♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Pahoittelu haaveilika(ko) :unsure:

Pehmis26: ite kans pyrin välttää turhaa selailua vauvajuttujen äärellä. Aattelin et täällä käyn mitä käyn ja googlettelun jättäs pois. Oon kyllä kerennyt kaikkia mahdollisia päätöksiä tän aiheen suhteen romuttamaan ja muuttamaan. Tunnen itseni "naisellisemmaks" kuin ikinä näitten mielenmuutosten suhteen. Kaikki mahdolliset päätökset ovisten tikutteluista stressaamiseen on rikottu ja tuntuu että aina teen itteni kanssa ties mitä sopimuksia millä menit eteenpäin. Nyt toki on oma tilanne sellainen ettei voi hirveen ylös nostaa toiveita kun en oo ovuloinutkaan, mutta kaipa sitten stressailen kropan toimimattomuuden kanssa..
 
Jahas, hetken hiljaiselo ja vauva-ajatuksista vapaa aika näemmä teki vain tietä uudelle vaiheelle vauvakuumeessa: raskausoireiden etsintä! Siitäkin huolimatta, että ovista en ole bongannut, en tiedä kierron pituutta, enkä oikeastaan usko että ekasta kierrosta voisin raskautua. Mutta näemmä logiikka ja vauvakuume ei kuulu samoihin aivoihin, joten puoli päivää on mennyt sen miettimiseen, että entäs jos sittenkin...

Eniten tähän on tainnut kannustaa se, että eilisestä lähtien on taas juilinut alavatsaa erikoisilla tavoilla, joita en aikaisemmin muista kokeneeni. Armoton väsymys taas menee ihan hyvin kaamosväsymyksen/masennuksen piikkiin, eikä siinä ole mitään uutta. Muita "epäilyttäviä" oireita ei varsinaisesti ole, mutta limoja tuntuisi riittävän useammankin naisen tarpeisiin... Nyt on kp 26, eli aivan turha lähteä vielä testailemaankaan, sen verran järkeä on vielä mukana. Miehen syntymäpäivä olisi n. viikon päästä, sinne asti jos jaksaisi jotenkin sinnitellä - paha vaan kun laatikossa kummittelee yksi vanha raskaustesti, josta olisi päiväyskin menossa ensi kuussa!
 
Mä aattelin nyt tähän uuteen kiertoon ottaa käyttöön ovistestit ja myönnetään että kaupasta tarttui mukaan greippejä ja greippimehua.. Jos niistä vaikka olisi apua :)
Jotenki niin turhauttavaa ku aina alkaa menkat kerta toisensa jälkeen... Miehen kans puhuttii et alkuvuodesta yritetään päästä edes jonkilaisii tutkimuksiin jos ei oo ennen sitä tärpänny..
 
Huhuh, lääkärissä käyty. Sain lähetteen gynekologille josta kuulemma saa apua/homman käyntiin. Vähän alkuun tuntu jähmeältä asiasta keskustelu, mutta onneksi olin jutellut terveydenhoitajan kanssa ja tämän tekstit luettuaan lääkäri sitten sanoi laittavansa lähetteen eteenpäin. Kutsunkin pitäisi kuulemma tulla melko pian, tosin ei mitään tietoa kuinka pitkälle.

Muoks: nyt kp 34, kohta vois alottaa terolutit..
 
Ilmottaudunpa samalla tännekin, samalla tekstillä kuin toiseen keskusteluun :)

Täältä ilmottautuisi 28-v mukaan keskusteluun.
Olemme samanikäisiä puolisoni kanssa, vauvakuumetta minulla on ollut jo useamman vuoden, mutta nyt on alkanut meidän aika <3 :)
Tällä hetkellä menossa on 2 yk. Asenteella tulee jos on tullakseen mennään, vaikkakin olen luonteeltani kaikki heti mulle nyt! :sneaky:

Olen jo kauan lueskellut ketjua aktiivisesti. Nyt päätin ryhtyä mukaan keskusteluun.

