♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Eela- tuo Effaclar-sarja on muuten hyvä! Oon käyttänyt sitä kasvojen puhdistusainetta niin se on hyvä, kun ei kuivata ihoa :) Nyt on Avenelta semmoinen puhdistusaine, mikä käy pintakuivalle akneiholle just esim. lääkekuurin aikaan. On hyvä kans kun puhdistaa hyvin meikit ja muutenkin ihon :)
Hyvä ku oon toiselta ammatiltani kosmetologi, mutta siltikään en oo löytänyt toimivia ihonhoitoatuotteita tähän ruusufinniin :LOL: Antibiootteja ois iso purkki valmiina (oricyklin tai semmonen, tetrasykliiniä) mutta noita ei saa syödä raskauden aikana, nii en oo uskaltanut ottaa riskiä, kun kyllähän ne jonku aikaa vaikuttaa elimistössä...kesällä ei voinut käyttää noita kun herkistää uv-valolle :unsure:

Täällä kp 20/30. Tosiaan viikon päästä testaan eka kerran ja aattelin nyt amazonista kokeilla tilata clearbluen digitestejä ku on huomattavasti halvempia kuin täällä :) Ostan prismasta pregcheck-nimisiä liuskatestejä ensin ja jos niissä näkyy jotain, niin sitten digillä varmistan. Nuo pregcheckit maksaakin vain 2,5 e/2 kpl pakkaus nii aattelin hamstrata prismoista ja ässistä kasan noita :LOL: ja oikein ovat aina näyttäneet. Viimeksi näkyi hyvin tuossa testissä raskaus :)
 
Niin ja unohtui tuohon lastenhuone hommaan kommentoida :LOL: Meillä siis 152 neliöinen ok-talo ja 3 makkaria, nii 1 noista tulee lastenhuoneeksi :) Asutaan vuokralla niin täytyy kysyä vuokranantajalta, että voinko tapetoida jollain neutraalimmalla sävyllä tuota huonetta, kun yksi seinä on musta o_O Viimeksi sanoi kylläkin ku olkkari pintarempattiin, että kunhan neutraalit sävyt on eikä mitään räikeitä sävyjä.
Kova homma kyllä alkaa laittamaan ku tuo huone on toiminut vierashuoneena ja on vaikka mitä tavaraa tuolla :LOL: Yksi makkareista on miehen "työhuoneena" ja toinen on meidän makuuhuone :) Pikku hiljaa sitten alkaa puuhastelemaan, kunhan eka saa raskauden alulle :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Karla89
Flo:n mukaan kuukautisiin on 4 päivää, olispa nyt taas säännöllinen kierto. (muoks. kierrot ollu 30-35 päivää, laitoin 33 pituudeksi) :) Jos oikein kuulostelen niin ehkä vähän juilii jo alavatsaa, mutta ei paha. Ei tarttis viikonlopuksi kyllä ilmaantua, mulla ois juoksutapahtuma edessä. Vähän mietityttää, että pitäiskö vainoharha testi tehdä pe, ettei tarvi kaikkia muljahduksia juostessa pelätä.. Toisaalta mahdollisuus on niin häviävän pieni, että on testin tuhlausta:D

Meillä on okt ja ois lapselle jo huone, jossa ei ole oikein mitään.. Ei siis ole sinne mitään lasten tarvikkeita hankittu, mutta ei ole oikein tullut muutakaan sitten laitettua, kun siitä on tarkoitus tulla vauvan huone sitten joskus:)
 
Mä pesen kasvot nykyään ihan vaan käsisaippualla (pumppupullo). Jotain Rainbowta taitaa olla. Näppylät on hävinneet kokonaan! Mulla ei ole koskaan auttaneet mitkään kalliit tai monimutkaiset tuotteet kasvojen ihoon. Jos haluatte kokeilla, niin ei ainakaan maksa paljoa. :ROFLMAO:

Meillä on 240-neliöinen omakotitalo ja tarvittaessa vaikka viisi makkaria + kellarin leffahuone. Suurperhe mielessä. ;)

Plussaviivoja @Kumiankka1 , @Minguliini ja @ToukkaHaave87 !
 
Miksiköhän ovulaatiotesti näyttää positiivista toista päivää putkeen? o_O

Limoista: onko muilla aina ovulaation aikaan kirkasta venyvää vuotoa? Mulla ei, mutta seksilimat (sori jos liikaa infoa :ROFLMAO:) muuttuu ovulaation kieppeillä sellaiseksi. Mutta noin muutoin normaali valkovuoto ei muutu kananmunan valkuaiseksi. Onkohan se ongelma?

Kaikkea sitä tuleekin pohtineeksi tässä yrittämisen lomassa.​
 
Mulla nyt oletetun ovulaation aikaan (testejä en tehnyt) ks nousi ylös niin, että siihen oli vaikea ylettyä ja limat muuttui hyvinkin venyviksi, toisena päivänä vähän kermanväriä oli mukana. Nyt ovulaation jälkeen selvemmin kerman väristä eikä veny. Yleensä paikat niin kuivat että tarvitaan liukkaria mutta nyt ovulaation aikaan onnistui ilman apuja (y)
 
@Riannah kokeiltu tuokin, mutta kasvot kuivui liikaa. Harmi, muuten ois ollut edullinen "hoitokeino" :LOL:

Tämä hätähousu teki huvikseen r-testin ja arvatenkin ihan vitivalkonen oli :ROFLMAO: prismassa maksoi nuo pregcheckit 1,99 e/pkt nii ei haittaa vaikka testaiskin liian aikasin :)
 
Kiva kuulla @ToukkaHaave87 ja @Eela- kuulumisia pitkästä aikaa :giggle:

ON: Tänne ei mitään ihmeempiä, huomenna olisi se kilppariverikoe ja klamydiatesti. Pari pilleriä Teroja vielä syömättä, eli menkkojen odotan alkavan tiistaina tai viimeistään keskiviikkona. Sitten pääsen varaamaan aukkariaikaa.

Mitä särkylääkkeitä muuten porukka on vetänyt ennen aukkaria? Perusburanaa vai jotain vahvempaa ja kuinka paljon? (n)
 
@voittamaton , mua neuvottiin ottamaan kipulääke ennen aukkaria, mutta ei sen enempiä. No aattelin, että parempi huumata enempi ku vähempi, joten 1,5h ennen 1g Panadol ja 30min ennen toinen 1g Panadol. Kysyivät sitten ennen toimenpidettä, että mitä olin ottanu ja kerroin, ni totesivat vaan, että "oho, pelasit sitten varman päälle!?" Ilmeisesti pikkusen liikaa :ROFLMAO: Mutta sattu se silti, en ala valehteleen.. Burana olis ehkä toiminu paremmin, mutta aattelin, että kun se siihen ovulaatioon voi vaikuttaa jota samalla käynnillä tsekattiin, ni pelasin senkin varman päälle..

Ainii, huomenna meinasin testata päivällä ja sitten la-aamuna uusiks, koska lauantaina olis yhet häät, niin vois juhlia rennosti, joko kuoharilla tai ilman :) Huomenna siis kp28/29 ja dpo13 :confused:
 
Tää on ihana ketju. Lueskelen viestit läpi päivittäin, vaikken ehdikään vastaamaan. Mulla ei, @tilliina , ollut tässä kierrossa venyviä limoja myöskään muuten kuin seksin yhteydessä ja olin siitä myös vähän huolissani. Tosin en myöskään saanut ovistestiin kahta ihan yhtä vahvaa viivaa, joten voi olla, ettei ovista tässä kierrossa ollutkaan. Mut jos sulla on ovistesti antanut plussaa, niin en ehkä olisi kovin huolissani. Jostain vastaavalta palstalta olen muuten lukenut, että joillain ovistesti näyttää monta päivää plussaa ja silloin pitäisi laskea ovis siitä ensimmäisestä plussasta. Mutta varma en ole.

Olin jo henkisesti valmistautunut siihen, ettei ovista ollut ollenkaan, mutta kun tänään munasarjoissa on ollut outoja tuntemuksia (ei ole yleensä ikinä yhtään mitään muuten kuin oviksen aikaan joskus harvoin), aloin innostua mahdollisesta raskautumisesta. Tosin tuskinpa. Kunhan fiilistelen. :D Tällä hetkellä on dpo 7 ja menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä. Yritän malttaa testailun kanssa ainakin ensi viikkoon.

Meillä koti on muuten kaksio, johon on ajateltu aluksi mahtua, ellei jotain täydellistä tule myyntiin. Vauva ei varmaan tarvitse omaa huonetta, mutta en tiedä, mihin kaikki tavarat mahtuvat. Toisaalta ehkä nyt vain odotellaan, että edes raskaus alkaisi. :D
 
  • Tykkää
Reactions: tilliina
Jännittävää @ToukkaHaave87 ja @Kumiankka1 - testausajat ihan käsillä!! Täällä jännätään!

ON: eilisestä ollut vähän etovaa oloa mutta olen päättänyt olla ajattelematta tästä mitään. Huomenna ajattelin testata, en ole testannut sitten keskiviikon blankkon. Huomenna myös ystävän vauvakutsut - en tajua miten kestän jos sitä ennen täti tuleekin ilkkumaan. Tai kestän tietty mutta en haluaisi kestää
 
@Jennipä no dpo on nyt 4 eli ei pitäiskään näkyä mitään :LOL: Lasken maanantain ovispäiväksi ku sunnuntaina tuli plussa testiin. En oo varma oliko maanantaina vai tiistaina ovis ku kipuilut loppui keskiviikkona (n) Kuitenkin vielä aikasta testata.

Joku kysy neuvolasta, että mitä siinä jutellaan ku eka kertaa soitetaan...no, mulla tietenkin onnitteli ja laskettiin menkoista viikot, että mihin varataan eka aika. Ei juuri muuta, en muista kysyinkö ite jotain juttuja :) Tympeämpi oli soittaa km:n jälkeen ja perua aika, vaikka terveysasemalta aikoivat sen perua...

Täällä ei ihmeempiä. Tietty jotain tuntemuksia muka on, mutta oon pistäny ne normaaliin kiertoon liittyviksi oireiksi :) Niinku esim. tissikipu.
 
@jenetsu meillä on sitten ollut ovis ihan samoina päivinä. Täällä vaihtelevasti turvottelua ja alavatsan juilimista. Lisäksi kolmatta päivää aivan järkyttävää väsymystä ja oon nukkunut kuin tukki, viimekin yönä 10 tuntia. Toivottavasti tälle väsymykselle ois positiivinen syy.
 

Yhteistyössä