""*~Esikoishaaveista Plussanneet 7~*""

BB hyvä että pääsit neuvolaan :hug: ja siitä lekuriin..ei noilla paineilla oo hyvä kotona kärvistellä..ja tosiaan niiku muutki mammat on sanonu niin jos tää raskaus aika olis meijän vallassa ni kaikki menis hyvin kaikilla loppuun saakka..ei siitä kannata pahaa mieltä ottaa jos keho ei vaan enää jaksa..sie oot jo nii pitkällä että oot hyvin jaksanu tänne saakka :hug: ja ei kannata pelätä käynnistystä, ite menisin vaikka heti jos antasvat :D oon niin kypsä jo tähän olooni. Ja se on tutkittu et käynnistys ei oo oikeestaa sen kivuliaampi kuin spontaani käynnistys, varmasti menee hyvin =) !
Vilma teillä reissu heitetty ja näköjään hengissä selvisit vaikka hermoo kiristikin ;) ..miekin meen seuraavan kerran "synnyin sijoille" kohan saan tän neitin ulos..haikee fiilis kyllä, teidän tunteen. Nyt vaan siulle suppari tuulia :D kun kerta jo kotiin ootte menossa, heh!
NIbbe siellä viellä kasassa..sama täällä o_O :wave: oon huomannu että vaikka kuinka juoksis pitki kaupunkii ni saldona ehkä nippa nappa pari suppari jotka tasan loppuu ko kotii pääset :kieh: et en oo enää ees viittiny lähtee kävelee..ku ei ne meikäl tehoo..
Alley hyvä että siellä masukin kaa jo parempi eikä suppareitakaan tuu niin paljoa =) Meillä miehen piti lähtee kahtoo metallicaa, mutta ei se sitte uskaltanu ku viikot jo näi pitkäl..harmittaa vaan et siltä jäi taas se näkemättä, ois voinu ihan hyvin lähtee ku ei tää laps synny ikänää!
Nasuli onko siula pitkäkii loma? Sit ku pääset lomalta ni siulaha taitaa alkaa mamma loma aika nopsaa =)

Joo täällä ei mitään uutta auringon alla..ja BB toi rusketuskii on jo vanha :D eli en oo jaksanu pitkää aikaa ottaa enää arskaa..ahistaa vaan aurinko, mikä tuntuu niin hassulta tämmöselle hullulle auringon palvojalle kuin minä B) :xmas:
Tää laps saa nykyään joka yö/alku yö "raivokohtauksia" siis se mättää tunnin putkee kauheeta settii mahassa..miulla hajoo maha ja alapää :'( se tekee niin kipeetä enkä saa sitä mitenkää loppumaa..se poraa päätä ja tuikkii nivusiin niin et taju meinaa lähtee..Oon vaan jo niin väsyny tähän.. :(
 
Moikka moi kaikille! :wave:

Mitens teillä viikonloput meni?

Me pidettiin miehenkanssa "häämatka" viikonloppua.
Lauantaina käytiin asuntomessuilla, siintä vantaalle hotelli flamingoon yöksi.
Ainut miinus oli tää mun hellittämätön pahoinvointi. Nyt se on siirtynyt niin että kaikki yöt oksettaa ja on paha olo, "hää-yönä" sain unta ehkä tunnin ja viis kertaa kävin oksentamassa. :x
Mutta sunnutai oli kuiteskii ihana, lilluttii kylpylässä kolmetuntia, käytii jumbossa shoppailemassa. Siellä oli tosi paljon alennuksia, sain polrn o pyretin fleecehaalarin -50% ja talvihaalarin -70% ja kaikkea muuta vähän pienempää ihanaa!

Sitten kotimatkalle mentii "ihan nopsasti" käymään ikeassa, sitten se venykin viideksi tunniksi ja masukki sai sen huoneeseen melkein kaikki tarvittavat asiat! uutta mattoa ja verhoja ja aivan ihana lipaston sen vaatteille ja säilytys koreja ja hyllyjä ja ja ja.... :heart: :D Nyt alkaakin melkee kaikki olemaan. Siskolta tulee hoitopöytä ja huutonetistä sänky. Vielä tarttee sitten lakanat ja muut pienet jutut. Mieskin jaksoi ihanasti munkanssa shoppailla ja olla innoissaa vielä :heart:

Nyt takasin töihin.

jenninho+masukas 18+1 (jo 19 viikko ja vieläkii oksentelen. Neuvolantäti sano että on vielä Normaalin rajoissa, kiva.)
 
Hei, hyvät neidit/rouvat/äidit!

