♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Jennipä Ihanaa, että pikkuisella kaikki hyvin :love:

@sucrine Onnea yllätysplussasta! :love: Siirränkö sut jo plussanneisiin?

@Bambinen Onnea yritykseen! (y)

Mä oon laskenu oman kierron jotenkin ihan väärin :ROFLMAO: tajusin tänään, että oon merkannu flohon menkkojen alkamisen kolme päivää myöhässä, eli seuraavat alkaa jo huomenna. En tiiä mikä helteiden aivopieru on ollu, kun oon merkannu nuita, muuten en ees koko flota käytä kuukauden aikana :ROFLMAO: Ens kiertoon otetaan taas jotain kotikonsteja käyttöön, kun kesä on mennyt näin rennosti.
 
  • Tykkää
Reactions: sucrine
Onnea @sucrine!

Kiinnostavilta kuulostaa nuo sovellukset, joista täällä ollu puhetta. Itsellä tosin vähän heittelee kierrot, ja oviksen tunnistan oireista aika hyvin, mutta tietojen säilytyspaikkana voisi olla oiva joku appi. Nyt vaan merkkaan kalenteriin M kun alkaa menkat ja O sille päivälle kun tunnen oviksen.

Täällä tylsä kierto menossa, ovis oli tosi myöhään kp 23 ja talletteluja tehtiin sitä ennen vain kp 20 ja sit olinkin reissussa kp 26 asti. Eli tuskinpa tärppää, ellei miehen siittiöt sitten ole jotain panssaroitua sinnikästä laatua, joka pysyi kolme päivää elinvoimaisena :ROFLMAO: Oottelen menkkoja alkaviksi tällä viikolla joskus to-la välillä, eli 36-38 päivää pitkä kierto.
 
  • Tykkää
Reactions: sucrine
Ompa ihana kuulla @Jennipä :love:

Ystävälle syntyi eilen terve pieni nyytti! :barefoot: Voi kuinka tulee itselle ylitsepääsemätön vauvankaipuu :unsure:

Täällä pupuiltiin kp15, kp16 ja kp17. Ovisplussan sain digiin kp17 aamulla. Voi kuinka toivon, että tärppi tästä tulisi :whistle: Tänään dpo 0, eli pitkät piinapäivät edessä.
 
@Bambinen Mullakin oli rinnakkain Womanlog ja Flo. Onnea yritykseen! Mekin otettiin aluksi rennosti enkä edes tikuttanut ovista. Nyt tämä viimeisin tärppikierto oli ekaa kertaa oikein kunnon aktiivista yritystä.

@peanut_butter Kiitos!

@Jennipä Ihana kuulla. Odotan jännityksellä, miten oma tilanne etenee. Varhaisultra kiinnostaisi mutta en ole siitä silti varma.

@Kumiankka1 Kiitos! Voi siirtää. :love: Ja parempi kai sun tilanteesaa, että laskee mieluummin noin päin väärin. :D

@syystyttö Kiitos! Olen merkkaillut sovelluksiin myös tuntemuksia, jotta niitä oppisi tunnistamaan. Ihan mielenkiintoista.
 
@rosemarie Mullakin pahenee vauvakuume, kun näen kuvia toisten vastasyntyneistä pikkuisista (Facebook... :cautious:) ja yksi aika läheinen kaveri on nyt aika viimeisillään raskaana. Toisaalta on jotenkin hyväksynyt, että tässä saattaa vielä kestää, joten sitä vauvakuumeilua ja kateudenkin tunteita "kestää" tavallaan paremmin kuin ehkä yrityksen alussa, jolloin pieninkin vauvoihin liittyvä asia sai oman pakan sekaisin...
 
Tänään dpo 12-13 ja koskaan ei ole ollut näin pitkää luteaalivaihetta mikä positiivista!:)
En vain uskalla testata kun mahassa juilii ja ihsn sellainen olo että pian lorahtaa... Dpo9 sain negan ja senkään takia en halua testata... Ehkä perjantaina :X3: kovin on oireeton olo, että mietin voisiko edes olla raskaana...
 
@Paputoive ihana kuulla että teillä asiat on edenneet onnellisesti <3

@syystyttö tsemppiä uuteen kiertoon!

On tämä vaan kutkuttavaa :love: Nyt on kp 6, vuoto on ohi. Tilasin jo 12 kpl pc liuskatestejä ja pari puikkotestiä, koska tiedän että mä oon testien kanssa malttamisen suhteen ihan todella huono. :whistle: Ovista en ajatellut testailla ollenkaan, eikä tarkoitus oo tuijottaa kalenteria muutenkaan paljoa. Flo ennustaa ovista kp 15, mutta muiden kiertojen perusteella se tulee joskus kp 20. Jännittävää!
 
  • Tykkää
Reactions: Paputoive
Kiitos ja tsemppiä tähän kiertoon myös sulle, @peanut_butter! Mulla ei taida itseasiassa olla yhtään raskustestiä kaapissa, ja ovistestejä on pari, mutta niitä en yleensä käytä, kun tunnen oviksen melko hyvin. Yritän hillitä testausintoa sillä, ettei testejä yksinkertaisesti oo :D Nyt tässäkin kierrossa tuli aavistuksia ja "kummia oloja" js testaushimoja, vaikka tiesin ettei edes oviksen aikaan puuhasteltu. Säästin tällä kertaa rahani kuitenkin!

