♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kiitos onnitteluista! :) Olo on vielä epäuskoinen ja käyttäydyn kuin idiootti. Olen käynyt varmaan 10 kertaa päivän mittaan katsomassa tekemiäni testejä, jotka ovat vielä vessan pöydällä, ja ihastellut viivoja. Olen googlannut kaikkea mahdollista ja ajatukset laukkaa kohdunulkoisesta keskenmenon kautta kemialliseen raskauteen, kun on jo se yksi epäonnistunut raskaus viime talvelta. No, ei voi kun oottaa ja toivoa parasta. Vielä en uskalla täältä palstalta lähteä ennen kuin on vahvempia viivoja!

@Sennay, @VauvaHaaveilija89 ja @Mansikka19, tsemppiä kiertoihin, jospa tämä seuraava olisi se jossa tärppää (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
@Kumiankka1 ja @syystyttö Onnea!

En ole varma oliko ovulaatiota tässä kierrossa. Ultrassa jäi vähän epäselväksi ja en jaksanut tehdä ovulaatiotestejä. Pian tulee 8kk yrityksen aloittamisesta. Turhauttaa ja tuli sitten juotua alkoholiakin viikonloppuna, joten toivonkin ettei tästä kierrosta tärppää, niin ei tarvitse syyllistää itseään. Vaikka tuskin alkoholi mitään suurta haittaa aiheuttaa vielä n. viikko oletetusta ovulaatiosta.
 
Tänä aamuna Clearbluen tikkutestiin piirtyi vahva plussa, joten minut voinee siirtää plussanneisiin 5/2018 :love:

Vuosi yritystä takana ja tällä palstallakin tuli kirjoiteltua yli puoli vuotta. KIITOS tuesta, ootte ollu ihan parasta haaveilu- ja piinailuseuraa! Tsemppiä ja plussatuulia kaikille tuleviin kiertoihin! :):)
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 2.6.2018


Yritys päällä:

Jennipä
25v (mies 25v).......................ya 5/16, yk 20, hoidot aloitettu 8/17
Puukiipijä 28v (mies 27v)....................ya 6/17, yk 11
Riannah 28v (mies 30v)......................ya 7/17, yk 6
Jahapa 25v (mies 27v)........................ya 7/17 yk 3
Clothball 30v (mies 30v).....................ya 8/17, yk 10
Toiveli 28v (mies 29v)........................ ya 9/17, yk 11
lovecoco 27v (mies 25v).....................ya 10/17, yk 6, letrozol
VauvaHaaveilija89 28v (mies 29v).....ya 1/18, yk6
Kumiankka1 27v (mies 27v).............. ya 5/17, yk 12, km 2/18, km 5/18
Päppyrä 24v (mies 22v)..................... ya 1/18, yk2, ku 3/18
Helmi30 30v (mies 37)....................... ya 1/18, yk4
Önnö 27v (mies 27v)...........................ya 4/18, yk2
Evelin27 27v (mies 28)...................... ya 2/17, yk16
minäitse 31v.......................................ya 5/18, yk1
nipsu#5 25v (mies 21v)......................ya 5/18, yk1
tylleröinen_21 21v (mies 23v)............ya 5/18, yk2
Mansikka19 27v (mies 28v)................yk2
Lilja<3 22v (mies 24v)........................ ya 11/17, yk8
rust 33v (mies 35v).............................ya 11/17, yk 8
Sennay 28v (mies 33)........................ ya 5/18, yk1


Plussanneet 2018:

Eevve
26v (mies 28v), ya 12/17, yk2, plussa 1/18
Möörtsi 26v (mies 24v), ya 11/17, yk 3, plussa 2/18
Hiutale89 28v (mies 33v), ya 8/17, yk3, km 12/17, plussa 2/18
voittamaton 26v (mies 36v), ya 12/16, yk 10, hoidot 3/17-->, plussa 2/18
Jocrow 25v (mies 28), ya 5/17, yk8, plussa 2/18
Eela- 29v (mies 32v), ya 1/17, yk 12, plussa 3/18
Nadine88 30v (mies 29v), ya 10/17, yk 5, plussa 3/18
Aurorials 29v (mies 29v), ya 5/17, yk 10, plussa 3/18
mmii 29v (mies 37), ya 3/18, yk1, plussa 3/18
Joulutoive 23v, ya 11/17, tm 1/18, plussa 4/18
Karla89 29v (mies 35v), ya 8/17, yk 5, plussa 4/18
emppu11 26v (mies 26v), ya 11/16, yk 14, hoidot 1/18-->, plussa 4/18
Abby87 31v (mies 36v), ya 5/17, yk11, plussa 4/18
Syystyttö 27v, ya 5/17, yk 10, ku 12/17, plussa 5/18


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:

Karvakorvat 24v (mies 25v), ehkäisy pois syksy -17, "varmat päivät"/keskeytetty
Bambinen 27v, keskeytetyllä
Staar9 23v, keskeytetty/"varmat päivät", ya 12/18 tai alkuvuodesta -19


Taustalla:

ananasbananas 25v (mies 29v), ya 1/17, yk 4
Laurajy 25v (mies 26v), ya 1/18, yk 1
Minguliini 31v (mies 30v), ya 7/16, yk 16, hoidot aloitettu 8/17
Emmae 24v (mies 24v), keskeytetty, yritys alkaa syksyllä 2018


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
@syystyttö Onnea!

