♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Minguliini juu letrozolit on syöty, tänää otin kuurin viimeiset. Ens perjantaina seurantaultra niin näkee onko ollut apua. Eihän tää helppoo ole, mut mukavasti piristää, että jollakin pitempään yrittäneellä tepsii kepeemmät hoidot ;). Toivon kovasti vahvistumista viivasellesi :)
 
Kääk onnea piinailijoille! Aina jännää lukea oireiluita:) Pahoittelut neganneille ja uuteen kiertoon joutuneille:unsure: Kyllä me kaikki vielä plussa saadaan(y)

Onnittelut @Minguliini :love: Ja vahvistumisia viivalle!

Täällä on yllätys yrityskierto X päällä... :LOL: Täällä ollut remonttia ja muuta kiirettä, kun mies on ollut pidemmän jakson kotona ja kiltisti ollaan menty keskeytetyllä, mutta eilen sitten oltiin oltu yöelämässä eikä siinä iloisessa nousussa kotiuduttuamme muistettu tätä pitkää keskustelua miksi ois hyvä nyt lykätä vielä... Ja katoin puhelinta tänään niin flo ennustaa, että ovis ois TÄNÄÄN:whistle:

Yrityksen siirtäminen on siis peruttu tämän kuun osalta. Oon niin päättänyt etten ala nyt intoilla ja sekoilla tästä. Ennhän mä voi tietää mistään onko se ovis nyt. Todennäköisesti ei, kun mitään ei tunnu.. Elikkä siis tyynen rauhallisesti mennään (mitä nyt ryntäsin tänne heti kertomaan tästä, lupasin ostaa miehelle bokserit isänpäivälahjaksi, suunnittelin milloin voisin jäädä äitiyslomalle ja huomenna alan varmaan kuvitella erinäisiä raskausoireita.. Ainiin ja laskettu aika ois 21.8. tarkistin senkin jo) :D:D:D Joo nyt karkas muumit laaksosta, tiedän.
 
  • Tykkää
Reactions: tilliina
@Minguliini ooh onnea ja kovasti vahvistumisia! :love:

@Karla89 täällä kovasti peukut pystyssä sun verikoetta ajatellen, oireet on hyvin lupaavat (y)

@Kumiankka1 voi :poop: pahoittelut menkoista! :unsure:

@eevas hahaa oot ihana! :LOL: oispa mahtavaa kun tästä nyt tärppäis

Mulla oli kans niitä outoja oireita. Nyt kp 28, viime kierto oli 26. Testi näytti kuitenkin taas negaa, joten oon ihan varma että menkat on tulossa. Sais kyllä alkaa viimestään huomenna niin ehtisivät hiipua viikonlopuksi. Ens kiertoon ajattelin tilata clear bluen digitaaliset ovistestit, ettei tarvitse stressata ja tulkita mikä se ovispäivä nyt onkaan.

Ehkä määkin oon vihdoin ja viimein valmis listalle (tuntuu että jään varmaan vakioasukiksi):
Ronso 27v (mies 26v)....................ya 9/17
 
@Minguliini juu letrozolit on syöty, tänää otin kuurin viimeiset. Ens perjantaina seurantaultra niin näkee onko ollut apua. Eihän tää helppoo ole, mut mukavasti piristää, että jollakin pitempään yrittäneellä tepsii kepeemmät hoidot ;). Toivon kovasti vahvistumista viivasellesi :)
@Jennipä jännittävää! Toivotaan nyt että nämä toimisi yhtä hyvin kuin clomit!!!

En tiennytkään että Suomessa lopetetaan clomien tarjonta... mistäköhän johtuu? Itse asun ulkomailla ja täällä ei ollut puhetta (ainakaan mun korviin kantautuvaa - tossa odottaa seuraavan kolmen kk satsin resepti vieressä)
 
@Minguliini voi harmi, ettei tän päivän testissä näkynyt mitään :(. Ei sattuis olee kuvaa siitä eilisestä? :rolleyes: Olishan edistystä sekin, jos olis ees kiinnittymisyritystä, tietäis että munasolu on ainakin hedelmöittynyt.
Ja en tiiä tosiaan miks clomeja ei enään saa.. Ainakin se on paljon kalliimpi kuin letrozol, 20 tablettia clomeja makso melkein 80 euroa ja 100 tbl letrozoleja makso reilut 6 euroa :ROFLMAO:.

