esittelen itseni,kertokaa te muutkin itsestänne..

minttu81
Heipä hei... Olen tällainen 23 vuotias kahden lapsen kotiäiti. Mieheni on 29. Asustamme Laukaassa. Meillä on myös kaksi suurikokoista koiraa. Lapset ovat (poika) kohta 3 vuotta ja (tyttö) 9kk.
 
-meimi-
Olen 28v. kotiäiti satakunnasta. Minulla ja miehelläni on 2 lasta. 2v. poika ja 4,5kk enkelityttö. niin ja masukki rv5. Toivottavasti on loppuun saakka luonamme.

Lisäksi perheeseemme kuuluu kisu neiti Elli 1v.
 
lilja -76
Minä olen 28 vuotias, naimisissa ja 2 kk ikäisen tytön äiti Satakunnasta. Lemmikkejä ei ole. Vauvanhoidon lisäksi harrastan uimista, empä juuri muuta. Uusia ystäviä kaipailen... :D
 
hennis
Moikkis! Mä kans 28v ukko 29v Meillä tyttö 1v 3kk. Asustellaan Kalajoella. Mitäs sitä muuta kotiäitinä ollaan paitsi osa-aikainen opsikelija 3-4 päivänä kuukaudessa hiukka vaihtelua päiviin. =) :wave:
 
Minä 26v, asustellaan mäntsälässä. Perheeseen kuuluu mun lisäks mies, 26v,ja tyttö, ylihuomenna 4kk. Karvaisia ystäviä löytyy sekarotuinen koira sepe ja chow chow onni. Pohjanmaalta ollaan kotosin ja tänne muutettu hesasta 2,5 vuotta sitten. Koulutus ja työpaikka löytyy ravintola-alalta.
 
hennukka78
olen 26-vuotias naimisissa oleva nainen Nivalasta. Perheeseen kuuluu 34-vuotias mies ja ensi viikolla vuoden täyttävä poika. Karvaisia kavereita löytyy 2 koiraa ja 1 kissa.
 
minä 27v (ikuinen)opiskelijä äiti,
perheeseen kuuluu myös lasten isä 33v ja
tyttö 04/99 ja poika-vauva vajaa kk :heart:
Muutettiin pari kk sitten Tampereelta Ylöjärvelle ja viihdytään erittäin hyvin =)
 

Yhteistyössä