G: Käytätkö mieluummin tavallista vai kosketusnäytöllistä kännykkää?

  • Viestiketjun aloittaja fdfd
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Mulla on halpa kosketusnäyttöpuhelin ZTE ja se on ihan susi . Käyttö hankalaa ja tökkii kokoajan :(
Puhelimia ei saanut kokeilla myymälässä ja uskoin myyjän vakuutteluja puhelimen vahvuuksista.
Jos olisin nyt ostamassa uutta puhelinta niin ostaisin Nokian kosketusnäyttöpuhelimen tai iPhonen .
mä olen osittain siirtynyt käyttämään vanhaa perus"kalikkaa" koska se toimii varmasti tilanteessa kuin tilanteessa.
Pakkasessa hyytyy toi kosketusnäyttö aikas pahasti eli jos on tarvetta käyttää puhelinta talvella ulkona niin suosittelen kysymään suoraan myyjältä miten kestää ja toimiiko.
 
"ccc"
Mikäs on hyvä kosketuspuhelin? Olen kanssa miettinyt siirtymistä uuteen puhelimeen. iPhonea en ehkä haluaisi, omistan iPadin 2, iPodin ja iMacin ja nyt vois kokeilla vähän muuta kuin Applea.
Minkälainen on esim HTC?
 
IhanaValo
Mie tykkään ihan noista perusnokioista. Äitillä on kosketusnäytöllinen ja en tiiä miten se onnistuu sitä räpelöimään, katkoo puheluita yms. Minuu pelottais et se yksinään soittelis vahingossa aina jonnekin.
 
[QUOTE="a p";24765931]onkohan tuo samsung s5230 ihan susi? :attn:[/QUOTE]
Ei se nyt ihan susi ole mutta kosketusnäytön herkkyys ei ole kovin hyvä ja käyttö vähän kömpelöä. Vaimolla oli tuo mutta ostin sille Samsungin Galaxy Mini Android-luurin johon rakastui oikopäätä.
Itselläni on Samsung Galaxy S joka on ihan huippu.
 
Mulla on Samsung Galaxy 3 ja on paras puhelin, jonka olen omistanut. Miehellä on joku S-sarjan malli ja on sanonut samaa. Molemmilla ollut siis aiemmin nokialaiset.

Tykkään Androidista käyttöjärjestelmänä tosi paljon, enkä ostais kyllä kosketusnäytöllistä ilman sitä.
 
htc
Mulla on ollut puoli vuotta HTC legend ja oon ollut tosi tyytyväinen. Sitä ennen nokialaisia perus karvalakkipuhelimia. Mies sai mut ostaan ton HTC:n ja en kyllä vaihtais takas normiluuriin. Tuossa on niin paljon kaikkee mahdollisuuksia ja yllättävän helppo käyttää. On tippunut monta kertaa lattiallekin muttei ole hajonnut. Näytön päälle ostin hyvän suojakalvon joka ei näy mut suojaa niin ei mene näyttö niin helposti naarmuille.
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24765986:
Ei se nyt ihan susi ole mutta kosketusnäytön herkkyys ei ole kovin hyvä ja käyttö vähän kömpelöä. Vaimolla oli tuo mutta ostin sille Samsungin Galaxy Mini Android-luurin johon rakastui oikopäätä.
Itselläni on Samsung Galaxy S joka on ihan huippu.
Minkä hintanen on tuo galaxy mini tai galaxy s?
 
androidi
[QUOTE="Kata-76";24765876]No kosketusnäytöllisen puhelimen jälkeen en enää vaihtaisi tavan puhelimeen.[/QUOTE]

Mä taas kaipaan palavasti vanhaa puhelintani tän kosketusnäytöllisen jälkeen... Samsungin galaxy on (HTCkin on ollu)- ja oikein pätevä luuri, mutta kaatuilee ja kosketusnäyttö on mun mielestä aivan persiistä. Ei voi pitää taskussa eikä olkapäähän voi sillä nojata puhuessa(näpyttelee omiaan) koko saamarin luuri pitää jatkuvasti meteliä (synkronoi, ilmottelee, millon mitäkin). Mä en leiki luureilla niin kuin suurin osa ihmisistä, vaan käytän sitä oikeasti vaan puhumiseen ja viesteilyyn, joten kai mä oon vaan vähemmistöä ja joudun tähän sopeutumaan.
 
