Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

Alkuperäinen kirjoittaja Herneprinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Ei oo kukaan vie ollu samaan aikaa mun kansani.

Itse oli TAYSissa marras-joulukuun vaihteessa (oisko ollu 28-1.12.2006)

Ja en puhunut huonekaverin kanssa, ei ollut asiaa. Taisin sanoa kaikenkaikkiaan "haittaako jos vaihdan kanavaa" :snotty:
Millä osastolla olit? Olin kans TAYS, ootin kaksosia. Osasto 4a
Emmää muista :ashamed:
Mutta rempattu se jo oli kummiskii se osasto :D

Tosin et kyllä mun huonekaveri ollu, ei sattunu kun yhden ipanan saaneita samaan huoneeseen. En sitten tiedä oisinko käynyt rauhaanne häiritsemässä kun etsiskelin sitä peralus rengasta kissojen ja koirien kanssa.
 
Harmailija
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi65:
Esikoisen kanssa Jorvissa osastolla 6 1.-8.4.96,
toisen kanssa 24.-?.8.98 samalla osastolla,
kolmannen kanssa 18.-22.4.03 jollain tilapäisosastolla kun oli remontti menossa ja
neljännen kanssa 2.-6.2.06 kutosella taas.
Tyttöjä kaikki ja sektioituja kaikki paitsi tuo kakkonen..
Eräs ystäväni on sitten ollut sun kanssa yhtäaikaa Jorvissa helmikuun alussa 2006, myös hänellä oli sektio :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja TaneliKaneli:
TYKS 5.-10.2.06 - en muista osastoa tai huonetta.

Naapuripedeissä Tuija ja Tiina joilla tytöt Erin ja Elsa (minä Tanja ja tyttö Ellen). Oli tosi hauska rupatella päivät, yhteydenpito vaan jäi...
Hauskasti menee nuo nimet, jokaisen äidin nimi alkaa T:llä ja tytön nimi E:llä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi65:
Esikoisen kanssa Jorvissa osastolla 6 1.-8.4.96,
toisen kanssa 24.-?.8.98 samalla osastolla,
kolmannen kanssa 18.-22.4.03 jollain tilapäisosastolla kun oli remontti menossa ja
neljännen kanssa 2.-6.2.06 kutosella taas.
Tyttöjä kaikki ja sektioituja kaikki paitsi tuo kakkonen..
Eräs ystäväni on sitten ollut sun kanssa yhtäaikaa Jorvissa helmikuun alussa 2006, myös hänellä oli sektio :)
Mulla oli myös huonekaverina sektioäiti, olisko ollut hän? Toki muitakin varmasti oli tuolloin.. Mutta leikattiin ennen mua tuona aamuna 2.2.
 

Yhteistyössä