G: Elämäsi kovin fyysinen tuska?

  • Viestiketjun aloittaja turkafestarit
  • Ensimmäinen viesti
muistoja
Alkuperäinen kirjoittaja turkafestarit:
Eli siis: Elämäsi kovin fyysinen tuska tähän mennessä..
Mies hakkasi minua niin että sain keskenmenon.
Valuin verta mahaonteloon.

Jossain vaiheessa iskut eivät enää sattuneet. Hän löi ja löi ja nauroi. Hän laittoi kätensä suuni eteen ja toisella tukki sieraimeni ja piti minut pyörtymisen rajalla.
Hän hakkasi mahaani, kun istui päälläni.

Hän nakkoi minua seinille, ja paiskasi kahdenistuttavan sohvan päälleni kun makasin maassa tokkuraisena lyömisestä.

Syljin verta. Se oli pitkä yö.

Ei silloin se kipu ollut mitään. Seuraavana aamuna kun heräsin oli kamala. Vaikka oli vahvat kipulääkkeet mutta tajusin että nyt tuli keskenmeno.
Olin tipassa ja sairaanhoitaja oli vierelläni miltei koko ajan.
Hän piti minua kädestä kun itkin ja itki kanssani.

Minulla oli hengenlähtö lähellä. Toisesta kaupungista kiidätettiin erikoislääkäri paikkaamaan minut.
 
kanelisokeri77
Alkuperäinen kirjoittaja muistoja:
Alkuperäinen kirjoittaja turkafestarit:
Eli siis: Elämäsi kovin fyysinen tuska tähän mennessä..
Mies hakkasi minua niin että sain keskenmenon.
Valuin verta mahaonteloon.

Jossain vaiheessa iskut eivät enää sattuneet. Hän löi ja löi ja nauroi. Hän laittoi kätensä suuni eteen ja toisella tukki sieraimeni ja piti minut pyörtymisen rajalla.
Hän hakkasi mahaani, kun istui päälläni.

Hän nakkoi minua seinille, ja paiskasi kahdenistuttavan sohvan päälleni kun makasin maassa tokkuraisena lyömisestä.

Syljin verta. Se oli pitkä yö.

Ei silloin se kipu ollut mitään. Seuraavana aamuna kun heräsin oli kamala. Vaikka oli vahvat kipulääkkeet mutta tajusin että nyt tuli keskenmeno.
Olin tipassa ja sairaanhoitaja oli vierelläni miltei koko ajan.
Hän piti minua kädestä kun itkin ja itki kanssani.

Minulla oli hengenlähtö lähellä. Toisesta kaupungista kiidätettiin erikoislääkäri paikkaamaan minut.
:'( :'( :hug: voi kamalaa! Miten sinä oot toipunut? Milloin tämä tapahtui? Mitä mies sai rangaistukseksi? 2kk ehdollista? Suomen oikeusjärjestelmä prkl |O
 

Yhteistyössä