[QUOTE="a p";24766000]Minkä hintanen on tuo galaxy mini tai galaxy s?[/QUOTE]
DNA:lta ostin tuon Minin ja oli tarjouksessa satasen pintaan. Galaxy S maksoi reilut 500€ mutta nykyään siitä on jo kakkosversio. Tuo S ja S2 ovat aika isokokoisia varsinkin naisen käteen joten siksi tuo Mini oli vaimon mieleen.
 
Kaytan mielummin tavallista kannykkaa kuin kosketusnayttoista. Mina olen perheessa ainoa jolla 'nappulallinen' puhelin - kaikilla muilla kosketusnaytto ja inhoan kayttaa heidan puhelimiaan. Kait sekin on kuitenkin ihan tottumiskysymys - mina vaan en osaa niita kosketusnayttoisia - aina tapahtuu kaikkea muuta kuin sita mita koitin tehda....
 
Mulla Nokian karvalkki kosketus näytöllinen, ensimmäinen ihan maanantai kappale ja sain uuden, no ei tämäkään taida ihan täydellisesti hyrskiä.
Miehellä tuo samsungin wave ja on toiminut moitteettomasti ja ihan mukavan oloinen kun sitä olen käytellyt.

Itselleni haluaisin jonkun toodella hyvän ja laadukkaan puhelimen, mutta saa nähdä koska semmoisen saan hommattua, ne kun tuppaa maksamaan niin pirusti :(
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24766015:
DNA:lta ostin tuon Minin ja oli tarjouksessa satasen pintaan. Galaxy S maksoi reilut 500€ mutta nykyään siitä on jo kakkosversio. Tuo S ja S2 ovat aika isokokoisia varsinkin naisen käteen joten siksi tuo Mini oli vaimon mieleen.
uuuuuh :O No joo,ehkä mä pysyttelen ihan normipuhelimessa sitte :D Mun puhelimen käyttö on sen verran vähäistä, etten tuommosta summaa vois kuvitella laittavani siihen :O
 
[QUOTE="a p";24765931]onkohan tuo samsung s5230 ihan susi? :attn:[/QUOTE]

Toi on hyvä puhelin. Mulla oli ja jäi perinnöksi keskimmäiselle. Toimii ja näyttö ja ominaisuudet hyvät. :) Nyt mulla on nokia C5-03 ja toi samsung oli musta parempi.
 
"concha"
Tämä HTC on ensimmäinen kosketusnäyttöpuhelin, jota olen käyttänyt, ja ehdottomasti paras puhelin, jota olen koskaan käyttänyt. Miehelläni muuttui työpuhelin Nokian uuteen kosketusnäyttöpuhelimeen, ja se on kyllä ihan susi verrattuna tähän omaani, mm. käynnistelee itseään uudelleen usein ja kosketusnäyttökään ei toimi yhtä jouhevasti kuin tässä. Aiemmin olin aito Nokiaihminen, nyt en varmasti luovu ainakaan Android-käyttöjärjestelmästä ikinä!
 
"hah"
Minulla ei kosketusnäyttö puhelinta ole ollut, enkä sellaista hinkua. Minun pitää pystyä käyttämään puhelinta näppärästi ja nopeast ja usein kirjoitan viestejä niin etten edes katso puhelinta ja vasta lopuksi tarkistan, että teksti on ok. Ja enpä usko tälläisen käytön onnistuvan jos en tunne näppäimiä :D Vaikka kyllähän ne kivemman näköisiä on kun tavalliset ja olisi semmoinen varmaan alkuun kiva, mutta alkuhuuman jälkeen menisi varmaan vain hermot.
 

Yhteistyössä