G: Ketä julkkiksia olet bongannut livenä esim kaupassa tms?

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;27296195:
Laulaja Kurre (mun työpaikalla)
Kisu Järnström (omistaa kioskin siellä missä ennen asuttiin)
Danny (kaupassa)
Kaija Kärkinen (poika mun uimiksessa)
Ile Kallio (sama kuin edellinen)
Outi Mäenpää (jutellut uimahallissa)
Kari Tapio (kaupassa ja kirpparilla)
Eräkuksan juontaja Jarmo ... (kaupassa)
Janne Ahonen (kiihdytyskisoissa)
Jani Sievinen (broidin kaveri)
Veikka Gstafsson (naapuri)
Mato Valtonen (töissä)
Olli Haikka (olen ollut niiden möksällä)
Ei edes muista kaikkia keihin on törmännyt enemmän tai vähemmän :)
Veikkako asuu naapurissas? Hennanhan tunnenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki;27292996:
Kiira Korpi käy samalla salilla ja uimahallissa olen myös törmännyt. Henna Peltonen (?) ja Jenni Ahola käy samassa ruokakaupassa. Reidar Palmgren ja Sami Hintsanen tulee usein vastaan. On varmaan monta muutakin mutta nyt ei tule mieleen...
Oot varmaan tampereelta. Hintsasen tosin kierrän kaukaa. Edelleennkatkera siitä että oli mun pahin koulukiusaaja aikanaan. Henna Peltosta näkee jonkun verran kirppiksillä. Samoin simo frngen. En muista ketå kaikkia oon nähnyt. Bb joukon useaan otteseen. Tosin silloin ei ollut bb jouko vaan ihan Jouko. Samoin Jipun miehen Janne kankaisen tunnen melko hyvin.
 
"vieras"
Täällä maalla ketään bongaa... : / Ainut taitaa olla tuo Lehtilän Teemu, joka sattuu silloin tällöin tulemaan "raitilla" vastaan. Aalto-Setälän Paulin olen myös kerran "kylillä" tavannut, mutta siitä on kyllä aikaa. Että eipä tänne paljon noita julkkuja eksy, jos ei satu olemaan omasta kylästä sukujaan... ;)
 
"Vieras"
Pekka pouta kaupassa, turkka mastomäki iskemässä mun kaveria baarissa, catherine deneuve kadulla, ricky gervais kadulla, isabelle rosselini lentokentällä, r kelly laulamassa mun yksityistilaisuudessa :) muitakin varmaan löytyy kun muistiansa kaivaa
 
Työn puolesta olen tavannut mm. Ahtisaaren, Putinin, Halosen, Niinistön, eri maalaisia ministereitä, kapellimestareita, bisnesjohtajia, laulajia sun muita. Onneksi töissä ei tarvitse pahemmin olla tekemisissä minkään Vesa Keskis -tyyppisten luuserijulkkisten kanssa.

Kadulla kai nyt on nähnyt ties ketä, mutta semmoista en laske itselleni meriitiksi
Tässä kai nimenomaan kysyttiin ketä on sattumalta bongannut, eli "nähnyt kadulla", ei kai tässä kenenkään työmeriittejä ole tarkotus laskea...
 
"Leo"
Erinäisissä työpaikoissani mm. Lauri Ylönen poikansa(?) kanssa, Danny (mökkireissulla oli) ja Miitta Sorvali kävi kerran anopin pikkuisesta kahvilasta ostamassa vichyä sulkemisajan jälkeen. On muuten valtavan pitkä nainen.

Täälläpäin ei noita julkkuja niin pyöri.
 
"vieras"
Vaikka ketä... Martina ja Esko, Ville Valo, Jyrki 69, Jukka Puotila, Pelle Miljoona, Salkkarinäyttelijöitä ainakin 6, Ulla Tapaninen, Kirka, Manna, Pamela Tola, Pihla Viitala, Tarja Halonen, Minttu Mustakallio, Petteri Summanen, Vesku Loiri, Mira Luoti, Lauri Ylönen, Vappu Pimiä, Kirsi Piha, Janne Ahonen, Riitta Väisänen ...lista on loputon. Viimeisimpänä näin Aikakoneen Makin.
 
Beep
No niitä nyt näkee vaikka kuin ja paljon, kavereinaki on MUTTA kerran kävelin tehtaankatua kesällä ja näin Helena Lindgrenin. Meinasin pögrätä! Siis siinä vasta nainen. huoh. Siis ainoa oikea primadonna! Monttuhan siinä auki jäi, sain hädin tuskin moikattua. I just loooooove Helena Lindgren :heart:
Hei mäkin näin sen siellä päin kerran. :)


Muuten en jaksa alkaa tekee listaa, oon nähnyt niitä liikaa.
 

Yhteistyössä