FrontierVille! Kysymyksiä.

Mä en pääse ees pelaan, valittanu jo pari päivää, että adobe flash on kaatunut tms. Eikä paljoo auta, vaikka koitin muitakin selaimia. :/ Ja päivitettykin se ohjelma on.. No, onneks tuhlasin sopivasti siihen wither protectioniin heppakenkiä, niin ei niin maata kaada. Mutta alkaa kohta olla vierotusoireita. :kieh: :xmas:
 
Mulle tuli tehtävä "Prepare a new bed" eli uus sänky pitäs saada. Siihen tarvitaan tilkkutäkkejä ja niitä saa valmistettua kanakopista. Täkin valmistukseen tarvitaan Cloth (kangasta) ja Downy Feathers.

Mistä noita Downy Feathersejä saa?
 
"jonttu"
Mulla näkyi ensiks missionissa tehtävä , sit tuli se 2 ja hävis heti ja sitä ei ole tullut sen jälkeen. En muista mikä tää tehtäv oli kun se häviskin niin nopeeta. Kun olin ampunut ensin kaksi kertaa se ei enää jatkunut et olis pitänyt ampua kettua ja karhua.. olisko pitänyt+ Mistähän tää johtuu ja voiko tästä valittaa jonnekin.. yritin selailla sivuja mutten löytänyt??!!! Vähän kurja pelata kun nyt ei ole yhtään ainutta tehtävää...
 
Miks noi kaikki lahjat ei voi tulla suoraan tuohon peliin? Osa tulee suoraan sinne hyväksyttäviks ja osa jää sitten noihin pyyntöihin. Taas on pyynnöissä pari kymmentä lahjaa ku en taas muistanu että ne ei tulekaan kaikki suoraan :D
 
ärvee: Ihan just samaa tänään mietin, kun löysin kolmesta eri paikasta lahjuksia... Joten, sorry naapurit kun en ole aiemmin teille niitä härpäkkeitä lähetellyt mitä olette pyydelleet. Sekavaa on...
Nyt on ihan kivasti tullut uusia tehtäviä kyllä! Laajennustakin pukkaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22171158:
Miks noi kaikki lahjat ei voi tulla suoraan tuohon peliin? Osa tulee suoraan sinne hyväksyttäviks ja osa jää sitten noihin pyyntöihin. Taas on pyynnöissä pari kymmentä lahjaa ku en taas muistanu että ne ei tulekaan kaikki suoraan :D
Mä tein tästä pieni muotoista tutkimusta ja totesin lahjoen tuleva sekä peliin, että sinne pelit-valikkoon. Samat lahjat molemmissa paikoissa. Liekö sitten jokin varotoimenpide Fb:n puolelta, ettei katoa, jos ei pelissä toimi.
 
Mulla ei kaikki tulleet peliin! Tyhjensin sen aina kun pelin avasin ja sitten viikon-puolentoista kuluttua kun keksin että niitä löytää sieltä pelit-linkin kautta niin siellähän niitä oli varmaan sata odottelemassa... Entinen systeemi oli parempi ja selkeämpi...
Sain muuten tonttiakin jo laajennettua, nyt kun olis aikaa vähän sitä taas siistiäkin ;) Ehkä sitten viikonloppuna
 
"pöh"
täälläkin on pelattu mafiaa ja pokeria ties miten monta leveliä, eikä nauloja tai kenkiä näy tulevan millään.. mut te ketkä sitä kengänheittopeliä ootte pelannu, niin kannattaako sitä ees rakentaa? onks siitä jotain hyötyä pelin kannalta?
 
Mitä ihmettä se meinaa, kun naapuri on käynyt tiluksillani ja annan hänen hoitaa eläimiä tai kasveja, jää avatar siihen ja kun klikkaa lukee jotain bums rush tai jotain. Jos siitä klikkaa lähtee avatar pois... entä jos ei paina, jääkö ne kaikki sinne maailman tappiin asti nököttämään? :eek:
 
"pumpuli84"
Mitä ihmettä se meinaa, kun naapuri on käynyt tiluksillani ja annan hänen hoitaa eläimiä tai kasveja, jää avatar siihen ja kun klikkaa lukee jotain bums rush tai jotain. Jos siitä klikkaa lähtee avatar pois... entä jos ei paina, jääkö ne kaikki sinne maailman tappiin asti nököttämään? :eek:
Sama homma.. en tiiä miksi tulee semmonen teksti, mutta ainkaki mulla naapuri oli kadonnut kun uudestaan menin peliin..
 
[QUOTE="pöh";22183937]täälläkin on pelattu mafiaa ja pokeria ties miten monta leveliä, eikä nauloja tai kenkiä näy tulevan millään.. mut te ketkä sitä kengänheittopeliä ootte pelannu, niin kannattaako sitä ees rakentaa? onks siitä jotain hyötyä pelin kannalta?[/QUOTE]

No saa sieltä rahaa ja kokemuspisteitä ja välillä possuja ja kirsikkapuita ja ehkä energiaakin joskus heruu.

Jos oot pelannut jo yli sen määrän millon ne lahjukset piti saada laita palautetta zyngalle menemään. Mä ainakin sain valitettuani ettei nauloja ja tuoleja ja lautoja tuu vaikka kuinka pelaisin ne sitten sinne zyngan laittamana.
 
koukussa
Äää oon niin totaalisen koukussa tähän peliin! Joten nyt tulikin mieleeni että olen saanut facebookilta noita krediittejä, niitä on 10kpl, niin eikös niillä pitäisi saada ostettua tuonne frontieriin niitä hevosenkenkiä? osaako joku kertoa? ja sen myös että miten niitä saa hankittua, olen koettanut etsiä ja lueskella tietoa mutten oo löytänyt ite!
 
Pari kysymystä:

Herjaako kenelläkään muulla kun ruokitte kanat kanakopin avulla? Mulle tulee melkeen joka kerta ruokinnan jälkeen se ilmotus, että "internet-yhteys meni poikki". Sehän tietää sitä, että ruokinta "kumoutuu" :headwall:

Sitten: Joillakin naapureillani näyttää olevan kasvimaalla aina "samat" istutukset täydessä loistossaan? Tuntuu, ettei ne ole koskaan kuolleita eikä kasvuvaiheessa. Jopa apilatkin on aina elossa. Mites tuo on mahdollista?
 
Lumi (en jaksa kirjautua)
Pari kysymystä:

Herjaako kenelläkään muulla kun ruokitte kanat kanakopin avulla? Mulle tulee melkeen joka kerta ruokinnan jälkeen se ilmotus, että "internet-yhteys meni poikki". Sehän tietää sitä, että ruokinta "kumoutuu" :headwall:

Sitten: Joillakin naapureillani näyttää olevan kasvimaalla aina "samat" istutukset täydessä loistossaan? Tuntuu, ettei ne ole koskaan kuolleita eikä kasvuvaiheessa. Jopa apilatkin on aina elossa. Mites tuo on mahdollista?
Tarkotatkohan minua? ;) Siihen on joku boost (wither protection), löytyy kokoelmista mutta en nyt muista et mikä niistä se oli. Istuttaa ensin kasvimaan ja sitten käyttää sen boostin niin kaikki kyllä kasvaa mutta ei kuihdu ollenkaan. Kätevä etenkin sillon jos haluaa tehdä sen tehtävän pois missä pitää kerätä 11 kasvia saman päivän aikana.

Mullakin tulee välillä tulee tuo ilmoitus kun ruokin kanat, johtuu varmaan siitä kun on niin paljon kanoja :D
 
"Lumi"
Onko se tavallinen hevonen minkä saa palkinnoksi jos myy 2500 eläintä? Tuntuu vaan typerälle palkinnolle kun ensin on ollut niitä eläimiä mitä on saanut vain hirveällä määrällä hevosenkengillä ja sitten viimeisenä palkinnoksi olisi tavallinen hevonen?
 
Jumittaako teillä tuo peli? Aina kun menen uudestaan FV:hen niin se näyttää, että en olisi tehnyt sitä nelostason toll booth -tehtävää, vaikka edellisessä istunnossa pääsin jo vitosen puoliväliin. Eli sitten se tavallaan nollautuu joka ikinen kerta. Argh.
 

Yhteistyössä