Pakko kysyä, kun itselläkin yrityskerrat vaan lisääntyy, että teittekö jotain erilailla tässä kuussa? Luin näiltä palstoilta pre-seed liukkarista ja vadelmanlehtiteestä ja molemmat on meillä nyt käytössä ja luotto on kova. Pelottaa vaan, jos taas saa pettyä.
 
  • Tykkää
Reactions: syystyttö
@rust Mulla oli nyt tän kierron ja viime kierron ajan käytössä tuo vadelmanlehtitee. En tiiä sitten auttoko asiaa :D tuo liukkari olis meilläkin lähtenyt testiin, jos ei ois nyt plussaa tullut :) Meillä kuitenkin ehkä eniten auttoi se, että ei ajateltu asiaa ollenkaan. Tammikuun plussa tuli kun meillä oli asunnossa täysremontti ja se vei kaiken energian, nyt sitten keskityin tosiaan koiran hankintaan. :notworthy:
 
Hei @rust! Meillä ei ollut käytössä mitään kikkoja kuten tiettyä juomaa tai tuotetta. Ovista en tikuttanut mutta tunsin, ja talleteltiin just oviksen aikoihin ja seuraavana aamuna. Jäin makoilemaan sänkyyn vartiksi seksin jälkeen kun olen kuullut sen mahdollisesti auttavan (mutta en nostanut jalkoja ylös kun se on kuulemma ihan vain myytti). Otin kierron aika rennosti, ei ollut työkiireitä, kävin hieronnassa ja ystävien kanssa terassilla, nukuin hyvin. Raskautumista ajattelin kyllä aika paljon, mutta en ihan niin pakonomaisesti tai päivittäin kuin jossain aiemmissa kierroissa.

Niin ja tää on varmasti täysin sattumaa, mutta myös edellisellä kerralla kun raskaus alkoi (vaikka oli sitten kohdunulkoinen), miehen kanssa oli just ovisiltana kamala riita ja tärppi tuli mahdollisesti sovintoseksistä. Näin tässäkin kierrossa. En kuitenkaan suosittele kokeilemaan tätä keinoa :D:D
 
Oon taas ollut hetken pois niin tulee jäljessä kommentit mutta..

Edit: apua mä kirjoittelin tänne jo ihan mitä sattuu, nyt muokattu kuntoon.

@Kumiankka1 @syystyttö isot onnittelut ja tsempit :love: @Önnö toivotaan että sunkin piinapäivät päättyy onnellisesti :)

@Toiveli Täällä sama juttu, koskaan ei oo plussaa tullut tikkuun ja välillä kyllä harmittaa jo. Toivotaan että tää olis teidän (ja meidän) kierto! :)

Täällä odotellaan menkkoja. Tuntemusten perusteella pitäis alkaa ihan lähipäivinä. Olin tähän taas kyllä varautunut mutta pettynyt olo on silti :unsure: ens kierron ovis (kuten tämän kuluneenkin) sattuu miehen reissun kans päällekkäin joten saa nähdä päästäänkö edes piinailemaan. Kävin jo epätoivossani ostamassa Preseedin liukkarin ens kiertoa varten kun sitä on niin paljon kehuttu. Vähän on kyllä tunnelmantappajia ne ruiskut, voi olla että miehellä jää ne näkemättä :LOL:

Tsempit vielä muillekin uuteen kiertoon joutuneille (y)
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea ihanista uutisista @Kumiankka1 ja @syystyttö :love:

@önnö Mikä sinulla on piinapäivien tilanne? Toivottavasti pääset plussanneiden joukkoon :)

Täällä ei mitään normaalista poikkeavaa, odotellaan vain kuukautisien loppumista ja pohdin ostaisinko ulkomaille mukaan tuota pre seed liukuvoidetta, jos siitä olisi jotain hyötyä.. tuskinpa tulli on tästä kiinnostunut :D Olen huomannut, että katson nykyisin sivusilmällä jo lasten vaatteita sekä mietin heille nimiä, vaikka olin ajatellut jättäväni nämä siihen kun/jos plussa aikoinaan tulee :D
 
Anteeksi mut nyt ihmettelen että mikä tuo preseed buumi on? :eek:

Onhan se parempi liukkari siittiöille kuin tavalliset, mutta kuitenkin vain vähemmän siittiöille haitallinen. Parashan on aina mennä ilman liukkareita. Toki jos on pakko jotain liukkaria käyttää niin ymmärrän joo (n). Hämmennyin vaan kun useempi sen käytöstä puhu.


