♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Kumiankka1 voi pöh. Voimia taas uuteen kiertoon, jospa tämä olisi viimeinen.

Suhtautuuko toisten miehet millä tavalla mahdollisiin raskausoireisiin? Kielsin juuri mun miestä nojailemasta mun turvottelevaan mahaan kun muutenkin jo etoo niin sit se teki sellasia yökkäilyääniä o_O. Yleensä kyllä tosi välittävä ja huomaavainen mutta nyt ei mennyt ihan putkeen :LOL:
 
Ainaki tässä saa tyhjentää tuota viinipulloa minkä oon ostanu koristeeksi, pitää vaan tyhjentää eka :D

@Vesinokkaeläin Täällä mies on aina ihan innoissaan mahdollisista oireista. Kerrankin laitoin sille töihin viestin, että istun vessan lattialla varalta, kun huono olo. Vastaus oli "Ai oikeesti??:love::love:" :D:D Sitten jos on sattunu oleen kotona kun ollu huono olo niin kyselee kuinka huono olo ja että pärjäänkö ja voiko hän auttaa :love: Tutkii myös mun tissejä entistä tarkemmin näkyykö muutoksia "pitää tarkistaa" ja "käykö tämä kipiää" :ROFLMAO:
 
@miimape ihana plussa!! :love: Tuo rfsu:n testi on kuulemma ei niin herkkä kuin vaikka pregcheck tai apteekin oma, niin siksi voi näkyä haaleampana viiva :)

Täällä vähän samanlaisia oireita @Vesinokkaeläin eli maha turvoksissa, mutta paha olo ei oo...päivällä kyllä oli ku särki päätä, mutta nyt on ihan hyvä olo :) Tuo maha on jännä ku turvottaa tuolta ihan rintojen alapuolelta asti o_O nii ja rehellisesti sanottuna pierettää kyllä kans :ROFLMAO: miehelle valitin turvotusta (ku on oikeasti vähän epämukava olo kun maha on niin pingottunut) ja sanoin, että voi olla raskausoire...nii mies vaan "voi olla tai jos oot syöny jotenki huonosti?" :LOL: Ei kyllä tämmöstä jäätävää turvotusta oo ollu hetkeen :unsure:

Samanlaisia googlen hakusanoja täälläkin @tilliina :LOL:

Voi ei @Kumiankka1 :cry: Toivotaan, että tämä kierto toisi plussan :)
 
Olipas täällä tullut ihania viestejä!!:love::love::love:
Onnittelut @ToukkaHaave87 sekä @miimape! @Kumiankka1 toivon sulle kovasti plussaa(y)

ON: Alavatsan paine on pahentunut tässä viikonlopun aikana. Flunssa on sellaista on-offia, nyt oikein kunnolla nenä tukossa mutta ei muita flunssan oireita. Niistäminen vihloo kohtua, mutta tiedä häntä. Yritän pysyä realistina (pessimistinä:D) jotta pettymys ei olisi niin suuri jos testi näyttää negaa. Koskaan ei mitään ns ylimääräisiä alavatsakipuja ole ollut, että ainoastaan menkkojen ekana päivänä. Varovaista toiveikkuutta kuitenki on vähän ilmassa, kp21/28:whistle: Miehelle en näistä oireista puhu juurikaan. Haluan sitten vain näyttää positiivisen testin!
 
Täällä turvotus jatkuu...maha ihan kipeä ku niin turvottelee ja huono olokin välillä :unsure: Nyt ei ihan niin paha oo, mutta katotaanpa taas illalla...

Nyt kp 23/30-32, testasin ihan huvikseen nii negaa näytti (yllätys ku dpo 6 :LOL:). Oikeasti tämmöinen turvotus ei oo mulle normaalia, niin jos tämä ei helpota tai en oo raskaana, niin meen lääkäriin. Niin outoa ja erilaista tämä mulle on o_O Perjantainakin käytiin kaupungilla yhdessä tapahtumassa, nii sielläkin turvotti ja pieretti koko ajan :LOL: Ei ollut ketään muita lähellä ku mies ja bändi soitti, niin saatoin vähän helpottaa oloani vaivihkaa :ROFLMAO::ROFLMAO: Mieheltä kysyin, että huomasiko se mitään nii ei kuulemma :LOL:
 
Heips :)

Uusi tyyppi täällä liittyis mukaan joukkoon...
Täällä tuntuu olevan kiva ilmapiiri, joten halusin liittyä mukaan keskusteluun.

