♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Ooo, täällähän on tapahtunut ja tapahtumassa vaikka mitä! Ainakin @Innih @N93 :n kuvissa mäkin näen asioita, vaikka kuljen negasangat nokallani :cool: Alustavasti hurrjasti onnea, tulkaa pian takaisin uusien testikuvien kanssa (y)

Tää viikko on kiitänyt aivan hullun nopeasti, mieskin palasi jo reissusta ja kaiken järjen mukaan jopa ajoissa: ovistestit on ehdottomasti negoja, vaikka kaikkiin on hailurat tulleetkin, mutta aamulämmöt vahvistaa ettei ovis ole vielä ohikaan mennyt. Nyt sit voinkin alkaa panikoida, että missä se ovis viipyy! Eihän nyt ole kuin vasta kp14, mutta kun edelliset kaksi kiertoa on olleet sen 27 ja 28 päivää niin vähän alkaa jänskättää. Heitteleekö kierto vielä, vai onko ovulaatiossa/luteaalivaiheessa jotain häikkää o_O
 
Mulla on tullut nyt kolmena päivänä tavallista tummempaa viivaa ovistesteihin, mutta ei plussaa. Ihokin tuntus olevan paremmassa kunnossa ja kohdunnapukalta löytyy niukanlaisesti hieman venyvämmän sorttista limaa, seksiäkin tekee hieman tavallista enemmän mieli. Voi kumpa nyt kroppa sais oviksen aikaiseksi..

Onnea te jotka olette viivoja testeihin saaneet, vahvistumisia :geek::love:
 
N93
Otin semmosen asenteen tämän kans,että aion nauttia tästä täysillä! Kävi miten kävi. Oon nyt kohta vuoden vaan märissyt ja pettynyt, nii vaikka tää ei pysyisikään kyydissä niin on todistettu mun kropan toimivuus ainakin. Toivon tietenki,että Tuosta plussasta kasvaa oikea vauva meille. :love:

Mun mielestä tää oli kyllä niin ironista, kuukausi kaupalla tehny KAIKKI vippaskonstit mitä maa päällään kantaa, tikuttanu ovista hampaat irvessä, maannut jalat kohti kattoa niin että niistä menee lopulta melkein tunto, ja nyt sitten joulun aikaan vedin kaikki höpöksi, söin ku sika ja join monena päivänä viiniä, kaiken huipuksi poltin jopa pitkästä aikaa taas askillisen röökiä lomien aikaan. (lopetin sen satunnaisen stressitupakoinninki tän yrittämisen takia) ja sit tulos on tämä.

Pistäkää muutkin testailijat ja piinailijat viestiä miten kävi!
 
Mitä täällä tapahtuu?? Sanokaa että tekin näätte kaks viivaa! Nyt tärisee mun kädet, oon tässä kaks päivää itkenyt kun menkat taas kohta alkaa, ja äsken tein varmistustestin että voin illalla hyvällä omalla tunnolla juoda viiniä.. no en vissiin sit juo! En usko tätä, ei mulla oo mikään raskausolo!
 

Attachments

@N93 Voi että sentään!! Super isot onnittelut!! :love::)

@pehmis26 Mä näen ainakin ihan selkeästi kaksi viivaa! Mun mielestä kyllä aivan selkeä plussa, onnea! :love:

Mä ajattelin tehdä vasta huomenna aamulla uudestaan testin, kun sitten siitä haamuviivasta on kolme vuorokautta aikaa. Jännittää! :whistle: Ja en olisi pystynyt aamulla edes testiä tekemään, kun mulle iski nyt meillä töissä jylläävä vatsatauti ja mikään ei pysy sisällä. :poop:
 
@pehmis26 @N93 Onneaonnea tuhannesti teille molemmille! Ihanaa kun ihmiset pääsee plussa-aallon harjalle yhdessä :love:

@kiuski ja @Villisilmä Jaksamista teille, uskon että jokainen täällä ymmärtää hetki hetkeltä paremmin tuskastumista ja surua kun sitä omaa plussaa ei näy eikä kuulu. Mä olen tullut siihen tulokseen, että ehkä kamalin olotila ihmisellä on kaipaus: siihen ei auta mikään muu kuin juuri se kaivattu asia, sitä ei pääse pitkäksi aikaa pakoon, eikä kaipauksen kohde ole vapaasti valittavissa. Kuitenkin yksi on varma: mennyttä ei voi muuttaa, tulevaa ei voi tietää, joten ei auta kuin elää tässä hetkessä parhaansa mukaan.
 
