~[Esikoisesta Haaveilevat]~

Täällä ensimmäisen varsinaisen yrityskierron kp 18/28 ja kummia tapahtuu. Eka pilleritön kierto eli edellinen jolloin ei kuitenkaan juuri yritetty aktiivisesti meni ihan mallikkaasti ja nytkin olin pongaavinani oviksen viime viikolla vaikkei limoja ollutkaan niin selkeesti kuin viime kierrossa enkä siis testannut.

Äsken sitten olin saada shokin vessassa kun pyyhkiessä paperi oli ihan veressä. Ihan kirkasta verta tuli kuin menkat olisivat alkaneet, seuraavalla vessakäynnillä hiukka rusehtavaa vuotoa ja nyt ei taas mitään?!? Mitä ihmettä tämäkin nyt on? :eek:
 

10.9.2008

Minnie-....................kp 77/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 62/??............................yk 2
Terhi82...................kp 57/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 52/30............................yk 4
Santtuli...................kp 50/27-57.......................yk 4
Marshmallow...........kp 43/23-26.......................yk 2
Hope22...................kp 41/30...............................yk 2

Heksu76..................kp 37/26..............................yk 1
Liunu.......................kp 34/29-30.........................yk 2
kiharapää...............kp 32/32-35..........................yk 12
yöperhonen-..........kp 30/29.................................yk 7

nibbler....................kp 29/28................................yk 15
Humu82..................kp 29/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 29/29-34...........................yk 2
DeviLiah.................kp 28/35.................................yk 3
toivova-84..............kp 28/25-29...........................yk 2
Apsu.......................kp 28/31-41...........................yk 5
Baby Butterfly.........kp 28/28-31...........................yk3
kaz.........................kp 27/26?...............................yk 2
Louvre....................kp 25/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 24/33-??...........................yk 6
Delfis......................kp 24/28................................yk 1
Nera-85..................kp 23/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 23/23................................yk 2
Lumikeiju.................kp 22/29...............................yk 5
JenPen....................kp 22/28...............................yk 2 (T)
salmiakkitassu........kp 20/28..............................yk 2

Sompio....................kp 19/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 19/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 19/28...............................yk 1
Talvis......................kp 18/30...............................yk 5
Hemuli1981............kp 16/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 15/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 15/30..............................yk 6
Piglet......................kp 13/27-..............................(taustailee)
kukkaiskeiju............kp 12/34-39.......................yk 3
Heinu......................kp 10/26-31........................yk 11

Siniviuhka...............kp 9/26-29..........................yk 8
Kuumeilija...............kp 7/26-41..........................yk 8
asty........................kp 7/28-42...........................yk?
johanna83..............kp 5/32-40..........................yk 6
Miss Mindy...............kp 4/33-35.........................yk 3
HaLPe.....................kp 4/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 3/28-29..........................yk2
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?




 
Kiitos kaikille onnen toivotuksista! :)
eilen meinasin jo heittää kirveen ku illalla alko jotkut kivut. ei ne menkkakipuja olleet ollenkaan vaan jotain lihaskrampin ja sähköiskun sekotusta.. meni sitte ohi lopulta...

tänään mä ehkä käyn yhes paikas jossa vois olla mulle töitä :)
 
Ei edelleenkään ole vuoto jatkunut. Aloin tässä pähkäilemään että eikö tuo periaatteessa olisi voinut olla kiinnitysvuotoakin? Vai kuuluisiko sen olla vain tuhrua kun mulla tuli hiukka ihan kirkasta vertakin? Ainakin ajankohta olisi ihan sopiva kiinnitysvuodolle kun oviksesta vajaa viikko? No joo, taidan taas toivoa ihan turhia joten suu suppuun. :x
 
Moikka kaikille! En oo pitkilleen kirjotellu mitään, mut käyny ahkerasti lukemassa.
Tässäpä tämänhetkiset: Tilasin niitä ovistikkuja sieltä kotitesti.fi:stä. Mun menkkojen piti alkaa viime viikon pe. No töistä tullessa halusin sit ihan huvikseen testata sitä ovistikkua. Siihenpä tuli yllättäen semmonen melko vahva viiva... Eikun vaan seuraavaks raskaustestiä kehiin ja siitä sain sellasen hyvin haalean viivan. Tein vielä viikonloppuna ne loput testit ja maanantaina yhen apteekin ja tulos sama... haaleaa viivaa. Mut eipä kuulu menkkojakaan.
Oon ihan pyörryksissä koko ajatuksesta, meillä ei tod ollu viime kierrossa mitään aktiivista säpinää! Mun mielestä me ei edes sekstailtu oviksen aikaan, mut tiedäpä näistä kehon oikuista sitten.. En voi uskoa asiaa todeksi ja yritän olla hehkuttamatta liikoja... Mulla on kilpirauhasongelmaa ja se tuo oman pelon varjon tähän alkuun. Mut katsellaan ja toivotaan parasta.
Nibbler, toivon sydämestäni että sinulla olisi vatsansisäinen asukas :heart: Kaikille muillekin tsemppi ja paljon plussia!!!!!!!!!!! :hug:
 
londiliina85 Tää on meidän toinen yk mutta edellinen kierto meni enempi niin että yritettiin olla yrittämättä, nyt on sitten ollut ihan aktiivinen yritys päällä. En missään nimessä uskalla edes toivoa tärppiä näin nopeati monen ystävän yritettyä hyvin kauan.

Mutta oli nuo vuodot mitä vaan niin onneksi loppuivat. Ehdin jo panikoida että mitä sitten jos täti tuleekin jo nyt ja kierto olisi vain 18 päivää pitkä... Mutta jatkanpa jännitystä vielä ensi viikkoon. Mulla on työasiat niin solmussa että ei sillä vauvalla niin kiire ole tullakaan mutta silti minä ja mies toivotaan sitä ihan tosissaan ja jos tulee niin ollaan täysin onnellisia ja muuta kuviot elämässä saa mennä sitten sen mukaan.
 
kävinpäs sitten siellä lääkärissä tänään, yksityisellä. maksoi 38e kun oli ihan tavis yleislääkäri joka teki gynentutkimuksen. oli muuten helvetin paljon parempi gyne, vaikka oli yleislääkäri, kuin mihin olen yleisellä puolella tottunu..
kaikki oli ihan normaalia, ei mitään erikoista, ei ultrannu kun tunnusteli vaan munasarjat ja kohdun.. oon kyllä TODELLA tyytyväinen ja sanoinkin miehelle, että taidan tästä lähtien rueta aina käymään tuolla yksityisellä, vaikka onkin aika paljon hintavampi kuin tuo julkinen..

kysyin muuten tuolta lääkäriltä siitä, että milloin kannattaa tutkituttaa jos ei ala vauvaa kuulumaan, niin sanoi, että sellaset 2v kun on yrittäny. hyvä etten pudonnu perseelleni penkiltä! :eek: :eek: kuka tässä huijaa ja ketä!? mä kun oon aika kuvitellu, että se aika on joku 1v tjs... :headwall: :eek: :eek:
 
Mikäs se Nibblerin tilanne on, joko oot testannu uudemman kerran???

Siniviuhka: Mä en kanssa enää suostu menemään julkiselle. Siellä sattuukin ne gyne hommat niin pirusti. Yksi gyne selitti mulle että yksi syy siihen on että julkisella on välineistöä vain yhtä kokoa (isoa sellaista) ja yksityisellä on montaa kokoa, jolloin ei satu. Hyvä että oli kaikki kunnossa :)
 
Liunu Varovaiset onnittelut :flower:

Miten se killiprauhanen vaikuttaa tuohon alun pelkoon? Mulla on kanssa vajaatoimintaa, mutta ei gyne ainakaan siitä mitään puhunut, kun raskautumisesta puhuin. Muuta kun, että niitä arvoja mitataan sitten usemmin ja mahdollisesti muutetaan lääkityksen annosta. Mutta että neuvola alkaa siitä sitten huolehtimaan.
 
Veena niin se sattuu ja jotenkin tuntuu, että nyt kun oon parisen kertaa käyny mies gynellä, niin ne on paljon hellävaraisempia muutenkin kuin naiset.. ehkä niitä pelottaa, että satuttaa, toisin kuin jotain keski-ikäsiä sitruunansyöneitä hapannaama emäntiä :D ne runttaa kämmenen sisään ilman ennakkovaroitusta :p *huikeita mielikuvia*

voihan, ihan hirveästi toivon, että nämä kivut tarkoittais sitä, että nyt irtoo oikein mehevä munis joka suorastaan nielaisee sisuksiinsa pikkusimpan :)
 
Siniviuhka mä täällä hihittelen itsekseni tolle sun vatsakipu-analyysille. Toivotaan, että sieltä tosissaan on kypsymässä mehevä munis :)

nibbler vieläkö olet malttanut odottaa? Miten työhaastattelu meni?

Liunulle onnittelut myös, kyllä se on kiva jos siihen testiin edes hailakka viiva tulee. Kyllä se siitä tummenee.

Mä en ole koskaan käynyt mies gynellä. Oon aina jotenkin kokenut asian niin, että ei mies voi koskaan tietää naisten värkeistä niin paljon kuin nainen tietää. Mulla taitaa olla asennevamma :ashamed: Niin ja mikä juttu toi oli, että tarttis odottaa ainakin 2 vuotta ennen kuin kannattaa mennä tarkempiin tutkimuksiin. Mulle gyne siis oli jo valmis laittamaan lähetteen tutkimuksiin vuoden jälkeen. Johtukohan se mun iästä ja aikaisemmasta historiasta. Mulla on siis aina ollut melko epäsäännöllinen kierto. Nytkin 26-31 ja joskus poiketaan tästäkin... Niin ja toi ikä juttu oli tosi "kiva", gyne pohti vähän niin kuin ääneen "et sä nyt vielä niin vanha ole, tai siis 26 vuotta. Mutta ei se ihan vanhin mahdollinen aloitusikä ole" .
 
Heinu satuin kysymään siltä, et kuin kauan pitää olla yritystä takana, ennenkun voi niihi tutkimuksiin hakeutua, niin se sanoi se lääkäri, et 2v..liekö sitten toisenlainen käsitys näillä "tavislääkäreillä" kuin oikealla gynellä.. tietenkin varmaan sperman voi käydä tarkistuttamassa ihan muutenkin.

Juttelin eilen miehen kanssa noista tutkimus asioista ja yllätyin miten mies suhtautui. ei ehkä tarkoittanut suhtautua niinkään kylmästi/julman oloisesti, mutta olin kyllä todella hämilläni, kun hän sanoi, ettei hänelle ole mitenkään iso juttu tutkituttaa spermaa ja ettei kuulemma ole "kovinkaan iso juttu" jos ei välttämättä ole hedelmöittämiskykyinen luonnonmenetelmin. sanoi, että hänen mielestään hän on täysin valmis jopa siihen, että jos jouduttaisiin keinohedelmöitykseen.

ehkä mies vaan tarkoitti hyvää ja tarkoittaa, että hän on ainakin ihan valmis kaikken mitä vastaan tulee, mutta itse taisin ymmärtää ukon puheet vähän toisin..jotenkin jäi vähän sellainen maku suuhun, että ukolle on ihan sama, vaikka koko lasta ei tulekkaan. :ashamed: tiedän, että mies haluaa lapsen yhtälailla paljon kuin minäkin, jotenkin vaan mulla on niin tyhmät aivot, että ymmärtää asiat väärin :snotty: :ashamed: :snotty:
 

Yhteistyössä