esittelen itseni,kertokaa te muutkin itsestänne..

Kati83
Minä mukana kans.. Eli treelta löytyy myös tämä perhe, eli minä 21v, mies 25v (molemmat synt syyskuussa =)) ja kesäkuussa 04 syntynyt tyttösemme, unohtamatta kahta rotta-poikaamme, Gabrielia alias Kaapoa ja Maximiliania alias Maxia. B)
 
Moi kaikille! :wave: Mä oon 27v synt. 5/77, mies kohta 28v synt. 12/76. Lapset Vanessa synt. 10/04, Jeremy synt. 10/01 ja Patricia (enkelitypy) synt. 5/99. :heart: :hug: :heart: Asutaan Oulun läänissä.
 
olen 28 v kahden lapsen äiti etelä-pohjanmaalta, lapset:tyttö 5/01 ja poika 4/04 sekä avomies 28 v, joka paljon reissu hommissa. Asumme maalla ja perheeseen kuuluu myös 3 kissaa, 3 koiraa, poni sekä omistan 3 hevosta, jotka asuvat vielä vanhempieni kotona. Harrastan hevostelua aina kun vain voin.
 
Sidney
Olen 28 v yhden 3 v tyttölapsen äiti, perheeseen kuuluu myös mies (-69 syntynyt), isännän ed.liitosta oleva 11 v poika joka asuu meillä jatkuvasti ja hieman yli vuoden ikäinen haukku!! :LOL:
Netissä aina kun voin, mutta aikaa ei yleensä kauheesti oo ku pitää töitäkin hoidella...Töissä olen elintarviketehtaassa, ja sitten jälleenmyyjänä Satunalleilla, Tuppereilla, Kotigastronomiassa, Prima-Mausteita saa multa myös ja sitten on viellä nuo Lr-internationalin tuotteet!!
Nyt sitten suunnittelemme omaa yritystä muutaman kamun kanssa =)
 
Itse olen 24v (työtön) kotiäiti ja mies on 34v työssäkäyvä nallekarhu. Minun lapset ovat -99 ja -02, poika+tyttö. Yhteistä lasta ei vielä ole, toiveissa kylläkin! :) Sitten meillä on tommonen 11 viikkonen koiranpentu. Asutaan omakotitalossa Kemissä.
 
criss
olen 23v. pian 7kk ikäisen tytön äiskä lahdesta. Perheeseen kuuluu myös opiskeleva 24v iskä..=)
Olen päivisin kotona ja kun tyttö tuosta kasvaa niin tarkoitus olisi johonkin kouluun mennä.
 
auri74
Huomenta vaan, katkoksen jälkeen pääsi tännekin taas.. Kuten nimimerkki kertoo itse oon (muutama päivää vaille) 30 v. Perheseen kuuluu myös vuoden vanhempi aviomies ja tammikuussa 7 vuotta täyttävä poika sekä helmikuussa syntyvä vatsa-asukki :wave:
 
Joopes
Hei vaan!
Täällä on 24-vuotias kahden pojan (3v. ja 1,5v.) kotiäiti Seinäjoelta. Talouteen kuuluu myös 3-kymppinen mies. Uusia tuttavuuksiakin olisi kiva löytää; lapsille leikkikavereita ja äidille juttuseuraa leikkikentänreunalle. =)
 

Yhteistyössä