Vaimoni, tulevan lapseni äiti, alias baby butterfly on tällä hetkellä Jorvin osastolla tarkkailtavana teille jo varmaankin tuttujen asianhaarojen vuoksi. Kun nyt itse tulin lopulta kotiin koiriemme luokse, tulin ilmoittamaan hänen pyynnöstään, että kaikki on kunnossa. Vauvaa ei vielä kuulu eikä näy, mutta tilannetta tarkkaillaan.

T: Innokas isä. =)
 
tyty: onneks voit lohduttautua sillä, että viimeisiä metrejä viedään. Ei se Kitku siellä enää kovin kauaa sinuu potki ja mätki (paitsi tietenkin seuraavat 20 vuotta, ihan eri talvalla vain). Jaksamisia ja haleja vielä hurjasti :hug:

BB: tiedän hyvin tuon "huono äiti" tunteen. Arvaa vaan kuinka täällä podetaan, jo miehenkin takia, "huono äiti" fiiliksiä, kun en raskauden ensimmäisistä päivästä alkaen oo tuntenu voivani ollenkaan hyvin tai mitään... Jatkuvasti sitä iteltäni kyselen, että mitä pahaa sitä oon tehny, että koko ajan on huono olla syystä tai toisesta (ja jos ei fyysisesti, niin sitten on henkisesti vaikeaa). Ehkä näille raskaudenkin kivuille ja säryille, huonoille fiiliksille ja mielialan heittelyille löytyy merkitys sitten lapsen syntyessä ja kasvaessa. Mutta älä turhaan pode huonoa omaatuntoa mistään, siulla viimeinen ponnistus (ai, miten kuvainnollinen vertaus!) on edessä, nyt lepäät vaan sitä varten...
Tosin sie taisit kyllä jo osastolle jäädä, kun ei oo aamuun kuulunu mitään :) Tsemppiä!!

Meille tuli tänään kantoliina postissa, jonka vähän yli viikko sitten tilasin Pikkuruulta. Oli kyllä ihan eri värinen mitä kuvittelin (tilasin beigen ja tuo kyllä näyttää enemmän sinapin keltaiselta), mutta onneksi sitä voi ainakin yrittää värjätä ja muutamassa pesussakin saattaa tuosta irrota hieman väriä... Nyt oottelen vain jo kuumeisesti, millon ilmottavat, että meijän matkarattaat on saapunu liikkeeseen, niin päästään hakemaan ne ja kaukalo.

Jenninho: kiva, että teilläkin alkaa jo hankintoja olla! Miusta ainakin tämä vauvan tulo jotenkin konkretisoitui lisää, kun alkoi kotoa löytyä vauvalle tavaraa... Eihän sitä meillä vielä paljon oo, mutta jotakin on mitä hypistellä. :) Niin, millaiset rattaat tilasit?
 
Kiitokset BB:n mies kun pidät ajantasalla, muuten täällä akat hyppii seinille :D Vie hänelle meiltä suuret tsempitykset! Kyllä teillä kohta on vauva maailmassa :heart:

TB, onnea eilisistä poksuista!

Jenninho, olet kyllä aika sissi kun tuota yrjöilyä jaksat! :hug:

tyty, joo kyllä mulla itku tuli.. Oli ne paineet muuten ihan sen psyykkisen rasituksen vuoksi korkealla, kotiin kun päästiin niin normaalit oli. Reagoin aika voimakkaasti asioihin.

Dsarial, mä olen harkinnut kans tuota Pikku Ruu kantoliinan tilaamista. Ajateltiin kysyä josko mun mummo ompelis meille liinan kun se vissiin meinaa polkasta singerillä mulle myös imetystyynyn :D

Kattokaa nyt kelloa ja perkele mä olen hereillä!!!! Vaikka oon ihan kuoleman väsynyt. Ja jotain nestettä mulla lirahtelee nyt housuihin, oonko mä menettänyt pidätyskykyni kokonaan.. Onneks aamusta on neuvolanlääkäri niin voin kysyä että mitähän se on. Supisteleekin..
 
Kä kä kä kääääk!! Täällähän tapahtuu! Hui! :D
vilmalle ja BB:lle Jättisuuret tsempitykset! :flower: :heart:

Tänne ei mitään uutta/ raportoitavaa. Suppareita edelleen. Muuten kaikki ennallaan.

Delfis ja pikkudee
22+0 POKS! B)
 
OTTAKAA MUT MUKAAN! |O

(ihanasti muotoiltu tuo BB:N miehen viesti. ) tulehan mr.Butterfly kertomaan BB:n kuulumisia mikäli kerkeet :) tsemppiä! :flower: =)

ja vilmalle myös! iih! :D

tyty
joo joskus tuntuu että olis parempi vaan huilata. mullakin kävely tekee parit lupaavat supparit ja sitte ne loppuu heti ku aattelee että sais jo alkaa tarkistaa sairaalakassia uudestaan. mutta ei tätä voi ikuisesti jatkua, sullakaan :hug:

oi ku jännittää BB: ja vilman puolesta :D nytkö jo tää meijän kuun ryysis alkaa ja kuu ei oo ees vaihtunu :D vaude!
 
VOI JEES :whistle: ! MIHIN kaikki mammat hävii.. :eek: missä Nibbe :wave: jätitkö siekii miut :D ?! Voi vitsi Vilma ku jännät paikat.. :hug: BB:kin osastolla..kiitos miehelle ilmotuksesta :wave: oon niin kade teille tytöt ku pääsette jo nyytin hakuu..tosin toivotaan että BB:kin saa nyytin eikä tartte turhaa kärsii paineita.

Mie oon täällä viel yliajallakii... :ashamed: voi ketutus..eilen mies paineli synnytystä edistäviä akupisteitä ( se on viel erikoistunu toho hermorata puoleen..tosin itsepuolustus mielessä mutta kuitenkii ) ja saldona masussa pieniä sähköiskun tyyppisiä nippailuja..ei muuta :kieh: ei supparin supparii..ma teen kuolemaa.. :headwall: !

Kiitos muille zempityksistä..ne tulee tarpeeseen! Lähetään tänään miehen kaa ampumaan.. =) jotain muuta ajateltavaa..ei ookkaa tullu pitkää aikaa käytyy..hyvä ilma mennä ulkoradalle paukuttelee.

Tyty ja Kitku 39+2
 
Muuten kuinkas se olikaan.... koska sulla nibbe alkoi ne supistelut kun jouduit lepoon?

Sinäki mokoma tyty lähiaikoina meidät jätät!

Jatkan tuota edellistä kommenttiani.... Siis meitähän jää tänne vähän! Pitäiskö mennä puhaltelemaan kuumeilupuolelle ++++puhuria??!!
 
Delfis tänne jää yllättävän vähä porukkaa..tai ei ainakaan niin aktiivista :/ tuntuu et aika vähän on plussia ropissu tuola kuumeilu puolella..käyn sielä sillon tällön kurkkimassa et miten sielä edistytään..
 
tyty juu en minä mihinkään oo menossa :D

mäki mietin tässä yks päivä että ei tänne jää paljoo ketään, ja vauvakuumepinossaki on ollu paljon hiljasempaa verrattuna siihen mitä se oli. pitäskö alkaa kampanjoimaan kovemmin :) no mut kiharapää tulee kohta tänne, mä tiedän että mä oon sanonu sen ennenki, mutta mä tunnen sen vanhoissa luissani!

delfis nyt pitää oikein neuvolakortista kattoo miten se oli. mä muistan että viikolla 18 tai 18 on supistellu jo aika hyvin. katsotaanpas. viikola 27 ultrassa näky että kohdunkaula oli lyhentyny, eli siitä kolme viikkoa taakseppäin niin viikolla 24. viikolla 22 ei ollu mitään erikosita, sillon mä olin osastolla kun oli kovat kivut alavatsalla oikealla.
 
Delfis neuvolassa kannattaa mainostaa noita suppareita, niin ne osaa sanoa että pitääkö huolestua, ja parhaassa tapauksessa ne laittaa sut kontrolliin niinku mulla. :) ei ne ihan ekalla kerralla sanonu kummempia, mutta kun soitin kerran ja kerroin että niitä on nyt tullu kauemman aikaa ilman taukoja niin sitte pääsin.

se on tosi ahistavaa ku supistaa liian aikasin ja ei tiiä että tekeekö ne mitään vai ei. mullahan ei ollu alussa kivuliaita suppareita mut kyllä ne vaan pehmitti ja lyhens kohdunkaulaa. :hug:
 
Oon saanu ne nyt uskomaan, että supistelee kun on sata eri pissapurkkia kuskattu ja kaikki muu suljettu pois. Nyt oon 2viikkoa ollu saikulla. Torstaina seuraava neuvola. :)
On ollu kyllä kumma kuinka saanu taistella, että asiaan reagoidaan jotenki. Mullahan alkoi nämä viikolla 17 ja neuvolatäti sanoi suoraan, että ei voi olla niin aikasilla viikoilla... :eek:
 

Yhteistyössä