FrontierVille! Kysymyksiä.

jejeah harmaana
Mitähän tuosta uudesta rakennuksesta hyötyy? Minäkään en ole pelannut mitään noista aiemmin eikä olisi mitään kiinnostustakaan.. :D No, Farmvilleä menin jo kokeilemaan, mutta jäin nyt miettimään että onko tämä sen arvoista :D
 
"vieras"
En tiedä mitä siitä hyötyy, mutta ilmeisesti mun ei tarvitse siitä edes ottaa selvää kun oli kadonnut farmilta se koko rakennus. Vai mikä onkaan. Kolmesti latasin pelin uudestaan eikä se tullut takaisin.:/ Kaupastakaan sitä en näköjään voi uudestaan ostaa, joten taidanpa antaa olla.
 
Typerä on tämä uus tehtävä :( Sain tosin kahvilasta ja islestä jo tavarat :D Kahvilasta ne tuli jotenkin ihan itsekseen... en edes tehnyt siellä mitään...
Mafiasta on helppo päästä tasoja ylös, kun ei ole sitä aiemmin pelannut. Mä ainakin vaan painoin sitä Do job juttua niin kauan kun energiaa riitti :D Pokerissa olen tasolla 3 ja se kyllä kestää ennenkuin edes siihen viidenteen tasoon pääsee, saati sit yli.
Villessä muuten ne laudat ilmaantuivat pienenä sinne vasempaan reunaan, siitä piti vielä klikata niin sitten ne tulee frontieriin!
Mutta... typerää tämmönen pakkopeluuttaminen pelejä joista ei edes pidä... ( ai mikä pakko :D )
 
Voi pöh sanon minäkin... ja silti pitää yrittää tuokin tehtävä suorittaa...:D
Mafia vaikuttaa ihan pöllöltä. Klikkaillaanko siinä vaan koko ajan "do job" ja välillä ostetaan aseita???
Ja kokemuspisteitä saa myöskin sieltä Fight-osiosta ja jos ei halua tapella niin käy ryöstämässä rakennuksia sieltä Robbing-kohdasta.

Itse sain jo eilen Farmvillestä sen puukapulan vai mikä lie nyt olikaan, mutta kun piti mennä noutamaan se niin tulikin joku virhe, eikä sivua voitu näyttää. Nyt ei sitä näy tuolla Frontierin puolella, eikä taida saada uudestaankaan Farmilta. : /

Saarelta sain sementtisäkin suht helposti. Kahvilassa joutuu jonkin aikaa työskentelemään kun seuraavaan tasoon on matkaa aika reippaasti. Pokeria innostuin nyt pelaamaan, vielä pitäisi yksi leveli päästä ylöspäin niin saisi tarvittavat ainekset kasaan. Sinänsä tää tehtävä ei haittaa kun kaikkia paitsi pokeria on tullut jo pelattua. Toisaalta inhottavaa kun kalastellaan sitten pelaajia muihin peleihin toisen pelin kustannuksella.
 
Toivottavasti vastaava tehtäviä ei tuu enää jatkossa.. kun ei nuo muut pelit niin kiinnosta.

Mä sain pokeripelissä aika nopeesti 5-tason, siis tänä aamuna mitä pelasin. Siinä vaikka aina häviäis niin saa yhden xp:n, voittaessa 4 xp:tä. Oliskin oikeastikin pelatessa noin helppoa, parissa tunnissa jotain yli 40 000 :LOL:

Farmville taas tuntuu hitaalta kun en ole ennen pelannut niin ei ole rahaa pistää kasvamaan paljoa kerralla... Mafiaa en ole vielä edes aloittanut. Enkä sitä treasure islandia..
 
[QUOTE="pumpuli84";22028353]Mulle se alko väittään jotain semmosta että pitäiski päästä tasolle 8 että saa mitään.. :eek: Ja vielä puuttuu kahvilasta ja saareltakin ne tavarat.. :/ turhauttavaa[/QUOTE]

Voi kökkö! :/ kahvilasta sain jo ku sitä oon joskus erehtyny kokeileen ni ei menny kauaan :D ja treasurea oon pelannu aikasemmin, mut tuo farmville on aika hankala ku en oo koskaan pelannu ni saada kasvatettuu ne 200 vihannesta tms :D ja pokerista en tajuu mitään mut kai sitä pitää kokeilla :D
 
"pumpuli84"
Huh.. melkein valmista.. Vielä puuttuu siitä saaresta se hiekkasäkki, mutta koko ajan on energiat lopussa niin ei saa sitä tasoa :( Että jos huomaatta että olen energiaa vailla, niin please lähettäkää.. :) Ja onneksi sain sen mafia warsinki pelattua niin voi taas poistaa.. ja tosiaan 8 tasolle piti päästä että sen naulan sai..
 
[QUOTE="pumpuli84";22028694]Huh.. melkein valmista.. Vielä puuttuu siitä saaresta se hiekkasäkki, mutta koko ajan on energiat lopussa niin ei saa sitä tasoa :( Että jos huomaatta että olen energiaa vailla, niin please lähettäkää.. :) Ja onneksi sain sen mafia warsinki pelattua niin voi taas poistaa.. ja tosiaan 8 tasolle piti päästä että sen naulan sai..[/QUOTE]

Eli kaksi tasoa vielä :/ tosta pokerista en tajuu mitään mut aina ku vaan luovuttaa ni saa yhden pisteen eli hitaasti mutta epävarmasti kohti vitos tasoa.. kolmoselle pääsin just.. sen enrgia paketin saa laitettua vaan yksi mut kannattaa niitä hedelmiä pyytää :)
 
Mä oon kasvattanut jo lähemmäs tuhat kasvia farmvillessä ja mitään ei näy. Missäköhän vika? Oon saanut vasta sen treasure islen tehtyä.... Ku cafeworld tilttaa koko ajan ja oon joskus sitä pelannut niin korkeelle et kestää päästä edes se yks taso ylös päin.... Ja pokerista en tajua mitään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä;22022322:
Treasure Islessä pelasin yhden tason ylöspäin mutta en saanut mitään auki. Cafe Worldissä varmaan menee pari päivää tason korotukseen, Mafiaa katon joku päivä ja mies saa hoitaa tuon pokerihomman mulle :D
Mulla kans eilen mies yritti auttaa pokerissa mut sit kone tilttas :D Jospa se tänään vois illalla uudestaan sitä mun kaa pelailla :heart:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22029023]Multa puuttuu vielä villestä se kenkä, olen kyllä jo kylvän ja kerän sen 200 mitä vaadittiin mut en saanu mitään sielt???[/QUOTE]

heti ku vähä vinkuu ni onnistuu :D sain ne laudat sielt...
 
voihan video! mä pelasin tota pokeria ja sit se ilmotti et löysin harvinaisen kultaisen hevosen kengän ja mun pitää jakaa se mut itse en sitä vielä saanu :O
Mulla alkaa olee kengät kasassa, ainoastaan toi Kahvila uupuu. Kiitokset korkealle levelille niin kestää hieman saada se taso nousemaan. Farmikin uupuu sen samperin sivun kadotuksen myötä. Kiitokset Nipsu tuosta puuttuvsata pokerin kengästä! Tosin pitänee jatkaa sen pelaamista kun vaikutti suht mielekkäältä ajanvietteeltä (pitäähän ne ansaitut rahat tuhlata :whistle:)
 
[QUOTE="vieras";22029209]ei helvata...tos mafias pitää mennä 3 tasoo ylöspäin ennen kun sen naulan saa..tai niin mä ymmärsin. mä on kuitenkin jo levelil 343 et menee aikaa ennen kun tasot nousee :([/QUOTE]

Mulla meni toi 3 suht nopsaan vaikka leveli on joku 453.
 

Yhteistyössä