Illat alkaa olemaan ihanan pimeitä! Itse nautin kynttilän valosta todella paljon. Nautitaan kynttilän valosta ja sen tuomasta romanttisesta ilmapiiristä (n):love:
 
Täällä starttaa nyt sit yk8 ku oikein kalenterista tarkistin...
Jääkaapissa on greippimehua ja hedelmäkulhossa verigreippejä.. myös vitamiinilisät on hankittu ja just tilasin ovistestejä nii pääsee tästä kierrosta bongailee :)
En oo vaan ihan varma et kehtaanko miehelle sanoo et tilasin ovistestejä, ku nimenomaan sovittiin että EI stressata tästä lapsiasiasta :whistle:
Paitsi et enhän mä stressaa.. haluun vaan testaa et ovuloinko ylipäätään ja et milloin mahdollinen ovis tapahtuu.. yritin kyl vakuuttaa miestä siitä että peittoja on heiluteltava ehdottomasti vähintään joka toinen päivä kuun loppuun asti :LOL:

Plussa tuulia kaikille (y)
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(lista päivitetty 29.10.2016)

Yritys päällä:
MissyX 23v (mies 29v)...................ya 8/12
M|RA 28v........................................ya 5/15, yk 3
Paputoive 28v (mies 29v)..............ya 6/15, yk 14
Saniainen! 22v (mies 25v).............ya 7/15, yk 12
Sandzell 24v (mies 25v)................ya 8/15, yk 11
annimaria93 23v (mies 25v) .........ya 3/16
Villisilmä 22v (mies 22v)................ya 4/16, yk 8
Lakritsijukurtti 23v (mies 23v).......ya 4/16, yk 6
Jennipä 23v (mies 23v)..................ya 5/16, yk 4
Pehmis26 26v (mies 26v)...............ya 6/16, yk 6
Kinder_Kitty 24v (mies 26v)...........ya 1/15 (km 6/16), yk 4
jenetsu 28v (mies 26v)...................ya 7/16
ajatuksissa 26v (mies 29v)............ya 5/16, yk 7
Puff 24v (mies 28v).........................ya 5/16, yk5
Tuimatar 27v (mies 36v).................ya 9/16, yk1
Innih 23v (mies 24v).......................ya 10/16, yk 1
Sofia90 26v (mies 23v)...................ya 10/16, yk 1
Empa 21v (mies 30v)......................ya 2/16, yk 8
annikata 26v...................................ya 6/16, yk 5
kka 25v (mies 26v)..........................ya 10/16
Puputus 31v (mies 32v)..................ya 4/16, yk 6

Plussanneet 2016:

Baby_ 28v (mies 32v) ya 8/16, yk 2, plussa 10/16
MerMer 24v (mies 31v) ya 8/15, plussa 10/16
mannamakaroni 28v (mies 31v) ya 9/16, yk 1, plussa 10/16
mapi_ 26v (mies 27v) ya 7/16, yk 3, plussa 9/16
jenetsu 28v (mies 26v), ya 7/16, plussa 9/16, (km 10/16)
Shih 29v (mies 29v) yk1, plussa 9/16
nanja_ 24v (mies 26v), ya 10-11/14, yk 22, plussa 9/16
Sandelinos 26v (mies 29v), ya 7/16, yk 1, plussa 8/16
danissa1 29v (mies 30v), ya 4/16, yk 5, plussa 8/16
stillnobaby 27 v (mies 32 v), yk 2, plussa 7/16
minttumar 21v (mies 23v), ya 12/15, yk 5, plussa 7/16
MerMer 23v (mies 31v), ya 8/15, plussa 6/16, (km 7/16)
Mustikk4 28v (mies 26v), ya 1/15, yk 19, plussa 6/16
Cicada 24v (mies 24v), ya 9/12, plussa 6/16
Maddie 22v (mies 25v), ya 3/16, yk 3, plussa 5/16
Kinder_Kitty 23v (mies 27v), ya 1/15, yk 12, plussa 5/16, (km 6/16)
PikkuMyyh 26v (mies 30v), ya 8/15, yk 4, plussa 5/16
Leikkuri 28v (mies 30v), ya 1/16, yk 4, plussa 5/16
Toukokuinen 27v, ya 4/15, yk 13, plussa 4/16
Illuminated 26v (mies 26v) ya 11/15, plussa 3/16
hipeltäjä89 26v (mies 27v) ya 2/15, yk 15, plussa 3/16
P-P 29v (mies 28v) ya 12/15, yk 1, plussa 1/16
Moon Moth 29v (mies 39v) ya 11/15, yk 2, plussa 1/16

Plussanneet 2015:

