G: Ketä julkkiksia olet bongannut livenä esim kaupassa tms?

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
Tommy Tabermanniin tuntui törmäävän todella usein esim. konserteissa ja kauppahallissa. Zysse on toinen, jota on usein nähnyt, Ilkka Kanerva, sekä Paavo Väyrynen myös. Sulevi Peltola asui samoilla kulmilla kuin äitini. Tauskin ja Henry Saaren olen molemmat nähnyt lentokentällä. Wilma S. oli samoissa harrastusporukoissa ja sillai. Emmie tiijä, en varmaan ees huomaa puoliakaan kaikista niistä tyypeistä ja sit toisaalta ite ajattelen, että ei pitäs heille olla erityiskohtelua tms. joten en ajattele mitään, vaikka olisivat asiakkaina mulla taikka olisin järjestötoiminnan kautta tekemisissä.
 
Ken guru
Saku Koivun
Lauri Nurksen
Linda Lampeniuksen
Jani Sievisen
Nylon Beatin Jonnan
Mato Valtosen
Samuli Edelmanin
Dannyn
Kaija Kärkisen
emmä muista, näkeehän noita, eikä aina vaan ns. ohimennen...Suomi on niin pieni maa.
 
Kiira Korpi käy samalla salilla ja uimahallissa olen myös törmännyt. Henna Peltonen (?) ja Jenni Ahola käy samassa ruokakaupassa. Reidar Palmgren ja Sami Hintsanen tulee usein vastaan. On varmaan monta muutakin mutta nyt ei tule mieleen...
 
drerw
Wilma (H&M alusvaatepuoli)
Kana (Vesala)
Tauski (Ruotsin laiva)
Ville Valo (stadissa)
Pelle miljoona (kaupoissa, junassa ja torilla)

Ja samaan aikaan olen kampaajalla ollut Erinin kanssa
 
Monia..
Ricki Martin
Lola Wallinkoski
Sara Chafak
Wilma S.
Martina & Esko
Nino + muita BB-tyyppejä, joiden nimiä en tiedä
Minna Kuukka
Juha Veijonen
Jani Toivola
Tuksu
Näyttelijöitä ja laulajia, joiden nimiä en tiedä..
En muista kaikkia, niin monia...
 
"vieras"
Minä en yleensä tunnista ketään, mies sanoo monesti, että näitkö sen ja sen.

Kirjaimellisesti olen meinannut törmätä joskus niin Dannyyn suojatiellä kuin Joel Hallikaiseen hampurilaispaikassa, siitä on kyllä jo aikaa.

Michael Monroeta tulee aina joskus nähtyä Turun kauppatorilla, on sen verran erikoisen näköinen, että minäkin tunnistan :D
 
nklk
Mä olen sellaisessa paikassa töissä jossa näkee harvasen viikko "julkkiksia", viimeisimpä Krista Kosonen, sitä edellisellä kerralla taisi olla Tarja Halonen, Laura Birn, Lapkon laulaja Malja sekä ohjaaja Antti Jokinen.
 
"vieras"
Teemu Selänteen näin kerran jossain lasten teemapuistossa. Silloin oli vähän sellainen starstuck-olo, kun Teemun maitomainoksia tuli pienempänä tyttönä ihasteltua :)

Muita jotain BB-tähtösiä ja urheilijoita lähinnä. Kaukana pääkaupunkiseudusta kun asuu niin ei täällä lakeuksilla mitään superjulkkiksia käyskentele. Hirveän huonosti itse edes tunnistan väkijoukosta. Kerran oli Juha Mieto kauppajonossa ja minä vain ajattelin että onpa tosissaan Juha Miedon näköinen mies. Mutta oli se se sitten ollutkin.

Ai niin ABC on hyvä paikka bongata julkkiksia. Aika monta muusikkoa nähnyt siellä taukokahvilla :D
 
"mämä"
Mä olen nähnyt vain sen Makupalat/Eväsreppu-kokin, Janne Pekkalan kerran.
Tai no joo, samalla leirintäalueella oli vissiin joskus Finlanders, mutta en kai mä niitä varmasti tunnistanut, mutta kuulemma oli.
 
Ellen Jokikunnas (vai mikä se nyt oli) (satamassa)
Jone Nikula (satamassa)
Sakari Kuosmanen (jollakin abc asemalla, en muista missä)
Andy McCoy (pyöräili vastaan)
Michael Monroe (kyläkaupassa)
Kim Herold
Sauli Niinistö (avasi oven minulle eräässä toimistorakennuksessa)
Matti Nykäsen manageri (mikä nyt taas olikaan nimeltään, seiskassa usein)
Salkkareiden Mia (suojatiellä vastaan)
Salkkareiden Inka (ohimennen myöskin)
Peter Franzen

Onhan noita tosiaan tullut nähtyä, pieni maa niin kuin joku jo totesikin.

muoks ja Janne Kataja (muumimaailmassa) ja Toivo Sukari (Upinniemessä)
 
Viimeksi muokattu:
koik
Just eilen Kalle Keskiseen (onko julkkis?)
Kesällä Taneli Mäkelään, jonka kanssa juttelinkin. (ok, kauppas UIT:n lippuja).
Teemu Selänteen Tampereen Tullintorilla joskus.

Muitakin varmasti muttei nyt muista!
Sara Paavolaisen torilla.
 
"vieras"
Kimmo Sasin
Veltto Virtasen
Marja Tiuran
Simo Frangenin, Rosa Meriläisen ja heidän poikansa Fransin
Anneli Rannan
Eila Roineen
Esko Roineen
Reidar Palmgrenin ja Satu Silvon
Riitta Väisäsen
Andy McCoyn ja vaimonsa Angelan
 

Yhteistyössä