Etsitään kadonneita ystäviä

  • Viestiketjun aloittaja Sniffe
  • Ensimmäinen viesti
Sniffe
yhtä eksää ja yhtä entistä kaveria, johon haluaisin uudelleen yhteyden. Mutta eihän tänne saa laittaa nimiä! :( Haluaisin kuulla mitä niille kuuluu eikä niitä löydy mistään facebookeistakaan. :/
 
Snifffe
Ei löydy koulukavereistakaan. Tiedän, että kaveri asuu Roissa, mutta eksästä en tiä missä se on. Vissiin se on ollu Tampereella jossain tulennielentäporukassa. Sen nimikirjaimet on AU..
 
hitsi,mulla katos yks Jussi joka on kotosin Porista ja helsinkiin muuttanu.
tavattiin ihan sattumalta ja parin vuoden päästä tää Jussi sitten katos,huhuja junan alle hyppäämisesä oon kuullut mutta todeksi en voi sanoa.toin en oo missään törmänny tähän ihmiseen 4vuoteen eikä tän kaveritkaan tiedä(tai halua kertoa) :'(
 
mulla on hukassa yks mimmi joka asu ehkä tampereella? tavattiin pienenä santorinissa ja meidän piti alka akirjeenvaihtoon. ainoo vaan että en kerenny sille lähettää ennenku ne meni ja muutti amerikkaan ja varmaankaan mun kirje ei tullu perille asti :(

nimee en tietenkään muista enää tästä on jo aikaa.. ainaki 10 vuotta
 
Sniffe
Kävi tuuri. Googletin kaverin ja sain tietää sen työpaikan Joulupukki TV:n. Sielä ois vissiin yhteystietojaki mutta pitäs kirjautua siihen(kin) systeemiin että näkis ne.. joku link in...
 
Mulla on hukassa yksi Linda. Hän kävi mummolassa meidän naapurissa ja leikittiin paljon pienenä, kunnes tään tytön vanhemmat muutti kauemmas ja tyttö ei enää tullu mummolaan ja yhteyden pito loppui.. Sukunimen muistan sekä pikkuveljen nimen, mutta kummallakaan en googlella löydä enkä koulukaverit.comilla, puhelinnumeroakaan en tiedä enkä saa numerotiedustelusta.
Jos täällä sattumalta palstailee noin 22-25v Linda niminen niin yv:tä mulle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
hitsi,mulla katos yks Jussi joka on kotosin Porista ja helsinkiin muuttanu.
tavattiin ihan sattumalta ja parin vuoden päästä tää Jussi sitten katos,huhuja junan alle hyppäämisesä oon kuullut mutta todeksi en voi sanoa.toin en oo missään törmänny tähän ihmiseen 4vuoteen eikä tän kaveritkaan tiedä(tai halua kertoa) :'(
Tampereella kuoli yksi Jussi hyppäämällä junan alle jokunen vuosi sitten...

 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
voikohan mistään etsiä kun tietää henkilöstä vain etunimen, syntymävuoden ja paikkakunnan?
Mä sain noilla tiedoilla pari vuotta sitten vanhan tuttuni puhelin numeron puhelin tiedustelusta.
Tällä tutulla oli vielä kaksi eri osotetta, toinen siellä paikkakunnalla missä asui lapsena ja jonka siis tiesin ja toinen muistaakseni oulussa, jossa opiskeli.
 
mullakin olis yks vilhelmiina kadoksissa oltiin pienenä kavereita sillä oli pikkusisko jota kutsuttiin "ompuksi"
en toisin enään muista edes sitä paikkakuntaa johon muuttivat mutta k kirjaimella alko

tuli yht äkki mieleen että muuttivat kai kiikoisiin.
ja me siis oltiin ihan nappuloita 5-6 vuotiaita
 

Yhteistyössä