Mils 23v (mies 19v)
Unelmoida 26v, ya 7/15, yk 5, plussa 12/15
mimosa91 24v (mies 24v), yk2, plussa 12/15
nennsu 27v, ya 6/2015, yk 4, plussa 11/15
kelokettu 26v, ya 9/2014, yk 14, plussa 11/15
pumpulipallero 29v (mies 39v) ya 7/15, yk 4, plussa 10/15
Kuiske 25v (mies 28v) ya 8/15, yk 2, plussa 10/15
henttis 22v (mies 25v) ya 3/15, plussa 9/2015
Swipulit 26v (mies 27v) ya 9/15, yk 1, plussa 9/15
Ellanolla 32v(mies 37v) ya 6/15, yk 2, plussa 9/15
amadecasa 28v (mies 28v) ya 7/14, plussa 8/15
pirplua 24v (mies 24v) ya 6/13, plussa 7/15
Jembbba 22v (mies 25v) ya 11/14, yk 8, plussa 7/15
Mymmeli_Myy 24v (mies 24v) ya 10/14, yk 9, plussa 7/15

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
ipanati 23v (mies 30v) (keskeytetty yhdyntä) ya 8/16

Taustalla:
Vadelmiina 27v (mies 27v)
likka90 25v (mies 33v)
huupelson 25v (mies 25v)
ladygreen 24v (mies 25v), odottelee syksyn hoitoja

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Tervetuloa @Ihanapa! Tänne suuntaan saa kanssa heitellä syksystä nauttimista, mulla pääsee aina unohtumaan pimeyttä kirotessa ja kirkasvalolamppua huudattaessa...

@Sofia90: Taidetaan jännäillä aika samoilla päivillä, mä odottelen kanssa menkkoja alkavaksi viimeistään viimeistään ma tai ti, ja sitten alkaakin olla jo tosi pitkä kierto. Tsemppiä testailuun, ite en oo uskaltanut vielä! Eipä muuten vaan pitkittynyt kierto kai erityisen ihmeellistä olisi, kun eka luonnollinen kierto kolmeen ja puoleen vuoteen...

Jännitystä silti piisaa, sillä eilen alkoi nännit aristaa, ja se jatkuu tänäänkin. Yleensä ennen menkkoja on rinnat kauttaaltaan kipeät, nyt vain nännit arat ja kuumottavat. Ja tänä aamuna huomasin, että nännipihan näppylöiden määrä on räjähtänyt, niiden rauhasnäppyjen, tiedättekö? Aina niitä on pari ollut kierron eri vaiheissa, mutta nyt yli kymmenen molemmissa! Tavallinen kuukautisia ennakoiva oire, vai sittenkin raskausoire?!
 
@Haaveilija(ko) mä löysin sellaista veteen lisättävää greippipuristetta, joka on aika hyvän makuinen. En tiedä onko sama vaikutus kuin oikealla greippimehulla. Mä en tykkää yhtään greipin mausta. :eek:

Täällä olisi menossa KP 18 ja DPO 2. Ovistikkuun tuli tässä kierrossa hymynaama jo KP 15 varmaankin noihin kiertopäivinä 6-10 otettuihin femareihin liittyen (eli sama kuin letrozoli). Lääkkeet aiheutti kyllä jalkasärkyjä niinä päivinä kun niitä otti ja väsytti kanssa ihan tolkuttomasti, mutta toisaalta tuli käytyä viihteelläkin ja on tämä lokakuukin meneillään... Oon tosi tyytyväinen, että jos tällä kertaa tulisi normaalin mittainen kierto eikä pitkittynyttä. Viimeiset ovisplussat on tulleet joskus kiertopäivinä 21-37.

Mies lähti sitten työmatkalle just ovista edeltävinä päivinä, eli pahimpaan mahdolliseen aikaan. Ovisplussa tosiaan tuli torstaina ja mies pääsi sen päivän iltana kotiin vasta klo 20.30 eikä jaksanut ihan heti ruveta pupustaan vaan touhuttiin ehkä 21.30. Ihmettelen, että sai itsensä niin nopeasti seksikuntoon, onneksi se on aina halukas. :ROFLMAO:Mies lähti kyllä työmatkalta oviksen takia jo etuajassa takaisin. Epäilen kyllä, ehtivätkö simpat vielä ajoissa oikeaan osoitteeseen kun tuli sellainen verinen klimppi jo 2h ennen sitä touhuilua ja ajattelin että ehkä ovis tapahtuikin jo silloin. Muuten mulla tulee ovispäivänä vain ihan vetistä vuotoa, ei kunnollista liisteriä ollenkaan. Millähän limat saisi paksummaksi? :LOL:
:love:
 
