♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Voi saisitpa @Jennipä nyt sen plussan!(y) oisit enemmän kuin ansainnut sen noilla pitkillä kierroilla ja sinnikkyydellä.

Mulle nuo follit ja kystat tuntuu olevan aina vaan yhtä hepreaa. Vaikka kuinka yritän ajatuksen kanssa lukea teidän viestejä ja ymmärtää noita juttuja niin ei vaan tahdo aueta. Mutta tsemppiä ihan hullusti noiden kystien kanssa taisteleville! Pitää nyt tuollaisiakin vaivoja olla olemassa(n)

@Edith_87 toivottavasti nyt oli ovis ja teillä meni tallettelut nappiin:rolleyes: saadaan taas jännäillä yhdessä; mulla tais olla ovis eilen:)
 
Oho täälläpä on käynyt keskustelu kuumana! Itse oon kans vähä pihalla kaikista näistä lapsettomuus-hoidoista ja noista lääkkeistäkin mitä ihmiset käyttää kiertojen eri vaiheissa o_O Vois varmaan vähä perehtyä .. :oops:

Sitten vaan piinailemaan @Eela- ja @Edith_87 (y) @Shara :lla onkin piinailu jo pitkällä. Toivon kaikille tärppionnea :love:Itsellä menossa dpo4 ..vasta. Kierron alussa päätin, että tän loppukierron vois suoriutua tällä kertaa sillai, noh hillitymmin ..mutta mutta :LOL: kun tallettelut menee nappiin niin toiveet pomppaa samantien pilviin vaikka kuinka koittaisi ajatella järkevästi.
 
No sanoppa muuta @Hope- ! Ajattelin kans, että nyt kun osui tallettelut kohdilleen niin täähän on "varma homma" ja testaan vasta kun menkat on myöhässä. Mutta nyt jo jännittää niin paljon että se varmaan jo siirtää menkkojen alkua eikä malttas millään oottaa paria viikkoa:p meitä onkin monta samoihin aikoihin piinailemassa(y)
 
@Hope- ja @Eela- kuulostaa hyvältä! Nyt vaan tsemppiä molemmille piinailuihin :whistle:

@eevas oon tikutellut jo kohta viikon :ROFLMAO: Nyt aletaan olla aika lähellä plussaa, joten luultavasti osuu huomiselle tai perjantaille. Huomenna aamulla mulla on se ultra ja jos siellä kaikki näyttää hyvältä ja ovis on käsillä, niin lopetan tikuttamisen ja keskityn touhuilemaan :D
Viikon menkat kuulostaa tuskaisinta, onneksi kuitenkin tulivat ajallaan! Mikä kp sulla on? Meinaatko tikuttaa ovista vaikka tjottailettekin? :whistle:
 
Hyviä piinailuja @Hope- ja @Eela-, toivottavasti seuraavat pari viikkoa menee teillä silmänräpäyksessä :LOL:

@Jennipä Ulkomaan reissut kuulostaa hyviltä, on aina kivaa kun on jotain odotettavaa :) muutakin kuin ovulaatio/menkat/mahdollinen plussa siis :rolleyes:

Mulla on nyt ainakin ajatuksen tasolla sellainen olo että viikonloppuna voisi viini maistua, niin voi olla että testaan lauantaina jos menkat ei ole alkaneet. Nyt on vaan tosiaan hankalaa kun en yhtään tiedä minkälainen kierto tästä on tulossa. Vielä on ainakin aamulämmöt koholla (ja itse asiassa edelleen nousussa), mutta eipä ne mulla romahda kuin vasta menkkojen alettua. Normaalikierrossa menkat alkaisi lauantaina. Jotenkin en vaan jaksaisi nyt nähdä niitä puhtaan valkoisia negoja, niin sen takia ei oo testaushinkua :cautious: Viime kierto vei testausfiilikset, kun menkat oli lopulta sen 4 - 5 päivää myöhässä ja pissin niitä odotellessani muistaakseni viisi negatestiä.

