Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

13.8.2005-15.8.2005, osasto 5, olin kolmen hengen huoneessa.
25.12.2007-26.12.2007, osasto 5, silloin olin kahden hengen huoneessa. Samana päivänä, kun saavuin, niin lähti nuori äiti tyttö-vauvansa kanssa. Oli joulun viettänyt osastolla. Loppu ajan olinkin sitten yksin huoneessa. :wave:
 
MKS-synnyttäneitä etsisin minä.
Eli meidän poika syntyi 20.5-07 ja olin muistaakseni huoneessa 8.
Huoneessa oli jo ennen minua yksi nainen jolle oli myös syntynyt poika, jos en ihan vääriin muista. Tämä nainen pääsi muistaakseni seuraavana päivänä kotiin poikansa kanssa.

Mutta tämä toinen nainen joka oli kanssani siellä pidempään ja tuli huoneeseen minun jälkeen.
Hänelle myös syntyi poika. Olit vaalea hiuksinen nainen, olisi mukava tavata tai muuten jakaa kuulumisia. Nähtiin myös pikaisesti lasten hammastarkastuksessa muistaakseni 6.9-07!
 
pimmi harmaana
Vielä ei oo ennätetty tätä toista tekemään, mutta esikoisen synnytyksen jälkeen oltiin OYSissa 2.12.-5.12.2006. Osasto tais olla 13/II mutta huonetta en kyllä muista :)
Ensimmäisenä yönä ja seuraavana päivänä meitä oli tilan puutteen takia 4 äitiä ja vauvaa kolmen hengen huoneessa ja seuraavinakin päivinä oli huone täynnä.
Sen muistan huonetovereista, että vieruskaveri oli saanu toisen lapsen (tytön) ja kotona ootti vielä aika pieni poika. Ovea lähimpänä oleskeli esikoisen saanut nainen, jolla vauva tais olla myöskin tyttö. Heillä oli isoja ongelmia imetyksen kanssa ja tyttö meinas itkeskellä aika paljon. He siirtyivätkin perhehuoneeseen vähän ennen kuin minä ja vierustoveri päästiin kotiin...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Bruschetta:
MKS-synnyttäneitä etsisin minä.
Eli meidän poika syntyi 20.5-07 ja olin muistaakseni huoneessa 8.
Huoneessa oli jo ennen minua yksi nainen jolle oli myös syntynyt poika, jos en ihan vääriin muista. Tämä nainen pääsi muistaakseni seuraavana päivänä kotiin poikansa kanssa.

Mutta tämä toinen nainen joka oli kanssani siellä pidempään ja tuli huoneeseen minun jälkeen.
Hänelle myös syntyi poika. Olit vaalea hiuksinen nainen, olisi mukava tavata tai muuten jakaa kuulumisia. Nähtiin myös pikaisesti lasten hammastarkastuksessa muistaakseni 6.9-07!
Ja olisi myös kiva kuulla kuulumisia synnärillä olleilta ajalla 21.6-2004--->
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja säkkipimee:
TYKS 20.5-24.5.2002 osasto 310
TYKS 13.1-20.1.2004 syntyi 14.1 klo 01.08 ja tutstuin äitiin jonka poika syntyi samana päivänä mut minuutia ennen , kävit myös DIPP infossa samaan aikaan. osasto 311 (meille syntyi tyttö )
TYKS 25.3-28.3.2004 osasto 310
Mä olin 2002 siellä vähän ennen, mut sori kuin sä oot voinu synnyttää 2 kk välein???

toi viimeisen vuosiluku on 2006 eikä 2004
:ashamed:
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:
4.-14.8.1994(tältä reissulta on löytynyt ihan vahingossa yks tuttu..kerhotäti.. :D

21.-24.9.1998

12.-16.10.2001 (tällä reissulla oli yks iäkkäämpi synnyttäjä...)

4.-10.3.2005

23.-29.3.2007(tällä reissulla huoneessa oli 'pyry', jolla oli isoveikka kassu :D :heart: )

Haa, olen ollut kans Ekks;ssa vuonna 98, tyttö syntyi 20.9..
 

Yhteistyössä