FrontierVille! Kysymyksiä.

APUJA
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja APUJA:
auttakaa..mistä mä saan niitä untuva höyheniä?? Tarvii siihen sänky tehtävään 2kpl, jostain oon yhden saanu mut en muista mistä
Downy feathers? Kahdesta eri keräilystä saa palkinnoksi, katso collectionit läpi mistä niitä saa, olikohan kanakopit ja hanhet...
joo, kun olisin viittin kunnolla lukee vihjeen ni...kanankopista sai tehtyy :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana äkkiä:
Miten helkkarissa niitä kananpoikia hoidetaan?
Tähän minäkin haluaisin vastauksen!
Jos tämä oli se tehtävä missä pyydetään ruokkimaan unready kananpoikia niin silloin pitää siis ruokkia naapurilta sellaisia kananpoikia jotka EI ole nälkäisiä. Käytännössä pitää siis pyytää joltakin naapurilta että ruokkii kananpoikansa ja sen jälkeen menee heti ne syöttämään, sillä kanat on nopeasti uudestaan nälkäisiä.

Nyt oli onneksi muuttunut tuo mysteerilahja eli näkyy heti mitä saa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jejeah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana äkkiä:
Miten helkkarissa niitä kananpoikia hoidetaan?
Tähän minäkin haluaisin vastauksen!
Jos tämä oli se tehtävä missä pyydetään ruokkimaan unready kananpoikia niin silloin pitää siis ruokkia naapurilta sellaisia kananpoikia jotka EI ole nälkäisiä. Käytännössä pitää siis pyytää joltakin naapurilta että ruokkii kananpoikansa ja sen jälkeen menee heti ne syöttämään, sillä kanat on nopeasti uudestaan nälkäisiä.

Nyt oli onneksi muuttunut tuo mysteerilahja eli näkyy heti mitä saa.
Kiitos!
 
Mietin kans pitäiskö luoda joku hömppä profiili ja sitä kautta lähetellä tarvittavia lahjoja..
Mua niin harmittaa kun mulla se jossain vaiheessa oli.. ja silloin en tiennyt tulevasta mitään ja aattelin mitä sillä teen ja lahjoitin sen yhdelle naapurille kun se hänen toivomuslistallaan oli..

Voitte arvata että nyt harmittaa kuin pientä oravaa jonka käpy on jäässä :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Mietin kans pitäiskö luoda joku hömppä profiili ja sitä kautta lähetellä tarvittavia lahjoja..
Mua niin harmittaa kun mulla se jossain vaiheessa oli.. ja silloin en tiennyt tulevasta mitään ja aattelin mitä sillä teen ja lahjoitin sen yhdelle naapurille kun se hänen toivomuslistallaan oli..

Voitte arvata että nyt harmittaa kuin pientä oravaa jonka käpy on jäässä :headwall:
Mä houkuttelin mun miehen ja lapset pelaamaan tätä, jotta voin tarpeen vaatiessa lähettää itselleni tarvitsemaani. Nyt sitten hoidan neljää peliä, autan lapsia pelaamisessa ja hoidan miehen pelin kokonaan :headwall: :LOL:

Mitä tarvitsisit lahjaksi?

muoks: Et taidakaan olla mun naapuri, joten en voi auttaa. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Mietin kans pitäiskö luoda joku hömppä profiili ja sitä kautta lähetellä tarvittavia lahjoja..
Mua niin harmittaa kun mulla se jossain vaiheessa oli.. ja silloin en tiennyt tulevasta mitään ja aattelin mitä sillä teen ja lahjoitin sen yhdelle naapurille kun se hänen toivomuslistallaan oli..

Voitte arvata että nyt harmittaa kuin pientä oravaa jonka käpy on jäässä :headwall:
Ihana vertaus :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu87:
eikö kukaan enää kasvata tomaattia :S voihan! tarviis 10 tomaattia vielä :D
Tomaatit on aika nopeita kasvamaan, joten kannattaa laittaa pyyntö omalle seinälle tai vaikka suoraan jollekin naapurille jonka huomaat olevan "linjoilla" kun olet itsekin, niin laitetaan kasvamaan. =)
totta :D kun olis taas ajatellu tuotakin :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: ei voi aina tajuta :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
MrsO
hei, miten saisin siihen alareunaan kaikki mun naapurit? kun siis kaikki ei siinä näy, ni en pääse käymään niiden tiluksilla ellei tuu erikseen pyytöä.

ja sitte, miten voi lampaita myydä??
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MrsO:
hei, miten saisin siihen alareunaan kaikki mun naapurit? kun siis kaikki ei siinä näy, ni en pääse käymään niiden tiluksilla ellei tuu erikseen pyytöä.

ja sitte, miten voi lampaita myydä??
Ootkos varma ettei ne näy? Yritähän selata niitä niistä nuolista, mullakin jostain syystä on välillä "tyhjää" naapureiden välissä. Tai sitten jos olet ihan vasta lisännyt uuden naapurin niin se ei välttämättä ihan heti näy siinä listassa.

Myydä voit kun painat sitä nuolen kuvaa alaoikealla, siihen tulee niitä erilaisia "työkaluja". Yhdellä voit siirtää tavaroita, toisella kääntää ja kolmannella sitten voit myydä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Mä oon tyhjentäny oikeen yläkulman ja vasemman vielä varmuuden vuoksi alkuviikosta ja vieläkään ei oo niitä risuja!! |O

ps. inccu, vieläkö mulle liikenee omenapiirakka? :whistle:
Liikenee liikenee :D Mun pitää vaan selvittää ensin kuka olet ;) En saanut noita yksityisviestejä nimittäin auki jotta olisin voinut tarkistaa oikean nimesi. Yritän huomenna uudelleen... Ja sit piirakkaa tulla tupsahtaa, riittääkö yks vai panenko pari?

Lis. Nyt sainkin viestit auki ja selvitin henkilöllisyytesi. Piirakka kohta odottelee sua :D
 

Yhteistyössä