formulat,mäkihyppy,ralli,jääkiekko,yleisurheilu

Meillä katsotaan (tai siis töllö on auki vaikkei kukaan edes katsois!! :headwall: ) joko lastenohjelmia tai urheilua, että kun päätät pamauttaa teidän toosaa, niin marssi sit seuraavaksi tänne, jookos? :kieh:
 
seeelvä :D
kyllä mä itekin tykkään katsella varsinkin sm-kiekkoo ja tapparan ja hpkn pelejä,mut joku raja jumankauta,ei voi kiinnostaa kaikki vähänkin urheiluun vivhatava noin paljon ettei kuule eikä näe |O
TIEDÄN et mies ei kuule mitään kun keskittyy,joten aion kohta sanoa sille et haen pizzaa,otatsä jotain ja koska se ei vastaa niin vähänkö sitä ketuttaa kun se havahtuu joskus puolen tunnin päästä mun pizzan tuoksuun :kieh: :kieh: :kieh:


ja malviina oon ehkä maailman pessimistisin ihminen kaiken kokemani paskan jälkeen,mut osaan mä olla ihan ilonen ja onnellinenkin. niitä alotuksia ei vaan täällä noteerata ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
seeelvä :D
kyllä mä itekin tykkään katsella varsinkin sm-kiekkoo ja tapparan ja hpkn pelejä,mut joku raja jumankauta,ei voi kiinnostaa kaikki vähänkin urheiluun vivhatava noin paljon ettei kuule eikä näe |O
TIEDÄN et mies ei kuule mitään kun keskittyy,joten aion kohta sanoa sille et haen pizzaa,otatsä jotain ja koska se ei vastaa niin vähänkö sitä ketuttaa kun se havahtuu joskus puolen tunnin päästä mun pizzan tuoksuun :kieh: :kieh: :kieh:
:LOL: siä oot ilkee :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
seeelvä :D
kyllä mä itekin tykkään katsella varsinkin sm-kiekkoo ja tapparan ja hpkn pelejä,mut joku raja jumankauta,ei voi kiinnostaa kaikki vähänkin urheiluun vivhatava noin paljon ettei kuule eikä näe |O
TIEDÄN et mies ei kuule mitään kun keskittyy,joten aion kohta sanoa sille et haen pizzaa,otatsä jotain ja koska se ei vastaa niin vähänkö sitä ketuttaa kun se havahtuu joskus puolen tunnin päästä mun pizzan tuoksuun :kieh: :kieh: :kieh:


ja malviina oon ehkä maailman pessimistisin ihminen kaiken kokemani paskan jälkeen,mut osaan mä olla ihan ilonen ja onnellinenkin. niitä alotuksia ei vaan täällä noteerata ;)
Okei, hyvä juttu, toivottavasti et pahastunu, en tarkottanu pahalla :hug:
 
en mä jaksa enää ottaa pahalla kommentteja joissa arvostellaan mua kamalan negatiiviseks :)
taidan kysyä voisko ylläpito/modet laittaa tohon etusivulle tiedotteen että kyllä kuha on oikeesti ihan onnellinen ihminen,mutta se tykkää purkaa kaiken paskan tänne ;)
 

Yhteistyössä