Täällä venailen akupunktioon, siitä jos sais vähän potkua kesän yrirykseen. Letroilukin taitaa kuitenkin jatkua jos nyt millään pystyttäs välttää inssireissuista koituva vaiva.
 
@Jennipä "Preseed liukuvoide suojaa siittiöitä ja auttaa siittiöitä liikkumaan siemennesteessä. Parantaa raskaaksi tulemisen mahdollisuutta." Mä ainakin ymmärsin, että auttais (n) En sitten tiedä, kun ei päästy testaan. Ei meillä siis liukkaria tarvita, mutta aattelin, että tuo jotenkin auttais siittiöitä kohteeseen :D Toivottavasti auttaa tuo akupunktio teillä! (y)
 
Täällä akupunktio takana. Kauheesti muistettavaa. Ruokapäiväkirjaa pyys pitämään, jossa näkyy mitä onne syönyt ja mihin aikaan. Pitäs syödä kolmen tunnin välein ettei kroppa stressaannu ruuan puutteesta :ROFLMAO:. Lisäravinteita pitäs syödä omega-3, jotain mammavitamiineja (joista saa useampia tärkeitä vitamiineja kerralla, sinkkiä ja seleeniä..) ja joditippoja ja käyttää mahdollisimman paljon hyviä rasvoja, oikein liioitellusti. Pitää varmaan alkaa popsii pähkinöitä aina kun tekee mieli herkutella. Samoin chian siemeniä pitäs käyttää ja vihanneksia. Ihan perus teveellisiä juttui tietty nää. Ja miehelle kans suositteli sinkkiä ainakin syötäväksi.

Kokeili pulssia ja ihmetteli, kun se oli jotenkin erikoinen. Kyseli useempaan kertaan milloin viimeks oon ottanut astmalääkettä. Lopuks muistin, että olin käynyt ottamassa jäykkäkouristusrokotteen eilen, jolloin tää totes ettei ihmekkään että pulssi oli erikoisempi :rolleyes:. Astmalääkkeen sijaan suositteli suolahuonetta jos pystyy sillä vähentämään astmalääkkeen tarvetta, vaikka ei voinut sanoakkaan, ettei astmalääkettä kannata käyttää.

Mitähän muuta. Maha oli kylmä, joten kuulemma aikoo kupata sitä jatkossa että verenkierto paranee. Ja aurinkoa pitäis ottaa vatsaan ja selkään :LOL:. Korvia katsoi ja totes että mulla on "kylmä kohtu" mikä tietty vähän jäi ahistaa :censored:. Samoin nimettömistä näkyi kylmä kohtu. Se sitten pisti niihin "kohtu kohtiin" korviin reikiä ja puristeli verta pihalle :cautious:.

Ja korviin sain magneetit stressiä helpottamaan.

Kauhee sepustus, mut tekee itellekkin hyvää kirjottaa käynnistä asioita ylös, niin ei unohda heti ihan kaikkea :X3:. Puolentoista viikon päästä uudestaan :D.
 
@Kumiankka1, @Jennipä ja muut - osallistunpa minäkin tähän Preseed-keskusteluun!

Uteliaana oon googlannut tuota myös, kun kuulin siitä, mutta ei se mikään ihmeaine taida olla. Vaikka keskustelupalstoilta löytää hypetystä "minäkin tulin raskaaksi heti kun aloin käyttää preseediä", ei kuitenkaan ole tietoa onko tärppi ollut sattumaa, onko seksiä ollut kierrossa (liukkarin vuoksi tai muuten) enemmän tai oikeaan aikaan tai ovatko ihan muut asiat elämäntavoissa tms. vaikuttaneet.

Tällaisen kriittisen kommentin löysin lääkäriltä Romper-raskaus- ja äitiyssivuston artikkelista: "Though not a pro-fertility supplement, Dr. Eyvazzadeh says Pre-Seed simply doesn’t kill sperm as much, and it doesn’t necessarily make them swim faster, better, or straighter. “If you take a sperm sample and apply, let's say, KY [lubricant] to the sample, the sperm will die within minutes. If you apply Pre-Seed directly to the sample, the sperm will still be able to move, but you will notice that if you compare to sperm not exposed to Pre-Seed, the not-exposed sperm will be moving much faster and more will be viable.”

Eli komppaan Jennipän kommenttia tässä. Jos liukkarille ei ole tarvetta, omat luonnolliset nesteet ovat parempia. Preseedin omalla sivustolla esitetyt prosentit ja tutkimukset perustuvat nimenomaan otantaan, jossa keskityttiin kuivuudesta kärsiviin naisiin - heillä liukuvoide varmasti avittaakin seksiä ja sitä kautta raskaaksi tulon mahdollisuutta :)
 
Mulla ainakin vaihtelee kosteus ihan miten sattuu. Kun osaisi ennakoida koska ovulimat olis hollilla niin se olis paras mutta tuntuu että ne menee aina ohi suun :whistle: viimeksi hommailtiin illalla kun aamulla oli jo tulleet ovislimat ja olin ihan varma että oltaisiin myöhässä mutta ei ihan oltukkaan. Nyt mietin miksi vieläkin valkovuoto on ihan tumman ruskeaa kun menkat loppu jo lauantaina. Vitsin kemiallinen on varmaan sotkenut koko tän kierron. (n)

Mutta en siis mene ostamaan preseediä jos siitä ei muuten ole mitään hyötyä :) Kiitos selvityksestä!
 
Pre-seedistä; meillä ollut perusliukkari käytössä vuosikaudet, sillä minulla kuivat limakalvot joka puolella kehoa eikä yhdyntä onnistu ilman. Lisäksi aiemmin vti-herkkyyttä, johon lääkäri suositteli liukkarin käyttöä ja auttoi myös siihen. Ostin yritystä aloittaessamme apteekista liukkaria, jota siellä suosittelivat neutraalina, mutta sen haju oli niin karmea että päätin tilata pre-seedin. Ne ruiskut heitin kyllä menemään, ihan tuubista suoraan on käytetty :D Ymmärrän kyllä @Jennipä että ihmetyttää, kun ei tutkittu tieto suoraan tue tuon käyttöä, mutta toisaalta, veikkaan ettei ihan kaikki akupunktiossakaan saamasi kommentit esim. kylmästä kohdusta ole lääketieteellisen tutkimuksen valossa merkityksellisiä - ja silti koit ne merkityksellisenä ;)

Täällä nyt torstaina dpo 10-11 ja kova halu olis testata, mutta vielä ainakin perjantaihin aion odottaa. Muutama päivä sitten oli jotain kuvitteellisia ”oireita”, mutta nyt ei kyllä enää mitään. Toisaalta perheeni muilla naisilla raskaudet olleet hyvin oireettomia, joten olen melko varma ettei minullakaan ainakaan alkuun kovin voimakkaita oireita olisikaan.
 
@Helmi30 kuten sanoin, jos on liukkarille tarvetta miks ei :D. Ja oon täs illan hirveen skeptisenä miettinyt tuota akupunktiokäyntiä, kuinka tosissaan kannattaa ottaa, etenkin tuota "kylmää kohtua" :ROFLMAO:. Oli kuitenkin piristävää vaihtelua länsimaiselle lääketieteelle, jossa jätetään toisarvoiseksi kaikki mistä ei ole kunnon näyttöä tutkimuksissa. Ja vaikka en oikein usko että siitä lapsettomuuteen on apua, toivon että ainakin stressiin siitä olisi :rolleyes:.
 
@Kumiankka1, voi ei! Oon todella pahoillani teidän puolesta :( Paljon voimia sinne! Toivottavasti olisi kuitenkin vain harmitonta alkuraskauden vuotoa :)

@Mansikka19 ja @Evelin27, kiitos kysymyksestä. Piinapäivät täällä jatkuu. Eilen oli dpo 11 ja tein aamulla testin, joka näytti negaa. Oireita ei oikeastaan ole ollut ihan sitä heti oviksen jälkeistä dpo 3-6 rintojen arkuutta lukuunottamatta. Eilen oli vähän huono olo, tuli sellainen kuvotus aina aaltoillen pitkin päivää ja pärähti yhtäkkiä hirveä nuha – jonka tosin pistän varmaan allergioiden piikkiin. Tänään en viitsinyt testiä uittaa, ehkä sitten huomenna, jossei menkat ala. Ei kyllä tällä hetkellä ole oireita kumpaankaan suuntaan. Ei myöskään ole mitenkään varmaa tunnetta siitä, että menkat alkaisivat tai että olisin raskaana. Tällä hetkellä molemmat tuntuvat ihan yhtä todennäköisiltä vaihtoehdoilta :D Onneksi ei kuitenkaan tarvitse enää pitkään piinailla (ainakaan toivottavasti?), oli tulos sitten mikä tahansa. Nyt jo kp47, niin vähitellen voisi vaan jo päästä tästä eteenpäin edes johonkin suuntaan :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä