°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Päiviä Neitoset!! ja Hauskaa vappua kaikille! Mullapa menikin vappu juhlien eläinklinikalla.. meidän nuorin mäykky alkoi eilen illalla oksentamaan verta. Se oli saanut lasinsirpaleita/metallinpalasia ulkoa suuhunsa ja ne olivat vahongoittaneet mahalaukkua ja suolistoa. Mutta onneksi se voitiin, heti leikata ja mussukka pääse kotiin huomenna!! olen ihan huolesta sekasin. ja samoin on kaksi muuta koiraamme. käveleevat ympyrää talossa ja käyvät koko ajan tarkistamassa, onko unto nukkumassa omassa vakiopaikassaan.
On ne nuo koirat, kyllä niin rakkaita. Ihan kuin omia lapsia.
 
Ja tänään tulee minulle ja miehelle yhteensä neljävuotta yhteistä taivaltamme ja fiiliksiä ei ole juhlia ollenkaan. tarkoitus, oli et menisimme jonnekin syömään juhlan kunniaksi...

onnea Kaisukki plussasta ja Tervetuloa Mersey :flower:
 
Kaa
Itselläni alkoi viime aamuyöstä pieni vuoto. Tulin kotiin töistä ja nukahdin vajaaksi tunniksi. Heräsin tuskaiseen kipuun sitten. Koski niin, että oksetti. Vaikka yleensä en lääkkeitä käytä, nyt oli pakko ottaa 1000 mg panadol, kun oli niin kauhea olo. Se sitten vei tajun kankaalle ja heräsin kolmen aikaan. Vuotoa jatkuu yhä, ihan erilaista kuin kuukautisvuoto. Eli yhä olen ymmälläni. Soittelen huomenna neuvolaan ja kyselen, mitä ovat tästä koko hommasta mieltä... Mutta fiilis on nyt parempi kuin yöllä. Silloin vaan oli tosi paha olo, niin tekstikin oli sen mukaista. Nyt vaan mennään päivä kerralla eteenpäin ja otetaan uusi asenne asiaan.

Daadelin koiralle paranemisia! Oma koira kun saa tassunsa halki lähes joka vuosi keväisin... pirun pullonsirut. Rapsutuksia koiralle.

Itse olen menossa vielä yhteen yövuoroon, huomisaamuna koittaa sitten vapaus. Seuraava työpäivä vasta tiistaina. :heart: =)
 
kotiuduttu on, oli rauhallinen vappu mökillä ja nyt sitten kotona ja siivoiltu.. tänään taas alkoi tuakkalakko ja hyvin on mennyt koko päivän :D toivottavasti tulee pian plussa niin on entistä enemmänkin motivaatiota tupakoinnin lopettamiseen :saint:

ja raskausoireita on tullut lisää :headwall: tänään dpo 7 ja kaksi paivää sitten huomassin nänneissä värimuutoksia. ne on lähtenyt ruskeentumaan, ja tullut enemmän näppyjä ympärille :eek: yöllä heräsin kaksi kertaa kovaan repäisykipuun kun vaihdoin kylkeä ja ajoittaisia menkkamaisia kipuja löytyy. lämmöt on ollut koholla 36.8 asti, mutta eilen oli jo 37.1 (jostain oon lukenut että kiinnittymisen jälkeen nousisi hieman).

toiveet todella korkealla :saint:


omaa napaa ja koipioitu toisesta pinosta :ashamed:
 
Täällä alkaa elämä voittamaan eilisen jäljiltä B)

Kaa: Toivotaan että tilanne selviää pian :hug:

JJ-t: Oireet kuulostavat todella lupaavilta! Nyt peukut ja varpaat pystyyn d =) b

).( Ei tätsyä edelleenkään. Vois tulla jo, niin pääsisi uuteen kiertoon ja varaileen aikoja jatkotutkimuksia varten. No, eiköhän se nyt vielä tänään tai sitten viimestään huomenna tule.
 
heips. oli pakko tulla tänne kertomaan. olen niin ylpeä itsestäni, että katkeruuteni on hävinnyt... :)
huomasin galleriassa, että vanha ystäväni opiskelupaikkakunnaltani on raskaana, eikä se aiheuttanut minussa mitään katkeria tunteita, niinkuin yleensä on pientä kateuden häivähdystä esiintyny... :eek:
Ihan vilpittömästi olen onnellinen hänen puolestaan... Oih, tämä on ihana tunne, kun ei tarvitse olla katkera toisten onnesta... :)

niin ja hyvää vapun jatkoa... :)
Ja jos joku oli plussannut, onnea :heart:
 
Hauskaa vappua kaikille!! B)
Nyt on kyllä vieläkin ihan nukuksissa, että sänky vaan kutsuu luokseen. Eli juhlittu on kunnolla! On kyllä ollut hieman epämääräinen olo, sillä mulla nyt kp 29/19-28. Mitään tuntemuksia ei oo raskaudesta, muttei kyllä menkoistakaan. Söin teroluteja, päättyi siis kp 24, ja lääkäri sanoi, et 2päivän päästä siitä alkaa menkat. Hmm.. nyt on jo VIIS päivää mennyt. Mitäs nyt sitten pitäis tehdä.... :/ jotenki tuntuis hassulta testatakaan...
 
Tervehdys murut! :wave:

lueskelemassa olen monesti päivässä käynyt mutta vähemmälle jäänyt nyt kirjoittelut :) jotenkin ei vaan saa aikaseks :)

Tervetuloa uusille :)

Ja kaikille jännääjille ++++tuulet, ja tädin yllättämille :hug:

Miraclelle mukavaa matkaa, toivottavasti aurinko paahtaa ja oot ihan tummapaahto kun pääset kotiin :D
 
Kuumeilija, toivotaan et sais rusketusta :D mulla vaan aika kehnosti tuo aurinko ottaa ihoon eli en oikein kovi helpolla rusketu.. :p

tääl ei edelleenkää menkat oo alkanu.. 29 pvä siis tuli sitä pientä verituhrua, onnettoman vähä ja vaa kerran sormeen semmone veriroipe (sori kuvailu) ja sit eile ei mitään. Tänään seksi jälkee vähä punertavaa vvuotoa ja taas ei mitään.. et kai ne menkat sielt tuloaan tekee mut jopa ihmeen vaikeeks menee ku millää meinaa alkaa..
 
Miraclelle hyvää reissua!

Jotenkin on taas niin maassa. Vaikka sen tiesi että ne menkat sieltä tulee kun kerran nega tuli testiin, mutta silti. Tuntuu niin pahalta että tän pitää olla niin vaikeaa. Kiukuttaa ja surettaa että tuleeko se meidän vuoro ollekaan. Jotenkin on niin väsynyt ja turtunut koko hommaan. Nojoo, oli taas pakko tulla tänne avautumaan :| Kyllä tää taas tästä lähtee...
 
PERJANTAI 2.5.2008
..:*¨¨*:..(¯`°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°´¯ ).:*¨¨*:..

Laala...................... kp 85/??.................................... yk 1

Ouska......................kp 45/35....................................yk 3
Tuulia85..................kp 45/28....................................yk 4
kiharapää................kp 40/32-35(-46)....................yk 8

Kaa..........................kp 37/32....................................yk 4
miracle....................kp 32/28-31..............................km 04/08
simppu82................kp 31/32-42..............................yk 2
susanna85..............kp 30/28....................................yk 2
xAnnax....................kp 30/19-28 .............................yk 5

Kuumeilija...............kp 27/30-35..............................yk 3
toiveilija82..............kp 27/34-42.............................yk 9
Daadeli....................kp 27/ ??....................................yk 1
JJ-t..........................kp 26/25-65..............................yk 3
Louvre.....................kp 23/32-33..............................yk 3
Jouskari-82.............kp 21/28....................................yk 8
Sirpula.....................kp 21/34-71..............................yk 9
johanna83...............kp 20/32-40..............................yk 2

Charmophis.............kp 17/35-38..............................yk 2
tiger75.....................kp 17/28....................................yk 10
Peppi1981...............kp 16/28-30..............................yk 35
apsu.........................kp 16/35....................................yk 2
Haidi84....................kp 15/28-29..............................yk 7
arabel......................kp 15/26....................................yk 12
Veiled87..................kp 14/28....................................yk 4
emiliana...................kp 13/28-33..............................yk 2
Siniviuhka................kp 13/29 ...................................yk 3
TinyAngel.................kp 11/28....................................yk 2
Talvimamma-09......kp 10/30-31 (-54)....................yk 2
Nanniina..................kp 10/32-34...............................yk 8

Maiza.......................kp 9/26-28.................................yk 2
mulmul.....................kp 9/27-30.................................?
Minnie-.....................kp 9/31-33.................................yk 1
asty..........................kp 9/42.......................................yk 15
tyty86......................kp 8/30.......................................yk 3
Mersey.....................kp 7/31.......................................yk n. 2v
Linna........................kp 5/28-78.................................yk 5
Humu82...................kp 3/27-28.................................yk 2
Veena......................kp 2/24-28.................................yk 12

52 x 0,20 = 10,4

Taustailee:
Diodium
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................Odotamme pikaista paluuta!
Miracle....................Toipumassa km:sta TJOT:taa.
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen.
Ellamaaria..............Yritys alkaa keväällä -09
Nibbler....................Hoitaa ihteään.
Piglet......................Odottelee tätiä saapuvaksi (kp 36/27..yk 6)

Haamujengi:

inkaliina-83.............kp 30/28-31.................................yk 3

Plussanneet:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
Daylightdancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
ElinaMaria....................yk 2
kaisukka81..................yk 6.......44/38

kesk.arvo = 3,92



rapu83....................kp 123/29..................................yk 5
auri77.....................kp 86/28-29...............................yk 1
Tinttara84...............kp 60/25....................................yk 63
Zande.....................kp 59/30....................................yk 3
PikkuMyy-82...........kp 52/27-29...............................yk 4
TanjaK....................kp 50/28-30...............................yk 2
hanni......................kp 50/26-29...............................yk 7
paapu.....................kp 43/30-35................................?
Daizy......................kp 35/28-32...............................yk 12

della........................kp ?/??.......................................yk 6
HK86.......................kp ?/??.......................................yk 1
 
hyvää matkaa miracle! :)

ja onnea plussanneille ja tervetuloa uudet! näin varmistetaan että mä en oo täällä pian yksin :)

olis sitte sunnuntaina se gyne. mua pelottaa nyt ihan kauheesti.ei oikeen tiiä mitenpäin olis... mut kaippa se gyne siellä kertoo :LOL: huolettaa vaan kun mulla on nyt ihan hirveet limat menossa, että oiskohan mun ovis nyt jo? ihan väärään aikaan. jos mun menkat ois tullu ajoissa niin nyt tänään olis ovis, muttakun ne tuli kaks päivää myöhässä, niin niitten pitäs tulla sunnuntaina. eiku oikeesti maanantaina
 
Veena, kyl se siitä vielä ja sit oot sitäki kiitollisempi sit ku sen oman nyytin saatte! :) :hug: :hug:

ON: tääl ei EDELLEENKÄÄ menkat ala.. mikä ihme tässä nyt on.. ei tuhrun tuhrua eikä sen eilisen seksin jälkeen aamupvällä ni se jälkeisen pienen punertavan vuodon jälkee ei oo tullu ennää tuhrua. Pelkästää vvuotoa. Outoa :eek: Tulis ny jo ko meinaavat alkaa kerra... Ehk ne alkaa sit reissulla ku en niit aattele yhtää :p mut onneks o kuppi ni ei ne haittaa ees sillon :heart:

Oikein ihanaa vloppua kaikille ja seuraavaa vkoa!! Mie ku sinne Tunisian aurinkoo meen ni en sit oo lukemas teide juttuja :) Tosin ainaskii siis toivon et aurinkoo ois sielkii :D
 
hyvää matkaa miracle! :)

ja onnea plussanneille ja tervetuloa uudet! näin varmistetaan että mä en oo täällä pian yksin :)

olis sitte sunnuntaina se gyne. mua pelottaa nyt ihan kauheesti.ei oikeen tiiä mitenpäin olis... mut kaippa se gyne siellä kertoo :LOL: huolettaa vaan kun mulla on nyt ihan hirveet limat menossa, että oiskohan mun ovis nyt jo? ihan väärään aikaan. jos mun menkat ois tullu ajoissa niin nyt tänään olis ovis, muttakun ne tuli kaks päivää myöhässä, niin niitten pitäs tulla sunnuntaina.
 
miracle mulla oli ihan samalla lailla ku ei menkat tahtonu alkaa sit millään... tuli just tommost ihme tuhruu sormeen, seksin jälkeen, mut ei... meni viikko puoltoist ja flosh!! jukopliut et sattu mahaan pari kolme päivää... muistin tosiaan miks ne pillerit aikoinani alotin... :D
 
Talvimamma, juu kyl mie uskosinkii et sielt ne menkat tulee, mut jotenkii nii outoo ko mul ei oo koskaa ollu näin (eli ei enne pillereitäkää) ja viimekskii ko oli negakierto ja menkat alko ni tuli kahtena pvänä kummiskii tuhruu sormeen kerran pvässä, mut sit kolmantena alko kunnolla. Ja uskosinki et sielt ne tuloaan tekee mut ois kivempi jo päästä uutee kiertoo :p PAITSI et kivempiha se ois lomalla olla ilma menkkoja :LOL:
 
Käytiin hakemassa aamulla unto takaisin kotiin... (koira) rassukka on aivan väsynyt, nytkin se vaan makaa omalla paikallaan.. kaks vanhempaa hurttaa koittavat koko ajan saada toista leikkimään, mut ei rassukka jaksa. Huomaa, et sitä ihan v****taa, olla "lampunvarjostin" päässä. Ja vanhemmat Topi ja Tahvo taitaavat uhallakin ärsyttäen kärtää sitä leikkiin mukaan (leikkiivät minulta varastetuilta sukkahousuilla)

[/b]Miracle Hyvää Matkaa :wave:

P.s onko muilla ongelmia viestien lähettämisessä, kuin vain mulla? tökkii tosi paljon.. PRKL
 

Yhteistyössä