Oireita ei oikein ole edelleenkään, nyt siis ehkä DPO 12 (mahdollisesti DPO 10). Vähän kipeä oon kyllä ollut, mutta sitä ei taideta laskea oireeksi :D nenä on varsinkin iltaisin tukossa ja aamuisin on kurkku kipeä. Samoin mulla on ollut nyt kaksi kertaa lyhyen ajan sisään pää kipeä, kun yleensä en päänsäryistä kärsi muuta kuin krapulassa. Lauantaina särki vähän vähemmän, ja eilen illalla oli pakko mennä sänkyyn lepäilemään jo kuuden jälkeen, kun oli niin kipeä pää että oli ihan huono olo, enkä halunnut ottaa mitään lääkkeitä. Aamullakin särki vielä vähän, mutta nyt se on onneksi hellittänyt.
 
Hauska päästä piinaileen taas yhdessä @Eela- :giggle: mä koitan ottaa mahdollisimman lunkisti. Onneksi on kaikkea tapahtumaa tulossa niin on muuta ajateltavaa.

Tänään koulukaveri (tietämättä siis yrityksestämme) lohkaisi että paras tapa hankkia lapsi on hankkia koira :LOL: ei auttanut mun massiiviseen vauva/koirekuumeeseen :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
@Shara Nyt ei voi olla mainitsematta sulle, että kai tiedät nenän tukkoisuuden olevan aika yleinen ensioire? Liittyy siihen että limakalvot turpoaa koko kehossa hyvin nopsaan :D

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja kärsivällisyyttä, on tää niin hajottava kaksviikkonen! Mä alan epäillä FF:n olleen mua viisaampi tässä oviksen ajoittamisessa (eiks näitä appeja sen takia käytetä?!) ja nyt olis sit jo dpo8. Tän laskelman rajoissa olis myös pienet mahdollisuudet tärppiin, koska puuhailujen ja oviksen välillä olisi sit vain kaksi vuorokautta. Tulos: oon tänään googlaillut mm. voiko ryppyiset sormenpäät (vähän kuin ois just kylvystä noussut) olla raskausoire :ROFLMAO: Menkkojen oletettu saapuminen yhä su-ti akselilla. Ja jos saapuvat, niin eipä sekään liikaa harmita, koska tää vuosi saa sitten olla viimeinen Aito ja Oikea opiskelijavappu :cool:
 
@Tuimatar joo tiedän, mutta valitettavasti mun nenäoire taitaa selittyä sillä että olin pääsiäisen vanhemmillani, ja siellä sisälämpötila oli jotain 17 asteen luokkaa :D tosin turvonneisiin limakalvoihin liittyen, yritin tänään tunnustellla kohdunnapukkaani, ja huomasin että mun koko alapää on sellainen pullea ja turpea, tosi kummallisen tuntuinen. En oo koskaan aiemmin samanlaista havainnut. Anteeksi mielikuvista :whistle:

Samoin nyt illalla alkoi vasemmalla iiiihan alavatsalla sellainen tuikkiva, terävä, välillä vähän polttava kipu. Kummallisessa paikassa, en oikein tiedä mikä siinä kohdin voisi sijaita ja kipuilla.

Mutta, onhan näitä uusia muka-oireita joka kierrossa, eli ei mitään uutta auringon alla :rolleyes:
 
@Shara kuulostaa ihan oireilta:whistle: meinaatko malttaa odottaa lauantaihin? Mua polttelee jo sun puolesta:p

@Tuimatar ihana tuo sormien ryppyisyyden Googlettelu:LOL: naurahdin ääneen.

@Edith_87 täällä on myös valtava koirakissavauvakuume:X3: onko teillä suunnitelmissa ottaa koiraa? Minä haluaisin ottaa, mutta kissaihmisenä vähän epäilyttää oma jaksaminen ulkoilla säällä kuin säällä ja se luopuminen sitten aikanaan:( miehellä päällimäisenä taas on mielessä raha..
 
@Tuimatar ihanaa googlettelua :LOL: tunnistin itseni. Itekin tulee googleteltua ties mitä oireita... :cautious: Oon miettinyt että tästä lapsen teko touhusta saisi kyllä niin monta hyvää sketsiä ellei jopa kokonaisen sarjan. Äkkiä vinkkiä viihdemaailman käsikirjoittajille Niina Lahtiselle ja ketä näitä nyt oli :LOL:

@Shara meinaako pää pysyä kylmänä testauksen suhteen? Tää ryhmä kyl kaipaisi oikein kunnon oikeaa isoa ja rehellistä plussaa ilman mitään arvailuja.

