♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Apustaja En ole testaillut tässä kierrossa vielä :) dpo 14, kp 31/32. Lupasin että odotan viikonloppuun asti... eikä mulla ole oireita. Joten tuntuisi kyllä oudolta jos nyt sitten tulisi plussa... Eilen oli kipuja vatsassa, sillä tavalla että menkat ois tulossa. Tuli pari kertaa vaaleanpunaista limaa, joten olin varma että yön aikana alkaa, mutta ei ole vielä ainakaan, töissä ollaan oltu jo tunnin!
 
@Apustaja ei onestepiin tuu viivanpaikkaa ollenkaan! Ja minäkin näen kyllä jonku viivan :love: toivotaan että se sieltä vahvistuu!

Täällä menossa dpo 5, mietiskelin että uskallanko testailla jo sunnuntaina, sillon ois dpo 7. Tässä kierrossa oon ollu jotenki rauhallisempi kuin aiemmissa, mutta toivon silti kovasti, että plussa tulis. Pettymys tulee olemaan suuri jos ei plussaa tuu ja se ahdistaa jo valmiiksi hieman :cry:
 
Heippa, liityn mukaan keskusteluun pidemmän seurailun jälkeen :)

Täältä on saanut hirveästi vertaistukea ja tsemppiä itselle viestejä lukemalla, kun huomaa että on muita ihan samalla fiiliksellä kuin itse. Mulla ei ole lähipiirissä ketään samassa tilanteessa, joten ajattelin rohkaistua laittamaan tänne viestiä niin pääsee jakamaan ajatuksia teidän kanssa. :)

Me ollaan siis pari kuukautta sitten jätetty ehkäisy pois (eli yk2 meneillään) ja vaikka sovittiin että ihan rennosti mennään niin kyllä vaan olen googlannut kaikki greippimehut sun muut moneen kertaan.. :D Viime kierrossa myös kuvittelin kaikista kropan oireista jotakin ja ehdin jo vähän innostua kun menkatkin oli myöhässä.. Vaikeinta tässä on odotella vaan että pääsee testaamaan, vaikka kokoajan yritän tsempata itseäni siihen että tässä voi vielä kestää. Jotenkin vaan kaikki ajatukset aina johtaa siihen, että mitä jos nyt olenkin raskaana.. Hankalaa tämä joulukuu varsinkin, kun on alkoholia ja raakaa kalaa jatkuvasti tarjolla, eikä oikein tiedä miten kannattaisi toimia. Tyhmää välttää jo nyt kaikkea, mutta toisaalta ei halua riskeerata mahdollisuuksiaan..

Olen @Bambinen sun kanssa samassa kohtaa kiertoa! Yritän nyt olla liikaa miettimättä ja testata vasta ensi viikon keskiviikkona, mutta saa nähdä miten maltan..
 
Olin kirjoittavinani tänne eilen mutta ehkä meninkin sekaisin keskusteluista. (n):LOL: En päässyt edes testaamaan kun uusi kierto alkoikin jo 7-8 päivää oviksesta. Turhauttavaa. Itkut tuli itkettyä eilen, kp 2. Ei auta kuin mennä seuraavaa kiertoa kohti. Oviksen pitäisi osua just joulunpyhille.

Varovaiset onnittelut @Jahapa, lupaavalta näyttää!

Tervetuloa @Lyyraviikuna ja plussaonnea! :)
 
@Apustaja Mä nään haamun. Toivottavasti vahvistuu!

@sucrine Mullakin pitäisi seuraava ovis osua myös joulun pyhille, jos vuoto tässä kohta alkaa, kuten normikierron mukaan kuuluisi. Ei hullumpaa joululomatekemistä, kun ollaan matkallakin. Täytyy koittaa nauttia, vaikka taustalla on vähän isompi tavoite... :)
 
@Apustaja mäkin näen siellä jotain!!!!

@StellaMom toivottavasti uusi kierto ei alakaan :love:

@Bambinen itse en ehkä vielä dpo 7 testaisi kun voi olla että se on vasta kiinnittymispäivä ja aika todennäköisesti nega. https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=7
Mutta ymmärrän kyllä hätäisyyden ja testausinnon :D Plussaonnea! :love:
Aika jännä statistiikka että dpo 9-10 alkaa vaihtua että yli puolet saavat jo positiivisen testin.

