♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Moi! voisin tänne kans liittyä! Oon kirjotellu sillon tällöin tuolla vauva vuodelle 2016.. Täällä on menossa yk4 ja yritys alotettu 01/15, ikää mulla on 22v ja miehellä 25v ja esikoista toivotaan.
pillerit lopetin 11/14 ja sitten pitikin käydä hakemassa gyneltä terolutit kun kierto vaan veny.. yk2 alkoi vasta huhtikuussa. nyt mennään ilman teroja ja nyt on kp34 menkoista ei tietoakaan.

Ovistakaan en mielestäni oo huomannu. Ennen pillereitä kierto oli jo epäsäännöllinen ja sama taitaa jatkua. Täytyy kai taas gynellä käydä jos kierrot alkaa venymään.
 
Moi! voisin tänne kans liittyä! Oon kirjotellu sillon tällöin tuolla vauva vuodelle 2016.. Täällä on menossa yk4 ja yritys alotettu 01/15, ikää mulla on 22v ja miehellä 25v ja esikoista toivotaan.
pillerit lopetin 11/14 ja sitten pitikin käydä hakemassa gyneltä terolutit kun kierto vaan veny.. yk2 alkoi vasta huhtikuussa. nyt mennään ilman teroja ja nyt on kp34 menkoista ei tietoakaan.

Ovistakaan en mielestäni oo huomannu. Ennen pillereitä kierto oli jo epäsäännöllinen ja sama taitaa jatkua. Täytyy kai taas gynellä käydä jos kierrot alkaa venymään.

Mikä toi "yk4" tarkottikaan..?
 
Moi! voisin tänne kans liittyä! Oon kirjotellu sillon tällöin tuolla vauva vuodelle 2016.. Täällä on menossa yk4 ja yritys alotettu 01/15, ikää mulla on 22v ja miehellä 25v ja esikoista toivotaan.
pillerit lopetin 11/14 ja sitten pitikin käydä hakemassa gyneltä terolutit kun kierto vaan veny.. yk2 alkoi vasta huhtikuussa. nyt mennään ilman teroja ja nyt on kp34 menkoista ei tietoakaan.

Ovistakaan en mielestäni oo huomannu. Ennen pillereitä kierto oli jo epäsäännöllinen ja sama taitaa jatkua. Täytyy kai taas gynellä käydä jos kierrot alkaa venymään.

Sait noin nopeesti noi terolutit..?
 
Voisin tänne teidän joukkoon liittyä, oon jo tuola lievästi kuumeilevissa (vaikka tää ei todellakaan oo mitään lievää kuumeilua nähnykkää :D )

Ensinnäkin ne tiedot:
21v mies 24v
Lopetin hormonaalisen ehkäisyn 12/2014
Yrityksen alkamisesta ei tietoa, kovat neuvottelut käynnissä
Ehkäisynä kumit/keskeytetty

Oliskohan siinä ollut tarvittavat :)

Mulla siis ollut kovasti vauvahaaveet pinnassa jo ties kuinka kauan. Aina oon tiennyt haluavani perheen nuorena, mutta mies ei aivan oo ajatukselle lämmennyt. Paljon ollaan päästy asiassa eteenpäin, vielä vuosi takaperin hän oli sitä mieltä, että lapsia ehkä kolmekymppisenä, nyt ehkä sitten kun valmistuu ja saa töitä. Mä en tahtois odottaa :( mutta ei tammikuuhun onneksi pitkä aika oo, vaikka pelkään että sitten keksii taas jonkun uuden tekosyyn :/ nyt olis ovis kalenterin mukaan huomenna.. Saas nähdä, se sanoi että mun pitää juottaa se känniin, että se uskaltaa :D sillä olis jo eka kalja auki :D

Onko kenelläkään täällä kokemusta menkkakivuista/oviskivuista ympäri kierron, limailua on joka päivä, kuivasta kaudesta ei tietoakaan. Ja tätä on siis jatkunut jo monen kierron ajan. Kierrot on säännölliset 24 päivää (joskus 25).

Jembbba hurjasti onnea!!! :)
 
Okei eli mun ei kannata sit myöskään odotella. Taitaa lähtee soittoo huomen terkkariin.. Odotella siis niit kuukautisia..
joo ei kyl kannata ootella, ite kävin siis yksityisellä gynellä. Epäilen että ne ois vaan julkisella käskeny ootella että kierto käynnistyy ja mulla ei ois ollu kärsivällisyyttä odotella kun jotkut saa odotella jopa vuoden.
 
Kiitoksia kaikille! <3 Ihan hurjaa. Yöllä ei meinannut uni tulla millään, vaikka muuten oon ollut tosi väsynyt lähipäivinä. Pistin väsymyksen vaan töiden piikkiin.. Muuten ei oikein huomattavia oireita ole vielä. :) Yk 8 tais olla.

MUOKS.
Ja tosiaan noin viikko oviksen jälkeen oli omituista kipua alavatsassa kahden päivän ajan. Ja nyt ennen oletettua menkkojen alkamispäivää alavatsassa tuntui semmosta jännää pientä kipua, jota en oo aiemmin tuntenut.
 
  • Tykkää
Reactions: nanja_ ja henttis
Onnittelut Jembballe! :)
Samaa mäkin mietin heti, niin kuin nanja_kin, että toivoa on vielä meilläkin. :) Harmi, kun sullakin nanja_ alkoi uusi kierto. :( Mulla oli kyllä maanantaina niin huono päivä. Harmitti niin paljon se menkkojen alkaminen. Vaikka oon yrittänyt olla miettimättä näitä juttuja, niin väkisinkin sitä päähän välillä tulee se ajatus, että mikä on, kun ei mitään tapahdu. Huoh.
 
  • Tykkää
Reactions: nanja_
Onnittelut Jembballe! :)
Samaa mäkin mietin heti, niin kuin nanja_kin, että toivoa on vielä meilläkin. :) Harmi, kun sullakin nanja_ alkoi uusi kierto. :( Mulla oli kyllä maanantaina niin huono päivä. Harmitti niin paljon se menkkojen alkaminen. Vaikka oon yrittänyt olla miettimättä näitä juttuja, niin väkisinkin sitä päähän välillä tulee se ajatus, että mikä on, kun ei mitään tapahdu. Huoh.
Harmittaahan se kyllä aivan älyttömästi :( mutta mulla päällimmäinen tunne oli tännään kauhia turhautuminen..että taas. Miksi tämä kierto ei voi olla vaikka kahen viikon vällein...kuukausi on taas niiiiiiiiiiiin pitkä aika ootella. Huohh. Ei jaksa.
 
ovistestiin pamahti just ekaa kertaa kaks saman vahvusta viivaa. Viikon "myöhässä". Sitä me täällä nyt miehen kanssa ihmetellään, toinen ei tiiä tarkalleen mitä se tarkottaa ja toinen ei ymmärrä miten se on mahollista, koska samaa mahan juilintaa oli viikko sittenkin. :"D No onneks tuli testattua, tietääpä että se ainakin tapahtuu. Jos silmät ei valehtele viivojen paksuudesta. :censored:

Olisin laittanu kuvan, mutta en osaa. Damn.:notworthy:
 
Hurjasti onnea Jemballe, tarrasukkia! Toivottavasti tullaan pian perästä.

nanja_ joo kuukaus on turkasen pitkä, ekat yrityskuukaudet vahtasin päiviä tosissaan, mut nyt vahtaus keskittyy enää viikkoon enne ovista ja viikkoon ennen mekkoja. Pakko yrittää nauttii elämästä, kun näyttää siltä että tää raskaaksi tulo ei oo todellakaan läpihuutojuttu. Mut itku se vaan pääsee joka kuukaus ku menkat alkaa, siitä huolimatta. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: nanja_

Yhteistyössä