♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Kinder_Kitty Tosi kurjaa kuulla, että löytyi kystia montakin vielä. :unsure: Toivotaan nyt peukut pystyssä, että ne pienentyvät ja pääsette taas yritykseen. Paljon tsemppiä! (y)
@Empa Isot pahoittelut keskenmenosta. :cry: Mutta mahtava juttu, että sulla on mies joka jaksaa tsempata ja innostaa eteenpäin! Toivottavasti löytyy myös selvyyttä tuohon äkilliseen painonnousuun. Jaksamista! :love:
@ajatuksissa Mukava kuulla sunkin kuulumisia. :) voiettä nyt alkaa jännittävät piinaviikot, toivotaan kovasti että tallettelut tekivät tehtävänsä! ;)

Meillä menossa jännittävät ajat, menossa siis kp 25/29. Tänään olen saanut vielä itseni pidettyä kurissa testailulta, mutta ajattelin huomenna illalla kyllä jo testata. On ollut jo useamman päivän ajan ihmeellinen paineen tunne alavatsalla ja tänään aamulla oli jotenkin outo olo ja ihmeellinen maku suussa, ihan kuin joku metalli? Voisikohan se olla merkki jostain.. :rolleyes: Tai sitten kuvittelen tämän kaiken. o_O:ROFLMAO:
 
Tulin vain taustalta päivittämään kiertoasiat listalle eli YK 16 vaihtunut täällä. Ekat menkat tuli vihdoin leikkauksen jälkeen. Kierto oli pitkä 44pvää, varmaankin ovuloimaton kierto... Nyt menossa kp 6 ja katsotaan miten tästä nyt sitten jatkuu. Tää kierto varmaan vielä mennään ihan vaan näin omin avuin ja seuraavassa/sitä seuraavassa kierrossa (ensi vuoden puolella joka tapauksessa) otetaan yhteyttä lapsettomuuspolille. Voi että kun sitä toivoisi että tärppäisi ilman hoitoja, mutta kyllä tässä alkaa toivo olla menetetty kun aikaa mennyt jo niin hemmetin pitkään. Ei vaan enää jaksais yrittääkään. Toisaalta haluttais nyt testata ovista, mut toisaalta ei kun ei vaan jaksais.
 
Minä tuun tänne nyt ihmettelemään ovistestihommeleitani. Nyt eletään siis kp 16. Käytössä ollut Sofin liuskat ja pari kertaa uitin myös Clearbluen digin. Onko teidän mielestä nyt sitten ovisplussia nuo kp 14-15? Kp 14 oli limat ja kaikki, sen jälkeen ollut melkosen kuivaa.

MUTTA! Digitesti ei hymyillyt mulle ollenkaan :cry: Ehdin jo vetää kunnon paniikit päälle että en varmaan ovuloi ollenkaan..... Selvittelin sitten, että niiden digien herkkyyshän on vaan 40, sofit ilmeisesti 25. Eli voikos nyt sitten olla, että korkein lh-huippu livahti ohi tuossa kp14-15 ja kun digin herkkyys on huonompi, niin ei hormonit riittäneet saamaan hymynaamaa testiin? Kyllä olis ollut todellinen paniikki päällä jos oisin käyttänyt vaan nuita digejä. Liuskoista kuitenkii näkee että jotain kropassa tapahtuu. Testaan kyllä tänään vielä, mutta miestä en kyllä varmaan enää saa houkuteltua petipuuhiin, niin sama se olis melkein jättää testaamatta :LOL:

Mä lupasin itelleni etten hermostu näistä ovistesteistä nyt kun ekan kerran tikutin, mutta yyh vaikeeta on. :mad: Pilaan varmaan tällä hermoilullani kaiken :whistle: Nooh, jos ei tästä kierrosta tärppää niin seuraavassa kierrossa vauvaa tehtaillaankin sitten jouluna, josko tapahtuis vaikka joulun ihme. :love:

Muoks. Näyttääpä vaaleilta nuo viivat tietokoneen näytöllä, puolustuksekseni sanon että luonnossa on vahvemmat testiviivat!! :LOL:
 

Attachments

@pehmis26 ei hätää vaikka digi ei näytä hymynaamaa johtuu juurikin tuosta kun on isompi se herkkyys eli hormonin pitäis mennä sinne 40 asti et näyttäis hymynaaman tai ylikin... mä luottaisin omiin tuntemuksiin eli just noihin limoihin..mullakin oli limat kp 14-kp15 ja ovis oli sit kp 15 ja limat loppu sen jälkeen kuin seinään.

kopsaan kylmästi mitä kirjoittelin tuonne km ketjuun omista tuntemuksista...

Täällä on mieli nyt niin mustana..joka kerta kun käyn suihkussa istun suihkun lattialle ja vaan itken tätä kurjaa oloa ja tätä epäonnistumista.. nyt tää lapsettomuudesta kärsiminen rupeaa tuntumaan niin rankalta ja suoraan sanottuna jaskalta... toisten vauvakuvat on isku vasten kasvoja..että miksei meillekin... mitä lähemmäs mennään helmikuuta sitä enemmän suru vaan kasvaa...kohta on jo helmikuu ja mäkin olisin jo kohta synnyttämässä jos kaikki olisi mennyt hyvin..tää ajatus on niin musertava.. mä en tiedä miten mä selviän elämästä jos me ei saada lasta/lapsia...tää on ainoa asia mistä oon kokoikäni haaveillu eli siitä et saan olla äiti... mä en halua olla katkera mutta musta on kokoajan tulossa sellainen...voi kunpa joku voisi taata et sen nyytin joskus sais mutta kun ei voi... voi joutua käymään vuosia hoidoissa mut siltikään kaikki ei saa lasta... eniten mua pelottaa se et kuinka hajalla oon vuoden tai puolen vuoden päästä jos nyt oon jo näin hajalla...ja pelottaa myös tietämättömyys tulevasta..
 
Viimeksi muokattu:
Noniin nyt ehdin kommentoida teidänkin juttuja. :)

@Kinder_Kitty Voi eih oon niin pahoillani, kunpa osaisin sanoa jotain lohduttavaa :cry: Sepä se oiskin helpottavaa, jos tietäis että lapsi kyllä jossain vaiheessa tulee, mutta kun ei voi tietää yhtään milloin se tapahtuu. Ei oo menkat vielä ilmoittaneet tulostaan? Sä olet kuitenkin jo raskautunut kerran, niin kyllä teillä on varmasti todella hyvät mahdollisuudet saada lapsi joku päivä syliin asti.

@Empa Pahoittelut keskenmenosta. Toivottavasti saat nyt jonkinnäköisen selvyyden tuohon painonnousuun ja väsymykseen, kilppariongelmilta kyllä kuulostaisi ja sehän vissiin raskautumiseen myös vaikuttaa heikentävästi.

@Paputoive Voih, pahoittelut uudesta kierrosta. Kaikki toiveet ja tsempit ensi vuoteen, kyllä se vauva sitten aikanaan tulee.

Tsempit piinailijoille!! :barefoot: Mun tämän päivän ovistesti näytti jo haaleempaa viivaa, eli ovis oli ilmeisesti eilen tai toissapäivänä, lasken nyt kuitenkii olevan dpo 1. Ei kai noilla päivillä niin väliä ole, hyödynnettyä tuli ja toivottavasti riittää. Nännitkin muuttui jo aroiksi ja se on kyllä aina ollut merkki siitä että kahden viikon päästä voi sitten menkkoja odotella. :ninja: Mutta oon kyllä vähän vihainen noille digitesteille kun maksoivat niin paljon eivätkä edes näyttäneet mitään :cautious:
 
@pehmis26 ei menkkoja näy no ei oo yllätys nyt oon syöny 5kpl jo primoluteja ja vielä 7kpl jäljellä.. oon kyl kiitollinen tosta et sain olla hetken raskaana..mutta oishan se kiva saada se nyytti syliin asti.. ei se tässä vaiheessa paljoo lohduta et oon ollu kerran raskaana kun lasta jo toivottu tammikuusta 2015.. eipä se sitä takaa vaikka on kerran raskautunu et raskautuis uudestaan..mitä jos ovulaatiosta huolimatta ei nappaa enää koskaan se on ihan mahdollista... no onhan meillä vielä hoitoja läpikäymättä on ivf ja icsi hoidot vielä ja inssit.. inssiä ajattelin pyytää jo pian kuhan saadaan eka aika julkiselle..kaikki käydään läpi mitä julkinen tarjoaa..
 
laskin tässä et keskenmenon jälkeen on ehkä kahdessa kierrossa ollut mahdollisuus raskautua.. kesäkuussa alko km vuoto.. elokuussa alko toiset menkat ja ovis yritti tapahtua elokuussa oli limat sun muut mutta ovista ei tapahtunut kuitenkaan vaan tuli kysta.. syyskuussa alkoi uus kierto ja sillon aloitin letrot ekan kerran ja sillon oli mahdollisuus raskautua.. lokakuussa alkoi uus kierto taas letrot ja mahdollisuus raskautua mutta tulikin kystia..
 
@Kinder_Kitty :cry: :unsure:

@Paputoive , kiva kuulla sinustakin, voimia! Ei varmaan kannata ottaa liikoja stressiä siitä oviksen tikuttelusta, testaat vain jos oikeasti jaksat (y)

@pehmis26 , ilmeisesti se lh-huippu voi helpostikin jäädä huomaamatta digitestillä, varsinkin jos se on kovin nopea tai testaa vain kerran päivään:) Tikutitko tuon kp 15 jälkeen, että vahvistuiko viivat enää tuosta? Sen kerran kun ite kokeilin nuita digitestejä niin antoi hymynaaman vasta silloin, kun puikossa (raskauskeijun herkkä puikko) testiviiva oli kontrolliviivaa reilusti vahvempi.

Omaa napaa: Rintojen aristus lisääntynyt, jokseenkin samaa luokkaa kuin viime kierrossa. Ei muuta erityistä. Vähän omituista on se, että ei ole muutamaan päivään oikeastaan nipistellyt alavatsaa, niin kuin yleensä negakierroissa tekee o_O

Villis kp 24/25-28, dpo 10-11
 
@Villisilmä Tänään kp16 tuli jo selvästi vaaleampi viiva, eli ei tuosta kp15 enää vahvistunut. Omien olotilojen perusteella olisin voinut veikata että kp14 illalla olis tullut vahvimmat viivat, mutta en ollut kotona niin en jaksanut testailla silloin enempää. Tsemppii piinailuihin (y);)
 
@pehmis26 uskon kans et ovis oli (y). Mäkään en sofin testeillä kummempia viivoi saanut kun niitä käytin, ja tiiän et ovuloin silloin ja menkat tuli ajallaan.

@Villisilmä meinasitko testailla millon? Toivotaan parasta :love:

@Paputoive kiva kuulla sinusta, tsemppiä !

@Kinder_Kitty voimia :cry:. Voin vaan kuvitella miltä tuntuu.. Tää kun on sellanen aihe mistä ei pääse oikein yli mitenkään eikä voi unohtaa.

Tsemppiä kaikki muutkin. Liikaa tekstiä taas mun aivokapasiteetille.

Täällä alkaa taas pääkoppa heräilee ja etsimään merkkejä oviksesta. Vaikka vasta kp 13.. mullahan on aina ovis ollut vasta kp 20 jälkeen. Tein kuitenkin aamullakin testin ja ei ollut mun mielestä "perusnega". Pitää nyt vähän seurailla ja jos näyttää ettei mitään tapahdu niin laittaa jäitä hattuun. Jotenkin elättelen toiveita että mun kroppa alkais toimii kuten pitää..
 