@Lyyraviikuna Tervetuloa joukkoon! Mäkin aloin googlaa ensimmäisen kierron jälkeen joka oli silloin yllättävän pitkä. Sittemmin täällä lukenut, kommentoinut ja itkenyt mukana muiden kanssa :)

@MonaLisa33 Kun olet lomalla, niin älä ajattele että mitä voisi olla, vaan rentoudu siinä hetkessä. Kun tulet takas, niin alkaa varmaan olla jo oviksen jälkeen joten sitten voit taas seurailla mitä syöt, juot ja teet :) Näin minä tein...
 
  • Tykkää
Reactions: MonaLisa33
Dpo 12. On se vähän vahvistunut ja sai paremmin kuvaankin, toivottavasti tekin näette sen :love: Nyt loppui testit, pitää ensi viikolla ostaa uusia. En mä oikein usko tätä vieläkään, ja yritän olla innostumatta liikaa, kun tässä on vielä niin paljon riskejä, ja voi olla tuulimunakin jne. Mulla ois LA elokuussa. Hikiset tunnelmat siis kesällä tulossa, jos sinne asti päästään! :D

Oon käyttänyt ovulaatiotestejä tässä testailun rinnalla mielenkiinnon vuoksi, ja ne on lähteny vahvistumaan myös, mutta testiviiva on vielä vähän haaleampi kuin kontrolliviiva.
 

Attachments


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 12.12.2018


Yritys päällä:

Kumiankka1 27v (mies 27v)...............ya 5/17, yk 18, km 2/18, varhainen km 5/18, kkm 12/18
Pihlaja87 31v (mies 31v).....................ya 12/17, yk 7
peanut_butter 25v (mies 27v)............ya 8/18, yk 5
Laima 30v (mies 29v).........................ya 7/18, yk 2
Emmae 25v (mies 25v).......................ya 8/18, yk 4
Bambinen 28v (mies 29v)..................ya 9/18, yk 2
Apustaja 28v (mies 43v)...................ya 6/18, yk 4
Päppyrä 25v (mies 23v)...................... ya 1/18, yk 3, KU 4/18
sucrine 31v (mies 33v)........................ya 12/17, km 8/18
tupsahus 31v (mies 30v).....................ya 3/17
Hulivili_6 26v (mies 27v).....................ya 9/18, yk 1
toivojatintti 25v (mies 27v)
StellaMom 32v (mies 35v)..................ya 7/18, yk 6, varhainen km 10/18
topis 25v (mies 26v)...........................ya 12/18
Hipposka 24v (mies 30v)................ ya 8/18, tjot
MonaLisa33 33v (mies 34v)............ya 8/18, yk 4


Plussanneet 2018:

Eevve
26v (mies 28v), ya 12/17, yk 2, plussa 1/18
Möörtsi 26v (mies 24v), ya 11/17, yk 3, plussa 2/18
Hiutale89 28v (mies 33v), ya 8/17, yk 3, km 12/17, plussa 2/18
voittamaton 26v (mies 36v), ya 12/16, yk 10, hoidot 3/17, plussa 2/18
Jocrow 25v (mies 28), ya 5/17, yk 8, plussa 2/18
Eela- 29v (mies 32v), ya 1/17, yk 12, plussa 3/18
Nadine88 30v (mies 29v), ya 10/17, yk 5, plussa 3/18
Aurorials 29v (mies 29v), ya 5/17, yk 10, plussa 3/18
mmii 29v (mies 37), ya 3/18, yk 1, plussa 3/18
Joulutoive 23v, ya 11/17, tm 1/18, plussa 4/18
Karla89 29v (mies 35v), ya 8/17, yk 5, plussa 4/18
emppu11 26v (mies 26v), ya 11/16, yk 14, hoidot 1/18, plussa 4/18
Abby87 31v (mies 36v), ya 5/17, yk 11, plussa 4/18
rust 33v (mies 35v), ya 11/17, yk 8, plussa 6/18
Puukiipijä 28v (mies 27v), ya 6/17, yk 11, plussa 6/18
Lilja<3 22v (mies 24v), ya 11/17, yk 8, plussa 6/18
Helmi30 31v (mies 37), ya 1/18, yk 5, plussa 7/18
Önnö 27v (mies 27v), ya 4/18, yk 2, plussa 7/18
Naturamama 33v, ya 6/18, yk 1, plussa 7/18
Jennipä 25v (mies 25v), ya 5/16, yk 21, hoidot 8/17, plussa 7/18
Evelin27 27v (mies 28), ya 2/17, yk 16, plussa 7/18
Mansikka19 27v (mies 28v), yk 4, plussa 8/18
Toiveli 28v (mies 29v), ya 9/17, yk 13, plussa 8/18
Audreyy 26v (mies 28v), ya 5/18, yk 3, plussa 8/18
Syystyttö 28v, ya 5/17, yk 12, ku 12/17, tm 6/18, plussa 10/18
Riannah 28v (mies 30v), ya 7/17, yk 6, plussa 10/18
Lasithuurussa 26v (mies 27v), ya 5/18, km 7/18, plussa 11/18
Luumupuu_ 29v (mies 27v), ya 6/18, yk 5, plussa 11/18


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:

Karvakorvat 24v (mies 25v), ehkäisy pois syksy -17, "varmat päivät"/keskeytetty
Staar9 23v, keskeytetty/"varmat päivät", ya 12/18 tai alkuvuodesta -19


Taustalla:

ananasbananas 25v (mies 29v), ya 1/17
Clothball 30v (mies 30v), ya 8/17
Haavejuttu 22v


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Laima
Meillä varhaisultrassa kaikki hyvin ja syke näkyi, joten siirsin itseni plussanneisiin :barefoot:

Joku varmaan ottaa kopin tuosta listan päivityksestä (helpoin tapa päivittää on etsiä edellinen lista, painaa viestin alareunasta "vastaa" ja poistaa viestin alusta ja lopusta quote merkinnät ja tehdä tarvittavat muutokset) :)

Tsemppiä kaikille yritykseen ja toivon teille kaikille pikaisia plussia :love::love:
 
Kiitos @peanut_butter ! Plussaonnea sinullekin! Onko sinulla nyt siis ihan 100% varmaa ettet voi olla raskaana? Anteeksi jos olet asian jo selittänyt täällä aiemmin, mulla saattaa välillä mennä nimimerkit ja jutut sekaisin kun täällä on niin paljon kirjoituksia :confused:
 
@Emmae Kiitos! :) Mahassa vähän vihloskelee ja nippailee jatkuvasti, oon tavallistakin väsyneempi ollu koko viikon, flunssainen olo, lievää huimausta, lievää hajuherkkyyttä, päätä särkee usein ja aamulämmöt ollu nyt pari päivää ihan vähän koholla. Nännit on vähän kosketusarat. Ei kai oo muuta erityistä. Ai nii, pierettää ja röyhtäyttää :ROFLMAO: Noita melkeinpä kaikkia oireita on mulla ollu myös negakierroissa. Yritän toppuutella itseäni etten liikaa vielä innostu kun tää voi aivan hyvin mennä vielä kesken tai olla tuulimuna, mutta kyllähän tätä silti koko ajan miettii. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: MonaLisa33
Tsemppiä @peanut_butter! ❤ Minä plussasin viidennestä kierrosta, toivottavasti sinullekin kävisi samoin!

3+6 olis tänään, viiva on vähän vahvistunut eilisestä (testi oli kyllä eri), mutta en osaa sanoa pitäisikö viivan jo olla vahvempi. Herkillä 10mIU testeillä oon testannut. Aiemmat testit oli aamupissasta ja tämä äskeinen laimeahkosta tunnin pidätellystä pissasta, kuva otettu testiajalla melko huonossa valossa. Testaan huomisaamuna uudestaan, toivotaan että ois jo vahvistunut enemmän.

Edit. Alempi kuva testiajan jälkeen kännykän taskulampun valossa.
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
@peanut_butter Tsemppiä uuteen kiertoon! Oliko sulla oviksen ajankohta aina hyvin tiedossa? Musta tuntuu, että itsellä ei tallettelut ole aina menny ihan nappiin. Tulevassa kierrossa (myöskin kierto 5) aion keskittyä siihen. Ehkä se tuo myös uutta toivoa yritykseen!

@Emmae Hyviltä kuulostaa sun hankinnat. Osaatko sanoa, auttaako vehnänalkioöljy kohdun limakalvon kasvattamiseen? Ja greippimehu limoihin? Mitäs toi vadelmanlehtitee? Taidan myöd tehdä hankintoja tulevalle kierrolle. Oon huomannut, että oma lima aika sitkeää ja juuri todettiin ohut kohdun limakalvo.
 

Yhteistyössä