♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Omanapailu: mulla alkoi tänään menkat :eek: Ihan ilman mitään teroluteja tai clomeja! Oon ihan puulla päähän lyöty :ROFLMAO: Osaatko @Jennipä sanoa onkohan huono homma, että alkukierron verikokeet otetaan kp2 eikä kp3-5? Kun tosiaan mulla on huomenna aamulla se verikoe ihan sattumalta :ROFLMAO:

Muoks: yk5
 
Viimeksi muokattu:
@Jennipä mulla alkoi tuhru jo perjantaina ja eilen oli sit jo tosi runsasta tuhrua, tänään vasta kunnolla verta.. Eli eiköhän toi aikataulun puolesta mee ihan ok!

Eilen oli kp62! Tuli kyllä ihan täytenä yllätyksenä :LOL: Oon ajatellut, että odotan aukkaria julkiselle, mutta toisaalta nyt kun menkat alkoi niin ois hirveä hinku käydä yksityisellä jo tästä kierrosta. Sitten voisin aloittaa terot aukkarin jälkeen ja saada menkat alkamaan just sopivasti sen meidän ensikäynnin lähettyville. Kuulostaisko hyvältä plääniltä? :ROFLMAO:
 
@Bluebelle Se laite on super kätevä. On opettanut myös omasta kierrosta paljon. Itse en tunnista edelleenkään ovista oikealle päivälle ilman laitetta.

@Riannah Ihana mies sinulla ja @voittamaton @tilliina ja @Kumiankka1 onnea kiertoihin

Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä teineistä asti ja syynä tähän miehen jahkailuun on ollut varmaan ikä. Ei liian nuorena ja ei kun on opiskelut kesken yms. Ymmärrän itse ne hyvin mutta on tuntunut ajoittain pahalta kuumeilla yksin. Nytkin näyttää siltä että jos ei tärpännyt niin ei olla aloittamassa kunnon yrittämistä tämän kierron jälkeen.
 
@VauvaHaaveilija89 siinä tapauksessa on toivottava, että teillä tärppää hyvin nopeasti. Eiköhän se mies lämpene vauvalle, vaikka tekeekin sen omaan tahtiinsa. :rolleyes: Ymmärrän kyllä, että odottavan aika on pitkä. Jaksamista!

@N93 hieno homma! toivottavasti ette joudu kauan jonottamaan (y)

Täällä edelleen tylsää. Tein ekan ovistestin tänään ja odotetusti ihan hailakka viiva tuli. Loppuviikosta pitäisi lähteä tummumaan.
 
Moi kaikille! Liityn uutena teiän joukkoon :) vauvakuumetta ollut ihan teinistä asti, nyt 23v ja mies 25v. Vihdoin hän valmis myös vauvaan! Ensimmäinen kierto menossa, ovulaatio tuli eilen tikkuun. Ei yhtään jaksais odotella, kokoaika lukee raskausjuttuja! Tulee pitkät viikot..
 
  • Tykkää
Reactions: Linnn ja Riannah
Onnea @voittamaton luomumenkoista! :):)

Täällä ei enää edes mitään hajua mikä kiertopäivä, ainaki viikon jo myöhässä:mad: Negan testasin jossain vaiheessa varalta ja ei enää edes oloja, että alkais. Varaudun henkisesti, että palataan jouluna asian äärelle :poop: Hitto mä vihaan mun kroppaa, ymmärrän ettei raskaudu, kun sitä vältellään toistaiseksi, mutta toimis nyt se kierto niin tietäisi, että kaikki on kunnossa. Kunhan pahimmat kiireet helpottaa meen gynelle :cautious: Anteeksi negatiivisuus, toivottavasti se on menkkakiukkua:ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
@voittamaton täällä aika hiljaista. Vetelen noita teroja (nyt 8.pvä) ja sitten odottelen menkkoja alkavaksi. Kunhan ne alkais, niin varaisin aikaa polille kp12 ultraan. Alkukiertoon, ennen ultraa on ohjelmoituna jo viime käynnin jäljiltä letrot ja Bemfola-pistokset. Jännittää, että meinaako se Pregnylin toimimattomuus tosiaan sitä, että munasolu jäi irtomatta ja muuttui kystaksi.. :unsure: Kp42 siis tänään menossa.. :confused:
Odotusta odottavan aika on ihan helvetin pitkä..
 
@Jennipä on meillä nyt tarkoitus mennä keskeytetyllä aika kauan... Ainakin keväälle ehkä. Mä oon miehen kans samaa mieltä, että ois helpompaa sitten, kun sekin vois olla enemmän kotona. Ja ei mulla ole oikein hinkua nyt äitiyslomalle, kun sain työn jollasesta oon pitkään haaveillut.. Haittaako naiset, jos silti kirjoittelen tänne? Mua huolettaa, että mussa on joku vika, kun tää on tällaista näitten kiertojen kanssa.. Ja ei just siksi ehkäisyyn palata, kun huoli on yhteinen, että jotain pielessä. Jos vaikuttaa ettei tää tasoitu tai jotain löytyy niin tietysti aletaan yrittää, että olisi paremmat mahdollisuudet saada lapsi.. Kumpikin kyllä nyt haluaa, mutta ajoitus on vähän pielessä. Edelleen kyllä uskon, että olis iloinen yllätys kuitenkin lopulta se plussa, että ei siihen maailma kaadu. :)
 
Aika matelee ja päivät on pitkiä :( Tänään ehkä dpo 7. Mitään oireita ei oikeestaan oo, negakierroissa niitä on ollut yllinkyllin :whistle:Ihan vähän ehkä rinnat aristaa ja maha vihloo välillä, myös huimaus häiritsee välillä :cautious: Huimaus tosin varmaan johtuu jumittavasta niskasta.
Yhtään ei oikeastaan uskalla toivoa ja silti tavallaan koko ajan toivoo aivan valtavasti :unsure: Jospa lastenhuoneen remontti auttais pitämään ajatukset kasassa :barefoot:
 
@eevas mä ainakin mielelläni luen sun kuulumisia, jatka ihmeessä kirjoittelua! Sinuna kyllä menisin käymään gynellä ihmettelemässä pitkää kiertoa ja pois sulkemassa PCO:n ja endon. Kunpa ne menkat sieltä pian alkaisi sullakin :whistle:

@Jennipä hyvä pointti! Mulla on varmaan sitten ollut ovuloimaton kierto.. Miten menkat kuitenkin tulee vaikkei ovuloi? (n) Oon ollut niin pitkään ilman luomumenkkoja, etten ole ajatellut asiaa.

@ToukkaHaave87 toivottavasti ei tarkoita kystaa! Jos sattuisi tarkoittamaan, niin selviääkö sekin ekassa ultrassa? Kivaa, että pääsette pian eteenpäin hoidoissa (y)
 
@eevas Ketjun nimi on onneksi esikoisesta haveilijat, ei esikoista aktiivisesti yrittävät :) tänne mahtuu mukaan kaikenlaisissa tilanteissa olevia!

@Myrsky10 huh, tuo on kyllä aina stressaavinta aikaa! Muutama päivä enää ja pääset testailemaan :) milloin ajattelit testata? Kiva, että on edes muita täällä, kenen puolesta jännittää :D
 

Yhteistyössä