°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Piti vaan tulla kommentoimaan että onpas täällä hiljaista. Että näinkin tärkeää asiaa :D

Miracle: Jos ne sieltä tulee niin ei muuta kuin uuttaa kiertoa putkeen vaan! Saatpahan ainakin ottaa nyt vappuna miettimättä mitä voi tehdä/juoda jne. Ajatteles tämä onkin sitten viimeinen vappu ilman lapsia =)
 
Veena, juu no me mennää muuteskii ny 2.5 Tunisiaan ni enpä mie noit menkkoi juurikaan murehi :D enkä kyl murehtis muutenkaa :) Se ku elämä antaa sit ku on sen aika jos sillonkaa :) Ja hyvä vaa ettei tarvihe iha het rääkyviä ja kakkasia vauvoja kestää (yrittää epätoivosesti löytää ne hyvät jutut tästäki tilanteesta :LOL: ). Mut juu, ei se ny nii kamalata ole :) Uutta kiertoa ja kyl se plussa tänneki taas uuvellee jossai vaihees tulee ja sit jos pysyis matkassakii :) :heart:
 
Oon miettiny et mistä kiikastaa jos ihmisillä on ajoistus oikeen,simpat kunnossa ja nainen kunnossa..ni miks ei vaan vois tulla raskaaks..miks se on nii vaikeeta iha "terveillekkin" pariskunnille :ashamed: ..luulis et tärppäis tuosta vaan..mut ei..
 
no ei kai se ny kovin helposti tärppää jos kerran yhes kierros mahdollisuus on 20%. Liian monet muutenkin tuntuu luulevan et het raskautuu ku sormia napsauttaa ja het eka kierros.. Mut mä ainaski nään sen niin et todel hyvä koska sit on entistä kiitollisempi sit ku saa sen plussan ja sit ku sen terveen vauvan itelleen saa :heart:
 
eilen testattu nega, oikeen selvä, ei mitään viivan paikkojakaan.. :D
saakeli! oli kp26/28 joten kaipa viel toivoa on, nyt olen päättänyt yrittää olla testailematta sunnuntaihin ja hyvin onnistuukin kun mökille pitäs lähteä huomenna.. toivotaan että joko se täti tulis tai sitten ei tulis piiiiitkään aikaan..
:LOL:
MIRACLE hyvä hyvä kun täti tulee kylään, aina helpompi kun tietää varmasti mitä on tapahtumassa tai ei ole.

:hug: :hug: :hug: :hug: kaikille
 
Tervehdys, Tätiä edelleen kaivataan. Alaselkä kipuilee ja masussa välillä tuntunut ilkeältä. Kramppeja mut siinä kaikki. Masu turvoksissa housut kiristää. Jotain vikaa jossain on. :( :eek:
Mulla puolituntia sitten päättyi kauneusilta ja mukavaa oli. Näin sellaisenkin ihmisen jonka oon viimeks nähny joskus 12v. =)
 
susanna, juu olishan se paitti se tulee taas tollei tuhrutellen.. ennen plussakiertoa mul alko samalail menkat tällei et onnettoman vähän paperiin tuhruttelee mut kunnol ei ala.. Sillonkii tul hirmusti sitä valkosta töhnää ja vast kolmantena alko kunno vuoto... Eli niin se kai on sit nytkin :| harmittaa vain se et ny sit Tunisian matkalla menkat ja varmaa suht suuri vuoto.. Tosin ei onneks kestä ku pari pvää siit matkasta ja onha se sentäs vkon matka :heart: mut sielt se täti tuloaan tekee, hitaasti mutta varmasti..
 
joo, olen minäkin tässä miettinyt ja lopetan nyt stressaamisen, koska stressistähän se kiertokin voi häiriintyä... otan nyt asioista selvää ja menen verikokeisiin.... joku mussa on, koska olen niin väsynyt, kiukkuinen, saamaton ja on outo olo. epäilen kilpirauhasen vajaatoimintaa, koska sukurasitetta löytyy :/

mutta ennen sitä vietän oikein railakkaat 24-vuotissynttärit huomenna... vaikka oikea juhlapäivä on vasta torstaina. Torstaina on väsättävä kakku, oli sitten kuinka kova krapula :D
niin ja huomenna menen kuulemaan tuomioni kasvun tukemisen ja ohjauksen näytöstä.... jännittää niin vietävästi... :eek:

mutta hyvää vappua kaikille :heart:
 
>ASTY< Onnea Näyttöön, valmistuin itse vuosi sitten Lähihoitajaksi ja muistan, kuinka pirusti jännitti aina noita näyttö juttuja ja yms kokeita. Mutta oppari se vasta jännittikin pirusti.. Mutta kaikista sitä vaan selvittiin!!
 
Asian vierestä! Auttakaa miestä mäessä.. mikä mun läppärissä on kun tää näyttö sammuilee itsestään.. menee ihan pimeäksi ja värisee!!! Muuten: täällä kai kohta ovis aika... täytyy heilutella peittoja tiuhaan... meillä alkaa jo olla yk:t aika paljon... on ne jo enemmän ku listassa... itse asiassa ilman ehkäisyä vuosi kohta... tosin alussa tjot- meiningillä.. Mut hei auttakaa tän koneen kans jos on tietoo... nyt on sammutettava tää koneen rotisko kun ei toimi!!!!
 
haidi, en ossoo auttaa valitettavasti :/ meilki kyl täs läppäris oli joskus et kone aukes mut näyttö ei.. et jospa se on vaa se näytönohjain tai joku joka temppuilee? Jos viet huoltoon?

Täälki on loppusuoralla koulu, maanantaina palautettiin oppari lopulliseen tarkistukseen :heart:

).:) Odottelen vaa menkkoja alkavaks.. taitavat tosiaan taas samalail alkaa ko kerran et tää pvä viel tulee yhe kerran verituhrua ja sit huomen alkaa kunnol.. rasittavaa.. :headwall: tahtois jo uuteen kiertoon.. Onneks on se Tunisian matka perjantaina ko alkaa! :) :heart: Voi olla aika heikkoa et sit ehin lukee kirjotuksia palstal ko oon vkon poissa ko ain tulee nii hirmusti tekstiä :LOL: mut ku kahtoo listan läpi ni jos se kertois sit oleellisimmat eli haamuilijat ja plussat :heart:
 
KESKIVIIKKO 30.4.2008
..:*¨¨*:..(¯`°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°´¯ ).:*¨¨*:..

Laala...................... kp 83/??.................................... yk 1

kaisukka81..............kp 44/38...................................yk 6
Ouska......................kp 43/35....................................yk 3
Tuulia85..................kp 43/28....................................yk 4

kiharapää................kp 38/32-35(-46)....................yk 8
Kaa..........................kp 35/32....................................yk 4
miracle....................kp 30/28-31..............................km 04/08

simppu82................kp 29/32-42..............................yk 2
susanna85..............kp 28/28....................................yk 2
xAnnax....................kp 28/19-28 .............................yk 5
Veena......................kp 27/24-28..............................yk 11
Humu82..................kp 26/28....................................yk 1
Kuumeilija...............kp 25/30-35..............................yk 3
toiveilija82..............kp 25/34-42.............................yk 9
Daadeli....................kp 25/ ??....................................yk1
JJ-t..........................kp 24/25-65..............................yk 3
Louvre.....................kp 21/32-33..............................yk3

Jouskari-82.............kp 19/28....................................yk 8
Sirpula.....................kp 19/34-71..............................yk 9
johanna83...............kp 18/32-40..............................yk 2
Charmophis.............kp 15/35-38..............................yk 2
tiger75.....................kp 15/28....................................yk 10
Peppi1981...............kp 14/28-30..............................yk 35
apsu.........................kp 14/35....................................yk 2
Haidi84....................kp 13/28-29..............................yk 7
arabel......................kp 13/26....................................yk 12
Veiled87..................kp 12/28.....................................yk 4
emiliana...................kp 11/28-33..............................yk 2
Siniviuhka................kp 11/29 ...................................yk3

TinyAngel.................kp 9/28......................................yk2
Talvimamma-09......kp 8/30-31 (-54)......................yk 2
Nanniina..................kp 8/32-34.................................yk 8
Maiza.......................kp 7/26-28.................................yk 2
mulmul.....................kp 7/27-30.................................?
Minnie-.....................kp 7/31-33.................................yk1
asty..........................kp 7/42.......................................yk15
tyty86......................kp 6/30.......................................yk3
Mersey.....................kp 5/31.......................................yk n. 2v
Linna........................kp 3/28-78.................................yk 5

52 x 0,20 = 10,4

Taustailee:
Diodium
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................Odotamme pikaista paluuta!
Miracle....................Toipumassa km:sta TJOT:taa.
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen.
Ellamaaria..............Yritys alkaa keväällä -09
Nibbler....................Hoitaa ihteään.
Piglet......................Odottelee tätiä saapuvaksi (kp 34/27..yk 6)

Haamujengi:

inkaliina-83.............kp 28/28-31.................................yk 3

Plussanneet:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
Daylightdancer............yk 2 35/27
vauvahaaveita.............yk 5 28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
ElinaMaria....................yk 2

kesk.arvo = 3,92



rapu83....................kp 121/29..................................yk 5
auri77.....................kp 84/28-29...............................yk 1
Tinttara84...............kp 58/25....................................yk 63
Zande.....................kp 57/30....................................yk 3
PikkuMyy-82...........kp 50/27-29...............................yk 4
TanjaK....................kp 48/28-30...............................yk 2
hanni......................kp 48/26-29...............................yk 7
paapu.....................kp 41/30-35................................?
Daizy......................kp 33/28-32...............................yk 12

della........................kp ?/??.......................................yk 6
HK86.......................kp ?/??.......................................yk 1
 
huomenta!! =)

ai vitsi miten ihana päivä. :) oon kyllä niin onnellinen tällä hetkellä että. eilen oltiin kaverien kanssa istuksimassa jokilaivoilla (turku) ku oli yhden synttärit. pakko kertoo et heti alkumetreillä kun oltiin siinä pienellä porukalla, annoin yhdelle kaverille 6 pillerilaattaa kun mun kaapissa oli turhia ja kaverin opiskelijan budjetti on mitä on... toine sitte kysy että jaaha, no mitäs sä sitte käytät. vastasin että en mitään ni kolmannen pää käänty vinoon ja tää kysyny oli hölmistyny hetken aikaa kunnes tajus. eli tuli kerrottua taas kahdelle ystävälle :) sanoin kyllä et ei stressaavia kyselyjä ja aihe jätettiin pian sikseen.. mut helpottavaa, ei tullut tuomitsemista :heart: yks jopa sano arvelleensa asiaa... pelkäsin tosiaan et mut tuomitaan nuoren ikäni vuoksi. ainut asia mitä ne naureskeli et jaaha täällä sitä juodaan siideriä ja poltetaan tupakkaa (yhden poltin ja yhden join). onneks oon vielä aika turvallisilla vesillä ku ovista pitäis viikkoon kuulua..

veena halaus :hug:
 
Kaa
Kopionti omasta tekstistä toisesta pinosta:

Täällä ei mitään selventävää. Pissatesti tänä aamuna oli viivaton negatiivinen... Mutta ei mulla muutenkaan nuo pissatestit kovin luotettavia ole. Menen tänään yövuoroon, testailen sitten siellä tarkemmin... En jaksa edes stressata. Pessimisti ei pety. :/ Olen ihan hyväksynyt sen, että vuoto alkaa lähipäivinä. Jotenkin ei vaan uskalla edes odottaa plussaa, sen verran tuo km vaikutti. Optimisti muuttui pessimistiksi. Pyh. Nää on taas näitä mun aivoituksia, muuttuvat varmaan taas parin päivän päästä. :headwall:
 
Teretulemast Mersey!

Mua ärsyttää :headwall: :headwall: miksei ne menkat voi alkaa!! Sitä onnetonta tuhruvuotoa tuli vain eilen, ja vaa paperiin vähän ja sormeen. Ny sit taaskaan ei mitään ja side jo valmiina (ku en kuppia viitti turhaa pitää viel ) eikä mittää tule... argh.... Noh, toivotaan et huomen sit.
 
asty ei ollu tarkotus pahottaa siun mieltä sanalla "terveet"pariskunnat.. :( en tarkottanu sitä niin et on terveit ja sairait.Vaan sitä päivittelin et miten vaikeeta tää raskautuminen on jos ei oo taustalla mitää PCO:ta tai jotain muuta..ei olu tarkotus todellakaan loukata ketään tai panna kategorioihin.Vaan kunhan päivittelin tätä lapsenteon vaikeutta..toivottavasti ymmärsit..mut siis ei ollu tarkotus loukata ketään.Valikoin sanani väärin.. :ashamed:
 

Yhteistyössä