Vähän jotain miusta, oon itse 26v. samoin mies. Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta ja kohta 2 vuotta naimisissa. Aina ollaan tiedetty, että halutaan lapsia, mutta jotenkin "aika ei ole ollut oikea", vihdoin päätettiin, että enää ei jakseta odottaa. Itsellä ollutkin kova vauvakuume jo pitkään.

Ehkäisynä on käytetty kondomia jo parisen vuotta, joten hormonaalista ehkäisyä ei ole ollut pitkään aikaan. Kokonaan ehkäisy jätettiin hieman vajaa kuukausi sitten, joten yk 1 siis menossa.
Vatsan turvotusta ja alavatsa kipuja ollut tässä pari päivää, joten luulenpa menkkojen valitettavasti alkavan tässä lähipäivinä... :(

Mutta ihanaa ja rentouttavaa sunnuntaita kaikille ja palaillaan tulevissa keskusteluissa! :)
 
  • Tykkää
Reactions: tilliina
Onnea @miimape! <3 :)
Tervetuloa uusille.
Ja voihan :poop: kaikille joilla menkat alkoivat. :(

Musta tuntuu todella, että niin alkaa mullakin huomenna. Ei siis tänään vielä alkanut, mutta nyt on valkovuoto just samankaltaista kuin mulla aina ennen menkkoja.
Tänään on ollut vähän etova olo, mutta tämänkin uskon johtuvan siitä etten ole syönyt kovin hyvin enkä kyllä nukkunutkaan erityisen hyvin, + ne menkat.

Tänään kauppareissulla taas kiinnitin todella paljon huomiota lapsiperheisiin. Normaaliahan se on, että lapsiperheitä on liikenteessä erityisesti sunnuntaisin, mutta silti se tuntui niin julmalta juuri mua kohtaan:ROFLMAO:, hahah. :ROFLMAO: Olen aina pitänyt lapsista, mutta nykyään sen lisäksi että ihastelen vastaantulevia lapsia, mä myös vähän katkeroidun lapsiperheitä nähdessäni ja mietin miksi mä en ole jo raskaana ja saa lasta.

Suoritin tänään mun "kauneusostokset"eli toisin sanoen ostin ties mitä shampoita jja voiteita yms. joita loppupeleissä varmaan käytän sen pari kertaa ja sit jää käyttämättä. :LOL: Tää on mulle sellainen tyypillinen (onneksi ei sentään joka kuukausinen :whistle:) menkkaoire, eli tekee mieli ostella "jotain kivaa".
Kaupassa eksyin astiapuolelle ja huomasin siellä mukin jossa luki ISÄ. Kyyneleet tuli silmiin ja mietin, että mun miehestä tulee vielä hyvä isä. :cry:
Sitten näin vielä lahjakasseja, yksi oli ihana vaaleansininen jossa luki POIKAVAUVALLE, ja taas meinasi herkistää. Hetken mietin itsekseni, että oiskohan tää nyt sellainen raskausoire, mutta sitten totesin että :poop:t, alan olla vaan menkkaitkuärsytysherkkä. Eli kohta taas myös kiukuttaa kaikki.
 
Mun mies suhtautuu mahdollisiin raskausoireisiin tosi ymmärtäväisesti ja innostuneesti. Oikeastaan monesti on käynyt niin, että jos olen valittanut väsymystä tai jotain fyysistä oiretta, niin mies on siitä innostunut veikkailemaan, että oon ihan varmasti raskaana. :LOL: Edellisen kierron aikana oli kovasti sitä mieltä, että mun tisseistä näkee, että paksuna oon. Noh, oli valitettavasti väärässä.

