G: Mikä asu tytölle huomenna päiväkotikuvaukseen

[QUOTE="Minna";22182371]Mä laittasin tuosta ykkösestä tuon valkoisen paidan, kolmosesta tuon turkoosin tunikan ja siihen nuo turkoosit sukkikset.[/QUOTE]

Missään asussa ei ole valkoista paitaa. Kolmosessa on vain tunika ja legginssit ei mitään lisäpaitaa
 
"vieras"
mitkään värit eivät oikein natsaa keskenään.. Miksi ostat vaatteita mihin sinulla ei ole sopivia värejä yhdistää? Minä ostan aina joko koko asukokonaisuuden kerralla tai sitten sellaisia vaatteita mihin löytyy jo kotoa sopivan värisiä kavereita.
 
ohhhops
en tiedä vääristääkö sun kamera värejä, vai tuntuuko susta et noi sopii keskenään? :eek:

laittaisin jotain alaosaan (ei näy kuin ehkä ryhmäkuvassa,) ja ylimmän tunikan(( ilman paitaa alle kuvaukseen,)) ja neuletakki sit lämmikeeks muuten.
 
en tiedä vääristääkö sun kamera värejä, vai tuntuuko susta et noi sopii keskenään? :eek:

laittaisin jotain alaosaan (ei näy kuin ehkä ryhmäkuvassa,) ja ylimmän tunikan(( ilman paitaa alle kuvaukseen,)) ja neuletakki sit lämmikeeks muuten.
Kyllä vaan alaosa näkyy yksittäiskuvauksessakin. Ykkösessä on mekko (ohutta vakosamettia) ja ehdottomasti laitan paidan alle.
 
[QUOTE="vieras";22182589]mitkään värit eivät oikein natsaa keskenään.. Miksi ostat vaatteita mihin sinulla ei ole sopivia värejä yhdistää? Minä ostan aina joko koko asukokonaisuuden kerralla tai sitten sellaisia vaatteita mihin löytyy jo kotoa sopivan värisiä kavereita.[/QUOTE]

Esim. Alimmassa on tunikassa vihreätä samoin legginsseissä. Mitä asussa muuttaisit?
 
"vieras"
Tästä taas huomaa tämän palstan meiningin. Se on OK, että kertoo mielipiteensä, mutta kyllä aikuisten ihmisten pitäisi ilmaista mielipide oikealla tavalla.

AP - eka on kaikiasta paras :)
 
[QUOTE="vieras";22182740]Tästä taas huomaa tämän palstan meiningin. Se on OK, että kertoo mielipiteensä, mutta kyllä aikuisten ihmisten pitäisi ilmaista mielipide oikealla tavalla.

AP - eka on kaikiasta paras :)[/QUOTE]

Ei mua tuollaiset puheet häiritse. Olisi vaan kiva kuulla parannusehdotuksia kun kerta mikään ei käy minkään kanssa. Valkoisia sukkiksia on ehdotettu ei oikeastaan muuta.
 
"Eka"
Eka ehottomasti:) lapsekasta lapselle.Tulee iloinen ja leikkimieleinen tyttönen mieleen.

Keskimmäisessä ei mitään vikaa,mut sen laittasin ehkä isommalle lapselle esim ekaluokkalaiselle.
Viimestä ei missään tapauksessa,se on aika karsee.Nuo hihat ja "farkut"
 
nro1
eka on miusta noista kivoin,mutta niin kuin monet muutki jo sanoi niin valkoisten sukkisten kanssa olis kivempi !!!(mutta harvemmin kai sitä kokovartalokuvaa tarhassa otetaan,meil ainaki ollu kasvokuvat(ja jos hyvin käy niin tyttäres pääsee seisomaan takariviin niin ei nuo sukkikset edes näy!)
 
[QUOTE="Eka";22182796]Eka ehottomasti:) lapsekasta lapselle.Tulee iloinen ja leikkimieleinen tyttönen mieleen.

Keskimmäisessä ei mitään vikaa,mut sen laittasin ehkä isommalle lapselle esim ekaluokkalaiselle.
Viimestä ei missään tapauksessa,se on aika karsee.Nuo hihat ja "farkut"[/QUOTE]

Viimeinen on jo hylätty. Se vaan oli erilainen vaihtoehto. Tuossa mekossa vain häiritsee, kun kahtena edellisenä vuotena on kuvassa ollut mekko
 
"sama"
Viimeinen on jo hylätty. Se vaan oli erilainen vaihtoehto. Tuossa mekossa vain häiritsee, kun kahtena edellisenä vuotena on kuvassa ollut mekko
Mä joudunki nielemään sanani.Viimenen voi näyttää lapsen päällä ihan eriltä ku matolle suhastuna,alle laittasin kuitenki sukkahousut,jos tuo yläosa on enemmänki ku mekko eikä paita.

Joku mekkojuttu osi kiva kuitenkin,harva niitä enää koulukuviin laittaa lapsilleen.Keskimmäinen on kyllä nätti yhdistelä,mutta laps kerkee pitää sitä kyllä muullonki.+ kuvissa varmasti tulee viel olemana samantyyppisiä ratkaisuja.

Ei se mekko sisi haittaa vaik ois ollutki edellisisi kuvis.
 
Minä vieläkin muistan, miten tärkeää se oli; lapsen päiväkoti- ja koulukuvaus. Aina yritti laittaa mahdollisimman kivat vaatteet, eikä ollut nettiä, mistä kysellä mielipiteitä. Mukava niitä kuvia on edelleen katsella.

Loppujen lopulta ei niitä vaatteita kuvissa enää vuosien jälkeen katsele vaan sitä mukulaa, mimmonen hää on ollut silloin.
 

Yhteistyössä