@Tuimatar Niimpä. Tää kaipaus on jotain ihan kamalaa. Ihanaa kun ihmiset saa sen kaksi viivaa siihen tikkuun, mutta pakko myöntää että tää tuntuu nyt vielä jotenkin pahemmalta kuin aikaisemmin kun noita plussia vaan satelee kaikille muille paitsi meille.

Olen aina tehnyt ihan kamalasti töitä sen eteen mitä haluan, tässä kun ei auta se työ. Ihan sama mitä teet niin et pysty tähän asiaan vaikuttamaan ja sekin tuntuu jotenkin ylivoimaiselta tälläiselle perfektionistille. Juoksisin sen matkan maasta kuuhun, joisin sen greippimehun ja seisoisin päälläni jos se vaan auttais.

Jätettiin ehkäisy joskus 9/15 pois joten ei sekään nyt mikään mahdoton aika ole vielä odotella. Nyt ollaan menossa sinne tutkimuksiin niin eiköhän siellä jotain selviä ja saadaan se oma nyytti vielä joskus. Kuten aikaisemminkin oli täällä puhetta niin onhan tämä odotus vahvistanut ja opettanut aika paljon, osaa katsella maailmaa taas vähän eri vinkkelistä.

Ja ihan totta, menneisyyttä ei voi muuttaa ja tulevaisuudesta ei tiedä joten sitäkään ei kannata turhaan murehtia etukäteen! Täytyy elää tässä hetkessä kuin viimeistä päivää. Tyhmä sanonta, mutta kai se pitää jotenkin paikkaansa kun sanotaan että kaikella on tarkoituksensa.

Tulipas kunnon itkuvuodatus :D kai mä jatkan tota siivoamista ja kun saan kämpän puunattua näissä itkupotkuraivareissa niin käyn ostamassa vähän suklaata ja kukkia! Olen sen ansainnut tästä paskaolosta :p:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Innih ja Tuimatar
@N93 onnea! @pehmis26 onnea! Ihanaa että tännekkin tulee plussia..:love:

Omanapa: ei menkkoja nyt on siis kp 37. dpo:ta en oo enää ees jaksanut laskea.. oon satavarma kystasta.. oispa tää elämä edes joskus helpompaa mutta kun ei.. seuraava kierto kun alkaa niin en kyllä jaksa nyt testata ovista..kun kuitenkin palataan hoitoihin niin ovista saa/joutuu testamaan joka kk :D maanantaihin asti odotan menkkoja ja jos ne ei ala niin alotan primolutit.. oon niin tympääntynyt kystiin ja mun kehoon muuta ei osaa tehdä kun kystia... no jos jotain positiivistä niin pillerien lopetuksen jälkeen mun keho ei edes yrittänyt ovuloida ja nyt se sentäs yrittää..
 
Viimeksi muokattu:
N93
@kiuski mää mietin monta kertaa et kerronko ees plussasta täällä, ku tiiän minkä tunteen se saa aikaan muissa yrittäjissä. Voin myöntää että monesti ollu itellä huono omatunto, ku ei vaan kykene 100% olemaan onnellinen toisten puolesta. Siis sillai samalla tavalla ku oisin jos ei itellä ois yritys päällä.
 
@N93 no hei tottakai pitää kertoa! On sitten jotain toivoakin tähän omaan tilanteeseen kun tietää ettei kaikki jää mätänee plussattomaksi :ROFLMAO: Vaikka se sillä hetkeltä pahalta tuntuukin, niin se pahamieli kuitenkin unohtuu kun saa itkut itkettyä ja kun se ovis alkaa taas lähestymään :whistle: Toivotan sydämeni pohjasta tarrasukkia sinne teille! <3
 
Onnea vielä kertaalleen @N93

Ja upeeta @pehmis26 :love: mä aavistin että sä plussaat kun kerroit että oli samanlaisia tuntemuksia kuin elokuussa. Oon onnellinen sun puolesta.

@kiuski meillä kans alkaa kohta kutsun odotus hoitoihin. Kävin ite eilen verikokeissa antaa sen AMH testin ja mies menee ensiviikolla antaa simppatestin. Kumpa meitäkin sitten onnistais..
 
  • Tykkää
Reactions: kiuski
Kiitos onnitteluista! En kyllä usko tätä juttua vielä, varmaan vaatii muutaman testin lisää.. Tosi hämäävää kun oli alkuviikosta niitä erikoisia oireita mutta nyt on ihan normi olo, ei todellakaan mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Ihan normi menkkakipuja. Mutta itsehän en voi tälle asialle yhtään mitään joten yritän ottaa rennosti..

Älkää kukaan vaipuko epätoivoon! Varmasti plussaatte kaikki ennen pitkää. Mäkin myönnän että pikkusen aina kirpas kun joku tuttu/täällä joku plussas, vaikka ihan omaa elämäämme tässä eletään eikä kannata vertailla toisiin. Nää on kyllä niin arkoja asioita, mutta älkää luopuko toivosta koskaan! Luin eilen keskusteluja netistä (epätoivoisena itku silmässä..)että kauanko ihmisillä mennyt raskautumiseen ja oikeesti monethan yrittää vuosia ja silti tulee ihan luomuplussia. Alko tää oma 8kk yritys tuntua niin lyhyeltä..
 
@Jennipä Miehen keksimä nimi ja sellaselta pieneltä nakiltahan tuo alkuun näyttääkin :D Uutenavuotena kun plussasin niin mies teki ruuaksi sellasia nakkipiiloja,siitä se oikeestaan vitsinä lähti.:LOL: Oon kuullut vaikka mitä raskausajan "hellyyttelynimiä" ( pavut, kirput, toukat ja maha-asukit) ,eikä mikään niistä oo sytyttänyt.
 
@kiuski ja @Jennipä Isot tsempit täältä! Toivotaan, että teidänkin aika tulee pian! :love: ja jaksamista hoitoihin! Se kaipuu onkin tässä odottamisessa kaikista vaikeinta, kun haluaisi kaiken tapahtuvan heti tässä ja nyt! Mutta kaikella on tarkoituksensa ja kyllä teidänkin aika vielä koittaa. :)

@Sofia90 Oi kun hauska nimi. :LOL:

Mä teen r-testin huomenna aamulla taas, kun menkat eivät ole vieläkään alkaneet. Nyt siis kp 35/29. Olen vaan saanut töistä ihan hirveän vatsataudin, ja epäilen tätä norovirukseksi kun kuumettakin oli yli 38 astetta. :sick: Onko teillä tietoa, että vaikuttaako noro jotenkin, jos tuolla masussa jo asustelisi joku?
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
Jestas, en tiedä mitä tapahtui, mutta mä vajosin päiväksi järkyttävään suru-ahdistus-masennus suohon :confused: Oviksen viivästyminen/katoaminen oli tässä aika iso tekijä, olin niin iloinen kun viime kierron lopun lämmöt selkeesti osoitti että ovulaatio on tapahtunut. Nyt sit mietin, että tapahtuuko sitä enää uudelleen (ikinä, kaikki on selkeesti menetetty iäksi!), ja vaikka tapahtuisikin, niin onkohan mulla sit joku neljän päivän mittainen luteaalivaihe ja ikinä mitään raskautta voi tulla... Tosi loogista ajattelua siis täällä tänään :poop:

Vaikka älyllisesti tietää, että tätä prosessia ei voi hallita, niin koko ajan haluaisi kuitenkin edes tietää missä mennään - mutta kun ei sekään ole mahdollista. Edellytyksiä voi aina parantaa (ja oonkin aika ylpee itsestäni kun olen nyt pakkositouttanut itseni liikkumaan pari kertaa viikossa seuraavan 5kk), mutta mitään takuita ei koskaan ole. Toki mä tän olen koko ajan tiennyt, mutta nyt se yhtäkkiä tuli todelliseksi tunnetasolla. En siis edes ole kauhuissani siitä ettei koskaan lasta saataisi, vaan ihan "vaan" siitä etten tiedä mitä huomenna, ensi viikolla tai kuukauden päästä kehossani tapahtuu! Onko kellään vastaavia fiiliksiä, tai vielä parempi, ehdotuksia miten tästä pääsee yli? o_O
 
@Tuimatar ensinnäkin jos ovis on myöhässä niin sitten menkatkin viivästyy. Kuten meikällä, ei näy ovista eikä siksi menkkojakaan oo näkynyt 59 päivään :(. Toivottavasti se ovis löytyis siellä niin helpottais fiiliksiä. Ite oon jo tavallaan turtunut kun kroppa ei pelaa, ei paljoo tarttee jännäillä oviksen puuttumisen vuoksi muttei sinänsä pettyäkkään kun tää on vaan yhtä suurta negakiertoa.
 

Yhteistyössä