@Jennipä , ootan menkkoja lauantaiksi, jos eivät ilmaannu niin varmaan sunnuntaina testaan, jos maltan sinne asti :whistle: Toisaalta mietin kyllä sitäkin, että jos testais jo vaikka perjantaina, niin tietäis ainakin odottaa sitten saapuvaksi, kun lauantaina ollaan reissun päällä o_O
Toivotaan että sulla kroppa herää säännöllisemmäksi ja alkais jo valmistautuun ovikseen! (y)

Villisilmä kp 25/25-28, dpo 11-12 (2. maca-kierto)
 
Kp 27 vaihtui yllättäen kp1/29-31 yk 4. Aika korkealta tipahdettiin täällä. Oireita oli jos jonkinlaisia, tai sitten vaan kuvittelin ne. En tiiä olisiko voinut olla kiinnitttmisen yritystä aikaisemmin kun ei ole kierto näin paljoa lyhentynyt.

Jotenkin olin ajatellut että ennen joulua olisin jo raskaana, vaan eipä sitä näköjään kannata mitään ajatella etukäteen. Nyt ei kuuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
 
Voi harmi, @Ihanapa . :( Kävin just aamulla ihan samoja ajatuksia läpi. Kesällä mietin, että kyllä kai sitä ensi jouluna jo on raskaana ja ehkä sen verran pitkällä, että silloin voisi kertoa lähipiirille. Vaikka itse olen aina sanonut, että en varmasti saa helposti lapsia (omat taustani tuntien), niin silti halusin tuudittautua siihen, että kyllä se nyt kohtuullisella yrityksellä tärppää. Vaikka vielä ei voi sanoa, että olisi kovin pitkään yrittänyt (ja meidän yrittäminen nyt on muutenkin vähän mitä on, kun aina ei vaan ole kummallakaan voimia riittävästi), niin silti tää tuntuu vähän jotenkin uskomattomalta, että tässä sitä edelleen on ja kierrosta toiseen mietiskelee, että milloinhan se onni kääntyisi...

@Villisilmä, Plussatuulia sinne! Ja kaikille muille tietty kans. :)
 
Ihanapa, pahoittelut, tuttuja fiiliksiä :( Tulee mietittyä joinain päivinä, että jos olisi tärpännyt heti alussa, niin meillä ois jo oma pieni vieressä tuhisemassa. Mutta eipä tuota auta jossitella, täytyy vain toivoa, että meidänkin aika tulee vielä.

Näyttää siltä että kohta alkaa yk 10. Tänään kp 26/25-28, dpo 12-13, ja punaista tuhrua pyyhkiessä. :( Jos menee samallalailla kuin edelliset kierrot niin tänään tuhruttaa ja huomenna alkaa kunnon vuoto. Näin aikaisin en kyllä odottanut, mutta eipä näistä aina tiedä.

muoks. tämän kuun lopussa sitten soittoa tk:hon, että laittavat meidät jonoon lääkärille tutkimuksia varten. Enpä ois ajatellu että siihen lopulta päädyttäis.
 
Kiitos kaikille tsempeistä! Välillä tosiaan on huonompia päiviä.. onneks mulla on kuitenkin muuten asiat tosi hyvin :) on ihana mies ja ihana kissa :):love: ja mun päivissä on paljon ilon hetkiä ja naurua. kyllä aina nousen ylös huononkin päivän jälkeen. päivä kerrallaan eteenpäin. Siskoni sanoi mulle aika ihanasti näin: et en usko et paska sataa ikuisesti samaan paikkaan.. osaan nauttia elämästä ja asioista.. mutta vieläkun sen nyytin sais niin sit ois kaikki kohdallaan.. kyllä mä sisimmässäni haluan uskoa et me kyllä saadaan se nyytti joskus mutta raastavaa vaan odotella sitä hetkeä mutta eipä sitä muuta voi kun odottaa.. ja niin onneks oon tosiaan vielä nuori.. ja mulla oli tuo amh arvokin 3,5 joka siis kertoo munasarjojen toimintakapasiteetistä..lääkäri mainitsi että yleensä noin hyvällä arvolla munasarjat reagoi parhaiten kakkiin lapsettomuushoitomuotoihin ja ei tarvita välttämättä mitenkään kauheen isoja annoksia hormooneita :)
 
Voi @Kinder_Kitty , ihanaa että jaksat olla positiivinen! Ja mahtavaa amh-arvo on niin hyvä! Minä uskon tuohon samaan mitä siskosi sanoi, että ei kellään voi olla ikuisesti huono tuuri elämässä. Uskon ihan todella että kyllä te saatte vielä sen oman nyytin, ja me myös, ja kaikki muutkin tässä ketjussa piinailevat. Sen odotus on vain pahinta tuskaa. Ennen kuin aloitettiin yritystä niin en osannu kuvitella kuinka tuskallista se jokakuukautinen pettymys oikeasti on. Toivotaan, että joku kuukausi ei sitten tarvitsisi enää pettyä :love:

Omassa navassa kp 27/25-28, dpo 13-14. Eilisen aamun tuhrun jäljiltä ei näy vielä oikeaa vuotoa. Kuukuppi paikallaan odottelemassa, ettei tarvi kokoajan juosta vessassa tarkistamassa. Kyllä se sieltä tulee, huomenna viimeistään. Pitäydyn suunnitelmassa, jos sattuisi ettei täti punainen saapuisikaan niin sunnuntaille sitten testi. :unsure: Toistaiseksi vielä aika tyyni ja rauhallinen fiilis, yleensä vesihanat aukeaa sitten vuodon kanssa samaan aikaan.. :notworthy:
 
Tää ketju on melkoisen lohduttava etenkin tällaisina päivinä kun ajatukset laukkaa tuhanteen suuntaan ja järki yrittää vain himppasen toppuutella. Dpo 8-9 ja oiretarkkailu siis lähtee aivan lapasesta. Joulusiivous olis paljon rakentavampaa kuin erilaisten oireiden googlailu... Nännien kipuilua olin jo viime kuun jälkeen osannut odottaa, vaikka ennen hormoniehkäisyä sitä ei esiintynytkään, eilen sai jo oikeasti varoa ettei mies purista itseään vasten edes vahingossa. Tänään seuraan hyppäsi vielä laajempi tissikipu ja järkyttävä selkäkipu, jolle en keksi mitään syytä - liukastuinkin vasta sen alkamisen jälkeen!

@Villisilmä hurjasti tsemppiä jotta kuitenkin täti pysyisi poissa ;)
 
Plussia ei tosiaan oo näkynyt, eikä kauhean monella taida enää edes testipäivä tän kuukauden puolelle osua... Ensimmäinen plussaton kuukausi sitten helmikuun? (n)

@Jennipä Voin vaan kuvitella miten pelkkä etäisyys stressaa kun tuohon prosessiin joutuu lähtemään, voisi mennä omallakin miehelle luu kurkkuun siinä kohtaa. Tsemppiä hurjasti, toivottavasti selviäisitte mahdollisimman kevyillä avuilla, ettei sit tarvii koko ajan reissata ympäriinsä!

Mulla on alkukierto ollut harvinaisen rauhaisa, hetkeksi jopa unohdin koko projektin - taitaa olla aika luonnollista olla eri tavoin kiinnostunut eri kierron vaiheissa? Nyt olisi kp18/?? ja limojen tarkkailun perusteella elättelisin toiveita dpo1:stä! Oon melko varma, että viime kierto oli kuin olikin ovuloimaton (venyi 37 päivään + kunnon niagara), joten toivon hurjasti että tää jäisi lyhyemmäksi jos ei tärppää. Aikaan ennen hormoniehkäisyä oli kuitenkin aina alle 35 päivän kierrot, eli paluu niihin loisi luottamusta siihen että kroppa alkaisi palautua ja toimia. Toistaiseksi ei edes tunnu piinapäiviltä, kun en voi ovulaatiosta olla varma (nyt harmittaa etten jaksanut joka aamu herätä mittaamaan lämpöjä) :sleep:
Moi. Mä oon jo 40 vuotta vanha. En ole koskaan tehnyt raskaustestiä. En kai ole vakavasti siitä haaveillutkaan.
 
Heippa! Minä olen uusi tällä palstalla. Olen 31-vuotias nainen ja mies hieman nuorempi. Emme ole varsinaisesti vielä yrittäneet, kun mies ei ole varma asiasta. Minulla sen sijaan järkyttävä vauvakuume ja joka kuukausi tunnen raskausoireita. Tässä kuussa miehelle kävi pieni vahinko ja siinä saattoi muutama uimari päästä matkaan. En ole varma. Tämä vahinko sattui kuitenkin juuri silloin, kun olin hedelmäisimmilläni ja seuraavana aamuna tunsin järkyttävän kovan riipaisun oikealla alavatsassa ja sitten kuumotti koko alavatsaa niin että jouduin ottamaan särkylääkkeen, että pääsin takaisin uneen. Oletan tämän olleen ovulaation.

Nyt on dpo 6 ja tähän asti minulla on turvottanut alavatsaa ja ajoittain siellä ollut painetta ja vihlaisujakin. Tänä aamuna heräsin sellaiseen närästykseen, että tuli oksennus suuhun. Minua ei ole KOSKAAN ennen närästänyt. En edes tiedä miltä sen oikeastaan pitäisi tuntua, mutta tuon oksennuksen nousemisen suuhun, tulkitsen närästykseksi. Olo on huono, muttei suorastaan kuitenkaan oksettava: Pää kipeä, nenä tukossa, yleisvointi on aivan kuin olisi paha krapula, rinnat ja nännit ovat kipeät (minulla yleensäkin aika herkät). Ovulaation jälkeen minulla oli yksi kuiva päivä, minkä jälkeen tahmeaa valkoista vuotoa. Kuukautisten pitäisi alkaa vasta 10-11 päivän päästä, joten testaaminen on aivan liian aikaista! Olenko siis hullu vai raskaana? :D

Tästä kuusta oli aluksi tarkoitus lopettaa raskauden ehkäiseminen, jos mies nyt päättäisi jotain. Olemme siis käyttäneet keskeytettyä yhdyntää ja kondomeja. Nyt viimeisen ovulaation aikaan siis keskeytettyä yhdyntää, neljänä päivänä, joista yksi ei välttämättä onnistunut keskeytys, mutta kun se vauva ei olisi mikään katastrofi vaan ihana yllätys, niin kai sitä ollaan muututtu vähän varomattomimmiksi siinä...
 
Pikainen omanapapäivitys kun siirryn taas pariksi viikoksi taka-alalle odottelemaan: täti puolukkainen saapui kaikesta huolimatta tänään kp 28 ajallaan. Meillä alkaa siis nyt yk 10 ja vimppa mahis tälle vuodelle. En usko enää tämän vuoden tärppiin, eli toiveet suunnattuna ensi vuodelle :rolleyes:
 
@Villisilmä ilmoittaudun seuraksesi tätikerhoon, olin kyllä aika puulla päähän lyöty kun aamulla alkoi. Eilen oli "vasta" kp27, odotin että alkaisi aikaisintaan kp30-32 JOS kierto normalisoituisi. Edellinen kun oli sen 37 päivää.. Eipä tarvinnut testejä tuhlailla o_O

@Naturamama Tervetuloa! Jännää nähdä että pääseekö miehesi todentamaan sen vanha vitsin siitä, miksi varmoihin päiviin luottavia miehiä tavallisesti kutsutaan ;)
 
Heippa taas! Tosiaan nää menkka-ajat menee tehdessä ihan muuta ja täälläkään ei tule juurikaan käytyä. Pahoittelut negoista! Josko me kaikki saataisiin plussat ennen joulua? Olisi aika ihana joululahja :love: Niin sitä vaan haaveili vielä 3kk sitten että miten olisi ihana kertoa kaikille "joululahjaksi" että odotetaan lasta, mutta nyt kelpais edes se viiva sinne tikkuun aattona.

Pikaomanapailu: kp11 ja ovisoireita on. Viivoja uitettu mutten oikein enää usko niihin. Näyttää mun mielestä väärältä aina, tai siis että viivat on aina tummia huolimatta että missä vaiheessa kiertoa katson. Positiivista kuitenkin se että joskus nämä limat ja halut on tullut jo kp8-9 ja nyt vasta kp11. Kierto kun mulla on kuitenkin se 30päivää niin hyvä että vähän edes normaalimpi tuo ovulaation ajankohta. Niin ja sain sen ajan varattua meille ens vuodelle! Luulen että mun kroppa ei pelitä niin ihana että asiat lähtee nyt rullaa.
 
Heippa!
Täällä myöskin yksi esikoisesta haaveileva ilmottautuu mukaan keskusteluun. Kiva saada vähän vertaistukea!
Taustoja sen verran, että olen 29-vuotias ja mies vuotta nuorempi. Miehen kanssa tahdottiin kesällä, jonka jälkeen ehkäisy jäi pois ja vauvalle annettiin lupa tulla. Pillereitä söin noin 7v, joten hommahan meni ihan sekaisin ja tyhjennysvuodon jälkeen kierto venähti kp92, jolloin sain gyneltä Terolutit käyttöön. Niillä lähti kierto käyntiin ja lyhenikin sopivasti kp30. Nyt menossa siis toinen tero-kierto ja kohta voi yrittää ovista bongailla. Toistaiseksi en ole tikuttamalla ovista löytäny, mutta josko sekin hiljalleen ilmaantuisi, kun kiertokin normaalimpi.. Nyt siis kp9 ja yk2.
Käytössä ollut CB-ovistesti joka vilkuttanut hymynaamaa sen 9päivää ja oon sitten luovuttanu. Ja luultavasti en oo edes ovuloinu.

Vaikka yritystä takana vain hetki, niin odotus on piinaavaa. Olen semmoinen, että kaikki pitäisi saada heti, niin tää kiertojen odottelu ja laskeminen on vaikeeta. Ja samanaikaisesti tutut ilmoittavat olevansa raskaana.. Vaikka iloisia uutisia onkin, niin silti harmittaa ettei osu omalle kohdalle.
 
Tervetuloa @Naturamama ja @ToukkaHaave87 :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, toivotaan että uusi mahdollisuus tuo tulosta (y)

Täällä oli ovulaatio arviolta eilen tai tänään, piinapäivät alkaa! Tai mä kutsun niitä vaikka jännäpäiviks, piinailussa on jotenkin liian negatiivinen kaiku. Toivottavasti en hurahda ihan oirehulluksi, keskenmenoraskaudessa oli alussa kyllä niin selkeet oireet jotka alko pari päivää ennen menkkojen odotettua alkamista, ettei niitä voi tyhjästä kuvitella. Nyt vaan siis odotellaan :p
 
Kiitos tervetulotoivotuksista!

Tsemppiä @kiuski , @ToukkaHaave87 ja @Summer2 !!

Mies on nyt ihan vakuuttunut, että mitään vahinkoa ei käynyt, mutta minulla VALEraskausoireet kuitenkin jatkuvat ja lisääntyvät. Tänään mukaan on tullut todella kipeät rinnat! Heräsin aamulla siihen, kun käänsin kylkeä ja se otti niin kipeää rintoihin. Ja aivan kuin tuossa nännipihan läpi menisi joku suoni, joka ei ennen ollut siinä. :cautious: Lisäksi pahoinvointi ja hajuherkkyys! Ihanaa kärsiä tästä kaikesta tietäen, että vauvaa ei kuitenkaan tule. :cry:

Tänään mies sitten sanoi, että voimme alkaa yrittämään vuoden päästä. Itsellehän tuo kuulostaa ikuisuudelta. En tiedä tulenko selviytymään järjissäni sinne saakka. Mutta parasta kai nyt on siirtyä taka-alalle seurailemaan täällä, kun yritystä ei vielä tule olemaan näköpiirissä aikoihin. :(

Terveisin, Onneton vauvaton äiti
 

Yhteistyössä