka on poliisi et mitä teen, se vaan totes että kotirauhan rikkomisesta syyte!!!
 
MM no voi video! ei TODELLAKAAN saa vuokraisäntä tulla teille tolleen tekemään. eihän sillä vaan ole avaimia teidän asuntoon?? vuokraisännällä ei pitäis olla mitään oikeutta tulla asuntoon/pihamaalle mikä on vuokralla, varsinkaan ilman lupaa!

on: missä viipyy mun limat??
 
iltaa!!
omaa nyyt vaiteeksi...
aarg mitkä ovisoireet!!harmi vaan et ei tässä tilanteessa voi hyödyntä ku tilanne on mikä on... |O mie tahtosin niin sen vaavan!! :'( mut minkäs teet et on näin vaikeeta!! :ashamed: :'(

töissäki on niin sulosia lapsia ku olla ja voi...välillä meinaa ihan itku tulla ku ne niin aidosti välittävät ja ilmasevat tunteensa! |O

oon niin surullinen kaikesta!!! :'( |O
 
Nibbler ja muut kp:n alussa taas olevat :hug: Kyllä se lussa sieltä vielä tulee!

Töissä ollu niin kiire ja illalla niin poikki, että sipannu sohvalle samantien... Ei oo jaksanu koneelle raahautua. Oireet täällä vaan voimistuu, mutta samalla kierron lopun lähestyessä myös epäusko kasvaa.... "Olenko vain kuvitellut kaiken?" Ma tai ti sitten testailen.

mulmul :hug: voimia!
 
voi mulmul :hug: koita jaksaa.
munkin pitää nyt vähän vuodattaa... olin tänään kylässä ja siellä oli sellainen ihana 3kk vanha poika vauva, jota mä tietysti sylittelin ihan innoissani =) siinä juteltiin lapsista ja perheistä ja sitten tän lapsen äiti sanoi mulle että sun pitäis tehdä omia lapsia kun tuun niin hyvin niiden kanssa toimeen. iski jotenkin suoraan sydämeen, kamala kaipuu. jäi niin surkea mieli, varmaan kun täti juuri päätti tulla kyläilemään :headwall:
 
Mulla on ollu niin rankka viikko...uhhuh, mutta huomenna viiminen harjottelupäivä ja eikun rentouttavan viikonlopun viettoon! En ole tännekään ehtinyt kommentoimaan, mutta olen kuitenkin yrittänyt seurailla mitä ootte puhunut.

Meillä kyllä on tästä yrittämisen aloittamisesta puhuttu ihan avoimesti. Sisko ja äitihän siinä varmaan päällimäisenä on meidän kanssa odottamassa ja innoissaan asiasta! Samoin on pari kaveria, joiden kanssa enemmän tuota hehkutan, vaikka heille se ei vielä ajankohtaista olekaan, myös innoissaan ovat. Meillä kyllä taitaa tietää kaveripiiri muutenkin ja miehen siskot tietää myös. En oo noille muille sitä niin hehkuttanut, mutta kun puhetta siitä on tullut niin sanonut vaan että saa meillekin tulla jos niin päättää. Toivottavasti pian :heart:

Oon ajatellut että jos en raskaaksi tulekaan niin yhtälailla voin senkin niille kyllä sanoa jos kysyvät... Sehän on sitten ihan fakta enkä mä sille mitään voi... Näin meillä.

Vitsi kun taas väsyttää...taidan mennä saunan kautta nukkumaan!!! :D
 
Heii moi! Löysin tänne nyt ajattelin et mun konees oli vikaa ku vanha sekos...
Harmit nibbelle ja toivovalle ku ei tärpännyt! :hug:
Mut toivova! Jos on kauheen levoton olo kun odottaa sitä Ovista ja testipäivää niin Mulle ainakin toimi kun lakkasin ajattelemasta asiaa... Työnsin vauvakirjat kaapin perälle ja lakkasi ajattelemasta paitsi tääl kirjottelin. niin hups vaan taas mennää kp29 niin hyvin se menee. :) Ilmeisesti joko mun kierto on venynyt tai sitten on salamatkustaja. Ei kyllä oo nyt ollu oireita suuntaa eikä toisee. Ei menkka oireit oo ollu YHTÄÄ. Mitkä yleensä kyl tässä vaiheessa jo tuppaa ilmaantuun ees jossai vaihees vihloilee masua... Mut nyt ei mitää... Omituista. Hei jos joku haluaa lisäillä meseen niin saa lisäillä eli Jules@vituttaa.net on osoite... Ja Toi osoite on ikivanha vitsi kiitos minun isoveljen. :)
 
Tilailin eile testei tuolt Kotitestit.fi:stä et jos vaikka huomenna tulis ainakin oli lähtenyt ne testit eteenpäin-... Huomen heti testailen! Jos näyttää negaa niin sit vasta ensi viikon maanantaina mikäli silloinkin nega odottelen niitä menkkoja... Meinasin ensin tilata 3 herkkää liuskaa mut mies sanoi et "Tilaa nyt kertalaakista enempi vaan ku tiedän ettet osaa hillitä sitä pissatikuilla läträämistä!" :D
 
:hug: oli puheista päätellen moni vailla.

Itse poistun viikonlopuksi anoppilaan ja siellä ei ole nettiä. En jaksa paremmin nyt lukea, kun luen sitten maanantaina mitä täällä on tapahtunut.

