Esikoista yrittämään 2011

Köppiäinen köpsis onnittelut ompsis! :)

Täällä on vähän runosuoni tänään pursunnut vallan ylitte äyräiden.
Päätä särkee, selkää särkee. Talletuksia tehtiin eilen ja varmaan tänäänki. Itteasiassa varmaan joka päivä tällä viikolla. Viikonloppuna/maanantaina meinaa olla tärppipäivää. Mutta rakas ystäväni tulee Ranskasta Suomeen moikkaamaan mua niin meinaan sen kanssa viinistellä. ( Jostakin luin, että punkun juonti ois hyväksi tietyssä vaiheessa, et kiinnittyis)

Ensi kuussa aloitan juomaan taas sitä bisolvonia. Heti, kun menkat alkaa ja ovikseen asti. Ruotsin kiellä ku googlaa löytyy ihmeellisiä tietoja siitä :D Aikaisemmassaki ketjussa mainostin sitä, mutta unohin sen sillo sitten.
 
Eiks Bisolvon ole yskänlääke??? Kaikkea sitä kuulee :D Punkun juominen ohentaa vissiin verta niin jotekin se nyt sitte vaikuttaa hedelmöittyneen muniksen kiinnittymiskykyihin mut tiedä sit tuostakaan varmasti.

ON: Täällä näyttäs ovisliuskat vahvasti oviksen lähestymistä... se oliskin kiva jos sellaisen oikeasti saisin bongattua kun oli noissa pitkissä kierroissa kyllä niin vahva tunne ettei sieltä lähtenyt mitään liikkeelle. No jatketaan harjoituksia ;) Ukko ainakin on mielissään :D


Ja köppikselle PALJON ONNEA :)
 
Viimeksi muokattu:
moi...voiskohan mahdollisesti joku viisaampi valaista mulle tällaista asiaa: jos ovulaatio on ollut esim keskiviikkona kuinka tod näk on raskautua jos peittoa heiluteltu ma ja pe esim...elikkäs muutamia päiviä ennen ja jälkeen muttei kuitenkaan *just silloin*!?
 
Namppis joo onn yskänlääke, Ruotsin puolella jopa lekurit suosittelee sitä. Se ohentaa limakalvoja. Eli sekä mies, eli herra ja nainen eli daami juovat sitä menkkojen alusta ovikseen asti. Ohentaa spermaa ni siittiöt o vilkkaampia ja naisella ohentaa limakalvoa ni ne vilkkaat siittiöt pääsee perille. Tänä lastentekohomma on muutenkin niin salaperäistä sattumankauppaa, että no ei se haittaa kokeilla vähän oudompiakin keinoja :D
 
köppiäinen
Voi kiitokset :D Saapi olla nimi tuolleen listalla ja se eilinen päivä. Laskettua aikaa en vielä tiedä, mutta jonnekin marraskuun puoleenväliin se menee, jos sinne asti mennään. Mies muuten rupesi sitten heti valittelemaan, että voi voi, kun reppana joutuu syntymään loppuvuodesta. Teki mieli vähän muistutella muutaman illan takaisista puheista "millon meille tulee vauva?" ;)

Yrittämisen aloittaminen tuntui silloin joskus marraskuulla paljon todellisemmalta, kun näki nimensä listassa. Plussan kanssa taitaa olla sama homma :D Ihan hurjaa olla tuolla.

Ja siis todella oireena on tällä hetkellä lähinnä kaksi viivaa testissä. Ei vessassa ramppaamista, ei ihmeempiä mahatuntoja, vähän tuntuu rinnoissa, ei nyt ihmeemmin väsytäkään, ja vain ja ainoastaan siksi teinkin testin, kun tuntui, ettei tästä kierrosta ota mitään tolkkua. Mutta niin alussa ollaan, että varmasti parin viikon kuluessa (jotka toivottavasti tämän pikkuisen köppiksenalun kanssa tullaan yhdessä kokemaan) oireitakin ilmenee. Vielä ei uskalla oikeasti ajatella, että tässä ihan oikeasti vauvaa odoteltaisiin, vaan paremminkin yritän ajatella tämän viestinä siitä, että me osataan ainakin hedelmöittää jotain :D

Tämä oli aika pommi! Ja eilen olin vielä ihan masiksissa, että tässä vielä yritellään vaikka kuinka kauan. Toivottavasti moni muukin saa pian samanlaisen yllärin :)
 
Ihanaa köppiäinen!!! Onnea ja niitä tarrasukkia pienelle :flower:

Tänne ei mitään ihmeellistä. Odotellaan kovasti, jos oltaisiin saatu tärpättyä :) Viikonloppuna ilmeisesti oli ovis, kun tuli hieman valkkaria, mutta siinäpä se ainut oire. Mäki kohta tahdon kaikki tissikivut, jotta niistä vois päätellä jotain! Oltiin tosissaan siellä minireissulla ja kovasti peittoja heiluteltiin :D Oli kyllä ihanaa viettää "laatuaikaa" yhdessä, vaikka kotonakin aina vain kaksin ollaan. Ehkä nämä meidän tietokoneet on meidän yhteisen tekemisen häiritsijöitä...

Aikasemmin oli ollut puhetta siitä, että duunissa pitää jaksaa, koska vauva antaa itseään odottaa. Manda86 oli aiheen aloittanut. Luin tämän postauksen juuri loman jälkeen, työahdistuksessa, motivaatiopulassa ja varmaan jonkinlaisessa työmasiksessa, kun piti muutaman tunnin sisään duuniin lähteä... Itkuhan siinä tuli. Oli kuin omin sormin kirjoitettu, vaikkakaan oma työni ei ole niin vaativaa ja omalla ammattitutkinnolla ja -kokemuksella luulisi löytävän jotain jostain. Mutta anyways, vakkaripaikkaa ei uskalla jättää tuosta noin vain ja kuitenkin haluaa jonkun varasuunnitelman pitää. Firma on ihan jees, mutta itse työ ahdistaa kovin. Pitäisi saada rohkeutta lähteä pois... Kovasti kuitenkin toivon, että pääsisin tuolta duunista mammalomalle. Muutaman kuukaudenhan jaksaa, vaikka päällään seisoa... Katsellaan, mitä elämä tuo tullessaan.

Ohhoh, piti olla ihan nopea postaus, jotta pääsis taas "laatuajan" viettoon miehen kanssa... Ihanaa naistenpäivän iltaa teille hurmaaville naisille! :heart:
 
Heippa!

köppiäiselle ihan hirmusti onnea!! :flower:

Minut voisi oikeastaan lisätä takaisin listalle:
Ikä 25 v., yk 2, kp 12/?

En vielä laita tuota kierron kokonaispituutta, kun viimeksi kesti sen 72 päivää. Toivottavasti tämä kierto olisi normaali eli siis lyhyempi. Ensimmäiset luomumenkat yli 10 vuoteen olivat samanlaiset kuin pillereidenkin kanssa: kestivät 5 päivää, ei ollut juurikaan kipuja ja vuotokaan ei ollut mitään runsasta. Hyvä näin. Kroppa kuitenkin toimii.

Susimieli, pahoittelut tädin kyläilystä, mutta voin samaistua sinuun siinä mielessä, että ihanaa kun menkat ylipäänsä alkoivat! :) Minäki toissalauantaina tuuletin ympäri taloa ja riemuitsin, kun en mie ihan romuna olekaan. Onnittelut myös tulevien häiden johdosta! :flower:

Itselläkin on jotenkin kauhea "hääkuume", mutta jostain syystä mies ei innostu?? Olisin ehdottomasti pienien maistraattihäiden kannalla, mutta kuten jo Kristiina84 totesi, niin suku (lukekaa: miehen suku) vetäisi siitä herneet nenään. TOSIN, naimisiinmeno on kahden ihmisen välinen lupaus, joten jos oikein itsekkäästi ajatellaan, niin siinähän sukulaiset sitten vetäis herneet nenään, jos mahtihäät jää järjestämättä. Jos haluaisin isot, kunnon perinteiset häät, niin järjestäisin ne itteni takia, en sukulaisten.
Meillä miehen kanssa molemmilla on se, ettei haluttaisi koko päivää olla huomion keskipisteenä eikä meillä kyllä ole rahaakaan järjestää mitään isoja häitä. Miksi siis pitäis tehdä vasten omaa tahtoa ja halua vain siksi, kun sukulaiset haluaa? :(

Manda86, kovasti tsemppiä ja jaksamista työelämään! Nykyään työelämä vaatii ihmiseltä todella paljon, olit sitten minkä ikäinen tahansa.

Tässä taas vähän minun kuulumisiani.
 
Viimeksi muokattu:
Kirskis :hug: Voi mä sain sut itkemään :( Lohdullista, että ei olla yksin näiden mietteiden kanssa. Nyt taas viikko voiton puolella. Jännä, miten nopeasti aika kuluu. Kun tuo aurinko jaksaa enemmän näkyä ja aamuisin ei ole niin harmaata, niin jaksaakin hieman paremmin. Itse ajattelin pitää lomaa pariin otteeseen kesällä, palkatonta pitää ottaa. Matkaa tekis mieli alkaa suunnittelemaan, vois suunnata energiaa siihen suuntaan niin ei tarttis murehtia kiertoasioita niin täysillä...

Hennu86, meillä kanssa suku (lue: miehen) vaatii juhlia. Mua tai miestä ei vois vähempää kiinnostaa. Se järjestäminen, kaikki se rahanmeno ja se, että ne ei ole itselle tärkeät, aiheuttaa mussa ihmettelyä, miksi meiltä sellasia vaaditaan? Me mennään naimisiin syksyllä, kirkko varattu jo viime elokuussa. Ja pidetään päämme, niin pienin juhlamenoin kuin mahdollista. Panostaisin mieluummin häämatkaan ja siihen kiireettömään yhdessäoloon mussun kanssa. Kaikki hössöttäminen ja huomion keskipisteenä olo on ei kiitos. Maistraattiin voisin minäkin marssia, mutta eiköhän se kirkko nyt sit ole se paikka :)
 
Sanokaa ukolle että pyytää niiltä vaativilta sukulaisilta rahaa jos ne haluaa välttämättä suuret juhlat :D Me haluttiin isot häät itsemme takia + että mä olen äärimmäinen järjestelytyyppi. Rakasta kaikkien juhlien järjestämistä yli kaiken niin mikäs sen parempi tilaisuus kun omat häät toteuttaa tätä intohimoa :D
 
Sanokaa ukolle että pyytää niiltä vaativilta sukulaisilta rahaa jos ne haluaa välttämättä suuret juhlat
Näin mä totesin mutsille, että jos haluaa että kaikki sille tärkeät ihmiset, sukulaiset ja mua lapsena hoitaneet ihmiset kutsutaan niin on aika alkaa kaivaa kuvetta ja iskeä pätkkää pöytään. 15e per henkilö niin sitten saa kutsua ketä tahansa. Meni aika hiljaiseksi ;)

Meillä tarkoitus järjestää itse omat häämme, eikä täten haluta vanhempiamme maksajiksi. Muistakoon sitten vaikka häämatkaa varten.

Mulla on tuo hääfiilistely vähän rauhottunut. Vähän bändi mietityttää, mutta viikonloppuna päätetään mikä otetaan ja se on sitten siinä. Pukua meen parin viikon päästä katsomaan muutamaan liikeeseen, ja ihme kyllä vaikka inhottaa ajatus sovittelusta niin uskon että sieltä jommasta kummasta mulle puku löytyy.

Juhla on kuitenkin mun ja mun tulevan aviomieheni juhla, joten en jaksa stressata. Sen ehtii myöhemminkin. :D Näillä fiiliksillä mennään siis tänään.. huomenna saatan olla taas yksi bridezilla :D
 
Ihanaa häähumua!! :heart: Itselleni hääpäivä oli todellinen prinsessapäivä, vaikka juhla oli pienimuotoinen (paikalla vain läheisimmät). Olin sen päivän niin onnellinen, ettei mikään olisi voinut horjuttaa sitä. Kaikki stressi hävisi sen siliän tien kun kävelin isän käsipuolessa kohti rakkaintani. Muistan varmaan ikäni myös sen haikeuden, joka tuli kun olimme saapuneet mieheni kanssa hotellille ja oli aika vetäytyä poreammeen puolelle ja riisua puku pois.. Tuntuu kuin päivä olisi mennyt leijuessa ja näin jälkikäteen ajateltuna se taisi mennäkin. Yö oltiin ja ihmeteltiin, vihdoinkin kaikki oli virallista. :kiss:


Pitkää kiertoa pelkään itsekin.. Viimeksi päästiin kp 64 saakka. Jaksamista meille sen suhteen! :hug:

Ja mitäs muuta.. Omaa napaa vilauttaen vihlonnat ja juilimiset loppuivat jo maanantaina, tosin satunnaisesti nippaa edelleen. Liikunnalla alavatsa muistuttelee myös olostaan. Menkkoja odottelen ensi viikon loppupuolelle (jos ovuloin tosiaan vasta viime vlopulla) tai sitten saan odotella niitä vielä seuraavasta "ovulaatiosta" muutaman viikon päähän. Kai se on alettava minunkin pian testailemaan tikkujen avulla.. :D
 
Moi! Onnea köppiäiselle!

ON: On taas ollut vähän hilaiseloa, olen yrittänyt hillitä itseni tarkkailua. Sen verran kuitenkin tarkkailin, että tein ekaa kertaa ovistestejä, enkä onnistunut sitä bongaamaan. Kolmena peräkkäisenä päivänä tuli hailakka viiva (n. kp 11 vaiheilla), mutta ei vahvaa.
Sitten tänä aamuna hulahti veret maisemiin, mikä ei yllättänyt. Ja taas kierto aivan eri mittainen kuin aiemmin. Mulla siis kp 1/26-31. yk 6

Nyt kyllä masentaa koko tämä "projekti". Taidan pysytellä poissa täältä ensi kierron loppuun ja yritän keksiä otain muutakin ajateltavaa. Haluaisin kuitenkin pysytellä listoilla.
Haen samalla tässä syksyksi töitä, ja sekin vetää mielen matalaksi. Kolmas kevät kun syksyn toimenkuvasta ja asuinpaikkakunnastakaan ei ole tietoa, ja olin jotenkin kaavaillut ihan muuta puuhaa syksyksi kuin palkkatöitä.

Anteeksi omanapailu ja masistelu, ja kiitos että sain keventää mieltäni.
Onnea kaikille yritykseen!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille!
Oon 28vee ja seuraillut juttujanne noin viikon ajan. Nyt sitten uskaltauduin rekisteröitymään tänne. Paljon täältä on oppinut ja suoraan sanoen, en ole tiennyt et vauvan hankinta näin monimutkaista on.. :) Niin, avokin kanssa ollaan yhdessä oltu reilu neljä vuotta. Molemmilla vakiduunit ja alkaa jo tuntua, että tähän arkeen voisi tulla jo jotain muutakin. ;) Alkaahan tässä toi ikäkin hiljalleen painaa...

Jätin e-pillerit pois reilu viikko sitten ja nyt tässä odottelen mitä kropassa tapahtuu. Tuleeko menkkoja ja milloin mahdollisesti seuraavan kerran. Eli mistään kierron pituudesta tai muistakaan ei ole mitään tietoa..
Vähän pientä jännitystäkin on tuon lapsen hankkimisen suhteen..Lähinnä askarruttaa, miten sitä osaa hoitaa ja kuinka sen kans pärjää lisäksi miten siitä saa kasvatettua suhteellisen järkevän ihmisen tähän maailmaan. Mutta noi on sitten joskus ajankohtaisempia. :)

Onnittelut vielä kaikille jo plussa uutisia saaneille!
 
Torstai 10.3.2011

Vauvantekohommissa jo :

nimim............ikä.................YK.................KP...........jännäpäivä

Piilopirtti.......23...............2................36/28.................3.3.
Laku91.........19...............2................35/?....................?
Renesmee....29................4................28/28.............11.3.
Juliane.........24................4................17/33.............27-28.3.

Namppis88..22................4.................17/28-60.............?
Kirskis..........25...............3................17/26-28..........21.3
milizza.........25................2................16/25-34........19.3-29.3.
pikkumy.......25................6................15/28..................?

Ambrosia85..26...............4.................15/29-32.............?
sindi^^........25................8................15/28-32.............?
Hennu86........25...............2...............13/?....................?
Kristiina84....26...............3.................12/?...................?

Line.............30................5................11/28-30..........27-29.3
millimolli......25...............7..... ..........11/26-30.............?
Mehiläinen 83..27.............3..............8/29-44.............1-14.4
Mircea.........21................8...............7/34-36...........9-11.4.

Katharsis.........26............2...............5/26-28............1-4.4
Ngale...........23...............3................5/30-36..................4-10.4
Manda86.......24..............5...............4/27-28..............?
Avocado.......29...............6................2/26-31...............?

Syysmyrsky.....?.............1(KKM yk 12)............?............?
Jo...............29...............3(KM yk 2)...............?............?


Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Tuanni....................25..................................huhtikuu 2011
sansu86..................24..................................huhtikuu 2011
Susimieli.................22..................................kesällä 2011
bellabambini..................................................elokuu 2011
Laurelle..................23...................................syksy 2011
tryffeli89.................21...................................2011
Syksy 2010.............30...................................kevät 2011

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leena T.............25.............17.2.............28.10................YK3
Leeniliini...........27............22.2............?................YK1
Epa_88...............22...........24.2..............?.................YK4
köppiäinen.........24................7.3...............?..........Yk4


Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1888774-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-talvella-2010-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Hmmm... Meniköhän tuossa kaikki taas oikein?! Oli aikamoinen homma saada kohdalleen ja varmaan miljoona kertaa tsekkasin, korjasin ja vielä kerran tsekkasin. Punaiset (pitkään hiljaa olleet) nimet on heivattu menemään tältä listalta. Takaisin toki pääsee halutessaan.

Santski tervetuloa! Ilmotathan sitten tietosi, jos haluat listalle :)

Tää on siitä ihana paikka, että voi avautua niin positiivisista ja kuin negatiivisista asioista. Tuleehan kaikkea masentavaa eteen elämässä, joten en näe mitään syytä, miksi niitä pitäisi jättää täällä pois. Avocado ja muut palstalaiset, tsemppiä jatkoon!

Tänne ei ihmeitä. Lähdetään taas viikonloppuna reissaamaan, tällä kertaa ihan kotimaassa. Joten nettipimento luvassa ja päivittämään en pääse.

Paitsi kyllä yks juttu... Mä oon ruennu kuivumaan! Siis ei ole kyllä ikinä moista ongelmaa ollut. Kerran tuli tässä talvella vastaan, mutta nyt vähä useammin... Haluan kovastikin heilutella peittoja, mutta silti. Sitten, kun asiaa miettii enemmän, niin entistä enemmän vaan kuivaa paikat. Juteltiin miehen kanssa asiasta eilen ja se pelkää, että kuivuminen johtuu hänestä. Ja hänestä se ei kyllä ole mitenkään riippuvainen. Onko teillä muilla kokemuksia kuivumisesta?
 
Täällä yks jonka paikat leikkii saharaa aina silloin tällöin... :wave: Meillä on otettu avuksi ceridal öljy ja oon huomannu että jos lisään vedenjuontia niin sitte tilanne toisinaan on vähän helpompi. Tosissaan jos asiaa alkaa oikein pohtimaan niin tilanne vaan pahenee. Kannattaa suosiolla käyttää jotain apua niin ei tuu henkistä blokkia asiaan ja tilanne toivottavasti helpottuu ajan kanssa. Lisäks kannattaa kokeilla näitä luonnon omia vahvistajia kuten karpaloa, puolukkaa ja greippiä + maitohappobakteereja. Esim karpalact niminen luontaistuote on tuonu monelle avun. (meillä on aika avoin kaveripiiri näistä asioista :D)
 
Kristiina84
Heippa kaikille! :)

Pieneltä "irtiotto arjesta" lomalta on palailtu ja on sanottava, että teki TODELLA hyvää. Vaikka oltiin isommassa porukassa liikenteessä, niin oli aivan ihana kun sai rentoutua, shoppailla ja nauraa, ja hetkeks myös kaikki asiat, mitkä on viime viikkoina ahdistanut, unohtui. Toki ihania vauvoja tuli bongailtua aika kiitettävästi reissun päälläkin :D

Tervetuloa Santski joukkoon ja onnea yrityksen alkuun! :wave: Itsekin myönnän, että vaikka en koskaan ole vauvan saamista pitänyt itsestään selvyytenä, niin jopa tämän huiman kolmen yk:n aikana oon oppinut jo nöyryyttä tähän asiaan. Välillä pelottaa ihan hirveästi, ettei saiskaan ikinä omaa lasta, mutta jotenkin sitä on vaan ajateltava, että tilanne on tällä hetkellä tämä ja aika näyttää meidän kohdalla, miten tässä käy.

Kuten Kirskis jo totesi, tämä on erittäin hyvä paikka jutskailla kaikista elämään liittyvistä asioista, niin hyvistä kuin huonoista. Lähimmille ystäville niistä voi toki puhua myös, mutta jotenkin sitä vaan on niin kiireistä tämä elämä ja aina ei ole hyvä alkaa avautua omista vauvahaaveista yms. jokaiselle Avocadolle :hug: pahoittelut menkkojen alkamisesta ja kovasti tsemppiä! Jos kuiteskin tuntuu, että jotain on mielen päällä, niin tänne vaan avautumaan ja masistelemaan :)

ON: Huomasin tuosta listasta, että tässä niinkuin lähestyttäisiin oletettua kierron puoliväliä(ovista?). No, siihen en todellakaan luota, mutta ainahan sitä saa haaveilla. Uudet terot alkaa viikonloppuna, katsellaan mitä loppukierrossa sitten tapahtuu. Toki menkkojen saapuminen olisi tavallaan hyväkin ja miellellään vielä lyhyemmällä kierrolla kuin viimeksi. Tällöin tietäisin, että kroppa alkaa pikku hiljaa toimia. Salaa toivon jotain ihan muuta lopputulosta, vaikka kovasti yritän itseäni hillitä, ettei pettymys kasvaisi liian suureksi :ashamed:

Iso kiitos Kirskis päivityksestä!

Plussatuulisia jatkoja kaikille!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heippa taas, täällä tilanne nyt sellainen, että lopetin pillerit muutamia päiviä sitten. Nyt vimoset "pillerimenkat" meneillään ja sitte alkaakin jännät ajat... Jotenkin tekisi mieli odotella ekoja luomumenkkoja, toisaalta haluais alottaa yrityksen heti, koska todennäkösesti silti kokisin ainakin ekat luomumenkat, koska harvalla tärppää heti... Ja vain luoja tietää koska eka ovis edes mulle päättää ilmaantua, täytyy vaan toivoa ettei ihan hirmuisesti tuo pillerien lopetus sekota hormonitoimintaa.

Pahoittelen omanapailuni, mutta niin moni asia vaan mielessä pyörii nyt :D Plussatuulia puhaltelen kaikille yrittäjille ja onnea jo plussaneille!
 
Jo
Jjuuli - mä olin kanssa aina sitä mieltä, että pillereiden lopettamisen jälkeen saattaa mennä kuukausia, ennen kun kaikki hormonit on poistunut kropasta ja alkaa oikea luomuilu. Lopetinkin sitten pillerit jo yli vuosi ennen kun edes alettiin tosissaan puhua yrittämisestä. En tiedä mistä ton idean aikanaan oon saanut, olisko joku gyne joskus tai ehkä joku kaveri vaan.
No nyt kun oon täällä palstalla pyörinyt, niin kuulostais, että ensimmäinen kierto pillereiden poisjättämisen jälkeen onkin usein oikeen superhedelmällinen, ihan kun keho jotenkin riemastuis siitä! Että katopa vaan, saattaa napsahtaa hyvinkin heti ekasta kierrosta ;)
 
Perjantai 11.3.2011

Vauvantekohommissa jo :

nimim............ikä.................YK.................KP...........jännäpäivä

Piilopirtti.......23...............2................37/28...................3.3.
Laku91.........19...............2................36/?.........................?
Renesmee....29................4................29/28.................11.3.
Juliane.........24................4................18/33.............27-28.3.

Namppis88..22................4.................18/28-60..................?
Kirskis..........25...............3................18/26-28..............21.3.
milizza.........25................2..............17/25-34........19.3-29.3.
pikkumy.......25................6................16/28.......................?

Ambrosia85..26...............4.................16/29-32..................?
sindi^^........25................8................16/28-32..................?
Hennu86........25...............2...............14/?.........................?
Kristiina84....26...............3.................13/?.........................?

Line.............30................5..............12/28-30..........27-29.3.
millimolli......25...............7..... ..........12/26-30...................?
Mehiläinen 83..27.............3...............9/29-44............1-14.4.
Mircea.........21................8...............8/34-36............9-11.4.

Katharsis.........26............2...............6/26-28..............1-4.4.
Ngale..............23............3.............6/30-36..............4-10.4.
Manda86.......24..............5...............5/27-28.....................?
Avocado.......29...............6................3/26-31....................?

Syysmyrsky.....?.............1(KKM yk 12)............?..................?
Jo...............29...............3(KM yk 2)...............?..................?


Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Tuanni....................25..................................huhtikuu 2011
sansu86..................24..................................huhtikuu 2011
Susimieli.................22..................................kesällä 2011
bellabambini..................................................elokuu 2011
Laurelle..................23...................................syksy 2011
tryffeli89.................21...................................2011
Syksy 2010.............30...................................kevät 2011

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leena T.............25.............17.2.............28.10................YK3
Leeniliini...........27............22.2............?................YK1
Epa_88...............22...........24.2..............?.................YK4
köppiäinen.........24................7.3...............?..........Yk4


Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1888774-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-talvella-2010-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Namppis88 Kiitos vinkeistä :)

jjuuli Meillä oli yksi välikuukausi pillereitten jälkeen ennen kuin alotettiin yrittämään. Ajatuksena oli just yrittää nähdä, miten kroppa taas toimii. Oon aika huono lukemaan omaa kroppaani, joten ei siitä (ehkä) mitään hyötyä omalla kohdallani ollut. Mutta aloitatpa yrityksen nyt tai myöhemmin, tervetuloa mukaan jännäilemään! :)

ON Eilen nukkumaan mennessäni koin kovan repäisyn... Toivottavasti tietäisi jotain hyvää! :D Koko kierron ollut sellainen fiilis, että tämä kierto on SE kierto... Heh, toivottavasti repäisyt ja mahdollisesti muut oireet eivät vain ole mielikuvituksen tuotetta ja harhaa.

Plussatuulia ja ihanaa viikonloppua! :)
 
Moi kaikille!

Mulla kans tuota kuivuusongelmaa ja me ollaan kans otettu käyttöön tuo ceridal-öljy. Sitä kun käyttää aina kun on vähänkin sellainen tunne eli kun ei ole ihan hirmu himo päällä ja alapää tulvi niin voi ottaa täysin rennosti eikä tarvi miettiä onko kuiva vai ei, koska tuo miettiminen pahentaa asiaa niin kuin tiedämme monen muunkin asian kohdalla.

ON: Meillä taisi mennä tämä kierto nyt aivan pipariksi. Ovulaatio on/ollut tällä viikolla (en ole tikuttanut) ja eilen paukahti ehkä suurin vihamieheni hiiva. Voi prkl kun otti päähän!!!:kieh: Kaiken lisäksi en voi ottaa ennen käyttämääni hiivalääkettä (pilleri), koska sitä ei saa ottaa jos on mahdollisuuskin olla raskaana. Kovasti olen pohtinut ja miettinyt ja lopulta kysyin apteekista neuvoa ja nyt pöydällä odottaa puikko ja mua inhottaa jo valmiiksi se sotku mikä siitä aiheutuu yön aikana. Kaikki tämä aiheuttaa nyt sen että peiton heiluttelun voi unohtaa ainakin muutamaksi päiväksi. Argh!

Tsemppiä ja plussatuulia kuitenkin kaikille muille!
 

Yhteistyössä