G: Elämäsi kovin fyysinen tuska?

  • Viestiketjun aloittaja turkafestarit
  • Ensimmäinen viesti
kertis
Kysta hajosi jossain vatsassa ja vuosi REILUSTI .. ensiavussa vähäteltiin ja lähetettiin kotiin.
Kotiin en kuitenkaan voinut mennä.. ajelimme ympäri kaupunkia kun en päässyt autosta edes ulos kotipihassa.. kunnes viimein annoin periksi miehelleni ja menimme takaisin ensiapuun vaikka aiemmin lähetettin kotiin sieltä ja käskettiin itse hakeutua jonnekkin jatkotutkimuksiin jos siltä tuntuu :(
Ilmeisesti vuoto tyrehtyi hetkeksi kun pääsin sairaalan petiin odottelemaan aamua ilman mitään suurempia tutkimuksia.. ainakin kipu hieman helppasi.
Aamulla sitten tulivat kokeneemmat lääkärit töihin ilmeisesti kun minut juoksutettiin päivän ensimmäiseksi potilaaksi leikkaussaliin.. tosin vasta sen jälkeen kun olin mennyt tajuttomaksi.

Olen myös synnyttänyt 2 kertaa ja kyllä jää synnytkset kakkoseksi.
 
Moona
Sektion "valmistuttua" siirto leikkauspöydältä sängylle kun puudutus oli jostain syystä jo liikaa hävinny. Tuntu helvetillinen repäsy ja sit lähti taju. Onneks kroppa toimii sillai et ku sattuu niin paljo ettei kestäis niin lähtee taju.

Eikä sitte ole tarkoitettu mikskään pelotteluks kenellekään, toi on kuulema tosi harvinaista.
 
SD
Sappikohtaus! Ambulanssi piti ihan tilata kun tuntui että kuolen. Toisena tulee hammassärky josta kärsin 2 viikkoa vaikka hammaslääkärissä ramppasin joka toinen päivä, oli niin paha tulehdus että mätää tuli pursuamalla kun aukaisivat hampaan :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihmisten erilaisen sietokyvyn. minä en listalle päästäisi synnytystä enkä hammassärkyä, enkä katarria.
Synnytyksiä on kovin erilaisia: helppoja ja ihan järkyttäviä, siis kivun kannalta.
Ja jonkun hammassärky voi olla ihan saatanasta. Vaikkei kaikkien hampisäryt sitä olisikaan ollut.
 
jep
hammassärkyjä ollut, viisaudenhammas revittiin niin, että reikä jäi auki, se olikin sitten tulehtunut 6kk ja jouduin viikottain käymään puhditamssa holea ja voin kertoa, että oli niin saatanan kipeä. Muttei tuo nyt yllä luunmurtumille ja sisäelintulehduksille.. Kyllä tästä listasta näkee heti mitkä on oikeasti sattunut ihan hemmetisti, eikä normaalisti. Mutta onneksi toiset pääsevät elämässä vähän vähemmällä. Kipu ei ketään jalosta. Mutta jos toinen puhuu lonkan murtumasta niin kannattaa pitää synnytyskipu-jutut mahoissaan.. Ihan pikku vinkki irl-maailmaan..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihmisten erilaisen sietokyvyn. minä en listalle päästäisi synnytystä enkä hammassärkyä, enkä katarria.
Entäs jos kohtusi hiljalleen repeää ilman kivunlievitystä? Meinaat kuolla verenhukkaan ja tuskaan, joka ei enää ole kipua, vaan helvetti. Olet kipushokissa, et liiku, et puhu, tuijotat vain ja vähitellen lakkaat hengittämästä, annat periksi ja yks kaks tulee ihana olo. Joudut elvytykseen, hätäsektioon ja pikku hiljaa toipuilet alapää-, kohtu- ja leikkaushaavakivuissa.
 

Yhteistyössä