Puputus, ovishan tulee yleensä vasta n. vuorokauden kuluttua ovisplussasta joten todennäköisesti pääsitte touhuilee mitä parhaimpaan aikaan (y). Ja munasoluhan on hedelmöittymiskykyinen vuorokauden ajan joten.. :)

Tuimattarelle tsemppiä piinailuun. Jospa se oliskin raskaudesta kertovaa :giggle:
 
@Tuimatar toivottavasti on tärppi käynnyt! (y)

Pitäisköhän munkin käydä nyt ostaas sitä greippimehua ja kaikki mahdolliset vippaskonstit muutenkin? Alan olla nyt niiiiin kyllästynyt näihin jatkuviin pettymyksiin etten jaksa enään. Alkaa olla menkat muutenkin lusittu ja siitä masennuksesta päästy niin voisi taas ottaa ryhtiliikkeen ja tehdä tästä kierrosta "the kierron"! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
Pikaiset omat kuulumiset: Jee mulla on varmaan ovis nyt tai lähipäivinä! Ihanaa miten on oppinut tuntemaan omaa kehoaan tässä puolen vuoden yrittämisen aikana. On nyt niin oppikirjamainen ovisolo että huh (y) Kosteat olot tuolla alhaalla ja bongasin myös vähän limaa, kohdunnapukka toooosi korkeella ja pehmeä, sekä halut huipussaan :geek: (sorry vaan yksityiskohdat) Ja kaiken lisäksi sain pahaa krapulaa kärsivän miehenkin houkuteltua petipuuhiin, hyvä minä! En ala kuitenkaan toivomaan liikoja, ettei tuu taas petyttyä. Oli vaan pakko tulla tänne riemuitsemaan kehontuntemuksestani  :ROFLMAO:

Tuosta greippimehusta, itse ainakin huomasin ovislimat silloin paljon selvemmin kun pari kiertoa sitä mehua join.. Mullakin tulee nimittäin enempi just vetisempää valkkaria oviksen aikaan, eikä mitään monen päivän limailuja niinku oon joillain lukenut olevan.
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä ja Sofia90
@Tuimatar Mun jännäilyt on tältä kierrolta ohi :( Toivottavasti sulla olis alkuviikosta parempia uutisia;) Täällä siis Dpo14. Aamulla tehty raskaustesti puhdas nega ja eilisestä asti on menkat tehneet hiljalleen tuloaan ja huomenna varmasti alkaa kp1. ja yrityskerta 2! Toinen kerta toden sanoo, oon niin päättänyt:p
 
Tuimattarella jännät paikat!

Pehmiksellä kyllä mahtavan kuuloinen ovis, toivotaan että tärppi käy!

Sofialle tsemppiä uuteen kiertoon, jos se täti lopulta sieltä jyrää päälle :unsure:

Omassa navassa kp 21/25-28. Dposta ei tietoa vai oonko ovuloinut ollenkaan, who knows :cautious: Ehdin jo innostua kun muutama päivä sitten kävin monena yönä pissalla ja iltaisin oli etovaa oloa, mutta ei tunnu enää mitään eli taisi olla ihan normikiertoon kuuluvaa ja liiasta vedenjuonnista johtuvaa o_O Välillä jomottelee ja pistelee alavatsaa molemmin puolin, mutta siellä taitaa vaan ne minun monirakkulaiset munikset herjailla mulle :mad: Pitää yrittää asennoitua, että sieltä se täti lopulta taas tulee. Joka kuukausi tämä oottaminen vaan vituttaa yhtä paljon :mad:
 
Hyviä uutisia ultrasta! munasolu oli jo irronnut! eli eilen oli ovisplussa testissä (y) munarakkula oli jo litistynyt ja nestettä näkyi siellä.. onneks lauantaina hommailtiin ja tänään pistän vielä pregnylin ja varmistellaan vielä..(y)lääkäri sanoi et on ihme jos nyt ei napsahda tästä kierrosta:love: oli niin ihana lääkäri toivotteli kovasti tärppi onnea. eli täällä tänään sit DPO0 :love: ja nyt siis vain kp15 :eek: jos menkat alkaakin niin kierrosta tulee 28pvä.
 