Toivon tästä kierrosta vähän lyhyempää, kun edellinen oli 35, mutta ei sekään nyt mikään mahdottoman pitkä ole.

Lukeeko muuten muillakin tän tekstikentän yläpuolella "Hyvää joulua"? :ROFLMAO: Ja yhessä kahvilassa tällä viikolla mainostettiin isosti glögiä, miten se nyt voi näin aikasin olla?
 
Moikka kaikille! Vieläkö tänne mahtuu uusi haaveilija mukaan? :) Meillä yritys alkanut 6/18, nyt menossa yk 2, kp 16/?. Minä oon 27v, mies 43. Molemmat ollaan lapsettomia, ja yhteinen lapsi olisi enemmän kuin toivottu asia.

Lopetin minipillerit kesäkuun puolivälissä. Ensimmäinen kiertoni oli 38 päivää. Sen takia arvelin että tuskin vielä edes ovuloisin, kun kierto on sekaisin (pillereitä syödessä mulla ei ollu kuukautisia viimeiseen vuoteen, ennen pillereitä kierto 28-30pv). Flo-sovellus ennusti ovulaatiota tosi myöhäiselle tuon edellisen kierron pituuden vuoksi. Aloin kuitenkin huvin vuoksi tikutella muutama päivä sitten, kun kp11 olin tunnistavinani jotain ovisoireita. kp13-14 testissä näkyi hailakat viivat, kp 15 jo melkein yhtä tummat viivat ja tänään kp 16 tuli selvä positiivinen testi.
Mulla on nämä jutut vielä vähän hakusessa, jos tänään on positiivinen testi niin onko ovulaatio huomenna? Ja ylihuomenna sitten dpo1? Harmi kyllä ei päästä tätä ovulaatiota hyödyntämään. Kp 12 tallettelut tuskin mitään hyödyttää.

Mutta tämä antaa toivoa tulevaisuuteen, kun näköjään kumminkin ovuloin:) Olin nimittäin asennoitunut siihen, että hormonitoiminnan palautumisessa menee pitkä tovi ja että tuskin heti alussa ovuloisin.

Yritän etsiä itselleni ns. vertaistukiryhmää täältä netistä, kun vauvan yrittämisestä ei tiedä lähipiiristä kuin mun paras ystävä, enkä häntä viitsi joka päivä mun kuumeilulla rasittaa, ja Facebookin vauvatoiveryhmiin en viitsi liittyä, kun pelkään että tutut näkee mut siellä jäsenlistoilla. Ei tässä meillä muuta syytä ole salailla asiaa kuin se, että koemme ahdistavaksi sen että tulis varmaan jatkuvasti "joko nyt?" -kyselyjä ja mun mahan seudun kyttäämistä.

Miten tänne voi lisätä kuvia?
 
Viimeksi muokattu:
@Toiveli ihanaa ihanaa! :love:

@syystyttö tsempit alkaneeseen kiertoon(y)

@Apustaja tervetuloa joukkoon! Hienoa kuulla, että kierto on alkanut pelittää noin nopeasti ja toivottavasti ensi kierrossa sitten pääsee hyödyntämäänkin ovulaation! (y)

Sain ovulaatioplussan testiin viime torstaina, kp12, eli pari päivää aiemmin mitä normaalisti. Tuli siis plussa vähän yllärinä kun poikkesi vähän normaalista. Seksiä oli kp9, 11, 13 ja 14. Nyt sitten odotellaaaan:whistle: Mitenhän saisin ajatukset muualle kuin testailun odottamiseen?
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
[Nyt sitten odotellaaaan:whistle: Mitenhän saisin ajatukset muualle kuin testailun odottamiseen?
Itse vaan yritän tietoisesti olla ajattelematta tätä koko asiaa koska muuten alan stressata liikaa. Arkisin työt saavat aika hyvin asian pois mielestä. Mutta näin viikonloppuisin kun mulla ei ole muuta kuin aikaa niin huomaa että kyllähän tämä aika paljon mielessä on ja löydän itseni vähän väliä selaamasta keskustelupalstoja, ovulaatio-oireiluja, piinailijoiden oireiluja, plussakiertokertomuksia... :rolleyes:

Eilen illalla tosiaan sain "melkein" plussan ovulaatiotestiin (testiviiva oli toisesta reunasta vähintään yhtä tumma kuin kontrolliviiva mutta toisesta reunasta hiukan haaleampi, onko se silloin vielä nega? ), tänään aamupäivällä oli plussa (testiviiva hiukan vahvempi kuin kontrolliviiva). Iltapäivällä vielä huvikseen testasin, ja testi oli jo negatiivinen. Onko mulla tänään siis dpo -1? Yritän opetella näitä termejä, mutta oon vielä melko pihalla. :LOL:

Yritän lisätä kuvan testeistä.
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Minut voi siirtää plussanneisiin♡

Olemme todella iloisia mutta myös jännittyneinä, sillä minulla on jatkuvaa tiputtelua joka on välillä vähän runsaampaa. Verikokeessa hcg oli ~6000, joten uusi verikoe viikon päästä ja varhaisultra. Voi kun aika menisi nopeasti ja pääsisi tästä epätietoisuudesta!
 

Yhteistyössä