♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Onnea @Linnn plussasta! :love: toivotaan että tää pieni nyt pysyis matkassa!

@voittamaton onnea menkkojen alkamisesta! Huippua kun alkoi itsekseen:)

@eevas minunkin puolesta saat ilman muuta jatkaa täällä mukana(y)


@Myrsky10 ja @VauvaHaaveilija89 mullakin pitäs menkkojen alkaa tiistaina:ROFLMAO: kiva jännäillä taas porukalla. Jos nää mun alavatsakivut ei tälläkään kertaa oo raskausoire, alan epäillä että tuolla on jotain häikkää. Pistää tosi kovaa, ehkä jopa vihloo päivittäin, mutta oikealta puolen, kun oviksen luulen olleen vasemmalla. Rinnat taas alkaneet aristaa jo viikkoa ennen menkkoja(n) siinäpä mun oireet. Onko teillä vielä mitään?
 
@Eela- Kauheesti ei oireita oo, mut rinnat tosiaan kans jo vähän aristaa ja maha jomottaa ajottain. Pahaakin tuppaa vähän tekemään välillä :whistle: Vielä ei oo kuitenkaan tarvinnu pyttyä halailla :ROFLMAO:

Mies jännittää aika paljon jo, eteneekö haaveilu vihdoin odottamiseen. Reppana muisti että menkat alkaa tällä viikolla ja pettyi kovin kun sanoin että ens viikkoon pitää malttaa odottaa :love: Tai mun mies puhuu öljynvaihtoviikoista eikä suinkaan menkoista :D
 
Ihanaa jännittää teidän puolesta, @Myrsky10 ja @VauvaHaaveilija89

Meilläkin mies stressaa aika paljon tätä vauva-asiaa. Sanoi jopa nähneensä unta, että mulla oli ovulaatio ja ei vaan saanut siemeniä menemään kohtuun asti kun sen suu oli niin pieni :rolleyes::LOL: kovasti kyselee, että miltä ovulaatiotikut näyttää ja missä lämmöt menee. Hauskaa kun tuntuu, että itse taas on vähän rentoutunut ekan kierron jälkeen niin nyt se on sit siirtynyt herralle :) varmaan raskasta, kun ei itse silleen saa tehdä mitään asian eteen just nyt.
 
@Bluebelle Haha, ihana mies :ROFLMAO: mulla oli ovulaatio eilen ja oltiin muhinoitu ennen sitä melkein päivittäin, niin ajattelin, että se riittää. Satuin sitten illalla mainitsemaan miehelle, että ovulaatio taitaa olla päällä, kun sattuu alamahaan. Se sitten ihmetteli, että "Ai tänäänkö se on? Ja nyt vasta kerrot!" ja ei muuta ku hommiin vielä kerran :D ei olla varmaan koskaan harrastettu niin paljon seksiä kuin viimeisen viikon aikana. Huh. Ehkä ens kierrossa vaan joka toinen päivä :ROFLMAO:
 
Pikainen omanapailu ne menkat alkoi! Kuinkas muutenkaan, ku just pahimpana kiirepäivänänä, kun nappasit salilaukun mukaan, mutta jätit käslaukkuun tamppoonit ja KAIKKI naiskollegat on lomalla töistä! :ROFLMAO: Kierto oli 45 päivää.. Mutta loppu sentään:) Mut vois poistaa listalta ja siirtää taustalle ja laittaa yrityskertojen laskun sijaan vaikka että ya 2018.
 
  • Tykkää
Reactions: Eela- ja Jennipä
N93
On taas semmonen vaihe kierrosta, ku jaksaa huumorilla suhtautua tähän toivottomaan tilanteeseen. Ihanaa pakkoseksiä ollu koko alkuviikko :D Mieskin tokas, että menee ihan rutiinilla jo. Varmasti ku puoltoistavuotta kohta menny. Voi niitä aikoja ku jakso vielä piinailla ja arvailla oireita!
 
@N93 ehkäpä tuo hoitoon hakeutuminen tuo jonkinnäköistä helpotusta. Ite ainakin koen, että ainakin tää asia etenee jollain tapaa ja pystyy tekee itse edes jotain, vaikka tää turkasen hidasta ja turhauttavaa onkin.

@eevas onneks ei enempää kierto venynyt! Toivottavasti kierrot ehtis tasaantua ja jos työkin alkais jo vähän kyllästyttää nii pääsisitte aloittaa yrityksen hyvillä mielin :giggle:.

Itellä meni eilen viimenen terolut ja nyt odotellaan menkkoja. Lottoon niitä alkavaksi perjantaina, +/-1 päivän heitto ei harmittaisi, mutta jos heittää enemmän nii saattaa vähä harmittaa. Sitten clomiiit! T. Liian suuret toiveet
 
@Jennipä odotellaan yhessä niitä menkkoja, mulla meni vika tero tänään ja odottelen kans pe/la -akselille menkkoja ja sitten letroa kehiin. Kun sais kp1 aikaseks, niin pääsis varailemaan ultraa (ja siivoamaan työkalenteria siltä päivältä tyhjäks :rolleyes:) Toivottavasti kukaan ei kiinnitä mun "tyhjiin päiviin" töissä mitään huomiota..
 
N93
Mulla näky kaavinnan jälkitarkastusultrassa pari kystaa, hoitaja sano sit ku aloin panikoimaan niistä että hän ei ois ees kertonu mulle niistä jos ois tienny et vedän tommosen ressin. Et ne on ihan normaaleja ja niitä tulee ja menee. Ne oli tosin pieniä mulla.
 
Hei! En ole täällä paljoa kirjoitellut, mutta lueskellut kyllä... :whistle: Huomasin, että täältä löytyy terolutien käyttäjiä. Itse sain terolutit kierron loppupuolella, vuodon aloittamisen toiveissa, kp 33. Viikon kuuri ja ehdin syödä 4 tabua, kun alkoi tulla pientä tuhrua. Onko muilla tullut terolutien aikana vuotoa?
 
Moikka @Lottastiina17. Mulla oli pillereiden jälkeen menkat kadoksissa useamman kuukauden ja sillon söin neljä satsia terolutia, että saatiin ekaks menkat tulemaan ja sitten ne kolme muuta satsia siinä toivossa, että kroppa heräis toimimaan ja käynnistämään kierron itekseen. No eipä se ihan niin toiminu ja päädyin sitten tarkempiin tutkimuksiin ja nyt ollaan tässä.
Mutta sun kysymykseen, niin mulla ei oo terojen aikana ollut minkäänlaisia vuotoja tai tuhruja. Mut oon ymmärtäny, että se kuuri olis hyvä syödä loppuun tuhrusta huolimatta. Jollain muulla voi olla tarkempaa tietoa.
 
Täällä menossa tylsä kp7. Ovis varmaan taas vasta 10 päivän päästä.

Luin jostain, että joku kikka on juoda oviksen jälkeen punkkua viikon verran, että auttaisi kiinnittymisessä. Kukaan muu kuullut tästä tai kokeillut? Kuulostaa oudolta. :eek:

Lisäksi huomasin, ettei Evergia Multilong -vitamiineja suositella raskaana oleville. Ilmeisesti korkean A-vitamiinipitoisuuden takia. Osaako joku sanoa, onkohan niistä jotain haittaa nyt yrityksen aikana?
 
Harmi ettei punkku maistu yhtään, jos kerta auttais :D

Mulla menossa kp 27/35. Normaalisti kp24 alkanu pienenpieni tiputtelu mut nyt ei oo mitään tullu. Kuumeisesti oon kyl huomannu keksineeni itelleni vaik mitä oireita :D mut sit huomaan et ne "oireet" kummasti loppuu heti jossen ajattele niitä täysillä eli ihan keksittyjä.. :D
 
Täällä ovistikkuun saatu kontrolliviivaa tummempi viiva! On siis aika siirtyä armottoman jyystön vaiheeseen :D täytyy tosin ihan "tieteen nimissä" testailla huomenna aamulla, meneekö tikku vielä tuostakin tummemmaksi. :sneaky:

Ihanaa et saa vihdoin tehdä asioiden eteen jotain!

Anteeksi pelkkä omien asioiden intoilu, ei näitä juttuja vaan voi oikein kellekään muullekaan hehkuttaa, ainakaan jos haluaa ihmisten pitävän selväpäisenä... :LOL:
 
Moikka @Lottastiina17. Mulla oli pillereiden jälkeen menkat kadoksissa useamman kuukauden ja sillon söin neljä satsia terolutia, että saatiin ekaks menkat tulemaan ja sitten ne kolme muuta satsia siinä toivossa, että kroppa heräis toimimaan ja käynnistämään kierron itekseen. No eipä se ihan niin toiminu ja päädyin sitten tarkempiin tutkimuksiin ja nyt ollaan tässä.
Mutta sun kysymykseen, niin mulla ei oo terojen aikana ollut minkäänlaisia vuotoja tai tuhruja. Mut oon ymmärtäny, että se kuuri olis hyvä syödä loppuun tuhrusta huolimatta. Jollain muulla voi olla tarkempaa tietoa.
Kiitos vastauksestasi! Syön loppuun, kun ei paljoa ole jäljellä.:)
 
Tänne on paljon tullut viestejä viikossa :)Meillä lomareissu meni ihanasti ja tuli rentouduttua kunnolla. Nyt onneksi lomaa vielä kotosallakin jäljellä :)

Reissun aikana ei menkkoja kuulunut ja nyt kp 35 menossa. Tänään tiedossa illanviettoa, joten päätin varuiksi testailla ja negaa odotetusti näytti. Alkaa siis vaikuttamaan siltä, että kierrot taas pitenee ilman Terolutia..:unsure: Alkukierrosta ajattelin, että jos tässä näin käy, niin maailma murenee. Mutta ihmeen hyvin sitä osaa tähän asennoitua.

Toukokuudsa gyne(yksityinen) sanoi, että jos kierto ei ala kahdella Terolut-kuurilla, niin odotellaan loka-marraskuulle, niin tekee sitten lähetteen julkiselle. Onko teillä muilla ollut Terojen lisäksi muuta keinoa kokeilussa ennen lapsettomuuspolilla käymistä? Nyt ajattelin loppu loman ajatella ihan muita asioita :)

Tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia :love:
 

Yhteistyössä