Meinaa itsellä usko loppua tuleeko tästä mitään, kun puoli vuotta (vasta) takana, mutta rajapyykki sekin. Täytyy sanoa, että kaverin pian lähestyvät babyshowerit ei kyl innosta millään lailla (muutenkin oon koko trendistä täysin pihalla), vaikka muuten toki iloinen toisen puolesta olenkin.

@Eela- Koiraa haluaisin ja hieman tässä pohditaankin josko kouluni loputtua sellainen otettaisiin ellei vauvaa kuulu sitä ennen. Kissa meillä oli ennen ja karvavauvani poismenosta on vielä liian vähän aikaa, että sydämeeni mahtuisi toista kisua :cry:
 
@Eela- ja @Edith_87, voi olla että testaan jo huomenna. Mennään tänään Isoon Kauppaan, niin voisin ostaa pari PregCheck-pakettia. Tuosta meidän lähi-S-Marketista en kehtaa ostaa raskaustestejä, kun siellä on vaan muutama myyjä :rolleyes:

Yleensä siinä kohtaa kun niitä testejä on kotona odottamassa, en malta olla testaamatta. Jotenkin vaan tuntuu, että kirkkaanvalkoinen nega sieltä napsahtaa, niin mieluummin pitkitän tätä jännitystä kun voin leikkiä olevani raskaana.

@Tuimatar in sormien ryppyisyys nauratti muakin, kaiken sitä toivookin olevan raskausoike :D itse siis harrastan ihan samaa.
 
Mulla oli @Edith_87 toi sama fiilis puolen vuoden kohdalla. Sit kävin lääkärillä ihan perus-gyne-tarkastuksessa ja mainitsin tästä lapsihaaveesta. Tää lääkäri oli tosi ihana ja vaikka kyllä tiesinkin tän, mutta kun hänen suustansa sen kuulin että vuosi on täysin normaali aika yrittää, niin stressi väheni kummasti.

Mua kuumottelee jo kans @Shara :n testailu! :LOL: Oon kyl vähän samanlainen et mielummin koitan viivyttää mahd. pitkälle testaamista. Katoin jo kalenterista että itse voisin testata vasta ens viikon pe, sillon olis kp 29/27-28 ja dpo 13. :X3: Hah, ihan niinku ei muka menkat alkais ennen sitä :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Hih, nyt tekisi kyllä mieli jo testata tänään, mutta pakko malttaa huomiseen. Täytyy siis juoda paljon vettä ja käydä vähän väliä vessassa, etten voi vahingossakaan testata liian ajoissa :D

Tänään uutena "oireena" se, että aamulla kun niistin tukkoisen nokkani, tuli paperiin veriviiruja. Yleensä mulla ei sieraimet kovin herkästi vuotele, mulla on ollut elämässäni muistaakseni kolme nenäverenvuotoa. Nyt ei siis verta tullut muuta kuin niistäessä, mutta totta kai Google lauloi sen jälkeen ja joillakin sekin on ollut oire ennen plussaa :rolleyes: Pieni jomottelu vasemmalla ala-ala-vatsalla jatkuu myös.
 
Ei vitsit, en mä edes vielä tajua tätä itse. Heti tärppäsi kun jätettiin se liukkari pois, lähetän kissankakkaa postissa RFSU:lle :D Onneksi on kaapissa vielä kolme PC-liuskaa ja yksi Apteekin Oma, jospa tekisin Apteekin Oman huomenaamulla :love:

Olin tänään jo aiemmin varma että saan plussan, sen takia uskaltauduinkin testaamaan jo päivällä. On ollut koko päivän sellainen höntti olo, vähän sekava ja flunssainen. Tuntuu vähän siltä kuin olisi verenpaine tosi korkea, semmoinen humina päässä. Ja toosa on edelleen turvoksissa, se oli kyllä mulla se varmin merkki :D
 
  • Tykkää
Reactions: Paputoive

Yhteistyössä