G: kuinka usein tyydytätte itseänne ja miten?

  • Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti
juu
Miten suihkulla tehdään? En ole koskaan kokeillut. Tyydytän kerran tai pari viikossa ihan sormin ja välillä tökin dildoa. Oviksen aikaan panettaa järjettömästi. Ukko ei antanut 3 vuoteen. Nyt uusi pano kuvioissa ja tekee nannaa.
 
jadal
tätä ketjua ei pitäisi lukea sellasen jolla on hyvinkin vilkas mielikuvitus :snotty:
arvatkaa vaan mitä kuvia mulla nyt näkyy pään sisässä |O

unohdin jo koko kysymyksern vastauksenkin... ja siis mä harrastan tota toodella harvoin, suurinpiirtein jouluna ja juhannuksena :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tell me:
Miten ihmeessä suihkulla tyydyttäminen tapahtuu kun siitä niin usein kuulee? Tuskin sitä itse suihkua kuitenkaan SINNE tukitaan...
Vesisuihku suunnataan/painetaan klisseen. Mitä suurempi paine sen paremmalta tuntuu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Tell me:
Miten ihmeessä suihkulla tyydyttäminen tapahtuu kun siitä niin usein kuulee? Tuskin sitä itse suihkua kuitenkaan SINNE tukitaan...
Vesisuihku suunnataan/painetaan klisseen. Mitä suurempi paine sen paremmalta tuntuu...
:eek: Mulle tulee vaan mieleen että menee kamalasti vettä hukkaan. :LOL:
Ei siinä montaa sekuntia mene :D
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Tell me:
Miten ihmeessä suihkulla tyydyttäminen tapahtuu kun siitä niin usein kuulee? Tuskin sitä itse suihkua kuitenkaan SINNE tukitaan...
Vesisuihku suunnataan/painetaan klisseen. Mitä suurempi paine sen paremmalta tuntuu...
:eek: Mulle tulee vaan mieleen että menee kamalasti vettä hukkaan. :LOL:
Ei siinä montaa sekuntia mene :D
... ei niin, kokeilkaa ihmeess ;->.
 

Yhteistyössä