G: ällöttävin nimi? Minusta Unna

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja :
en ymmärrä miksi joku on esim. Nico tai Jessica jos se kuitenkin sanotaan ihan niko tai jessika,ja siis ihan tavallisia virtasia ollaan.
Onneksi kaikkien sukunimi ei ole Virtanen olis vähän tylsää =)
Sekin on vaan Suomessa toiseksi yleisin sukunimi. :D
Siis yleisin se on ollu noin 50 vuotta. Mikä sit on nykyään yleisin?
Korhonen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Pakko sanoa, että tyttöjen nimistä Jessica on kyllä se kaikkein kamalin, poikien nimistä en tykkää Jessestä enkä Tinosta.
Jesse, Tino, Niko (c:llä tai k:lla)ja Mikko on kaikki ad/hd-tapauksia.
Mä tunsin töissä yhden Mikon ja se todella oli ad/hd tai ainakin töiden suhteen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja :
en ymmärrä miksi joku on esim. Nico tai Jessica jos se kuitenkin sanotaan ihan niko tai jessika,ja siis ihan tavallisia virtasia ollaan.
Onneksi kaikkien sukunimi ei ole Virtanen olis vähän tylsää =)
Sekin on vaan Suomessa toiseksi yleisin sukunimi. :D
Siis yleisin se on ollu noin 50 vuotta. Mikä sit on nykyään yleisin?
Korhonen
Onneksi en ole kumpikaan :p
 
Mun kohdalla nimi ei ole pahentanut miestä vaan mies nimen...tai nainen.
Esim. Jenna nimessä ei ole yhtään mitään vikaa mutta koska sen niminen ihminen on ollut tosi kurja minulle niin tahtomattakin nimestä tulee pahat vibat.
Toi Hinni on kyllä ihmeellinen, eikä hyvällä tavalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Mun kohdalla nimi ei ole pahentanut miestä vaan mies nimen...tai nainen.Esim. Jenna nimessä ei ole yhtään mitään vikaa mutta koska sen niminen ihminen on ollut tosi kurja minulle niin tahtomattakin nimestä tulee pahat vibat.
Toi Hinni on kyllä ihmeellinen, eikä hyvällä tavalla.
Toi on totta, Irina on mm sellainen nimi, mitä en ikinä voisi antaa nimeksi, tai Iina/Ina :x
 
x
Niin, mikään nimi ei ole sinänsä ällöttävä, sehän riippuu ihan siitä mitä assosiaatioita mikäkin nimi kuulijassa aiheuttaa. Esimerkiksi nimi Yrjö on vaan nimi, mutta kun miellämme sen tarkoittamaan oksennusta niin siksi se tuntuu kurjalta.
Itse en pidä nimestä Pasi, koska yksi Pasi kiusasi mua koulussa. Enkä nimestä Anniina, koska tunsin kerran yhden tosi veemäisen sellaisen.
Niminä niissäkään ei sinänsä olisi mitään vikaa, jos totta puhutaan :D
 
poikkeuksena nimi Yrjo
Mina en vaan voi ymmartaa miksi mitaan nimea pitaa kuvailla sanalla allottava tai yokottava!?!
Eiko nyt voisi olla paljastamatta omaa yksinkertaisuuttaan ja keksia joku vahan fiksumpi adjektiivi...

 
ee
Ihmeellistä et jotkut jotenkin loukkaantuu tämmösestä aloituksesta...? Miks ihmeessä? Aika heikko luonne pitää olla jos joku tuiki tuntematon ei tykkää jostain nimestä josta sä tykkäät! Sama ku jos oisin leiponut kanelipullaa ja joku sanois täällä et ei tykkää niistä, niin alkaisin vollottaa et yhyy loukkasit mun tunteita!
 
Luca, Luka, Nino, Jani, Reino, Raija, Nina, Riitta, Veeti, Jimi, Piritta, Säde, Lumi, Jasmin, Eini, Eine,
Heini, Heidi, Cecilia, Josefina, Matilda, Amanda, Marianna, Katarina, Nikodemus, Ilari, Lari, Otso, Fiona, Johanna, Remus, Gabriel, Luukas, Joonatan, Pyry, Mervi, Henriikka, Teppo, Seppo, Laila, Doris, Elna, Aulis, Nilla, Nea, Cassandra, Sisko, Veli, Pertti, Janna, Hanna, Manta, Pekko, Riina, Tero, Mika, Vilho, Viljo, Leevi, Tytti, Jessika, Jemina, Janina, Janika, Silja, .....
 
INHO
Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:
Luca, Luka, Nino, Jani, Reino, Raija, Nina, Riitta, Veeti, Jimi, Piritta, Säde, Lumi, Jasmin, Eini, Eine,
Heini, Heidi, Cecilia, Josefina, Matilda, Amanda, Marianna, Katarina, Nikodemus, Ilari, Lari, Otso, Fiona, Johanna, Remus, Gabriel, Luukas, Joonatan, Pyry, Mervi, Henriikka, Teppo, Seppo, Laila, Doris, Elna, Aulis, Nilla, Nea, Cassandra, Sisko, Veli, Pertti, Janna, Hanna, Manta, Pekko, Riina, Tero, Mika, Vilho, Viljo, Leevi, Tytti, Jessika, Jemina, Janina, Janika, Silja, .....
HEI; OLI KYSE MIKÄ ON ÄLLÖTTÄVIN! SÄ TAIDAT INHOTA KAIKKIA
 
poikkeuksena nimi Yrjo
Alkuperäinen kirjoittaja ee:
Ihmeellistä et jotkut jotenkin loukkaantuu tämmösestä aloituksesta...? Miks ihmeessä? Aika heikko luonne pitää olla jos joku tuiki tuntematon ei tykkää jostain nimestä josta sä tykkäät! Sama ku jos oisin leiponut kanelipullaa ja joku sanois täällä et ei tykkää niistä, niin alkaisin vollottaa et yhyy loukkasit mun tunteita!
Voi kun osaisivatkin ilmaista mielipiteensa asiallisesti! Ei se ketaan loukkaa. Mutta miksi pitaa menna haukkumaan, sita en ymmarra.

 
Alkuperäinen kirjoittaja INHO:
Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:
Luca, Luka, Nino, Jani, Reino, Raija, Nina, Riitta, Veeti, Jimi, Piritta, Säde, Lumi, Jasmin, Eini, Eine,
Heini, Heidi, Cecilia, Josefina, Matilda, Amanda, Marianna, Katarina, Nikodemus, Ilari, Lari, Otso, Fiona, Johanna, Remus, Gabriel, Luukas, Joonatan, Pyry, Mervi, Henriikka, Teppo, Seppo, Laila, Doris, Elna, Aulis, Nilla, Nea, Cassandra, Sisko, Veli, Pertti, Janna, Hanna, Manta, Pekko, Riina, Tero, Mika, Vilho, Viljo, Leevi, Tytti, Jessika, Jemina, Janina, Janika, Silja, .....
HEI; OLI KYSE MIKÄ ON ÄLLÖTTÄVIN! SÄ TAIDAT INHOTA KAIKKIA

Hähähähähähhääää!!! Mut mä en osaa millään päättää.
No ehkäpä tän hetkinen suurin inhokkini on Luca !

:$
 
Alkuperäinen kirjoittaja ee:
Ihmeellistä et jotkut jotenkin loukkaantuu tämmösestä aloituksesta...? Miks ihmeessä? Aika heikko luonne pitää olla jos joku tuiki tuntematon ei tykkää jostain nimestä josta sä tykkäät! Sama ku jos oisin leiponut kanelipullaa ja joku sanois täällä et ei tykkää niistä, niin alkaisin vollottaa et yhyy loukkasit mun tunteita!
No niinpä kuules sanos muuta!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja janiina:
Kotivalo on kyllä aika mielenkiintoinen nimi :D
Me vitsailtiin likan nimestä sillon ennen ku oli oikeeta keksitty, et siitä tulee Sorja-Marja Sumuvalo. :D
Oliskohan mahtanu oikeesti mennä nimihallinnossa läpi?
Varmana olis mennyt, kun kastettujen joukossa on kaikenmaailman himavalolamppujakin :D
 

Yhteistyössä