Lisäilin uudet listoille.

@eevas toivotaan, että ovis olis ollut täs lähipäivinä. Vaikka en ehkä luottais mihinkää flo:hon jos on ollut epäsäännöllisii menkkoja. Mut kivahan se on aina hyvillä mielin haaveilla, etenkin kun teille uuteen kiertoon joutuminen ei ole niin rankka juttu. :) Taisit tarkoittaa että LA ois heinäkuussa eikä elokuussa? ;)
 
@Jennipä onneks en enää muista milloin piti olla la, mutta eiköhän se ois just noin ku sanoit:ROFLMAO:

Mut joo tänään jo reilummin jäitä hatussa. Ihan mukavasti on nyt kyllä ollut kierrot ennusteiden mukaisia, mutta en tiedä huonontaako se mahdollisuuksia jotenkin, kun ne on 33-35 päiväsiä. Saapahan edes vähän jännätä. Ois vähän liian täydellistä saada plussa isänpäiväksi:love:
 
@peanut_butter tervetuloa mukaan. Meidän tilanne on sellainen, että minä olen 28 ja mies 33v. Ollaan molemmat vakityössä ja asutaan miehen omistamassa asunnossa. Mentiin kesällä kihloihin ja nyt syksyllä päätettiin alkaa yrittämään lasta. Tosin en oikein tiedä onko tämä oikein kunnon yrittämistä, mutta sellaista tjottailun ja himoyrittämisen välimaastoa. Mies tosin kyseli lapsen yrittämistä jo reilun vuoden ennen kuin minä viimein ajatukselle lämpenin :LOL: yhdessä ollaan oltu 2,5v.

@Karla89 Mulla oli ihan samanmoiset ajatukset aikanaan, että tämän ikäisenä oon jo naimisissa ja ainakin 1 lapsi, mutta eipä se elämä olekaan mennyt niikuin nuorempana suunnittelin. Mutta eipä sillä, en valita. Nyt on hyvä aika ja olen tyytyväinen siihen mikä tilanne on nyt :) Toivottavasti ei vaan kauheen montaa vuotta mee, ennenku raskaana oon.

@Kumiankka1 pahoittelut menkoista :poop: Pakko kommentoida tuohon menkkakipuun, kun tein itse sellaisen havainnon viikonloppuna, että pillereiden poisjättämisen jälkeen menkkakivut on ihan järkyttävät.. Mulla la aamuna kramppas alavatsa niin, että en voinut liikkua yhtään.. yritä siinä sitten olla töissä, kun ainoa asento missä voit olla on kippurassa lattialla.. Ihan kamalaa. Mut miehelle totesin, että mieluummin nää menkkakivut ja selkeet menkat kuin 1,5v jatkuvaa vuotamista pillereiden kanssa.. Ei ollu sekään hääviä, eikä ees pillereiden vaihto auttanu..(n)

Toivotaan plussia teille kaikille, joilla on testailujen aika nyt.. Teitä olikin useampia.

ON: täällä alkoi menkat lauantaina tosi yllättäen ja kp 25, eli kierto tais olla about 10pv lyhempi kuin ensimmäinen kierto ilman pillereitä.. Toivottavasti tää nyt tasottuis, kun ei mulla tosiaan koskaan oo ollu 35pv kiertoo. Eli täällä kp 3 ja yk 2 lähti virallisesti käyntiin. Mitähän ne mun seuraavat poppakonstit oli, mitä olin aatellu käyttää.. punkku ja maca vissiin..

Hiutale89, 28v (mies 33v)... yk 2, ya 8/17
 
@Minguliini voi harmi, ettei tän päivän testissä näkynyt mitään :(. Ei sattuis olee kuvaa siitä eilisestä? :rolleyes: Olishan edistystä sekin, jos olis ees kiinnittymisyritystä, tietäis että munasolu on ainakin hedelmöittynyt.
Ja en tiiä tosiaan miks clomeja ei enään saa.. Ainakin se on paljon kalliimpi kuin letrozol, 20 tablettia clomeja makso melkein 80 euroa ja 100 tbl letrozoleja makso reilut 6 euroa :ROFLMAO:.

Lisäilin uudet listoille.

@eevas toivotaan, että ovis olis ollut täs lähipäivinä. Vaikka en ehkä luottais mihinkää flo:hon jos on ollut epäsäännöllisii menkkoja. Mut kivahan se on aina hyvillä mielin haaveilla, etenkin kun teille uuteen kiertoon joutuminen ei ole niin rankka juttu. :) Taisit tarkoittaa että LA ois heinäkuussa eikä elokuussa? ;)
@Jennipä yritin kovasti ottaa kuvaa mutta en millään saanut siinä hetkessä näkyviin ruudussa ja nyt on jo niin himmentynyt että vain paljaalla silmällä näkee... (koitin vaikka mitä kontrasteja kyllä :whistle:) kaikkeen sitä ryhtyykin....
 
Mites onko kokemuksia että mitä tapahtuu ekalla kerralla lapsettomuuspoliklinikalla? Toivottavasti saisi heti jotain lääkettä.
Kutsussa lukee että puoliso mukaan, mutta mies on silloin töissä eikä pääse. Vaikuttaakohan tämä jotenkin suhtautumiseen siellä :unsure:
 
He he mies otti mun eiliset intoilut tosissaan:ROFLMAO: Lähti tossa taas reissuun ja sanoi lähteissään, että laita viestiä, jos tulee plussa. Kyllä mä vähän nauroin, että sähän tuut perjantaina takas, että kui nopeesti sä luulet, että se plussa näkyis:LOL: No aika suloista kuitenkin, varsinkin, kun se ei alunperin ollut yhtään messissä tässä vauva asiassa.

Toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään, kun mä täällä höyryän ja elättelen toiveita, että tulisin vahingossa raskaaksi.. Tuntu jotenkin eilen vaan niin maagisen uskomattomalta, että se sattu just sopivalle kierron vaiheelle, ku tuntuu, että justhan ne mun menkat vasta loppu:D
 
Haha @eevas :D ei täällä kukaan voi pahoittaa mieltään intoilusta, sitä vartenhan tämä keskustelu on olemassa! Pidetään peukkuja, että plussa pärähtää :love: loppuisi ainakin arpominen asian suhteen. Mullakin on totuuden hetket käsillä isänpäiväviikonloppuna :LOL:
 
@tilliina onhan se minulta vähän epäreilua toivoa vahinko plussaa, kun muut käy läpi hoitoja tms... Mutta on niin ihanaa toivoa:love:, vaikka tietääkin, että ois järkevämpää tässä tilanteessa toivoa negaa:cautious:. Noh isänpäiväviikonloppuna uranaiset testaa kui käy:LOL: Onnea meille ja kaikille muillekin:giggle::giggle:
 
ON: Huoh täällä menkat alkoi eilen, sopivasti kun minulla alkoi uusi työ. Eli yk6 pärähti käyntiin. Nyt taitaa vauvakuumeilut jäädä vähemmälle tältä kuulta, kun pitää uuteen työhön paneutua.
Plussia kaikille! +++
 
Ootte ollu taas super aktiivisia kirjoittelemaan, eihän tässä meinaa edes mukana pysyä!

@lovecoco Tervetuloa myös täältäkin! Meille sanottiin, että ensin tulisi tutkimuskutsut ja niiden ollessa hyvät niin yhteinen parisuhdekäyntiaika, mutta eri paikoissa voi varmaan nuo käytännöt vaihdella..
@Minguliini voi ei! toivotaan kuitenkin parasta!
@Jennipä kerrohan uuden letrokierron kuulumiset! Toivotaan että letrot tekee tehtävänsä paremmin kuin clomit ;)

ON: Tänään kävin seurantaultrassa (myöhäisessä sellaisessa, kp16) ja siellä näytti siltä, että ovulaatio olisi tapahtunut!! (y) Söin siis clomeja kp 4-8 ja jotenkin ihmeellisesti tämä gynen mukaan neljäs ja viimeinen clomikierto on kuin onkin toiminut oikein! Oli kyllä alavatsa sen verran kipeä tuossa viikonloppuna, että mietinkin että mitä siellä on meneillään. Nyt sitten pari viikkoo kauheeta piinailua ennen kun voi testailla, toivottavasti on menny ajoitukset kohdilleen :whistle: Muuten lähete lapsettomuuspolille on tehty ja sinne suunta sitten seuraavaksi..
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Melkeen kerkesin jo elätellä toiveita, että jospa ne menkat ei sittenkään tule... no äsken juili vatsassa ja heti tiesin heti että siellähän ne. :poop: Nyt siis käynnistyi yk 3 (ja toka normikierto). Kierto kesti kolme päivää pidempään kuin viimeksi, viime viikolla oli sitä oksetusta ja tällä viikolla jäätävää huimausta. Eilen hyvä ystävä kertoi oman plussauutisensa, ja oli oireet kuulema just samat kuin minulla.. vähän ehkä kerkesin innostua :unsure: no mut näillä mennään, ens kierto oiskin ihanteellisin aika plussata.
 
@ronso @Minguliini @Mimpsu93 pahoittelut kaikille :(

@emppu11: toivotaan parasta että lääkkeet toimi ja tulis plussa :) Ja kiitos infosta.

ON: Se on jännä kun itekkin kuvitellut kaikenmaailman raskausoireita... en tiedä olisikohan niitä ollut ellen olisi alkanut lukea tätä ketjua :D
No kuitenkin testejä ostettu tänään ja ajattelin jo tänään tehdä eka testin (kp 26) vaikka mitään suuria toiveita ei ole tämän PCOS kanssa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä jos sattuisikin tulemaan säännölinen kierto ja ovulaatio vaikka ensimmäiseksi mainittua ainakaan ei ole koskaan ollut. Mutta ainakin toiveita raskautumisesta ennen hoitoja on :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Minguliini ja ronso
@lovecoco mulla ainakin oli kaksi ekaa kiertoa hormoniehkäisyn lopetuksen jälkeen kierrot säännölliset, tai no kaksi 35 päivän kiertoa tuli. Näiden kiertojen jälkeen sitten alkoi olemaan pitempiä ja ovuloimattomiakin kiertoja.. Onko millaisia oireita sulla? Mulla ei ainakaan oo ollut mitää oireita ovuloimattomissa kierroissa ;)
 
@Jennipä Lopetin pillerit pari vuotta sitten, koska halusin lopetta "turhien" hormonien käytön. Ei alkanut kuukautisia ja puolen vuoden jälkeen diagnosoitiin PCOS. Eli pillerit piti aloittaa uudelleen, jotta munasarjojen tilanne ei pahene. Raskaus ei silloin siis ollut toiveissa, joten pillerit paras hormonaalinen hoitokeino silloin.
Eli odottelen vähän samaa kuin silloinkin, ettei hormonitoiminta käynnisty itsestään. En usko että olisi itsestään korjaantunut.

"raskaus"oireita on ollut tuntemukset rinnoissa ja alavatsassa, väsymys, ruokahalu huonontunut, närästää välillä jne :D Kaikki voi kyllä olla oireita ihan vaan pillereiden lopetuksesta ja kertoa, että oma hormonitoiminta lähtee käyntiin, joka sekin olisi positiivinen asia näin pian pillereiden lopettamisen jälkeen :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä