Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

Kristiina84
Hyvä idea, olen mukana ainakin toistaiseksi vielä! :) Olen myös tuolla tero-mimmeissä, kun siellä on hyvä vaihtaa kokemuksia noista teroista. Mutta minäkin siirryn tjottailusta viralliseksi yrittäjäksi, tosin teroilla avustettuna. Heti kun menkat alkaa(toivottavasti ihan näinä päivinä) alkaa virallinen yk2 :)
 
Jo
Hyvä idea! En uskalla ruveta päivittämään, kun en oo koskaan päivittänyt ja varmasti kössisin sen jotenkin. Millimollin ehdotus nimeksi on kanssa hyvä. =)

Mulla siis yk2, kp 39/n.37 ja jännäpäivä oli alunperin 10.2.
Hiplasin tänään kaupassa raskaustestejä, en kuitenkaan ostanut, taikausko on liian kova. Tänään on vihlonut alavatsaa oikeen kunnolla, ei menkkamaisesti, mutta pelkään että ne tekee tuloaan. Odotellaan. Pöh. : /
 
Heippa pitkästä aikaa! Pahoittelut päivitystauosta, ollut melko kaaottiset muutama viime viikko... Menkat siis alkoivat lopulta ja loppuivatkin jo aikaa sitten, nyt mennään jo jotain kp 17... Luultavasti en kuitenkaan ehdi lähiaikoina kovinkaan tiiviisti kirjoitella, meillä on kotona vesivahinko ja siitä aiheutunut kaaos, joten on vähän taustalla nämä asiat nyt toistaiseksi. Mut voi siis tiputtaa vaikka tuonne myöhemmin aloittaviin hetkeksi, tjottaillaan kyllä mutta tosiaan ei nyt oikein pysty keskittymään, saati muista käydä täällä säännöllisesti :) Jos tipautatte mut alemmas, niin ei jää turhaan roikkumaan jos menee vaikka koko talo purkuun enkä muista tulla kurkkimaan tänne...

Hurjasti Onnea tällä aikaa plussanneille!
 
Hola! En osaa tuota listaa päivitellä, mutta omalta osaltani helpotan. Miulla menossa siis kp 21/28 ja tänään näytti ovistesti plussaa! :))) Ja kyllä. Uskaltauduin testaamaan, kun kaverini sanoi että voisi helpottaa oloa kun tietää milloin on ovulaatio. Nyt siis peukut pystyyn :)

Päivitystä:
Tietääkö muuten kukaan onko tää kp 21 liian myöhäinen vaihe ovulaatiolle? Jotenkin itsestäni tuntuu, että se olisi aika myöhäinen mutta iloitsen siitä silti. Kertokaa, jos itsellänne tai jollain jonka tunnette on ollut.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä