G: metsästyskausi alkoi, monenko mies vaanii pusikoissa :)

  • Viestiketjun aloittaja puu
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
miten niin monenko mies? miksei nainenkin?? itse metsästän... ja olen nainen! mutta en oo vielä mehtään ehtinyt.
no, minulla on mies ja siksi kysyin as.noin... enkä ymmärrä naisia jotka metsästää... sorry...
 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
miten niin monenko mies? miksei nainenkin?? itse metsästän... ja olen nainen! mutta en oo vielä mehtään ehtinyt.
no, minulla on mies ja siksi kysyin as.noin... enkä ymmärrä naisia jotka metsästää... sorry...
perustelisitko vastauksesi että mitenniin et ymmärrä`?
 
vaisså
Tuota tuota... Tää nyt ei ole vastaus kysymykseen, mutta jätin yhden miehen siksi, että se nautti sorsastuksesta! Oikein selitti, kuinka oli lyönyt sorsaa melalla päähän. I.diootti! Itse oilen hyvinhyvin eläinrakas, enkä olisi kestänyt tämmöistä toopea tappajaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
miten niin monenko mies? miksei nainenkin?? itse metsästän... ja olen nainen! mutta en oo vielä mehtään ehtinyt.
no, minulla on mies ja siksi kysyin as.noin... enkä ymmärrä naisia jotka metsästää... sorry...
perustelisitko vastauksesi että mitenniin et ymmärrä`?
no, mielestäni se kuuluu miehille...ajattelen "vanhakantaisesti" ja älkää nyt vetäkö hernettä nenäänne, jos tykkäätte siitä niin sitten teette niin....
 
Mun mielestä naisten metsästysharrastus on tosi kiva juttu. Ite haaveilen kans metätyskortista, mutta en saa ajoiks käydä niis kokeissa. Mun mies on harrastanu koko pienen ikänsä kaikennäköistä riistan metsästystä, enkä oo häntä estelly. Se on paljon parempi, ku se, että ukko olis kaikki viikonloput esim. baareissa hillumassa. Nii, ja pysyy miehenkin kroppa timminä, ku siel metässä painaa menemään! :whistle: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vaisså:
Itse oilen hyvinhyvin eläinrakas, enkä olisi kestänyt tämmöistä toopea tappajaa.
Tuota tuota.... mielummin kuitenkin katselen hirveä paistina pöydällä kuin ruhona auton konepellillä :/
Metsästäjissä, kuten meissä kaikissa muissakin, on varmasti kaikenlaisia (valitettavasti) hulluja tapauksia, mutta ihan rauhaa ja eläimiä rakastavia kaikki omat metsästäjä-tuttuni ovat :)
 
Ei ole ukko metsällä, ei ole ollut kummalaakaan mahdollisuutta oikeen oppia metsästämistä.
Mutta toivon että joku päivä siihen vielä mahdollisuus tulee ja voin hakea lihani itse metsästä ja voin jättää tehotuotetut lehmät ja kanat kauppaan ja syödä eläintä joka on saanut elää elämänsä Eläimenä, ei ihmisen ruoaksi tarkoitettuna lihamöykkynä =)
 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
miten niin monenko mies? miksei nainenkin?? itse metsästän... ja olen nainen! mutta en oo vielä mehtään ehtinyt.
no, minulla on mies ja siksi kysyin as.noin... enkä ymmärrä naisia jotka metsästää... sorry...
perustelisitko vastauksesi että mitenniin et ymmärrä`?
no, mielestäni se kuuluu miehille...ajattelen "vanhakantaisesti" ja älkää nyt vetäkö hernettä nenäänne, jos tykkäätte siitä niin sitten teette niin....
eipä oo tapana herneitä nenään laittaa, ne ku voi jäädä sinne kiinni. harrastus se metsästys siinä on missä muutkin. yleensä ne jotka inhoavat metsästystä, mieltävät sen pelkäksi tappamiseksi. siinäpä sitä sit ollaan ja aivan väärässä.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vaisså:
Tuota tuota... Tää nyt ei ole vastaus kysymykseen, mutta jätin yhden miehen siksi, että se nautti sorsastuksesta! Oikein selitti, kuinka oli lyönyt sorsaa melalla päähän. I.diootti! Itse oilen hyvinhyvin eläinrakas, enkä olisi kestänyt tämmöistä toopea tappajaa.
Mäkään en haluis miestä joka metsästää, onneksi oma ei sitä tee. Harkitsi kerran muiden yllyttämänä, mutta mie en hyväksy enkä vois rakastaa miestä joka nauttii eläinten tappamisesta. En sellasen kanssa alkanu seurustelee joten en hyväksyny että ois alottanu myöhemminkään.
Ja ei sit alottanu kun mietti asiaa uudelleen...

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nasta Pimu:
Voishan sitä huomenna alotukseen lähteäkin. Ukko on töissä, ja menee sit vasta illemmalla. AP:lle tiedoksi, että metsästyskausi alkoi jo 10.8., eikä tänään!
ja ettenkö sitä muka tiedä, kyselin nyt vain noin ku se on ollut jo hetken aikaa. Kyllä te olette pikkumaisia!! sopii metsästävän naisen kuvaan.... hah!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vaisså:
Tuota tuota... Tää nyt ei ole vastaus kysymykseen, mutta jätin yhden miehen siksi, että se nautti sorsastuksesta! Oikein selitti, kuinka oli lyönyt sorsaa melalla päähän. I.diootti! Itse oilen hyvinhyvin eläinrakas, enkä olisi kestänyt tämmöistä toopea tappajaa.
Mäkään en haluis miestä joka metsästää, onneksi oma ei sitä tee. Harkitsi kerran muiden yllyttämänä, mutta mie en hyväksy enkä vois rakastaa miestä joka nauttii eläinten tappamisesta. En sellasen kanssa alkanu seurustelee joten en hyväksyny että ois alottanu myöhemminkään.
Ja ei sit alottanu kun mietti asiaa uudelleen...
Ei se nyt kyl välttämättä ole sitä "nautintoa", vaan ajatus lähinnä siitä, että esim. hirvikanta tulee säilyttää suht normina! On ikävää, ku niitä on liikaa..niin autoilijoille ku metsänomistajillekin! =)



 
No, me ainakin syödään luonnonmukaisen elämän eläneen eläimen lihaa (eettinen näkökanta), säästetään pitkä penni ruokalaskussa, kun ei tarvitse ostaa lihaa kaupasta, ja syödään hemmetin HYVÄÄ ruokaa. Ei niitä eläimiä ammuta sen tappamisen takia.
 

Yhteistyössä