♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

En ole toukokuun alun jälkeen seurannut tätä ketjua ollenkaan, enkä oikeastaan miettinyt vauvajuttuja muutenkaan. Ollut mukava näin, oli inhottavaa, kun ajatukset pyöri vaan yhden asian ympärillä. Tullut ulkoiltua paljon, kun ollut niin lämmintä.

Nyt kun on jo kp 33, niin alkaa taas olla mielessä, onko raskaana vai ei, etenkin kun sukulaisia näkee viikonloppuna.
 
@Kumiankka1 toivotaan, että vuoto olisi harmitonta!

Mulla on toiveet tänään nousseet ihan kattoon ja huomenaamulla on kyllä pakko testata, eli silloin kp 32/33-35 ja dpo11-12. Järki sanoo edellee ettei kannata vielä innostua, mutta minkäs teet. Aamulla siis tikkua uittamaan :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voisi päivittää kp 1, yk2, 24.

En sinänsä yllättynyt että vuoto alkoi mutta aikas lyhyeksi jäi kierto, vain 24 päivää ja luteaalivaihe vain 10. Mutta tosiaan eka kierto renkaan lopettamisen jälkeen eli ei tästä vielä voi johtopäätöksiä vetää. Ovistestit tilaukseen ja uutta yritystä:cool: pääasia kuitenkin että kroppa jotenkin toimii..

Tsemppiä piinailijoille! Itse yritän otttaa tämän kuun vähän rennommin..:geek:
 
Tein nyt One stepin 10mIU liuskan ja puhdas nega. Vielä en ole ikinä noihin saanut edes sitä kuuluisaa viivan paikkaa :poop: Eilisillan tärppifiiliksistä siis toistaiseksi tiputtu korkeelta. Oviksen perusteella menkat alkanee ma, joten odottelen nyt niitä ja testaan vasta jos ei niitä kuulu.
 
@tylleröinen_21 ja @Evelin27, pahoittelut uudesta kierrosta :(

@Kumiankka1, oon todella pahoillani :( Jaksamisia sinne!

@Helmi30, toivottavasti muuttuisi vielä plussaksi! Onhan tässä vielä aikaa :)


Täällä tänään dpo13 testattu nega. Alavatsaa juilii myös siihen malliin, että eiköhän ne menkat sieltä ole tulossa viikonlopun aikana. Jos ei muutosta tapahdu mihinkään suuntaan, niin pitää ehkä miettiä gynellä käymistä, kun tämä kierto näin venyy. Mutta luulen, että ne menkat on kyllä nyt tulossa. Toivotaan, että seuraava kierto olisi sitten normaali ja tämä ylipitkä olisi vain jokin kertaluontoinen kummallisuus :)
 
Täällä tänään tai huomenna ilmeisesti ovis(n) flow näyttäis maanantaille ja omien laskujen mukaan myös olisi su-ti(n) en oo tikuttanut tässä enkö viime kierrossakaan, mutta limoista ja kivuista päätellen tämän. Pian siis saa taas piinailla! Onneksi koko kesän saa paiskia töitä kaksin käsin, ei kerkeä miettimään liikaa. Jos piinapäivät menisi nopeampaa:p
 
Sieltähän ne menkat sitten lopulta alkoivatkin. Eli eilen lähti täällä käyntiin yk2. Kierto oli jostain syystä 47 päivää ja toivon, että tämä oli nyt jokin yksittäistapaus ja seuraavat kierrot olisivat lyhyempiä. Mutta jos jotain positiivista kuitenkin, niin selkeästi tunsin ovulaation tässäkin kierrossa, eli ehkä jatkossakin tunnistan sen, mikä hieman helpottaa tätä yrittämistä. Plus tietty se, että ylipäätään ovuloi, on myös positiivista :ROFLMAO: Lisäksi luteaalivaihe vaikuttaisi olevan ok. Nyt kolmas pilleritön kierto ja luteaalivaiheet olleet 12, 13 ja nyt 12 päivää. Jostain syystä ovis vaan oli parisen viikkoa myöhässä, mutta katsellaan nyt tässä sitten, miten tämä kierto sujuu :)
 
Hei! Haluaisin ilmoittautua tänne taustajännäilijäksi. Täällä siis reilu kolmekymppinen vauvakuumeilija, joka siis viimeiset kaksi vuotta potenut kovaa kuumetta. Kärsin kovista PMS-oireista, joihin olen harkinnut jo ahdistuslääkkeitäkin. Luultavasti vauvakuume ja se, ettei mies ole halunnut ryhtyä vielä vauvapuuhiin, on suuri syy näiden oireiden vakavuudelle. Nyt kuitenkin mies sanoi, että viimeistään vuoden lopussa voidaan jättää kaikki ehkäisy. Nyt siis ollaan jo pari vuotta menty NaturalCycles -appilla ja punaisten päivien aikaan keskeytetyllä. Nyt on todella huojentunut olo, kun on edes joku tietämys miehen ajatuksista, ja joku aikaikkuna tiedossa.

Onko täällä muita, jotka eivät vielä yritä, mutta haaveilevat?
 
Pahoittelut kaikille negoista ja uuteen kiertoon joutumisesta:( aina yhtä :poop:-fiilis...

Voimia @Kumiankka1 <3 keskittykää koiranpennun odotukseen :love:

Itse odottelen ovista ja tikutus alkanut. Tänään kp11 ja selkeä nega, ei yllättänyt kun oireet ei vielä alkaneet. Tämä kierto tuntunut erilaiselta kuin viime kierto. Viime kierrossa oli niin selkeät ovisoireet ja hehkeä olo ja tässä kierrossa hehku kaukana... Jos tästä kierrosta tärppää niin pakko olla tyttö kun jo nyt vie äidin kauneuden:D (joo joo tiedetään, siittiö määrää sukupuolen;)) harras toive täällä olisi juhannusplussa!
 
Minäkin päivittelen kuulumisia :)
Eli meilä yritystä vielä päätettiin siirtää ainakin tonne alkusyksyyn erinäisten syiden vuoksi, mutta toisaalta fiilis ihan hyvä vaikka tää odottaminen on tuntunut tähän saakka tosi ärsyttävältä, turhauttavalta yms tiiätte varmasti mitä tarkoitan :D
Onneksi meille on lähipiiriin syntymässä kesäkuussa ja marraskuussa vauvoja, niin päästään niitä sitten ihastelemaan ja hoitamaan (ainaki minä :love:).
Tsemppiä kaikille yritykseen, haaveiluun ja piinailuun! Tänne ei varmaan nyt tule kirjoitettua, mutta palaan asiaan taas kun yritys on ajankohtainen ;) ketjua tulee kyllä silti seurattua varmasti!!
 
Kiitos! @Evelin27 Kyllä se mies nyt sanoi, että viimeistään tämän vuoden loppuun mennessä jää ehkäisyt, eli hyvin toiveikas olo. Pahimmillaan siis kuusi kuukautta enää yrityksen aloitukseen. Ja olen kyllä huomannut jo nyt, ettei hän kovin varovainen ole. Meillä se ehkäisy on täysin miehen käsissä. Mutta mutta...sitten vielä tietysti se yritys, mutta nyt en vaan voi keskittyä siihen, että entä jos siitäkin tulee vaikeaa. Yritän nyt nauttia ajasta miehen kanssa ja kesästä ja festareista.
 
Moikka kaikki! Voisin ilmoittautua tännekin mukaan. Olen jo hetken aikaa ollut mukana keskenmenon jälkeen kuumeilevissa.

Omat tiedot: ikä 30 (miehen ikä 29, joskin täyttää myös tänä vuonna 30), yritys aloitettu 9/17.

Kertaalleen olen siis tullut raskaaksi 1/18, mutta tämä meni kesken 3/18. Luomuna ollaan yritetty tähän asti, joskin Terolutia on ollut välillä käytössä. Nyt kuvioon olisi tulossa ovulaatiota tukevaa lääkitystä, sillä kierrot ovat olleet epäsäännöllisiä ja pitkiä.
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 6.6.2018


Yritys päällä:

Jennipä
25v (mies 25v).......................ya 5/16, yk 20, hoidot aloitettu 8/17
Puukiipijä 28v (mies 27v)....................ya 6/17, yk 11
Riannah 28v (mies 30v)......................ya 7/17, yk 6
Jahapa 25v (mies 27v)........................ya 7/17 yk 3
Toiveli 28v (mies 29v)........................ ya 9/17, yk 11
lovecoco 27v (mies 25v).....................ya 10/17, yk 6, letrozol
VauvaHaaveilija89 28v (mies 29v).....ya 1/18, yk6
Kumiankka1 27v (mies 27v).............. ya 5/17, yk 12, km 2/18, km 5/18
Päppyrä 24v (mies 22v)..................... ya 1/18, yk2, ku 3/18
Helmi30 30v (mies 37)....................... ya 1/18, yk4
Önnö 27v (mies 27v)...........................ya 4/18, yk2
Evelin27 27v (mies 28)...................... ya 2/17, yk16
minäitse 31v.......................................ya 5/18, yk1
nipsu#5 25v (mies 21v)......................ya 5/18, yk1
tylleröinen_21 21v (mies 23v)............ya 5/18, yk2
Mansikka19 27v (mies 28v)................yk2
Lilja<3 22v (mies 24v)........................ ya 11/17, yk8
rust 33v (mies 35v).............................ya 11/17, yk 8
Sennay 28v (mies 33)........................ ya 5/18, yk1
Emppuelkku 30v (mies 29)................ya 9/17



Plussanneet 2018:

Eevve
26v (mies 28v), ya 12/17, yk2, plussa 1/18
Möörtsi 26v (mies 24v), ya 11/17, yk 3, plussa 2/18
Hiutale89 28v (mies 33v), ya 8/17, yk3, km 12/17, plussa 2/18
voittamaton 26v (mies 36v), ya 12/16, yk 10, hoidot 3/17-->, plussa 2/18
Jocrow 25v (mies 28), ya 5/17, yk8, plussa 2/18
Eela- 29v (mies 32v), ya 1/17, yk 12, plussa 3/18
Nadine88 30v (mies 29v), ya 10/17, yk 5, plussa 3/18
Aurorials 29v (mies 29v), ya 5/17, yk 10, plussa 3/18
mmii 29v (mies 37), ya 3/18, yk1, plussa 3/18
Joulutoive 23v, ya 11/17, tm 1/18, plussa 4/18
Karla89 29v (mies 35v), ya 8/17, yk 5, plussa 4/18
emppu11 26v (mies 26v), ya 11/16, yk 14, hoidot 1/18-->, plussa 4/18
Abby87 31v (mies 36v), ya 5/17, yk11, plussa 4/18
Syystyttö 27v, ya 5/17, yk 10, ku 12/17, plussa 5/18


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:

Karvakorvat 24v (mies 25v), ehkäisy pois syksy -17, "varmat päivät"/keskeytetty
Bambinen 27v, keskeytetyllä, yritys alkaa syksyllä 2018
Staar9 23v, keskeytetty/"varmat päivät", ya 12/18 tai alkuvuodesta -19
Naturamama, yritys alkaa 2018 lopussa


Taustalla:

ananasbananas 25v (mies 29v), ya 1/17, yk 4
Emmae 24v (mies 24v), keskeytetty, yritys alkaa syksyllä 2018
Clothball 30v (mies 30v), ya 8/17, yk 10


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Tervetuloa uusille:love: @Emppuelkku @Naturamama

Täällä metsästetään ovisplussaa tänään kp14 ja vielä nega vaikka viiva vahvistumaan päin. Selkeät oireet kyllä on. Viimeinen terolutkuuri 3/3 alkamassa oviksen jälkeen.
Ensi viikko ja sitä seuraava taas piinaillaan. Tätä yritystä nyt vähän haittaa kun itse sairastuin kuumeeseen... Menisipä pian ohi, outoa sairastaa kesällä...o_O
 
Kiitos tervetulotoivotuksista kaikille! Täällä yrityksen aloitus tosiaan loppuvuodesta, mutta meilläpä kävikin sitten "vahinko" ja mentiin loppuun asti pari päivää ennen ovista, eli vaikka tiedän mahdollisuuden olevan ihan pieni tästä yhdestä kerrasta, niin piinaviikot on minulla varmasti edessä. :eek: Jos ei muuta, niin ehkä tämä herättää miehessäkin toiveet ja haluaa aloittaa yritystä jo aiemmin...:love:
 

Yhteistyössä