Etsitään kadonneita ystäviä

  • Viestiketjun aloittaja Sniffe
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkuli:
Löysin itse paljon vanhoja ystäviäni kun rekisteröin itseni Facebook.comiin ja etsin nimihaulla -osan löysin.
Teistä voi joku olla etsimäni.
Kannattaa kokeilla... lapsuuden tuttuja, ei nähty 20 vuoteen ym ym.
Laittakaa jonkin moinen kuva itsestänne, sellainen mistä tutut tunnistaa -joku voi teitäkin etsiä.

Rekisteröitykää myös koulukaverit.comiin
Tämä on hyvä idea. Toinen on irc-galleria, mistä ite olen löytänyt vanhoja tuttuja. Hakuun voi kokeilla vaikka sitä paikkakuntaa, missä epäilee kaverin asuvan, sukupuolta, syntymäpäivää jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Olen kokeillut ennenkin mutta jos kirjotit korttiin nimeksesi Volter
ja vietit kanssani kesää urheilijanuorukaisten lippua heilutellen :whistle: :whistle: niin heitä mua y-viestillä.
Nuoruusvuosien, niiten kipeitten kasvuvuosieni rakas ystävä.
Jonka marsu karkasi kahvilassa.


Tai jos olet ollut Nero, joiden vuoksi muitten pitää olla hiljaa. Ja olet ollut

rottien kanssa kylpyhuonenäyttelyssa, tiedät keitä ovat Bellu ja Mallu,

ja nämä tapahtumat sijoittuvat kaukaiselle 80- luvulle. Ota yhtettä y-viestillä B)
uppista B)
vielä kerran.. B)
:wave:
 
ahaa
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
"vanhaa" kirjekamua huhulisin miekin sit. Oltiin kirjeenvaihdossa muutama vuosikin oikein muksuina, muistoissani säilynyt näihin päiviin asti, eli paikka jossa asui joskus 80-luvun puolenvälin paikkeilla oli Ruotsalo Ja nimi Leena K... Komenkympin tietämissä siis tänäpäivänä.
Minä tiiän ketä tarkoitat. :) Taitaa olla kyse Kälviän Ruotsalosta. Kyseinen henkilö syntynyt -75, nykyisin ainakin yksi lapsi hänellä on.:)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Olen kokeillut ennenkin mutta jos kirjotit korttiin nimeksesi Volter
ja vietit kanssani kesää urheilijanuorukaisten lippua heilutellen :whistle: :whistle: niin heitä mua y-viestillä.
Nuoruusvuosien, niiten kipeitten kasvuvuosieni rakas ystävä.
Jonka marsu karkasi kahvilassa.


Tai jos olet ollut Nero, joiden vuoksi muitten pitää olla hiljaa. Ja olet ollut

rottien kanssa kylpyhuonenäyttelyssa, tiedät keitä ovat Bellu ja Mallu,

ja nämä tapahtumat sijoittuvat kaukaiselle 80- luvulle. Ota yhtettä y-viestillä B)
vielä kerran :D
 

Yhteistyössä