Oon itse huomannut sellaisen hupsun jutun, että toisinaan mä jotenkin vaistomaisesti silittelen mun mahaa. Musta on aivan ihanaa, kun raskaana olevat naiset silittelevät vatsaansa, mutta mietin että oonko mä vaan vähän pökelö, jos silittelen vatsaani, jossa ei oo ees vauvaa. (n):ROFLMAO:

Tosin tässä yhtenä päivänä mun mies laittoi käden vatsni päälle, piti siinä sitä pitkään ja silitteli. Se oli jotenkin niin herkkä hetki, kumpikaan ei sanonut mitään, mutta ihan varmasti oli kummallakin sama asia mielessä - oispa siellä vauva. :love::love::love: En malta odottaa sitä hetkeä, kun oikeasti olen raskaana ja mies silittelee mun masua. <3

Pakko sanoa, että vielä n. 2 viikkoa sitten ajattelin pystyväni helpommin nielemään pettymykseni negatiivisesta raskaustestistä ja/tai kuukautisista, mutta nyt musta tuntuu, että fiilis tulee olemaan tosi raskas ja paska. :cry::cry::cry: Ahdistaa ja itkettää jo nyt.
 
@Pihlatar Täällä kanssa minä välillä hipsuttelen vatsaani ja pullistelen sitä peilin edessä ja kuvittelen, että voi kun vauva olisi siellä. Voimia, jos sieltä nyt menkat alkavat :love: Itselläkin oli tässä tällä viikolla iso pettymys, kun menkat alkoi, edellisten menkkojen alkaminen ei kolahtanut näin pahasti.:(
 
@Pihlatar täällä myös molemmat silitellään mun massua aina ovulaation jälkeen :X3: Mies saattaa myös pussailla mun massua, mutta ei enää niin paljon kuin ensimmäisissä kierroissa :D
Me aina ku katotaan jotain sarjaa missä on joku perheenisä ja tekee jotain samanlaista mitä mun mies vois tehä niin sanon "susta tulee tuommonen isukki" :love: tuosta mun hönöstä tulee kyllä niin ihana isukki joskus vielä :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Karla89
Tervetuloa uusille ja tsemppiä uuden yrityskierron aloittaneille. Täällä turvottelu jatkuu, tukala olo välillä. Käytiin tänään verkkokaupassa ostamassa uusi tietokone (josko kolmas kerta toden sanoisi) ja eksyttiin sitten odotellessa kattelemaan vauvojen tarvitteita, imetystyynyjä ja vaunuja. Samalla kutkuttaa ja kauhistuttaa kuinka paljon tavaroita pitääkään sit hankkia ja ottaa selvää eri tuotteista jne...
 
Voi :poop:, harmi että täällä on menkat alkanu muutamilla. Se on kyllä niin syvältä!

Mulla itellä on kp 26, dpo 14 tai 9. En oo jaksanu vielä testata, kun jos on dpo 9 niin ei välttämättä vielä ees näkyis mitään. Välillä huomaan että ois vähän niinkun menkkapolttoja alaselässä mutta voi olla jotain muutakin. Oon kaikki oireet käyny läpi aiemmissa kierroissa enkä vieläkään oo raskaana niin en jaksa uskoa enää mihinkään kolotuksiin:LOL: oireettomuus ehkä enemmänkin vaivaa (mikä nostaa toiveita kun monet on tuntuneet olleen melko oireettomia raskautuessaan) kun yleensä tässä vaiheessa on tissit ollut arat jo useamman päivän.

Minä oon ajatellu hamstrata vauvalle mahdollisimman vähän tavaraa, mutta vaatteita varmaan sorrun osteleen ihan liikaa. Tuosta tulikin mieleen, että onneksi meillä on remontissa ollut suunnittelussa ystävä apuna. Ollaan pohdittu kylppäriin erilaisia allaskalusteita ja tää ystävä huomas, että se tulee oleen todennäkösin paikka missä pestään vauvan ja varmaan vielä taaperonkin pylly, niin laskuista jäi heti pois sellaset pienet altaat. Eihän mitään tuommosia osaa lapsettomana ajatella(n)

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! :)
 
@Eela- musta kans tuntuu, että ostan vauvalle vaatteita niin paljon ettei ehi ees käyttää kaikkia :LOL: ostan itelle harvoin vaatteita, mutta ne pienet vaatteet on niiiiin söpöjä että tekis mieli tyhjentää kaikki kaupat :love::love:
Meillä on kans tulevan remontin kans mietitty tuollasia lapsiperhe-ratkaisuja. Onneksi näin entisenä päiväkoti-ihmisenä hoksaa ees jotain, esim just tuo, että pieni allas ei oo kovin käytännöllinen :whistle:
 
Voi onnea plussanneille ja jaksamista kaikille, joilla menkat alkoi. Tervetuloa uusille myös!

Oma napailua: Nyt on dpo 10 ja tänään testasin puhtaan negan. Ihme hätähousu oon, mutta ei voi mitään. Mitään selkeitä raskausoireita ei oikeestaan ole, mutta parina päivänä tosiaan ollu outoja tuntemuksia munasarjoissa ja tänään valkovuoto oli tosi runsasta. Aloin myös itkeä, kun luin lehteä aamulla. Nyt jos en plussaa, en usko enää itteäni yhtään. Oon aina ajatellu, että mä en kyllä kuvittele ittelleni mitään olematonta ja tunnen kehoni. Torstaina pitäis alkaa menkat, niin tuun sit tänne itkemään, enkä luota enää yhteenkään oireeseen ikinä. Rintojakin oon yrittäny väännellä käsissä ja runnoa ne herkiksi, mutta ei todellakaan pienintäkään herkkyyttä havaittavissa.
 
ON: Tänne ei kummempia, kp 24 ja oireet jatkuu ja tänä aamuna itseasiassa oli hirveän huono olo. Vauhdilla töihin ja evästä naamariin niin helpotti onneksi :) Turvotusta, tyhjästä mahasta johtuvaa pahaa oloa sekä röyhtäilyä lukuunottamatta ei ole muita "oireita". Alavatsassa ei kummempia tuntemuksia, tissit välillä olleet kipeät, mutta nyt lähes kivuttomat. Saa nähä :) En tiedä viittiskö testata keskiviikkona ku on dpo 9...perjantai ois "virallinen" päivä :LOL:

Niin, mulla on jo muutamat bodyt ja kerran löysin kirpparilta hyväkuntoisen, aivan ihanan "jääkarhupuvun" :love::love::love:
 
Minäkin oon hairahduksissani alkuvuodesta ostanut yhdet pökät ja bodyn vauvalle. Lisäksi vaunujen ja monen muunkin isomman tavaran merkit ja mallit on jo valmiiksi päätetty ja rahatkin säästetty. Niitä en osta ennen kuin käyttäjä ilmoittaa tulostaan :ROFLMAO:

Onkos @Jennipä bongannut ovista? Mikä päivä aloitat ne terot jos ovisplussaa ei kuulu?

ON: Menkkoja oottelen huomiselle, mutta kaikissa aikaisemmissa terokierroissa tissit on kipeytyneet pari päivää ennen menkkoja, nyt ei mitään. Taitaa kierto venyä vielä (n)
 
Onnea plussanneille :)

En oo pitkään aikaan käyny lukemassa viestejä, joten kaikkia en jaksanut lukea. Ajattelin kuitenkin pikaisesti kertoa meidän kuulumisia tännekin.

Me siis käytiin ekassa ultrassa liian aikaisin ja jouduttiin odottamaan 2 pitkää viikkoa kontrollia. Oli kyllä syvältä se aika. Jotenkin aika kuitenkin kului ja vastoin kaikkia pelkoja, me nähtiin kontrolliultrassa pikkuisen syke :love:

Nyt on oltu aika rauhallisin mielin ja pikkuhiljaa kerrottu sukulaisille ja kavereille perheenlisäyksestä. Ihan hyvän vastaanoton on saanut meidän vauvauutinen.

Plussatuulia tänne kaikille :love:

Myrsky ja salamatkustaja 7+1
 
Täällä edelleen turvottelua, ei ehkä niin pahana kuin viikonloppuna, mutta aamulla oli pahoinvointia lievänä. Palasin tänään töihin ja jotenkin se ehkä palautti maanpinnalle ja nyt pelkään ihan hulluna että oon kuvitellut kaikki oireet ja romahdan sit kunnolla kun menkat alkaa/testaan negan. :(
 

Yhteistyössä