Paljon plussatuulia tänne :heart:
 
joo bb, eiköhän se tästä taas iloksi muutu. alkuun vaan vituttaa =) ens viikolla alkaa taas työt ja sitten menee aika vähän nopeammin, tai ärsyttää ne asiakkaat siinä määrin että ei jaksa tätä murehtia. mäkin tilasin tänään niitä testejä, jos niiden avulla tärppäis. toivotaan että sulla olis kyydissä pikkuinen, ilostuttais minuakin kovasti =)
ja mukavaa reissua sompio :wave:
 
toivova millanen koira sulla on? ku meillä on toi kääpiösnautseri kääpiöpinseri riseytys. mikä itseasiassa just oksensi matolle... Se rupee aina kakoon jos ei saa ruokaa tasan siihen kellonaikaan ku pitäis.. :/ Huomion hakua siis se oksentaminen...

Toivotaa toivotaa että olis nyt tärpännyt... Huomenna ajattelin heti testata kun tulee ne testit... :) Ei malttais odottaa... pakko viedä ittekin koira nyt ku se syö... Ihanaa juttelin just yhden vanhan luokkalaisen kanssa ja mennää huomen kahville ei olla nähty sillee kahteen vuoteen!!
 
bb meillä sellainen 3v australianterrieri, ihana otus vaikkakin terrieri kuonosta hännänpäähän ;) luonnetta siis löytyy. mutta onneksi on olemassa, saan siihen purkaa pahinta hoivaviettiä =)
se on jännä miten noita kavereita ei tuu nähtyä, mullakin pari sellaista joiden kanssa aina tosi mukavaa, mutta silti se tapaaminen aina vaan jää :ashamed:
jännittää jo sun puolesta =) testaa heti kun mah. ja tuu heti tänne kertomaan, oikein suuri plussatuuli siis sinne +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

12.9.2008

Minnie-....................kp 79/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 64/??............................yk 2
Terhi82...................kp 59/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 54/30............................yk 4
Santtuli...................kp 52/27-57.......................yk 4
Marshmallow...........kp 45/23-26.......................yk 2
Hope22...................kp 43/30...............................yk 2

Heksu76..................kp 39/26..............................yk 1
Liunu.......................kp 36/29-30.........................yk 2
kiharapää...............kp 34/32-35..........................yk 12
Humu82..................kp 31/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 31/29-34...........................yk 2
DeviLiah.................kp 30/35.................................yk 3
Apsu.......................kp 30/31-41...........................yk 5
Baby Butterfly.........kp 30/28-31...........................yk3

Louvre....................kp 27/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 26/33-??...........................yk 6
Delfis......................kp 26/28................................yk 1
Nera-85..................kp 25/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 25/23................................yk 2
Lumikeiju.................kp 24/29...............................yk 5
JenPen....................kp 24/28...............................yk 2 (T)
Londiliina85............kp 23/28-30...........................yk 1
salmiakkitassu........kp 22/28..............................yk 2
Sompio....................kp 21/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 21/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 21/28...............................yk 1
Talvis......................kp 20/30...............................yk 5

Hemuli1981............kp 18/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 17/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 17/30..............................yk 6
Piglet......................kp 15/27-..............................(taustailee)
nanakuu................ kp 15/28-32........................yk 1
kukkaiskeiju............kp 14/34-39.......................yk 3
Heinu......................kp 12/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 11/26-29..........................yk 8

Kuumeilija...............kp 9/26-41..........................yk 8
asty........................kp 9/28-42...........................yk?
johanna83..............kp 7/32-40..........................yk 6
Miss Mindy...............kp 6/33-35.........................yk 3
HaLPe.....................kp 6/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 5/28-29..........................yk2
yöperhonen-..........kp 4/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 4/28-30.........................yk 3
toivova-84..............kp 3/25-29...........................yk 3
kaz.........................kp 2/26?...............................yk 3
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?
 
Markka tuota listaa on kyllä sen takiakin ihan mukava seurata kun näkee itsensä kipuavan pikkuhiljaa ylöspäin :)

omanapa: ihmettelenpä vaan, että nyt on kp 11, eikä vieläkään ole ovisoireilua mitään! ei limoja, ei lämpöjen romahtamista..luulenpa, että se muutaman päivän kestänyt alavatsakipu jotenkin karkoitti sen pois minusta :p :| TAI, sitten se ovis oli jo silloin kp 8/9, jos se nyt on edes mahdollista olla noin aikaisessa vaiheessa :|
TAI sitten kierto venyy huikeaksi oviksen "myöhästymisen" takia..
 
Täällä on ihan selkeet ovisoireet....ainakin limoista päätellen :LOL: piruvie, että ketuttaa jättää tilaisuus käyttämättä...alkas vaan jo se yritys :ashamed: :heart:

Halit kaikille tarvitseville :hug:
 
kaz
ON: Pakko purkautua.. Minulla oli tosi masennusta eilen.. Ehdin jo toivoa ku veny kierto päivällä :'( Käytiin illalla kaupassa ja katsoin katkerana raskaana olevia ja vauvojen kanssa liikkuvia.. ei paljon hymyä irronnut vaikka mieskin yritti piristää :ashamed: Että tällaista täällä.. Ajattelin kyllä että jos niitä ovistikkuja tilais ja niitä kokeilis tässä kierrossa.

Suuret kiitokset kaikille joilta halauksia olen saanut.. Nekin auttavat uuteen kiertoon :D
 

Yhteistyössä