Täällä taas yöllä kirjotellaan :LOL: Täällähän on monella jännäpäivät menossa eli toivotaan, että tulee paljon plussia (y)

Täällä kp 27 ja viimeksi testasin kp 25 (nega) ihan siksi, kun juhlittiin viikonloppuna synttäreitä (ei mun :)) sekä oli vähän niinku illanistujaiset. Oli kuule karaokesta lähtien ku yks kaveri toi vehkeet :LOL:
Ei oo mitään oireita niin en tiedä onko onnistanut eikä kyllä edes yritetty. Saap nähdä :)

Sitten taas tympeitä uutisia...sairastuin johonkin ihme köhään ja nyt alko nostamaan uudestaan lämpöä sekä pistämään tuonne oikean lapaluun tienoille. Diagnoosi oli virusperäinen keuhkokuume! o_O Keuhkokuvassa näky oikeassa keuhkossa pientä "töhryä", just siinä kohti mihin pistikin inhottavasti. Lääkäri käski pitää yritystaukoa, että saa elimistö palautua ku vissiin suht vakavaaki tämmönen keuhkoihin mennyt tauti...että hyvin nämä vauvapuuhat etenee! :LOL: Reilu viikon antibioottikuurikin tuli ja avaavaa lääkettä. Kuulemma aina aloitetaan antibiootit, jos näkyy keuhkokuume kuvissa ja vaikka olisi virusperäistä. Eipähän leviä, jos onkin bakteeriperäistä ja tauti ollut suht alkuvaiheessa vielä :)

Että ihanaa tämä elo tällä hetkellä :unsure: Ihan veto pois ja oon melkein koko päivän nukkunut ku ei vaan jaksa tehdä mitään ja jos erehdyt jotain pientä tekemään ja hengästyt vähänkään nii heti tulee kauhea pisto keuhkoihin ja alkaa ahdistaan henkeä. Nytki illasta pisti ihan kunnolla ja itkua suunnilleen väänsin ku pakko oli käydä suihkussa...helpotti onneksi särkylääkkeellä pahin kipu :) Piti maata paikoillaan ainakin puoli tuntia ja odotella lääkkeen vaikutusta ku muuten sattu ihan kamalasti.

Hyi, ei tämmöstä toivo pahimmalle vihamiehellekkään ja mulla suht lievä vielä ilmeisesti...kaverilla oli muutama vuosi sitten keuhkokuume, nii joutu ihan tehotarkkailuun ja oli varmaan viikon vielä keuhko-osastollakin, niin voin vaan kuvitella sen olon ku tämäkin on jo ihan hirveetä :(
 
Moi pitkästä aikaa! Mä oon vietellyt hiljaiseloa. Eipä alkukierrosta mitään kerrottavaakaan oikein ole. Teki kyllä myös hyvää olla välillä huiliessa täältä. :)

Täällä on ehkä ovis tuloillaan, tai sitten en sitä kiinni saa. Womanlog ennusti eiliselle, mutta koskaan se ei ole ihan paikkaansa tainnut pitää. Äsken tein testin, ja tosi haaleaa viivaa näyttää. Eipä noi tokikaan koskaan kovin tummiksi minulle tunnu menevän. Mut saas katsoa. Kun vaan sais touhut osumaan oikeaan aikaan, niin muutenhan sillä ei väliä nyt niin olis. On vaan ollut ihan hirveä kiire ja väsy, paljoa ei yhteistä aikaa ole miehen kanssa ollut touhuta. :sick: Mutta kyllähän sitä sanotaan, ettei joka päivä tarttis. Se vaan tuntuis turvallisemmalta. :rolleyes:

Tsemppiä piinailuihin kaikille! Ja ihanan hyviä uutisia, @Kinder_Kitty !
 
@ajatuksissa todellakin mahtavia uutisia! Nyt ne piinaviikot vasta alkaakin täällä...ajattelin testata vasta kun menkat on päivän myöhässä... en jaksa testata ennen kun en halua nähdä sitä negaa ja sitten ne menkat alkaa sieltä.. täällä vaan lasken päiviä :ROFLMAO: mut niin happy siitä et ovis tapahtui ja vieläpä näin ajoissa..:barefoot: hieman pettynyt olen kyllä jos nyt ei plussaa pärähdä kun lääkärikin oli niin toiveikas...mut katotaan sitä sitten 2vkon päästä.. tän kuun 12.pvä tulee tasan 2vuotta siitä kun ehkäsy on jätetty pois :cry:

Tsemppiä muille myös!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä