*Esikoisesta Haaveilevat*

voihan asty- :hug: :hug: . Nyt toivotaan vain kovasti, että täti seuraavan kerran kolkuttelee ovelle vasta vuoden päästä!!!

Siis voihan P******E tuon miehekkeen kanssa. Hällä ei oo omaa konetta nyt, vaan käyttää sitten miun konetta ja mie en tosiaan tiedä mitä se tähän koneelle hankkii, kun tää on ihan JUMISSA! Miulla ja miehekkeelle ei siis tuu yhteistä konetta IKINÄ! Hermo menee, kun ei aukaise tämä kone ilman taistelua edes nettisivuja... ja tähän asti on tämä kone toiminu ihan moitteettomasti, vaikkei tämä mikään tykki olekaan, vaan vanha ja raihnainen jo, mutta hyvin kelpaa mulle...

anteeksi, ärsyttää vaan.... :ashamed:
 
asty :hug: :hug: pahoitteluni.!

vilma, onnea aamuun.! toivotaan että se plussa pitää :heart:

ON: täti on nyt sitten poissa.!! jeeee :D pääsee pupuilee ja kohta bongailemaan ovista :) väsymys on kyllä ihan kauhee, kun iltaa teen nyt töissä... onneks viikonloppu vapaata :)
 
HaLPe taisi kysellä, miten remontti edistyy. Hyvinhän se, vanhasta asunnosta ollaan jo muutettu, mutta remontti on vielä kesken. Joten asumme tällä hetkellä anoppilassa :D Mutta jos jouluksi omaan kotiin :heart:

Ja kaikille ihanille halijoille; täti oli erittäin toivottu 160:n kiertopäivän jälkeen :D
 

4.12.2008


Minttuli82......................kp 40/32-38.................yk4
HappyFeet.....................kp 38/32-34................yk3
Sharona.........................kp 35/28-40................yk2


Vivid..............................kp 29/28-71................yk1
kaz................................kp 28/26-29................yk5
Ansku-82.......................kp 27/30.....................yk1
vilmav2..........................kp 26/.........................yk1
JenPen..........................kp 25/28.....................yk5
Nasuli08........................kp 25/28-30................yk4
HannA-..........................kp 24/28.....................yk1
Empuuu.........................kp 24/30-36................yk2
iitu-................................kp 24/32-34................yk2
anu84............................kp 21/28-29................yk14
Kia-85............................kp 20..........................yk4
DsariaL..........................kp 20/28.....................yk1

hippopotamus80...........kp 18/28-32................yk3
Kiharapää......................kp 17/32-35................yk15
HaLPe............................kp 16/23-27................yk11
tch.................................kp 14/30.....................yk3
Hemuli1981...................kp 11/28-34................yk7

Siniviuhka......................kp 8/26-30..................yk11
Teddybear82.................kp 6/28-......................yk3
Minnie............................kp 4............................TJOT
Louvre...........................kp 4/32-40..................yk9
Yöperhonen...................kp 3/29.......................yk11
Asty...............................kp 2/28-42..................yk 20

Baby Butterfly................kp /28-31..................yk5
Nanakuu...........................................................yk2

Kuumeilija..........................................................yk11
Sun Rise

 
Tää on kyl niin tylsää ku kierto venyy eikä menkkoja näy eikä kuulu.. Elättelen toiveita et "testit ois ollu viallisia(kontrolliviiva tuli kyllä oikein)" tai että "mulla oli myöhäsempi ovis". Mielellään luovuttasin paikan seuraavalle, mut en jaksa uskoa kyllä..

Onko muilla pillereitte lopettamisen jälkee kierrot aina pidentyny? En haluis jotai 2kk kiertoja :'( Ajattelin et jos ei oo näkyny merkkejä menkoista nii perjantaina haen jonku puikkotestin ja testaan la-aamuna. Jos vielä negaa ja ei maanantaina vielä oo menkkoja nii sitte soittelen josko pääsis veritesteihi..
 
Happyfeet Meill pillereiden jälkee aloitettii huhti,touko vaihteessa ja mulla oo MITÄÄ hajua enää mun kierron pituudestä. välillä oli 28 sit 47 sit 33,35... Nyt tässä kierrossa luulin et opis ollu lyhyt 28 päivän kierto kun luulin bonganneeni oviksen, mut eipä kait ollu kun vielkää ala. NÄnnit vaan perhanan kipeet,muuten ei oikeestaa mitää. ja tää kipuki alko nii myöhää ettei se raskausoire kyl oo.. :D Et nou hätä et oo ainoo kenellä pillerit pistäny sekasin. Mitä sä söit? Mä söin Yasmineja...
 
Vaan kun ei tullut plussaa... Tämä tosin ei ollut apteekin testi, vaan joku jonka nimi ei sano mitään. Hitto, mistä tässä enää tietää mitä uskoa :'( Jospa vaikka haen vielä yhden apteekin testin ja sit riitti, sitten uskon etten ole raskaana. Kamalan vaikea uskoa kun kaksi plussaa on saanut.
 
Hmm... hieno lista HappyFeet muuten, mutta minähän puutun! Eli en mie täältä seinäruusuilemasta ole mihinkään lähtenyt :D Mun piti aktiiviksi ryhtyä heti ekojen menkkojen tultua, mutta niitä ei vaan vielä ole kuulunut... Siispä pysyttelen vielä taustalla, ennen kuin pääsen jakamaan tätä autuasta hysteriaa kanssanne :LOL:
 
Hyvää huomenta arvon neidit.
Nukuin taas ihan huonosti, en ymmärrä mikä mua öisin riepoo, kun tuntuu, että olen koko yön puoliksi hereillä. Tosi omituista, ja kestäny nyt jo jonkin aikaa.. :headwall:

Näin tosin unta, että tulin tänne kirjoittelemaan ja huomasinkin, että kaikki ovat plussanneet!
Hehe, oli hiljaista kun huopatossutehtaalla.


vilmav2 :hug: Toivotaan, että se siitä vielä plussaksi muuttuu, oliko se kuinka herkkä testi?
 
Vilmav2 pidetäänpä vielä peukkuja =)
Halit astylle ja muistetaan kaikki, et nibblerilläkin oli yk:t pitkällä ja tärppi tuli luomuna :heart:
HappyFeet mä käytin ehkäisyrengasta. Lopetin vuosi sitten käytön ja kierto seilaa 32-40. Mulla vaikuttaa myös stressitaso. (Todella stressaava vaihe ollut elämässä jo vuoden ajan, enkä tarkota tätä vauvelin yrittämistä)
Sharona hö sama täällä. Mies on ihmetelly kun öisin nousen sängyssä istumaan ja puhun unissani - sit se alkaa jututtaan mua :D :headwall: Hirveesti nään unia ja välillä tuntuu, et tajuan olevan yön ja pitäis nukkua, mut silti sitä on vaan sellasessa kevyessä horroksessa. Eihän nyt ole edes täydenkuun aika :eek:
 
astylle :hug:

HappyFeet mulla on kanssa ihan sama juttu, että kierrot heittelee, ensin oli 32 pvää, sit 38, 32 ja nyt taas ties missä, mä en tosin kyllä ole tehnyt testiäkään ja luulin jo toissa päivänä, että täti kurvas kylään, mutta ei vielä. Mä söin kanssa yasmineja....
 
tch
:hug: astylle :hug:

Nyt kun mennään kp14 niin alkaa iskee paniikki, mitäs jos en lölydäkkään ovista?
Täytyykö kunnan silti järjestää mulle joku lääkitys,vaikka täällä ei naispareja hoidetakkaan?? Eli lasketaanko se lapsettomuushoidoksi??
Jos lasketaan niin mun pitää lähtee oulusta tampereelle yksityiselle!!! :/ :'(
 
Mie jo eilen niin aattelin, että vilmalla selvä plussa! Nyt eikun vain toivomaan parasta, että se roskishaamu siitä vahvistuu, odota muutama päivä ja testaa sitten uudestaan...

Täällä on puhuttu huonosti nukutuista öistä. :wave: Mie liityn kerhoon mukaan :wave: Eilenkin illalla sain vasta kolmen aikaan unta, vaikka menin jo heti puolenyön jälkeen nukkumaan... Ja aamulla kellistelen jo yhdeksältä hereillä, eli 6 tuntia tuli viimekin yönä unta palliin. Miulle TOSI vähän! Ja tätä on jo jatkunut jonkun aikaan. Pitäisi ehkä kokeilla vaikka vyöhyketerapiaa... Kellään kokemuksia?
 
Yasminelleja siis ite oon syöny pari vuotta. Pitäs kieltää lailla tämmöset menkkojen viipymiset :/
Mä en kans oo nyt pariin yöhön saanu unta millään. Pyörin sielä sängyssä ja sitte on pakko nousta etten herätä miestäki. Mulla pyörii vaa tää vauvajuttu päässä ja sitte yks kesällä tapahtunu työjuttu mielessä. Nii ja musiikki soi päässä aamusta iltaan :D Varmaa vaikutusta ku oon kassalla töissä nii sielä soi koko ajan joko joulumusiikki tai sitte joku muu.. Aamullaki ku heräsin nii heti alko pyörii joku laulu päässä :D

DsariaL Mun äite antaa vyöhyketerapiaa ja se on siis muaki hoitanu pienempänä, mutten muista siitä kyl mitää. Kyllä se ainaki tosi monia on auttanu ja varsinki vauvoja koliikin kans..
 

Yhteistyössä