**Esikoishaaveista plussanneet**

Heipähei taas :wave:

onkos teillä maaliskuissa tullut jo parempia uutisia?

neulanen Mulla kanssa maha vaivaa jo :) mahallaan ei voi olla ja välilä selälläänoleminenkin tuntuu todella epämiellyttävältä, kiertoliikkeitä ei pysty enää tekemään, kun tuntuu sellaselta repivältä.

pokemoni ja naneni Kiitoksia :heart: Kyllä sitä tosin aika voi pitkäksi tulla, kun sinänsä mitään tekemistä ole. Täytyy yrittää joku päivärytmi pitää yllä..

sane Paljon jaksamista sinne :hug: hyvähän se on hakea sairaslomaa, jos tuntuu, että ei jaksa :hug:

naneni onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:

mömmömöö toivottavasti jalka jo parempi, vai ootko joutunut lepoon? :hug:

pokemoni hyvä, että sait nätteen likistettyä ulos :D Olis se ollut tylsä tulla uudestaan antamaan taas näytettä :) ja hyvä, että ultrassa kaikki kunnossa ja mieli rauhallinen :heart:

toksoplasmoosista Meillä kanssa kaksi kissaa ja meille sanottiin, että jos kissat olleet yli puolivuotta ja ovat sisäkissoja, niin luultavasti on jo sairastettu tauti tms, että vaaraa ei ole, eli ihan huoletta olen astioita tyhjentänyt, huolehtinut vaan sen jälkeen, että tulee kädet pstyä erittäin hyvin :)

repäsykivuista Itsellä niitä ei juurikaan tullut.. :) ehkä muutama :)

tupunen tsemppiä selkäkipujen kanssa :hug: toivottavasti olo helpottunut hieman :hug:

himoista ÄH! oon ihan pettynyt, kun ei mulla ole tullut mjitään hirveitä himoja, alkuvaiheessa huononolon takia teki mieli mehujäätä, että jostain sai jotain ja mansikoita, mutta muuten ei kyllä ole mitään ilmaantunut :/ suklaata on nyt tosin tullut syötyä aika paljon tälläviikolla :ashamed: Nyt pitää sekin pahe lopettaa, tosin painoa ei ole tullut yhtään lisää vielä ja huomenna mennään jo puolessavälissä :eek: mutta kerkeehän sitä tulemaan :whistle:

moumou Hyvä, että olo parempi, toivottavasti yskin siitä taittuu :heart: ja tsemppiä maanantain ultraan :heart:

(.) Meidän kämppä meni sitten eilen myyntiin ja tehtiin tossa viimeviikolla ehdollinen tarjous rivarikolmiosta, joka hyväksyttiin :heart: enää pitää vaan oma myydä ja toivoa, että kukaan muu ei osta sitä rivaria :p 6 päivää rakenneultraan aikaa :heart: Tänne ei oloon mitään sen kummempaa, odottelua vaan, että aika kuluis ja pääsis jo lomamatkalle ja sen jälkeen muuttamaan =)

piupula ja leevi 19+6 *huomenna poksuu puoliväli :heart: *
 
Täällä on kyllä paljon toksoplasmoosia miettineitä, eiköhän meillä kaikilla mene sen suhteen hyvin :) Toksokokeissa käyneet, kertokaahan sitten vielä tulokset ihan mielenkiinnosta :) Onkohan se edes kauhean yleistä sairastaa...

moumou
, no hui, kuinka ne sillai piikillä tökki :eek: Mulla olis varmaan jo taju lähtenyt...

Piupula on jo pitkällä! Yritetään tulla perässä :) Ja onnea kämpän myyntiin!

Maaliskuisissa
huono onni vaan jatkuu :( Just kaksi tippui taas pois, toinen nt-ultrassa :( Toinen muuten oli InnoM, joka meidänkin listoilla näyttäisi olevan, eli hänet voi varmaan ikävä kyllä poistaa :( (suuret pahoittelut tätä kautta, jos pinoa luet...)

Kyllä vaan alkaa vähän oma nt-ultra jänskättää... Mutta ei auta, ensi viikkoon on odoteltava.

Kaikille jaksamisia! :heart:

Heipa 11+2
 
Anteeksi, olen laiska ja kopioin toisesta pinosta. Päivityksetkin menee varmaan taas viikonloppuun, kun ei voi oikein tässä koneella olla tän pirun migreenin takia...

Valitusta Eilen oli tosi hyvä päivä, kävin kaverin kanssa ostoksilla, oli neuvola ja koiran kanssa treenit. Ja mitä sitten kostoksi? Pahin migreeni sitten sen ekan kerran :ashamed: :kieh: Ystävät on vielä kutsuneet meidät tänään niille kylään ja sinne on tulossa melkein koko ystäväpiiri. Olen nukkunut koko päivän ja ottanut jo 2g panadolia, mutta eipä taida olla helpotusta luvassa.

Eikä tässä taas muuten mitään, mutta huomenna olisi U2 keikka Helsingissä. Liput ollaan ostettu jo vuosi sitten ja tätä on odotettu kuin kuuta nousevaa. Mähän en tätä missaa, oksennan sitten vaikka siellä jos se siihen menee. Aiemmin mua mietitytti miten jaksan koko keikan ja jonotukset kun vessoja on vähän, mutta taidan kyllä ottaa nyt sitten oksennuspussinkin mukaan, mulla kun se oksentelu on tupannut tulla aina pari päivää päänsäryn jälkeen. Että mukavaa keikkaa ja hemmotteluyötä hotellissa :ashamed: :'(

Pakko mennä takaisin nukkumaan, sori kun ei pysty nyt kommentoimaan muita :ashamed:

(neuvolassa kaikki oli hyvin, hb oli vähän noussut, mutta rautaa pitää syödä edelleen. Mieskin kuuli sydänäänet ja siellä toinen potki laitetta ihan innoissaan :D )

neulis ja klöntti 17+1
 
Piupulalle paljon onnea kodinoston kanssa, mekin muutettiin 1,5 vuotta sitten rivarikolmioon ja on tää kyllä ollu niin ihanaa, on oma pieni piha muttei kuitenkaan niin paljon huolehtimista kuin omakotitalossa kun on taloyhtiö.

moumouta
on kyllä tökitty ihan tosissaan :D huh!

InnoM: suuret pahoittelut täältäkin, on se vaan väärin :'( Paljon voimia koko perheelle! :hug:

Heipa
: tokso oli nega täällä.

neulainen: toivottavasti olo helpottuu ja keikka menisi hyvin!

ON: Voi tuota miestä, sillä on konferenssimatka tulossa viikon päästä ja oli vahingossa sanonut mulle päivät väärin joten olin varannut sen neuvolalääkärin sitten siihen päälle. Miestä harmitti ihan tosi paljon että missaisi sen, joten soitin sitten neuvolaan ja pyysin uuden ajan. No onneksi soitin, se aika olisi peruttu joka tapauksessa kun lääkäri ei olisikaan ollut silloin paikalla ja uusi aika saatiin jo ensi maanantaille :) Kivaa kun ei tarvitsekaan odottaa niin pitkään!
Huomenna on jo perjantai ja sitten on taas viikonloppu, ihanaa!

pokemoni & myttynen 13+2
 
Heipa hyvä että joku tajuaa miettiä noita nt-ultran tapoja. Itsellä ei ole käynyt mielessäkään miettiä mitä kautta ultraavat ja kannattaako käydä vessassa vai ei! En tiedä pitääkö vielä varmistaa neuvolasta, vaikka täällä tuntuu kaikilta ultranneet mahan päältä ainakin alkuun? Ultraan on siis vielä melkein kaksi viikkoa aikaa, mutta kovasti sitä jo odottaa, että saisi taas jotain varmistusta, että asukki pysyy mukana.

Piupula toivottavasti saatte asunnon myytyä ja muutettua pian uuteen kotiin =)

neulainen pikaista paranemista migreenin kouriin!

Mulla on siis ollut nyt jotenkin tosi epätodellinen olo! Kun pahoinvointi loppui vitamiineja vaihtaessa ja aloitin työt melkein samaan aikaan, niin raskausoireet ovat tuntuneet hävinneen. Rinnatkaan eivät ole enää niin kipeät kuin aikaisemmin, joten välillä jopa unohtaa olevansa raskaana. Tällä viikolla tuli jonain aamuna rusehtavaa valkovuotoa, mikä säikäytti tosissaan, mutta olen jotenkin saanut tyynnyteltyä itseni. Vuotoa tuli siis todella vähän muutamana päivänä ja kalenteria katsellessa voisin arvella kuukautisten osuvan tälle kohdalle. Haluan kuitenkin ajatella masussa olevan asukin kunnossa kunnes toisin todistetaan, joten parin viikon päästä oleva ultra alkaa varmasti jännittämään, kunhan päästään vähän lähemmäs. Oireista on varmaan jäljellä ainoastaan mahaan sattuminen. Välillä on siis kipeä, mutta edelleen pikemminkin menkkatyyppistä juilimista kuin repäisykipuja.

Miehen sisko toi viime viikonloppuna mammavaatteita ja jotain kertonee nykyisestä elämäntahdista (tai väsymyksestä töiden jälkeen), kun en ole vielä edes käynyt vaatteita läpi! Yhdet housut oli ilmeisesti ollut käytössä melko alkuvaiheessa, toiset vähän myöhemmin ja farkkuhaalarit loppuvaiheessa. Toppi, masutuubi ja rintojen lämmittimet (?) oli ilmeisesti myös kassissa mukana. Tällä viikolla on ollut vieraskin kylässä, joten en ole viitsinyt alkaa kassia penkomaan. Ehkä sitten viikonloppuna, kun jään välillä yksin =) Viikonloppua olenkin odottanut kuin kuuta nousevaa, koska ensimmäinen työviikko on ollut melko rankka. Töiden suunnittelua on toki luvassa viikonloppunakin, mutta se voisi hyvällä tuurilla helpottaa sitten ensi viikon jaksamista!

pMyy rv10 POKS
 
Pikakuulumisia :D

Me kannettiin tänään kotiin pinnasänky+ muuta kampetta! :heart: Tosi omituista. Pähkinä valtaa meidän kämppää jo pari senttisenä useita neliöitä :LOL: Saatiin siis kaverilta vähän käytettynä pinnasänky+reunapehmusteet+patja+peitto+pinnasängyn päälle laitettava hoitoalusta+makuupussi+vinopino lakanoita 120 eurolla :) Hyvä diili... Käytiin jo nyt hakemassa pois, kun kaveri halusi päästä tilaa vievistä kamppeista eroon.

Huomenna me lähdetään reissuun! Eli huomenna miehen suku ja mun äiti kuulee uutisen. Meinaa kyllä jo jännittää... Mies osteli mummi+vaari mukit tuleville isovanhemmille ja niiden kautta nuo sitten saapi hoksata jutun juonen. Löydettiin vielä lahjapaperia jossa on sattuvasti kukkia ja mehiläisiä :D

Mulla ei ole edelleenkään kummempaa pahoinvointia ja tutut vaan ihmettelee loistavaa vointiani. Tuntuuhan tää aika onnekkaalta :) Toivottavasti ei tulisi nyt myöhemminkään mitään.

Plink & Pähkinä 9+0 POKSISTA!

 
Heipa, pokemoni ja pMyy Kiitoksia :heart: nyt peukut vaan pystyyn, että menis ennen matkaa :p matkaan siis aikaa 2viikkoa :whistle: tai sitten viimeistään matkan aikana, ollaan kaksi viikoa :)

innoM Pahoittelut myös täältä :'( Paljon voimia ja haleja seuraaviin viikoihin :hug: :hug:

Heipa Hyvää vauhtia sieltä tulaan, vaikka perässä tuletkin ;) :heart:

neulanen Jaksamista sinne :hug: toivottavasti olo paranee, eikä tarvitse U2:n keikalla pussiin oksentaa :x :hug:

piupula ja leevi 19+6
 
Plink ihanaa saada jotain vauvakamaa kotiin =) Tekee odotuksesta varmasti jotenkin entistä konkreettisempaa. Itsekin toivon, että jostain löytyisi sitten aikanaan halvalla hyviä tavaroita =)

Oli pakko tulla manaamaan omia kehuskeluja :| Kun päivittelin eilen kuulumisia, niin pian alkoi olla olo taas huonompi ja lopulta päädyin vessaan oksentamaan. Toissailtana olo oli myös huono, mutta arvelin tuolloin olon johtuneen verensokerista, joka heittelehti päivän aikana verikokeiden takia. Ensin oli syömättä, sitten söi kunnolla ja sitten taas pitkään syömättä. Tuolloin ei onneksi tarvinnut oksentaa. Toivottavasti eilinen oli vain joku tilapäinen huonovointisuus, koska raskauteen ja töihin liittyvässä väsymyksessä on jo tarpeeksi tekemistä. Tänään on olo ollut siis oikein hyvä, vaikka alkuun pelottikin hieman alkaa syömään taas kunnolla. Illalla olen vetänyt taas sipsejä ja 50 gramman salmiakkiannostani, joten mitään arastelua ei ole kuitenkaan havaittavissa =)

Tänään seisoin peilin edessä ja yritin miettiä onko vatsa kasvanut vai ei. Olen siis normaalipainoinen, mutta pieni kumpu vatsanseudulta löytyi jo ennen raskautumista. En vielä ole tullut oikein mihinkään lopputulokseen onko kumpu kasvanut vai kuvittelenko. Kasvu voisi kyllä johtua tämän viikon vieraastakin, koska on tullut herkuteltua ehkä enemmän kuin olisi tarve :ashamed:

Tulin puolisen tuntia sitten suihkusta, rasvasin itseni ja taidanpa lähteä rasvaamaan uudestaan. Huomaa syksyn tulevan, kun iho kuivuu entisestään! Mukavaa viikonloppua kaikille =)

pMyy 10+1
 
Nosto ja merkkaus! =)

Mulla on ihan mieletön väsymys ollut koko viikon. Eilen nukuin 4 tunnin päikkärit ja sit perään 11 tunnin yöunet ja nytkin väsyttää :/ En nyt jaksa sen enempiä kirjotella. Tsemppiä kaikille!!
 
moumou Tuo kuulostaa ihan samalta mitä mulla oli vielä pari viikkoa sitten, aivan järkyttävä väsymys. Nukuin 8-9h yöunet, käväisin töissä ja sitten kotona 3-4h päikkärit. Ja tätä jatkui monta päivää.

innoM Lämpimät pahoittelut täältäkin :'( :flower: Voimia.

Puhuin tuossa yhden kaverin kanssa, jonka kuopus on 1,5v nyt ja heiltä saadaan ainakin pinnasänky ja muuta rompetta :) Vaunut ja turvakaukalo on sellaset, mitkä haluan ehdottomasti ihan uusina, mutta muuten vaatteita ja tuollaista voin hyvin ostaa kirppiksiltäkin. Muutenkin miehen kanssa ollaan yhtä mieltä siitä, että yritetään hommata mahdollisimman paljon sellasta (etenkin uutta) tavaraa, mitkä sitten kasvaa lapsen mukana ja kestää käytössä vuosia. Esimerkiksi Tripptrapp-tyylinen syöttötuoli (Emma-merkkinen täsmälleen samanlainen maksaa vaan murto-osan) ja sitten halutaan Doomoo- merkkinen säkkituolisitteri, johon rakastuttiin ihan totaalisesti viime keväänä Lapsi-messuilla käydessä vaikkei sillon ollut vielä edes pilkettä silmäkulmassa :D Aivan mielettömän sulonen ja kuulemma käytössä toimivakin vielä. Mies tahtoisi sellaisen itselleenkin :D

Oma olo on edelleen ihan hyvä, mutta nyt oon ollut tosi herkkistuulella viimiset päivät, vedän herneet nenään ja saan kunnon itkupotkuraivarit ihan pikkujutuista ja ihan tyhjästäkin... :headwall: Mies on vaan ihan tosi paska eikä osaa yhtään mitään :D Ja ukko helisemässä, että mitä mä nyt sanoin/tein tai jätin sanomatta/tekemättä. Puuh. Toivottavasti tää ei jatku pitkään!

Nanski ja toukka (siitä tuli nyt toukka jostain syystä ) 12+3
 
Ilmottaudunpa minäkin tänne.

18.8 plussasin, kp tais olla 25/28, mutta oli niin varma tunne, että olen raskaana. Vahva plussahan se sieltä tuli. :) Hieman on sekava olo, ei oikein tunnu todelta, pitäisi varmaan neuvolaan varata aikaa, jotta saisi virallisen varmistuksen tälle raskaudelle.

Ikää löytyy 28, ja ensimmäistä todellakin odotetaan! :D

-Freyja ja tuntematon matkustaja 4+2
 
innoM Pahoittelut täältäkin ja jaksamisia. :hug:

Huomenna ensimmäinen neuvola ja hiukan jännittää vaikka mitään jännitettävää ei ole. :)

Aikaisemmin kerroin, että en ole joutunut oksentamaan, mutta tänään aamulla piti halailla vessanpyttyä. En ollut ehtinyt edes syödä mitään joten eihän sieltä kunnolla mitään tullut. Siinä sitten yökin ja vesi valui silmistä. Vieläkin on veren maku suussa, kun nielu ärtyi.

Almukka ja mannaryyni 9+5
 
Freyja: tervetuloa mukaan! Ja isot onnittelut plussasta! :heart:

Ja ihan suoraan omaan napaan, aamulla oli neukkulääkäri ja siellä se sydän jumpsutti :heart: Löytyi syke ihan tosi helposti, kohtu on eteenpäin kallellaan joten se varmasti helpotti. Kaikki ok, hiivaa vähän havaittavissa. Ylihuomenna täytyy soitella tuloksia.

Puhhuh, taas maanantai. Vielä kaksi viikkoa ja sitten alkaa kahden viikon loma :heart:

Voimia kaikille pahoinvoinnin kanssa kärvisteleville :hug:

pokemoni & myttynen 13+6
 
APUA!! Mulla on tunnin päästä ultra ja mua jostain kumman syystä jännittää ihan hemmetin paljon!!!!!! En oikeen pysty keskittyyn töihinkään nyt...noh 10 min päästä lähden ajelemaan. Wish me luck!

Tuun sit kertoon miten kävi.
 
Kiitos Almukka ja Anna tsempityksistä!!

Kaikki hyvin, siellä se 8cm pitkä ihmisenalku köllötteli tyytyväisen näkösenä :heart:
Koko vastas tänään 12+2 eli laskettu aika muuttuis muutamalla päivällä, mutta sitä ei siis kuulemma vaihdeta.

Mulle voi siis päivittää lasketuksi ajaksi 3.3.2011, itse olen 29 v (ehdin tosin täyttää 30 ennenkun vauva syntyy) ja en vielä tiedä missä synnytän :D

Anna-79 Toivottavasti sinäkin tuot hyviä uutisia =)

Neulanen Miten kävi, jouduitko oksentamaan U2:sen keikalla? ;) Toivottavasti sait nautittua oikeen kunnolla, oli kuulemma aaaaaivan mahtava keikka.

Niin ja tervetuloa uusille!! :flower: Nyt pitää jatkaa töitä, mut keskittymiskyky on edelleenkin pyöreä nolla :whistle:
 
:wave: :wave: Pikainen ilmottautuminen että hengissä ollaan!

Freyja Welcome! :flower:

moumou Ihkuja ultrauutisia! :heart:

Anna-79 Tule pian kertomaan uutiset!

Mulla huomenna np-ultra klo. 9:50, jännittää ihan hirveesti vaikka tää onkin meille toinen ultra. Kuitenkin ihan hirvee hinku nähdä se pikkuinen jo uudestaan ja todeta, että kaikki on hyvin...

Mariaana & papu 12+0 *poksistapoks*

(toinen kolmannes alkaa, missä se energia viipyy |O )
 
tervetuloa Freyja! Sitten kun olet laskeskellut tuota laskettua aikaa, niin ilmoita se tummennettuna täällä, samoin sun ikä ja synnytyssairaala. Lisään sitten tohon etusivun listaan!

moumou Onneksi olkoon hyvistä uutisista! :heart:

Onnea Annalle ja Mariaanalle ultriin! :heart:

Juu, U2 keikka meni perjantaina hyvin! Ainoa miinus oli kovat penkit ja mun selkä :/ En oksentanut, vaikkakin välillä valot oli sellaista luokkaa, että oli pakko pistää silmät kiinni :D

Ei täälläkään ole mitään energiaa näkynyt :D Tai ehkä jonkinlaista energiaa, mutta päänsärkyjä on vieläkin ihan liikaa, ja ne vaivaa eniten. Mies aloitti tänään lomansa jälkeen työt, ja mulla alkoi sitten kunnon työttömyys. Nyt olen yrittänyt metsästää vanhasta työpaikasta palkkatodistusta liittoa ja päivärahaa varten, olen vähän ommellutkin ja käytiin koiran kanssa kunnon lenkilläkin. Eli tylsää täällä, jotain aktiviteettia pitäisi löytää.

(tamperelaiset huom! Huomasin Tampereen napapiirillä olevan avoimet ovet 1.9, ja ajattelin mennä tutustumaan toimintaan. Kyseessä on siis odottaville ja perheellisille äideille tarkoitettu paikka missä on erilaista toimintaa. http://tampereennapapiiri.fi/ Onko kukaan tietoinen miten sisään lämpeävä paikka tuo on, uskaltaako mennä tutustumaan?)

neulis ja klöntti 17+5
 
kopioin tuolta huhtikuisista:
ultrakuulumisia: Hiukan hämmentynyt olo, sillä kesto 8+4 --> 6+4 (koko n. 6mm), :heart:-sykettä ei vielä ihan varmaksi voinut sanoa... Laskettu aika muuttui 14.4. Olen aika :( , koska en voi mitenkään saada laskuja täsmäämään, kun tiedän ovulaatio- ja rakastelupäivät. Nyt mietitään mennäänkö muutaman viikon päästä uudestaan katsomaan :heart:-sykettä, vai jaksetaanko odotta 3,5 viikkoa np-ultraan.

anna + röpsökkä 6+4
 
:flower: mermerk :flower: ihan hullu päivä / viikonloppu ollut, selkä- ja päänsäryt ilmaantuneet tänne myös, mutta päänsärky varmaan johtuu siitä, että stressi helpottanut ja selkä ilmoittelee siitä, kun rangan asento muuttuu.. Mutta huomenna paremmalla ajalla :heart:

piupula ja leevi 20+3 ja keskiviikkona rakenneultra :heart:
 
Ohhoh, mites täällä nyt toimitaan? :O ;)

Anna-79 Harmi, kun tuli niin epävarmoja tuloksia ultrassa. Eiköhän siellä kuitenkin ole kaikki hyvin. Tsemppiä seuraavan ultran odotukseen.

Piupula ja neulainen Tsemppiä särkyjen kanssa jaksamiseen! Toivottavasti ne helpottavat pian.

).( Tänään on nyt sitten käyty np-ultrassa. gallup alakautta tehtiin pelkästään täällä. Siellä se kaveri kovasti joraili. Mittaa oli 5,5 senttiä, kuultiin syke ja niskaturvotus oli 0,6 mm eli ok. Kyllä siinä vaan niin herkisty, että kyyneleitä sai pyyhkiä... :heart: Mitan mukaan ikää oli 12+1 eli päivälleen sama tulos kuin aikaisemmassa ultrassa 3 viikkoa sitten. Lasketuksi ajaksi jäi kuukautisista laskettu 3.3. mutta itse lasken (ja täällä sivuilla saa olla) tuosta pää-perämitasta laskettu 7.3.

Mariaana & papu 12+1

p.s. on tää elämä niin ihmeellistä... :rolleyes:
 
On pitänyt tulla kurkkimaan mariaanan ultrakuulumisia mutta täällähän on täysi remppa ollut meneillään! Ihan uusi lookki palstalla, kauheasti kaikkia uusia hilavitkuttimia! :) Mutta nyt onkin näemmä ihania uutisia, onnea mariaana!! :heart: Ja ihania uutisia myös moumoulla!

Annalle suuret rutistukset, toivotaan hirmu kovasti että tulos ei merkitse mitään vakavaa, vaan jostain syystä ovis on ollut myöhässä tai mittaus on mennyt mönkään... Jos vaan budjetti sallii niin itse tuossa tapauksessa menisin jo aiemmin ultraan, 3,5 viikkoa on pitkä aika olla epätietoisuudessa : /

neulainen, mulle on ihan uusi tuttavuus toi napapiiri :O Täytyy tutustua... en kylläkään oikein avointen ovien päivään pääse, kun istun toimistolla 9-17 :(

Huhhuh, huomenna nt-ultra klo 15, vielä siis kokonainen vuorokausi sinniteltävänä... voi mennä huominen työpäivä vähän muissa ajatuksissa! Toivottavasti saan teidän perässä hyviä uutisia.

Heipa 12+0 *poks*, tämäkin päivä koitti vihdoin :)

Muoks. niin ja Freyalle tervetulotoivotukset! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
(ihan kamala tää uus sivusto, kaikki hymiöt näyttää mulla ainakin n. 20cm... ja tänään oli sellanen päivä, että olisin tarvinnut teidän tukea, mutta ei ole päässyt lukemaan/kirjottamaan/hakemaan vanhoja keskusteluja)

(.) Varasin uuden ultran ens viikolle 7+6 ja toivon kovasti, että pikkuinen olisi kasvanut ja syke näkyisi... Neuvolassa ei oltu kovin symppiksiä, käskivät soitella ultran tuloksia ja mietitään sen jälkeen milloin mennään np-ultraan, se 16.9. ( 10+0) peruttiin... Nyt epätietoisuutta ja oireiden haeskelua viikon verran.

anna ja röpsökkä 6+5
 

Yhteistyössä